Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik heb misschien juist wel wat te weinig vocht op ja...quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb misschien juist wel wat te weinig vocht op ja...
* MaleDuck drinkt flesje water leeg...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat duurt voor mij nog wel even
Geen idee, maar ik denk laat ik eens een TT verzinnen met een oud hollandsche stijlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef Barretje80 het volgende:
hoe zou iemand er uit zien die met rasse schreden loopt??
of is het geen manier van lopen??
* LovelyLady gaat nog een bakkie zetten....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhhh dat helpt
Nu nog eendan is alles goed
ik vind het een mooie uitdrukking..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk laat ik eens een TT verzinnen met een oud hollandsche stijl
Ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind het een mooie uitdrukking..vraag me alleen af hoe dat er uit ziet
Of de mensen zijn lui (LL), onderweg, (WOK en friem) of aan het werk (DM, Stu, Moi) of zitten op school (Ajacied, poezebeest) nog te tukken (GF, MZ) etc..quote:
een gehaaste tred denk ik..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen...
en waar mag ik me onder scharen, vanuit uw visie gezien?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Of de mensen zijn lui (LL), onderweg, (WOK en friem) of aan het werk (DM, Stu, Moi) of zitten op school (Ajacied, poezebeest) nog te tukken (GF, MZ) etc..
Of aan het rusten met hun gammele gestelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Of de mensen zijn lui (LL), onderweg, (WOK en friem) of aan het werk (DM, Stu, Moi) of zitten op school (Ajacied, poezebeest) nog te tukken (GF, MZ) etc..
Bij de F5'ersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en waar mag ik me onder scharen, vanuit uw visie gezien?
geeen idee.. wat ben je aan het doen??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en waar mag ik me onder scharen, vanuit uw visie gezien?
ey!! werken jij!!quote:
Daar ben ik mee gestoptquote:
werk...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geeen idee.. wat ben je aan het doen??
bij de werkersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt
[..]
werk...
Ik ben heel nie luiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ga jij ook weer aan het werk dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ey!! werken jij!!
excuses.. ik bedoel natuurlijk ejjjjjjj
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben heel nie lui
Ik was ff opruimen en koffie zetten
quote:
jup!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga jij ook weer aan het werk dan?.
quote:
Je kan ook gewoon doen alsof natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup!
moet nog 27 simulaties draaien dus heb het nog druk genoeg vandaag
zeg lag jij niet in bedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon doen alsof natuurlijk
in je pauze naar de super gaat om wat te halenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:27 schreef Toekito het volgende:
wat doe ik als mijn lunch (4 bruine boterhammen) al voor de helft op is?
Dooretenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:27 schreef Toekito het volgende:
dat haal ik niet. Zeker nu de metro's amper rijden hier ivm instorten van imaxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in je pauze naar de super gaat om wat te halen
heb het zelf moeten smerenquote:of voortaan aan muck vragen of ze wat meer maakt
Das helemaal stom.... meer smeren dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat haal ik niet. Zeker nu de metro's amper rijden hier ivm instorten van imax
[..]
heb het zelf moeten smeren
wachten met het opeten van de andere 2...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:27 schreef Toekito het volgende:
Niet meer janken dat muck te veel meegeeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:27 schreef Toekito het volgende:
ik moet werken van DMquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde ST niet afleiden tijdens het opruimen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik moet werken van DM
maar als ie het zelf ook niet doet ...
Sinds wanneer luister jij naar DM?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik moet werken van DM
Af en toe 2 minuutjes pauze mag bestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik moet werken van DM
Nee, Barretje heeft gewoon heel goed begrepen wie de broek aan heeft... mag zij rokjes dragenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar DM?
Mot dat niet andersom wezen?
dinsdag = rokjes dag !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Af en toe 2 minuutjes pauze mag best.
[..]
Nee, Barretje heeft gewoon heel goed begrepen wie de broek aan heeft... mag zij rokjes dragen.
Goede dag om jarig te zijn dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dinsdag = rokjes dag !
en jah.. ik luister gewoon naar DM.. zo hoort dat toch??
Rokjes die omhoog waaienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te vroeghet waait veelste hard
Kun je dan wel een foto van jezelf in rokje sturen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dinsdag doe ik geen rokje aan hoor
[..]
guttegutperv
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dinsdag doe ik geen rokje aan hoor
[..]
guttegutperv
Waarom?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je dan wel een foto van jezelf in rokje sturen?.
die forever komt heus ook wel eens ten eindequote:
Dan stuur ik die toch evenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb je telefoonnummer niet
Maar je mag wel taart komen eten!quote:En ik mocht niet met je mee uit eten
Echt he... Hints niet snappenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb je telefoonnummer niet
En ik mocht niet met je mee uit eten
Owquote:[..]
die forever komt heus ook wel eens ten einde
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan stuur ik die toch even.
[..]
Maar je mag wel taart komen eten!
Als ik er nog wat van overlaat, heet datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan stuur ik die toch even.
[..]
Maar je mag wel taart komen eten!
jij gaat ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik er nog wat van overlaat, heet dat...
Ik heb niet voor niets ooit de bijnaam 'Vlaai' opgelopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je "koffie" en "taart" roept, dan vraagt MPG standaard al:"Wanneer? Waar?"
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets ooit de bijnaam 'Vlaai' opgelopen...
quote:Deze gebruiker bestaat niet.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je "koffie" en "taart" roept, dan vraagt MPG standaard al:"Wanneer? Waar?"
Als je het maar laatquote:
Waar? Wanneer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik heb koffie en roze koekentelt dat ook
oh en vlaai?
hahaha niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op werk ga ik geen nieuw account aanmaken hoor.
Nu en nu?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar? Wanneer?
Ja, dus![]()
En vlaai.. Tja... iets met mijn zachte G...
Van die zachte G hoor ik anders niets als je 'vlaai' zegtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef MPG het volgende:
En vlaai.. Tja... iets met mijn zachte G...
Wat heeft vlaai met een zachte G te maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha niet?
[..]
Nu en nu?
[quote]
Tot straks...
Moet ik ranzig nou lezen met een zachte of een harde G?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nog
Vlaai is echt ranziggggggggggggggggg
Zuigze!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
En nu boven stofzuigen en douchen![]()
Echt nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nog
Vlaai is echt ranziggggggggggggggggg
Met een harde G.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik ranzig nou lezen met een zachte of een harde G?
Met slagroomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs: mama heeft mooie roze sokken aan!
Ik ja, wil jij dat ook?
Hij: nee hoor, Thijs heeft grijze sloffen aan, ook mooi!
Krijg je hoog bezoek of zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
En nu boven stofzuigen en douchen![]()
Zie editquote:
Jaquote:
En dan boven stofzuigenquote:
Ik ben echt een waardeloze huisvrouwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk ga nu naar ST haar voorbeeld hier ook puinruimen
De kasten maar eens door
Ja, er ligt wat stof in de kamer van Thijs en ik heb de slaapkamer opgeruimd, dat moest al heel lang en daar had ik nu eindelijk echt zin in..maar daar is het ook een heeeeeel klein beetje stoffig, zegt de moeder aller dustbunnies van onder het bedquote:
Liebchen, wie gehtsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk ga nu naar ST haar voorbeeld hier ook puinruimen
De kasten maar eens door
Ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben echt een waardeloze huisvrouw
Ja, de slaapkamer moet wel in orde zijn ja, als Wok op bezoek komtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, er ligt wat stof in de kamer van Thijs en ik heb de slaapkamer opgeruimd, dat moest al heel lang en daar had ik nu eindelijk echt zin in..maar daar is het ook een heeeeeel klein beetje stoffig, zegt de moeder aller dustbunnies van onder het bed
Speel zequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
Dus doehoeg, Thijs en ik gaan in het grote bed spelen
Precies.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, de slaapkamer moet wel in orde zijn ja, als Wok op bezoek komt...
Nou. Dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind vlaai niet lekker![]()
En ja met een harde G want ik heb geen zachte G
Ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben echt een waardeloze huisvrouw
Hai!quote:
ik hoef geen vlaaiquote:
Ohnoesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookDaarom ga ik nu de kasten maar eens door
![]()
Tijd voor grote opruiming
En ik wil een nieuwe wekker, maar durf er niet eentje van de Action te halen (die klokjes lopen ook niet altijd even goed
), dus waar zal ik die halen?
[..]
Hai!Kut maar komt goed
Met jou?
Ik zou een wekker bij de blokker kopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookDaarom ga ik nu de kasten maar eens door
![]()
Tijd voor grote opruiming
En ik wil een nieuwe wekker, maar durf er niet eentje van de Action te halen (die klokjes lopen ook niet altijd even goed
), dus waar zal ik die halen?
[..]
Hai!Kut maar komt goed
Met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whahaha jij dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes![]()
kusje op je k... Hmm, dat klinkt wel heel fout...
![]()
![]()
![]()
Hier gaat t zijn gangetje... Nog anderhalve dag, en dan weekend.
Jaquote:
Dan krijg jij taart.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoef geen vlaai
Ik moet ook nodig eens de badkamer doenen de slaapkamer
(van ons, en die van K&S)
speel zequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
Dus doehoeg, Thijs en ik gaan in het grote bed spelen
Nah hoef ik ook niet echtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan krijg jij taart.
Bah... klotewerkje...
En Limburgse vrouwen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zachte G heb ik ookquote:
De boekenkast ook!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, de slaapkamer moet wel in orde zijn ja, als Wok op bezoek komt...
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Limburgse vrouwen...Het niveau ligt weer erg hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor lunch![]()
Nog even wachten op de turkse lunch!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het niveau ligt weer erg hoog
Tijd voor lunch
Ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het niveau ligt weer erg hoog
Tijd voor lunch
Oeh, ik hoop dat mijn boeken vandaag of morgen komenquote:
O, die heb je zeker nog niet omdat je er niet was? Ze zijn wel verstuurd namelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bedankt boor de kusjes![]()
[..]
Oeh, ik hoop dat mijn boeken vandaag of morgen komen![]()
En nu aan het werk, tot later!
Dan iets andersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah hoef ik ook niet echt![]()
Ja ik heb alleen geen zin er inik zie er zo tegenop... misschien volgend weekend
Graag gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
eetse!quote:
eetse!quote:
toekquote:
werk ze marijkequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
smakelijk trevquote:
waar blijft die kebab nou...quote:
ja roze koekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan iets anders.
He bah... Maar t moet toch een keer gebeuren...
roze... ja lekker op zn tijdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja roze koeken![]()
Ja ergens volgende week ofzo
quote:
Maar het is nog sneller opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Kom het maar even snel brengen dan...
wel te hopen dat hij komt voordat je pauze voorbij isquote:
Dan pak ik maar een boterham...quote:
mn pauze duurt net zo lang tot het 1 uur is of ik mn eten op hebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel te hopen dat hij komt voordat je pauze voorbij is
werk ze trevquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef Trevland het volgende:
En zo weer werken, nog 4.5 teveel deze week![]()
![]()
koenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Koen66 het volgende:
Mmmmm de lunch was lekker
Lekker lekkerbekje weggewerkt
en als het nou 1 uur is geweest en je hebt je eten nog niet op?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mn pauze duurt net zo lang tot het 1 uur is of ik mn eten op heb
dan eet die onder zijn werk verder?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als het nou 1 uur is geweest en je hebt je eten nog niet op?
en als dat nou niet mag van de baasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan eet die onder zijn werk verder?
barretjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef Barretje80 het volgende:
hier heerlijke mosselen opgepeuzelt..
vrijdag = vis dag!
pienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef Pien85 het volgende:
Pff, net pas wakkerEn ik moet nog zoveel vandaag
die beestjes he!! niet die vrouwen onderdelen!quote:
Weinig zin inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pien![]()
dan zou ik maar snel beginnen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die beestjes he!! niet die vrouwen onderdelen!
zin maken en zoveel mogelijk naar morgen verschuivenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weinig zin inDeel kan ook morgen
denk ik
mosselenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef Barretje80 het volgende:
hier heerlijke mosselen opgepeuzelt..
vrijdag = vis dag!
dan heeft die een kutbaas!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als dat nou niet mag van de baas
quote:
ik weet niet of het een vrouw isquote:
en het houd je collega's uit de buurtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef MaleDuck het volgende:
zo kebab ook weer op!
Heerlijk! Vooral met knoflooksaus!
dan pak je die tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb eigenlijk nog trek in een stuk chocolade
Doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb eigenlijk nog trek in een stuk chocolade
valt wel mee, die hebben gezellig meegegeten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het houd je collega's uit de buurt
heel verstandig van zequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
valt wel mee, die hebben gezellig meegegeten!
Was je op vakantie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:09 schreef OA het volgende:
Zo, ik mis even 100 topics in nog geen 10 dagen. Ofzo
ja, ervaring leertquote:
Niet eens. Ik ben heb het gewoon enorm druk. Werk, studie, privéleven, etc.quote:
OAquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:09 schreef OA het volgende:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:11 schreef OA het volgende:
Niet eens. Ik ben heb het gewoon enorm druk. Werk, studie, privéleven, etc.
Dit is nog niets...quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
OA
dat kan momenteel makkelijk gebeuren
Mneej. Nou. Ik ben benieuwd.quote:
valt dus meequote:
whehehequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:19 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunch weer op.
Ik moest trouwens nog aan panda denken net. Er staat bij de receptie nog een bakje met groene en rode M&M's.
jij bent pandaquote:
Het onderdeel 'privéleven' kan je vast schrappenquote:
Lolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Het onderdeel 'privéleven' kan je vast schrappen.
Uit betrouwbare bron begreep ik dat je nog 220 dagen de tijd hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lol. Ja
. Nog even van genieten zolang het duurt
.
Je verzuimt gewoonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:09 schreef OA het volgende:
Dat klopt ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:23 schreef OA het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron begreep ik dat je nog 220 dagen de tijd hebt.
Fixed.quote:
proficiat kuukskequote:
Verkeerde topicquote:
Ja maar deze was wel heel erg.quote:
quote:
preciesquote:
Gisteren al gedaan!quote:
gisteren heb ik ook al boodschappen gedaan maar vandaag moeten we nog meer boodschappen halenquote:
yupquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:32 schreef Kuukske het volgende:
Oh, nou.. meer dan 1 x per week naar de AH gaat me iets te ver. Of moet je zakelijke boodschappen doen??
waarmee eigenlijk?quote:
Zie Frummel in sig.quote:
ze is zwangerquote:
Site is blocked...quote:
Ah dat is duidelijk!quote:
quote:
JDuukje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Een JDuukje onderweg.
Gefeliciteerd!quote:
Truequote:
OAdin is altijd vrij op vrijdag, dus zij doet altijd de boodschappenquote:
Whehe.. bij mij is zowat alles geblokkeerd, maar die site net nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Site is blocked...
leuk zo op mn werk interneppen...
Ja.quote:
Het wordt een FOK!baby. Van JDude en mij. Dat is ooit samengetrokken tot JDuukske.quote:
Jaquote:
Ah, dacht al zoiets, maar denk beter een keer teveel gevraagd, dan verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het wordt een FOK!baby. Van JDude en mij. Dat is ooit samengetrokken tot JDuukske.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het wordt een FOK!baby. Van JDude en mij. Dat is ooit samengetrokken tot JDuukske.
KSC-baby zelfs een beetje... Vroegah postten JD en jij hier allebei meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kom principieel niet in OUDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef OA het volgende:
Jullie zijn langzaam![]()
Zwangerschap en geboorte deel 731
Ja, maar dat staat in een forum waar ik niet naar binnen durfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef OA het volgende:
Jullie zijn langzaam![]()
Zwangerschap en geboorte deel 731
Van de FOK!baby's?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
gefeliciteerd
dat wordt nr 41 als ik het goed heb![]()
daar durf ik zelfs niet inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat in een forum waar ik niet naar binnen durf.
Het is in het Bredatopic al tot STA-baby gebombardeerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef MPG het volgende:
KSC-baby zelfs een beetje... Vroegah postten JD en jij hier allebei mee...
Hij of zij gaat zeker Theo of Thea heten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is in het Bredatopic al tot STA-baby gebombardeerd.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar durf ik zelfs niet in
En (ex-)crewbaby kan ook nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is in het Bredatopic al tot STA-baby gebombardeerd.
Euhm... Lees mijn post eens goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom principieel niet in OUD![]()
.
Maar. Ehm. OA... Wat brengt jou in OUD![]()
?
Zégquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
Hij of zij gaat zeker Theo of Thea heten?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuuk![]()
![]()
Gefeliciteerd meis![]()
En JD ook natuurlijk
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben ff boodschappen doen! Alleen, zonder kinderen! Weet je hoe fijn
Heerlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Hé sinds wanneer ben je crew?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
ja, ze kwam hier al een tijd in KSC... dan word je vanzelf crewquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé sinds wanneer ben je crew?
Ennuh.. ja. Geniet er van zolang het kan.
Ik in principe ook niet, maar voor Kuuk maak ik graag een uitzonderingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat in een forum waar ik niet naar binnen durf.
Da's niet waar hoor!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
ja, ze kwam hier al een tijd in KSC... dan word je vanzelf crew
Wa'bende toch een dotjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef OA het volgende:
Ik in principe ook niet, maar voor Kuuk maak ik graag een uitzondering.
Ow... dacht dat dat een ongeschreven regel was...quote:
Nét ietsje langer dan jijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé sinds wanneer ben je crew?
Ennuh.. ja. Geniet er van zolang het kan.
zelfs pinguin is het geluktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ze kwam hier al een tijd in KSC... dan word je vanzelf crew
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffio of Koffia klinkt toch niet!
Ja, die is ineens als een raket gegaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zelfs pinguin is het gelukt
Lolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat zou dan Douwe of Doutzen wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat zou dan Douwe of Doutzen worden![]()
...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo es naar huis! M'n werkdag zit er alweer op.
Voor een jongen dan toch zeker Earl en een meisje Grey...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat zou dan Douwe of Doutzen worden![]()
...
Grey. Doet me dan weer denken aan Grey's Anatomy.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor een jongen dan toch zeker Earl en een meisje Grey...
Is dat positief?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Grey. Doet me dan weer denken aan Grey's Anatomy.
iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die is ineens als een raket gegaan![]()
...
dat is vroegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo es naar huis! M'n werkdag zit er alweer op.
Eenmaal crew, nooit meer teruggezien hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die is ineens als een raket gegaan![]()
...
Joah. Eigenlijk wel.quote:
En dan praat ze ook nog Brabantsquote:
Geil, wah?quote:
Jouw kinders, misschien. Theefetisjist.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor een jongen dan toch zeker Earl en een meisje Grey...
brabantsquote:
ajaxquote:
Die post op eenzame hoogte, tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eenmaal crew, nooit meer teruggezien hier
Grey viel anders bij Kuukske ook in de smaak hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw kinders, misschien. Theefetisjist.
Die snoept misschien ook wel van twee walletjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grey viel anders bij Kuukske ook in de smaak hoor.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Die snoept misschien ook wel van twee walletjes...
Gefeliciteerd! Je doet nu mee aan de prijsvraag 'Win een e-reader bundel van Free Record Shop!'.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef DaMart het volgende:
Goede actie!
Win een e-reader bundel van Free Record Shop!
Koffie én thee.quote:
Wij mogen niet meedoenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef DaMart het volgende:
Goede actie!
Win een e-reader bundel van Free Record Shop!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie én thee.
Wat dacht jij dan, smeerpijp?
Welnee, Kuukske is van de thee, niet van de koffiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie én thee.
Wat dacht jij dan, smeerpijp?
dat heb je als je crew bentquote:
Uit jouw bakkes zeker?quote:
Ik wel, want ik heb geen CPR-toegang. Of maakt dat niet uit?quote:
jij bent ook crewquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wel, want ik heb geen CPR-toegang. Of maakt dat niet uit?
http://forum.fok.nl/topic/1591371quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wel, want ik heb geen CPR-toegang. Of maakt dat niet uit?
Toch wel dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1591371
Jij dus wel zo te zien.
dan mag hij niet meedoenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij dus wel zo te zien.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij dus wel zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |