Ga het erin frotten, ff kijken hoe de zin dan loopt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Daartoe" of "Daarom"
Wij willen iedereen aan de thee hebben. Om dit te bereiken Daarom wordt koffie verboden.
Pepijn of Art is de mol.. Pepijn verdenk ik toch het meest vanwege dat op het eind Pepijn Hanna in het oor fluisterde: 'Jij was mijn mol'quote:
Dat lukt op zich wel aardig. Behalve dan dat je er hier in de KSC ook nog mee doodgegooid moet worden.,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik probeer die onzin bewust te ontlopen.
idd moet het nog kijken... dus ben hier ook even weg... zag al iets roods bij de ui van Muck voorbij komen... en dat wil ik helemaal nog niet wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het widm topic is drie straten verderop. Danku.
OPSTAND!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Daartoe" of "Daarom"
Wij willen iedereen aan de thee hebben. Om dit te bereiken Daarom wordt koffie verboden.
Hee dude kan je die tekst ff inkorten of zo?quote:
De herhaling is inmiddels ook al geweest, dus ik vind dat het nu wel kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd moet het nog kijken... dus ben hier ook even weg... zag al iets roods bij de ui van Muck voorbij komen... en dat wil ik helemaal nog niet weten
Ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Muck het volgende:
=
[..]
De herhaling is inmiddels ook al geweest, dus ik vind dat het nu wel kan.
Ja:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dude kan je die tekst ff inkorten of zo?
Mja, alleen Protest was voldoende.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dude kan je die tekst ff inkorten of zo?
Welnee, het is Horacequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pepijn of Art is de mol.. Pepijn verdenk ik toch het meest vanwege dat op het eind Pepijn Hanna in het oor fluisterde: 'Jij was mijn mol'
WAS SAGEN SIE?quote:
Jammer juist dat er maar 3 in de finale kunnen, Al die jongens (niet patrick) moeten de finale in ;Dquote:
Ach, dat geldt voor meer onderwerpen. Volgende keer gaat het weer over het huiswerk van TFM of over schaatsen, daar heb ik dan weer absoluut niks mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lukt op zich wel aardig. Behalve dan dat je er hier in de KSC ook nog mee doodgegooid moet worden.,
Zagen? plankenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
WAS SAGEN SIE?
WO IST DA BEI EUCH EIGENTLICH DIE ALTSTADT?
of over snert en regenpakken of lapohunters of gleufjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, dat geldt voor meer onderwerpen. Volgende keer gaat het weer over het huiswerk van TFM of over schaatsen, daar heb ik dan weer absoluut niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |