Preciesquote:
Lekkerquote:
Thee met suiker vind ik zo mogelijk nog viezer dan koffie met suikerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Suiker is een deel van mijn Koffie of thee
Welke smaak thee dan? Suiker bij de Fruit Welnessquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Thee met suiker vind ik zo mogelijk nog viezer dan koffie met suiker
Bijna alle smaken zijn prima, zolang er maar geen suiker in zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke smaak thee dan? Suiker bij de Fruit Welness
Een keer had ik 2 smaken gemixt met theequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Bijna alle smaken zijn prima, zolang er maar geen suiker in zit
Half uurtje dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Het is zo'n vier kilometer lopen gek!
Gek hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een keer had ik 2 smaken gemixt met theeIk kotste het gelijk uit
Met al die stoplichten hier? Houd het maar op een halve dag. No way dat TJ voor het donker thuis isquote:
Ik pak zo wel een roze koekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen geniet van de stroopwafels.
huh?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef friemelaar het volgende:
hoe zeg ik kort "Om dit te bereiken "
Geniaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft hier WIDM gezien?
Die actie van Jan Kooijman met die hooibaal
"Daartoe" of "Daarom"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef friemelaar het volgende:
hoe zeg ik kort "Om dit te bereiken "
moet via de winkelstraat dus duurt iets langerquote:
Ja, dat diskwalificeert hem meteen als mol, want hij had heel makkelijk de opdracht niet kunnen halen, en dan had er geen geld in de pot gezeten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Je gaat shoppen onderweg naar huis?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet via de winkelstraat dus duurt iets langer
Ik probeer die onzin bewust te ontlopen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso, hannaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar hanna faalt erg, Huilen om een spelletje
Het widm topic is drie straten verderopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat diskwalificeert hem meteen als mol, want hij had heel makkelijk de opdracht niet kunnen halen, en dan had er geen geld in de pot gezeten.
Ga het erin frotten, ff kijken hoe de zin dan loopt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Daartoe" of "Daarom"
Wij willen iedereen aan de thee hebben. Om dit te bereiken Daarom wordt koffie verboden.
Pepijn of Art is de mol.. Pepijn verdenk ik toch het meest vanwege dat op het eind Pepijn Hanna in het oor fluisterde: 'Jij was mijn mol'quote:
Dat lukt op zich wel aardig. Behalve dan dat je er hier in de KSC ook nog mee doodgegooid moet worden.,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik probeer die onzin bewust te ontlopen.
idd moet het nog kijken... dus ben hier ook even weg... zag al iets roods bij de ui van Muck voorbij komen... en dat wil ik helemaal nog niet wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het widm topic is drie straten verderop. Danku.
OPSTAND!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Daartoe" of "Daarom"
Wij willen iedereen aan de thee hebben. Om dit te bereiken Daarom wordt koffie verboden.
Hee dude kan je die tekst ff inkorten of zo?quote:
De herhaling is inmiddels ook al geweest, dus ik vind dat het nu wel kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd moet het nog kijken... dus ben hier ook even weg... zag al iets roods bij de ui van Muck voorbij komen... en dat wil ik helemaal nog niet weten
Ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Muck het volgende:
=
[..]
De herhaling is inmiddels ook al geweest, dus ik vind dat het nu wel kan.
Ja:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dude kan je die tekst ff inkorten of zo?
Mja, alleen Protest was voldoende.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dude kan je die tekst ff inkorten of zo?
Welnee, het is Horacequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pepijn of Art is de mol.. Pepijn verdenk ik toch het meest vanwege dat op het eind Pepijn Hanna in het oor fluisterde: 'Jij was mijn mol'
WAS SAGEN SIE?quote:
Jammer juist dat er maar 3 in de finale kunnen, Al die jongens (niet patrick) moeten de finale in ;Dquote:
Ach, dat geldt voor meer onderwerpen. Volgende keer gaat het weer over het huiswerk van TFM of over schaatsen, daar heb ik dan weer absoluut niks mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lukt op zich wel aardig. Behalve dan dat je er hier in de KSC ook nog mee doodgegooid moet worden.,
Zagen? plankenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
WAS SAGEN SIE?
WO IST DA BEI EUCH EIGENTLICH DIE ALTSTADT?
of over snert en regenpakken of lapohunters of gleufjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, dat geldt voor meer onderwerpen. Volgende keer gaat het weer over het huiswerk van TFM of over schaatsen, daar heb ik dan weer absoluut niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |