Laat dat jong toch gewoon zwemmen.quote:
mandarijntje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:47 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik vraag dit en krijg spontaan honger
watertaxi maar das voor mietjes. Echte mannen lopen gewoon!quote:
No thanks, ik heb liever iets ongezondersquote:
Een appeltaartje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
No thanks, ik heb liever iets ongezonders
Sommige mensen doen wel nuttige dingen naast het slowchattenquote:
Ik zou wel iets van de snackbar willen maar wat ik wil hebben ze hier nietquote:
Tot later Flashquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de was draait, ik hoef alleen nog maar even naar de winkel zodalekMaar nu eerst even op bed liggen
frikandel speciaal?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel iets van de snackbar willen maar wat ik wil hebben ze hier niet
Zoiets zou ik best lusten nu jaquote:
dan mogen ze mij die bussen aanwijzen ik zie al een uur geen bus. Ze draaien en gaan de laan op zuid opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Er rijden volgens mijn OV-vrienden trouwens 40 pendelbussen over de erasmusbrrug onder begeleiding van motoragenten. Ik zou me maar niet zo druk maken
En een lekker kroketjequote:
frikandel speciaalquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En een lekker kroketje.
En vooraf een bakje snert [ afbeelding ]
Ik maak wel een hollandse stamppotquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel iets van de snackbar willen maar wat ik wil hebben ze hier niet
Dat hoef je voor mij niet te doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak wel een hollandse stamppot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |