Ik vind het ook altijd tof dat Ben bij Dean zit en Dean bij Ben. En hun jongere broertje is er ook altijd bij Jaimie heet hij toch. Terwijl hij ook auditie heeft gedaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Die vader is wel een aandachtshoer, maar hij zit wel bij allebei zijn zoons steeds in het publiek dat is eigenlijk best wel tof van hem.
Ja he? Mooi nummer en verkouden bedoel ik, het is geen smoes, je hoort het ook echt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vidn dit zoooo mooi nummer
Maar je hoort wel dat hij verkouden is hoor
Ja Jaimie inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd tof dat Ben bij Dean zit en Dean bij Ben. En hun jongere broertje is er ook altijd bij Jaimie heet hij toch. Terwijl hij ook auditie heeft gedaan.
Plus dat ze denk ik wel weten dat beter had gezongen als hij niet verkouden was geweest.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef ZaZoe het volgende:
Echt veel te hoog, zal de gunfactor wel zijn
Ik heb na simone mooi ff de tijd om mijn hondje nog voor de laatste keer te laten plassen en poepen. Want komt er eigenlijk in dat half uur.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde al gaan zappen
Maar we hebben simone nog
Lachend het nieuwe jaar inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik heb na simone mooi ff de tijd om mijn hondje nog voor de laatste keer te laten plassen en poepen. Want komt er eigenlijk in dat half uur.
allebei....quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef Riann het volgende:
Ik kan volgende keer ook mee doen ik zing ook vals maar ik kan echt wel emotie los maken.
Whehehequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef Riann het volgende:
Ik kan volgende keer ook mee doen ik zing ook vals maar ik kan echt wel emotie los maken.
Nee echt niet, Kinderen voor Kinderen hoor ik ook liever niet een half uur lang.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ze moet als ze 20 is weer terug komen, ik kan geen hele cd van haar verdragen
Denk ook dat dit haar geluid is, sommige mensen houden zo'n meisjesstemmetjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee echt niet, Kinderen voor Kinderen hoor ik ook liever niet een half uur lang.
Dan zeg ik mijn Fok! abo op. oh wacht, die heb ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:31 schreef ZaZoe het volgende:
Volgens mij breken ze in deze draad de hut af mocht Dean moeten vertrekken
Ik denk dat Simone eruit mag vanavond en dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:31 schreef MissJ het volgende:
Ik vind het heel lastig om te bedenken wie het publiek zal kiezen om door te gaan.
Bij VOH vond ik het makkelijk, had alle 4 goed geraden.
ik stem vanavond niet want ik ben niet bang dat Dean eruit moet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik blijf het lastig vinden, ik vind Sharon beter, maar, zoals eerder gezegd, die heeft haar kans gehad, ik gok toch Dean en Simone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |