heel vreemd ja.. een 9 is echt te hoog hoorquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef Riann het volgende:
Sharon is ook wel goed maar die verdiend niet vind ik die is al ooit winnares geweest
En simone is niet zo goed als hun.
Conclusie: Dean moet winnen
Vanavond wel moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is wel beter dan Dean, maar ja...
Ja leuk gedaan en zij als kleine meidquote:
ja dat klopt....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Beter wil ik niet zeggen. Even goed maar ze heeft al ooit gewonnen. Ik hou niet zo van die sterretjes die nog een keer mee doen aan een tv talentenjacht. Die weten wat er te wachten staat die hebben daar al zoveel voorsprong op. Als de carrière niet lukt jammer dan. Gaat nu ook niet lukken kijk naar Dewi er staat nu ook geen liedje in de hitlijsten van haar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Maar bij Popstars waren ze gevraagd voor Mystery popstar toch, dat vind ik ook weer anders.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Beter wil ik niet zeggen. Even goed maar ze heeft al ooit gewonnen. Ik hou niet zo van die sterretjes die nog een keer mee doen aan een tv talentenjacht. Die weten wat er te wachten staat die hebben daar al zoveel voorsprong op. Als de carrière niet lukt jammer dan. Gaat nu ook niet lukken kijk naar Dewi er staat nu ook geen liedje in de hitlijsten van haar.
Ze willen er Dean uit hebben denk ik maar Dean is denk ik het populairst.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Een 10 vind ik dan ook wel weer wat overdreven.
Is dat zo, dat ze gevraagd werden? Maar goed, dan nog, ik ben het met Riann eens, je hebt je kans gehad, het is niet helemaal gegaan zoals je wilde, helaas.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar bij Popstars waren ze gevraagd voor Mystery popstar toch, dat vind ik ook weer anders.
Ik weet niet of ze gevraagd worden volgens mij geven ze zichzelf nog altijd opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar bij Popstars waren ze gevraagd voor Mystery popstar toch, dat vind ik ook weer anders.
Ik vind Dean sowieso beter dan Simone vanavond.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Ze willen er Dean uit hebben denk ik maar Dean is denk ik het populairst.
Dat is 1 ding wat zeker is. Simone moet er vanavond ook uit daar is geen twijfel over mogelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Dean sowieso beter dan Simone vanavond.
eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Dean sowieso beter dan Simone vanavond.
ik gun het de gebroeders Saunders ook wel om beide winnaar te worden en ze zijn beide super goed.quote:
Deanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Dan gaat het tussen Dean en Sharon en dan weet ik wel wie ik wel dat er wint
Wat een zin![]()
Hij was vanaf het begin al mijn favoriet en ik denk ook wel dat hij wint.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef Riann het volgende:
[..]
Deangaat winnen ik denk dat veel mensen het met mij eens zijn en Dean sowieso een hogere gunfactor heeft.
ja ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef Riann het volgende:
[..]
ik gun het de gebroeders Saunders ook wel om beide winnaar te worden en ze zijn beide super goed.
Hier is het rustig nu inderdaad, je moet maar niet posten tijdens Wegmisbruikers dan, want dan word je gekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:14 schreef Riann het volgende:
Ik kan dit topic wel beter bijhouden als bij voice of holland. Bij de voice of holland denk ik vaak nog laat maar zitten.
bij help mijn kind is dik word je ook gekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is het rustig nu inderdaad, je moet maar niet posten tijdens Wegmisbruikers dan, want dan word je gek
Dat is soms te druk jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:14 schreef Riann het volgende:
Ik kan dit topic wel beter bijhouden als bij voice of holland. Bij de voice of holland denk ik vaak nog laat maar zitten.
quote:
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik denk dat hij dit wel goed gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |