quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
over over snert en regenpakken of lapohunters of gleufjes
Gleufjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of over snert en regenpakken of lapohunters of gleufjes
DMquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het woord snert is gevallen en jij komt binnenvallen, daar zat je op te wachten zeker [ afbeelding ].
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef sararaats het volgende:
Snert is de hond van Hagar The Horrible
Hoi Trevquote:
Luiwammes!quote:
Jot jot jot.quote:
ga fietsen op de fiets van mijn opaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
WAS SAGEN SIE?
WO IST DA BEI EUCH EIGENTLICH DIE ALTSTADT?
Hey LLquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijk eens nie zo boos![]()
weinig... het is rustig
Jammer dat hij niet stiktequote:Justin Bieber is woensdagavond naar een ziekenhuis gebracht met ademhalingsproblemen. Het tieneridool was aan het werk op de set van CSI toen hij moeite kreeg met ademen. Bieber bleek een allergische reactie te hebben en mocht het ziekenhuis na een halfuur weer verlaten.
dat niet zozeer, ben t gewoon zatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je iedereen weekend ziet vieren?
Nee, maar hopen dat iemand stikt is ook wel weer watquote:
Aha, Denk aan leuke dingen en dan vergaat de tijd snel-quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat niet zozeer, ben t gewoon zat
wil gewoon weekend vieren
Maar Bieber is gewoon zwaar irritant, Aandachtsjunk en 98% van de wereld haat bieberquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar hopen dat iemand stikt is ook wel weer wat
ik ga zometeen nog ff bij iemand langs een SQL connectie fixenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha, Denk aan leuke dingen en dan vergaat de tijd snel-
had laatst kinderfeestje, riep 1 van die kids (jongen notabene) dat Justin Bieber de meest coole ariest isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Bieber is gewoon zwaar irritant, Aandachtsjunk en 98% van de wereld haat bieber
Wat kwam er in je op?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had laatst kinderfeestje, riep 1 van die kids (jongen notabene) dat Justin Bieber de meest coole ariest is
Ik wil jou werk, is veel beter als preiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga zometeen nog ff bij iemand langs een SQL connectie fixen
ff ouwehoeren en een bakkie doen direct
en een beetje Fokken uiteraard
Geen commentaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Bieber is gewoon zwaar irritant, Aandachtsjunk en 98% van de wereld haat bieber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |