Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:14 schreef DaMart het volgende:
Dit is namelijk de 250e KSC die ik open.
quote:
tast toe er zijn er genoegquote:
Omnomnomquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tast toe er zijn er genoeg
Doe voor mij ook even, ik kan de deur nog niet uitquote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe voor mij ook even, ik kan de deur nog niet uit
Ik ben toch geen brabo, kut!quote:
Hij wel, maar IK niet. En DaMart niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan begreep ik het verkeerd
Zit op pakketje te wachten, komt vandaag en wordt maar 1 keer aangebodenquote:
Dat wil je vast wel met me delen, toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb Milka Choco en Biscuit bij de thee.
Lekkuhrquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
Vanavond kiprollade met sla en gebakken piepers
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat wil je vast wel met me delen, toch?
Joahquote:
Aan de..?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Moedertjelief zeikt weer dat ik iets aan de pww moet doen
proefwerkweek.quote:
Putjesschepper gaat me wat teverquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
proefwerkweek.
deze jongeman komt hier schoolontwijkend gedrag vertonen, zodat hij zijn verdere carrière voort kan zetten als putjesschepper.
Ohh, zeg dat dan, ik moest gisteren ook al nadenken over AKquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
proefwerkweek.
deze jongeman komt hier schoolontwijkend gedrag vertonen, zodat hij zijn verdere carrière voort kan zetten als putjesschepper.
Hoezo nadenken over AK?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohh, zeg dat dan, ik moest gisteren ook al nadenken over AK
Komt misschien ook doordat ik al 11 jaar geen aardrijkskunde meer heb gehad
Geniet er maar vanquote:
Prima toch?quote:
Lekker hequote:
Ik weet niet meer wie het postte, maar één van jullie had een SO AKquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker he
[..]
Ik weet niet meer wie het posten, maar één van jullie had een SO AK
Ik ga ook koffie zettenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen.. ik zit hier en met een kop koffie
Wie had er een SOAquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Muck het volgende:
Ik weet niet meer wie het postte, maar één van jullie had een SO A
Een SOAquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker he
[..]
Ik weet niet meer wie het postte, maar één van jullie had een SO AK
kom je ze brengen, tram rijdt weliswaar niet maar toch!quote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom je ze brengen, tram rijdt weliswaar niet maar toch!
Als je er nog een c bij plakt, graagquote:
Preciesquote:
Lekkerquote:
Thee met suiker vind ik zo mogelijk nog viezer dan koffie met suikerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Suiker is een deel van mijn Koffie of thee
Welke smaak thee dan? Suiker bij de Fruit Welnessquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Thee met suiker vind ik zo mogelijk nog viezer dan koffie met suiker
Bijna alle smaken zijn prima, zolang er maar geen suiker in zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke smaak thee dan? Suiker bij de Fruit Welness
Een keer had ik 2 smaken gemixt met theequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Bijna alle smaken zijn prima, zolang er maar geen suiker in zit
Half uurtje dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Het is zo'n vier kilometer lopen gek!
Gek hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een keer had ik 2 smaken gemixt met theeIk kotste het gelijk uit
Met al die stoplichten hier? Houd het maar op een halve dag. No way dat TJ voor het donker thuis isquote:
Ik pak zo wel een roze koekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen geniet van de stroopwafels.
huh?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef friemelaar het volgende:
hoe zeg ik kort "Om dit te bereiken "
Geniaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft hier WIDM gezien?
Die actie van Jan Kooijman met die hooibaal
"Daartoe" of "Daarom"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef friemelaar het volgende:
hoe zeg ik kort "Om dit te bereiken "
moet via de winkelstraat dus duurt iets langerquote:
Ja, dat diskwalificeert hem meteen als mol, want hij had heel makkelijk de opdracht niet kunnen halen, en dan had er geen geld in de pot gezeten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Je gaat shoppen onderweg naar huis?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet via de winkelstraat dus duurt iets langer
Ik probeer die onzin bewust te ontlopen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso, hannaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar hanna faalt erg, Huilen om een spelletje
Het widm topic is drie straten verderopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat diskwalificeert hem meteen als mol, want hij had heel makkelijk de opdracht niet kunnen halen, en dan had er geen geld in de pot gezeten.
Ga het erin frotten, ff kijken hoe de zin dan loopt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Daartoe" of "Daarom"
Wij willen iedereen aan de thee hebben. Om dit te bereiken Daarom wordt koffie verboden.
Pepijn of Art is de mol.. Pepijn verdenk ik toch het meest vanwege dat op het eind Pepijn Hanna in het oor fluisterde: 'Jij was mijn mol'quote:
Dat lukt op zich wel aardig. Behalve dan dat je er hier in de KSC ook nog mee doodgegooid moet worden.,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik probeer die onzin bewust te ontlopen.
idd moet het nog kijken... dus ben hier ook even weg... zag al iets roods bij de ui van Muck voorbij komen... en dat wil ik helemaal nog niet wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het widm topic is drie straten verderop. Danku.
OPSTAND!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Daartoe" of "Daarom"
Wij willen iedereen aan de thee hebben. Om dit te bereiken Daarom wordt koffie verboden.
Hee dude kan je die tekst ff inkorten of zo?quote:
De herhaling is inmiddels ook al geweest, dus ik vind dat het nu wel kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd moet het nog kijken... dus ben hier ook even weg... zag al iets roods bij de ui van Muck voorbij komen... en dat wil ik helemaal nog niet weten
Ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Muck het volgende:
=
[..]
De herhaling is inmiddels ook al geweest, dus ik vind dat het nu wel kan.
Ja:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dude kan je die tekst ff inkorten of zo?
Mja, alleen Protest was voldoende.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dude kan je die tekst ff inkorten of zo?
Welnee, het is Horacequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pepijn of Art is de mol.. Pepijn verdenk ik toch het meest vanwege dat op het eind Pepijn Hanna in het oor fluisterde: 'Jij was mijn mol'
WAS SAGEN SIE?quote:
Jammer juist dat er maar 3 in de finale kunnen, Al die jongens (niet patrick) moeten de finale in ;Dquote:
Ach, dat geldt voor meer onderwerpen. Volgende keer gaat het weer over het huiswerk van TFM of over schaatsen, daar heb ik dan weer absoluut niks mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lukt op zich wel aardig. Behalve dan dat je er hier in de KSC ook nog mee doodgegooid moet worden.,
Zagen? plankenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
WAS SAGEN SIE?
WO IST DA BEI EUCH EIGENTLICH DIE ALTSTADT?
of over snert en regenpakken of lapohunters of gleufjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, dat geldt voor meer onderwerpen. Volgende keer gaat het weer over het huiswerk van TFM of over schaatsen, daar heb ik dan weer absoluut niks mee.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
over over snert en regenpakken of lapohunters of gleufjes
Gleufjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of over snert en regenpakken of lapohunters of gleufjes
DMquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het woord snert is gevallen en jij komt binnenvallen, daar zat je op te wachten zeker [ afbeelding ].
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef sararaats het volgende:
Snert is de hond van Hagar The Horrible
Hoi Trevquote:
Luiwammes!quote:
Jot jot jot.quote:
ga fietsen op de fiets van mijn opaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
WAS SAGEN SIE?
WO IST DA BEI EUCH EIGENTLICH DIE ALTSTADT?
Hey LLquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijk eens nie zo boos![]()
weinig... het is rustig
Jammer dat hij niet stiktequote:Justin Bieber is woensdagavond naar een ziekenhuis gebracht met ademhalingsproblemen. Het tieneridool was aan het werk op de set van CSI toen hij moeite kreeg met ademen. Bieber bleek een allergische reactie te hebben en mocht het ziekenhuis na een halfuur weer verlaten.
dat niet zozeer, ben t gewoon zatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je iedereen weekend ziet vieren?
Nee, maar hopen dat iemand stikt is ook wel weer watquote:
Aha, Denk aan leuke dingen en dan vergaat de tijd snel-quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat niet zozeer, ben t gewoon zat
wil gewoon weekend vieren
Maar Bieber is gewoon zwaar irritant, Aandachtsjunk en 98% van de wereld haat bieberquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar hopen dat iemand stikt is ook wel weer wat
ik ga zometeen nog ff bij iemand langs een SQL connectie fixenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha, Denk aan leuke dingen en dan vergaat de tijd snel-
had laatst kinderfeestje, riep 1 van die kids (jongen notabene) dat Justin Bieber de meest coole ariest isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Bieber is gewoon zwaar irritant, Aandachtsjunk en 98% van de wereld haat bieber
Wat kwam er in je op?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had laatst kinderfeestje, riep 1 van die kids (jongen notabene) dat Justin Bieber de meest coole ariest is
Ik wil jou werk, is veel beter als preiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga zometeen nog ff bij iemand langs een SQL connectie fixen
ff ouwehoeren en een bakkie doen direct
en een beetje Fokken uiteraard
Geen commentaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Bieber is gewoon zwaar irritant, Aandachtsjunk en 98% van de wereld haat bieber
\quote:
Ik luister het liefst naar rustige muziek zoals ditquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
\
kind is in ieder geval flink gezakt in mijn achting
Ik snap ook niet hoe dat beste mannelijke arties kan zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
\
kind is in ieder geval flink gezakt in mijn achting
Hagar is dan ook geweldigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben een grote fan van Hagar The Horrible
Man, je hebt Gerry Rafferty die laatst overleedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe dat beste mannelijke arties kan zijn
Je hebt Williams, Kane, Barlow, Presley, Jackson (BAAS)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik luister het liefst naar rustige muziek zoals dit
Ik vind dit zo'n prachtig nummer![]()
![]()
Tot later Trevquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef Trevland het volgende:
Zo nu nog de laatste paar uur zien te overleven![]()
Hier regent het alsof het nooit meer ophoudt met regenen.quote:
Jaquote:
idd, verlichting op de A6 hier brand continuequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Het lijkt wel of het vandaag gewoon niet licht is geworden
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
wuuut
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-uit-gestuurd.dhtml
die gast heeft bij mij op de afdeling gewerkt
D'n deze: PVV Flevoland schrapt omstreden kandidaat ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
wuuut
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-uit-gestuurd.dhtml
die gast heeft bij mij op de afdeling gewerkt
Gezellig welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier regent het alsof het nooit meer ophoudt met regenen.
Dat nog net niet hier, maar het licht in huis is al wel de hele dag aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd, verlichting op de A6 hier brand continue
Ja, klinkt zeker handigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef Toekito het volgende:
halve erasmusbrug zonder stroom ivm opruimwerk, handig!
Heel fijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef Toekito het volgende:
halve erasmusbrug zonder stroom ivm opruimwerk, handig!
Wie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hanna Kraan
Gerry Rafferty
Peter Post
Hanna Kraanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Coen Moulijn
Hanna Kraan
Gerry Rafferty
Albert Heijn
Peter Post
BN'ers zei je tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Coen Moulijn
Hanna Kraan
Gerry Rafferty
Albert Heijn
Peter Post
Geen idee, blijkbaar ook dood. T zal wel zo zijnquote:
geen trams er overheen enzulksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar heeft de erasmusbrug stroom bij nodig dan? Hij blijft zo ook wel staan hoor
Pieter Post!quote:
Yes Sir!quote:
quote:
dus geen trams en de bussen rijden ook niet over deze brug en de volgende brug zie ik door de mist niet.quote:
Hoe was je lunch en wat is het uiteindelijk gewordenquote:
Laat dat jong toch gewoon zwemmen.quote:
mandarijntje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:47 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik vraag dit en krijg spontaan honger
watertaxi maar das voor mietjes. Echte mannen lopen gewoon!quote:
No thanks, ik heb liever iets ongezondersquote:
Een appeltaartje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
No thanks, ik heb liever iets ongezonders
Sommige mensen doen wel nuttige dingen naast het slowchattenquote:
Ik zou wel iets van de snackbar willen maar wat ik wil hebben ze hier nietquote:
Tot later Flashquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de was draait, ik hoef alleen nog maar even naar de winkel zodalekMaar nu eerst even op bed liggen
frikandel speciaal?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel iets van de snackbar willen maar wat ik wil hebben ze hier niet
Zoiets zou ik best lusten nu jaquote:
dan mogen ze mij die bussen aanwijzen ik zie al een uur geen bus. Ze draaien en gaan de laan op zuid opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Er rijden volgens mijn OV-vrienden trouwens 40 pendelbussen over de erasmusbrrug onder begeleiding van motoragenten. Ik zou me maar niet zo druk maken
En een lekker kroketjequote:
frikandel speciaalquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En een lekker kroketje.
En vooraf een bakje snert [ afbeelding ]
Ik maak wel een hollandse stamppotquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel iets van de snackbar willen maar wat ik wil hebben ze hier niet
Dat hoef je voor mij niet te doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak wel een hollandse stamppot
quote:
Dag is nog niet voorbijquote:
stuartquote:
hey summerquote:
Nog beter als het helemaal geen covers zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar goed ook, de normale covers zijn fijner
quote:
quote:
quote:
freiemelquote:
Dat was het hier de hele dag alquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Niks voor jou inderdaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Glee ken ik niet. Hoe ik niet te kennen ook trouwens.
Wil je ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Glee ken ik niet. Hoef ik niet te kennen ook trouwens.
ik zie het overal en hoor het van iedereen, maar heb het nog nooit gezien en ben het ook niet van plan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Glee ken ik niet. Hoef ik niet te kennen ook trouwens.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zie het overal en hoor het van iedereen, maar heb het nog nooit gezien en ben het ook niet van plan.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]wie doet er mee met NK Laptop gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:
ik ookquote:
laters mpgquote:
myraelaquote:
quote:
SLOWCHATquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:24 schreef Koen66 het volgende:
er wordt sjees chat geroepen en het valt stil
We zijn allen diep geschokt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:24 schreef Koen66 het volgende:
er wordt sjees chat geroepen en het valt stil
Regenpakken weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef Koen66 het volgende:
is het vandaag wel licht geweest eigenlijk
depressing
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef Koen66 het volgende:
depressing
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef Koen66 het volgende:
depressing
lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ga eens kijken of een hete douche helpt
ow, dan ga ik naar het strandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het zelfs 14 graden
Kom maar, dan mag je meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker
mja, dat kan ik nog ff niet he (ben nog op m'n werk...)
Hier ook iets van 12/13 graden. Heerlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het zelfs 14 graden
nog geen regen hier gehadquote:
dat is voor mij te ver rijdenquote:
Voor mij ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is voor mij te ver rijden
nopequote:
is ook niet echt strand weer hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is voor mij te ver rijden
Oooh, ik dacht de hele week nog nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
maar rest van de week is er ook genoeg gevallen
laters koenquote:
hier nietquote:
loop ze toekquote:
Die had je een half uur geleden ook gepostquote:
oplettenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat verkeerde topic. Zat bij VI Topic
VIquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat verkeerde topic. Zat bij VI Topic
Forum Opties | |