Wat tof, dat heb je goed uitgekozenquote:
Jong kind, is nog te kneden met een wurgcontract.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
God wat zit die HJ toch op die Simone te azen, die wilt haar echt als winnares hebben
Knedenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Jong kind, is nog te kneden met een wurgcontract.
Ik moet nog een kraamkadootje hebben, je hebt me op een idee gebrachtquote:
Wat een slechte zin van mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind haar in het nederlands zingen niet zo goed
Blijf bij mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Shit gemist, ik stond in de keuken. Wat heeft ze gezongen van Ruth?
Blijf bij mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Shit gemist, ik stond in de keuken. Wat heeft ze gezongen van Ruth?
Het is vanaf 12 maanden, dus da's iets te vroegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik moet nog een kraamkadootje hebben, je hebt me op een idee gebracht. En daarvoor kwam ik niet eens in dit topic neuzen
.
Vond Darien goed!!
Die vind ik echt niet leuk. En hij is doooommmmmquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
JamieDaar wil ik ook wel een potje mee in de ring
Wat schattigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Het is vanaf 12 maanden, dus da's iets te vroeg
Vorig jaar heb ik dit gegeven
[ afbeelding ]
Dat roep je ook over Ben?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vind ik echt niet leuk. En hij is doooommmmm
Ja die 2 zijn dom.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat roep je ook over Ben?Jamie he, niet Ben
Leuk juist, als je 100 keer sokjes en beertjes krijgt, is zo'n badset supertofquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef D. het volgende:
Konden ze die vrouwen niet even leren hoe je een gitaar vast moet houden?
Ik wilde net een opmerking plaatsenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef D. het volgende:
Konden ze die vrouwen niet even leren hoe je een gitaar vast moet houden?
Ik heb mijn nichtje vorig jaar een armbandje gegeven. Die is nu te klein, dus ik weet al wat ik nu ga gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk juist, als je 100 keer sokjes en beertjes krijgt, is zo'n badset supertof
Maar die sokken zijn ook cool
Jamie hoeft niet te praten in de ring, ik kan het dus hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Maar Pisces, je hebt wel gelijk, Ben is dommer dan Jamie.
Echt leuk dat je erover nadenkt en niet zomaar de Hema induikt en een rompertje koopt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn nichtje vorig jaar een armbandje gegeven. Die is nu te klein, dus ik weet al wat ik nu ga geven
1 koter klaar, nog even de andere manen te stoppen met lezenquote:
Wat leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn nichtje vorig jaar een armbandje gegeven. Die is nu te klein, dus ik weet al wat ik nu ga geven
Schattigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik dit gegeven
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |