Hema heeft hele toffe rompers hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt leuk dat je erover nadenkt en niet zomaar de Hema induikt en een rompertje koopt.
En dan klagen over Hema rompersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik ben zo een figuur dat iets practisch koopt, luiers of zoMaar die opmerking slaat nu als een tang op een varken
![]()
Ik vind het belangrijk dat het leuk is. Waar ik het kan halen en wat het kost is van 2e zorgquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt leuk dat je erover nadenkt en niet zomaar de Hema induikt en een rompertje koopt.
Ik vind dat altijd zo moeilijk, ben nu al aan het bedenken wat ik mijn beste collega ga gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Tofquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk dat het leuk is. Waar ik het kan halen en wat het kost is van 2e zorg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Bij mij op het werk is zowat elke maand iemand zwanger, gelukkig kiest iemand ander de kadoos.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo moeilijk, ben nu al aan het bedenken wat ik mijn beste collega ga geven
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof
Misschien moet ik 'm een keer proberen om te kijken of ie wel veilig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Popwat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Is er geen open topic voor Popstars algemeen?
Jaquote:
Dit topic?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Is er geen open topic voor Popstars algemeen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik 12 kilo ben afgevallen.....
Aardige man heb jijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Javandaag gekregen als kadootje, totaal onverwachts
Omdat ik 12 kilo ben afgevallen en omdat hij weer 2/3 weken naar het buitenland moet
Lief hè?
Huh?!quote:
Oh wat leuk C_A en wat verdiend ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik 12 kilo ben afgevallen en omdat hij weer 2/3 weken naar het buitenland moet
Lief hè?
Thanx, dan zit ik toch goed.quote:
D. heeft z'n lolbroek aanquote:
Ik dacht dat het de SC was.quote:
Deze collega is ook een vriendin geworden, dus ga met mijn man op kraambezoekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij op het werk is zowat elke maand iemand zwanger, gelukkig kiest iemand ander de kadoos.
Leuk, Dean in het Nederlands net, Het is zo stil in mij, was top!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef MissJ het volgende:
Zoooo kom net 5 minuten geleden thuis, gelijk de tv aan gezet, is net Dean klaar met zingen. Shit net gemist!!
Hoe is het tot nu toe?
Anders bestel je een 2e setje voor jezelfquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien moet ik 'm een keer proberen om te kijken of ie wel veilig is
gaaf zegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lief hè?
En Wicked ways van Waylon, heeft Dean ook gezongenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, Dean in het Nederlands net, Het is zo stil in mij, was top!
Die vraag ik dan voor mijn verjaardagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders bestel je een 2e setje voor jezelf
Heb niet alles gezien, ben aan het zappen, maar Dean net wel gezien, was echt de shit!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef MissJ het volgende:
Zoooo kom net 5 minuten geleden thuis, gelijk de tv aan gezet, is net Dean klaar met zingen. Shit net gemist!!
Hoe is het tot nu toe?
Ooooh leuk!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, Dean in het Nederlands net, Het is zo stil in mij, was top!
Nog een klein stukje voor je om te kijken nu ;_quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooooh leuk!!
Ik ga morgen even online terug kijken wat ik gemist heb
Hij voelde zich een beetje schuldigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat leuk C_A en wat verdiend ookMaar wel superlief van je man
Ik zie je er ook echt voor aan hoor jaquote:
Dat zie je in maartquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaaf zeg
12 kilo, ik ben jaloers op jeheel knap
Ben benieuwd hoe je er nu uit ziet
Zulke grote cadeaus zit meestal wel een verhaaltje aan jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij voelde zich een beetje schuldigkomt net terug uit Oostenrijk, en hij moet dinsdag weer weg
Nou duurt dat nog een dikke 7 maanden, dus wellicht heb ik tegen die tijd andere wensenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie je er ook echt voor aan hoor ja
ja beter iets dan nietsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog een klein stukje voor je om te kijken nu ;_
jaloersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
* Karina is een beetje jaloersNiet vanwege die iPad trouwens.
Oeh, picky personquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nou duurt dat nog een dikke 7 maanden, dus wellicht heb ik tegen die tijd andere wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |