Dit inderdaad Claudia. Ik ga aan je denken vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:15 schreef miss_sly het volgende:
Precies Claudia. En Wellicht heb je nog wat meer ontstuiling of is de bmm wat verweekt. Er gebeurt iig iets, dat is fijn, lijkt me!
Waaaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:04 schreef Susie het volgende:
Kan iemand mij uit de OP halen? Ik heb vanmorgen zoveel bloed gezien, dat ik er van overtuigd ben dat ik niet meer zwanger ben.
Ik zal hier in ieder geval blijven lurken, aangezien ik erg nieuwsgierig ben naar al die mooie beebs die jullie op de wereld gaan zetten!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef miss_sly het volgende:
huup, dat zou ook echt te gek zijn hoor: twee van die mooie leukerds als Amélie en dan ook nog allebei rustig en gemakkelijk?
haha, ja, na die enorme haarbos van Amélie zou dat zeker even wennen zijn, vermoed ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik zei al tegen B. omg misschien is deze wel kaal![]()
![]()
zou dat even een shocker zijn hahaha
Dank je mopsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef OA het volgende:
Ik zie ineens dat Kuukske een topic in OUD heeft geopend...![]()
Gefeliciteerd
hey, we hedde verdorie allang haartjes gezien! Twijfel je aan mijn kunde?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik zei al tegen B. omg misschien is deze wel kaal![]()
![]()
zou dat even een shocker zijn hahaha
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:19 schreef Poppedein het volgende:
[..]
hey, we hedde verdorie allang haartjes gezien! Twijfel je aan mijn kunde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat belooft een mooie combi Aventura!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef Aventura het volgende:
Ik ben rossig met sproeten en huidtype I, vriend donker bijna zwart haar en wordt megabruin. Ik groene en hij bruine ogen. Ben benieuwd wat dat oplevert.
Spannend!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef Aventura het volgende:
Ik ben rossig met sproeten en huidtype I, vriend donker bijna zwart haar en wordt megabruin. Ik groene en hij bruine ogen. Ben benieuwd wat dat oplevert.
Het duurt toch ook jaren voor links of rechtshandigheid vast ligt dacht ik?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef ik80lll het volgende:
Dat is toch afwachten!
Wij zijn allebei rechtshandig, en allebei onze meiden nu zijn links
ik ben blauw ogig, mijn lieg groen, en allebei de meiden zijn blauw.
Haar, mmm ze veranderen nog steeds dus daar doe ik geen uitspraak over
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Je kunt niet veel doen toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:28 schreef Tally het volgende:
Maandag beginnen ze hier met het dak open zagen (dakkapel plaatsen) en dan gaat de hele "verbouwing" beginnen en krijgen we eindelijk een kinderkamer.
Maar mijn god wat zie ik er tegen op.
Juist die zooi. En dat dakkapel hoeven we alleen maar te latexen aan de binnenkant.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Je kunt niet veel doen toch?.
Boh, ik zou echt op m'n handen moeten gaan zitten om niet te schilderen en weet ik veel wat nog meer. En dan al die 'zooi' in huis. Aargh. Maar 't is voor een goed doel Tally..
wikipedia zegt 6 jaar, maar dat zal er wsch mee te maken hebben dat je dan zowat leert schrijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef Jose81 het volgende:
Ja, een kind wordt zonder voorkeurs voor links of rechts geboren... al merk ik wel dat het wel vlot begint, met het ontdekken van die voorkeur. Bas pakt altijd automatisch kleurtjes in zijn rechterhand, terwijl het nu nog te vroeg is om te zeggen dat hij dus rechts wordt...kweet niet vanaf wanneer je echt kunt zeggen 'dus hij is rechts/links'.
Kom je toch gewoon naar onsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist die zooi. En dat dakkapel hoeven we alleen maar te latexen aan de binnenkant.
Word door die lui afgetimmerd en buitenkant is plastic. Daarna alles weer in ruimen. Waar we net 2 weken over gedaan hebben om naar beneden te verhuizen. Nou ja had ook eerder gekund natuurlijk maar beetje bij beetje zodat ik niet helemaal bek af was al ik een schuifwand open trok
En dan de babykamer natuurlijkDaar mag ik niet eens wat aan doen. Ergens daar tussen komen ze ook nog de kinderwagen brengen
Waar moet ik die in godsnaam kwijt
Komt allemaal goed ik weet hetEn als het zo ver is gaat het ook allemaal goed komen. Maar nu.. zie ik er tegen op
Oequote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Beregd het volgende:
[..]
wikipedia zegt 6 jaar, maar dat zal er wsch mee te maken hebben dat je dan zowat leert schrijven.
Wel is het belangrijk dat de keuze spontaan gebeurt. Ik ben bijvoorbeeld indertijd gedwongen geweest rechts te schrijven, maar er is mij later bij nader medisch onderzoek gezegd dat dat eigenlijk niet de beste keuze was. Een goeie test is kijken of iemand linksogig of rechtsogig is, dacht i, al zegt dat nog niet alles.
Ik slaap net zo lief op de bank hoor, geen zorgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
OeIk zal het zo tegen lief zeggen dat ik een paar dagen naar jullie toe gaat
Aan de andere kant. Is alles dan wel klaar als jullie hierheen komenMisschien moet ik toch maar in de gaten gaan houden of het goed gaat met de planning.
Daar steken sinds kort wat stukken hout uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik slaap net zo lief op de bank hoor, geen zorgen
Ligt Claudia te slapen of heeft er al iets doorgezet? Ik lurk lekker mee hier
Ze had om 3 uur een afspraak!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik slaap net zo lief op de bank hoor, geen zorgen
Ligt Claudia te slapen of heeft er al iets doorgezet? Ik lurk lekker mee hier
Je geeft een keine rol (stiftomhulsel of zo) en vraagt om erdoor te kijken. Kijkt hij erdoor met zijn linkeroog: linksogig, anders rechtsogig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat is linksogig of rechtsogig? Het klinkt heel spannend haha net of je een soort cyclops hebt
![]()
Jij raakt je huis niet verkocht, wij vinden er gene.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:02 schreef Jose81 het volgende:
Beregd, wij willen ook wel het liefst een huis waar niet al te veel aan hoeft te gebeuren (aangezien wij allebei twee linkerhanden hebben)... Maar ach, eerst de tent maar eens verkopen en dan zien we wel weer verder... 't zal nog wel een poosje duren
Das kut! Dat laatste. Dat eerst is top! Gaat ze dan eindelijk komen!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nu bijna een uur aan het monitoren en de weeen komen om de 3 minuten en duren 50 seconden. M'n schoonouders zijn onbereikbaar.
Ja halloquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het komt wel goed, mijn schoonzus staat standby en haalt Ivan eventueel wel op! Eerst even proberen te eten. Hutspot.
Je lijkt Tico welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het komt wel goed, mijn schoonzus staat standby en haalt Ivan eventueel wel op! Eerst even proberen te eten. Hutspot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze komen heel regelmatig, dus ik heb er wel vertrouwen in. Tegelijkertijd is dit ontzettend goed te doen en dat ben ik van de vorige bevalling niet gewend. Ergens denk ik dus ook dat dit te mooi is om waar te zijn.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Waaaaaaaaaaah!! Ze komt er aaaaaaaaaan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nu bijna een uur aan het monitoren en de weeen komen om de 3 minuten en duren 50 seconden. M'n schoonouders zijn onbereikbaar.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze komen heel regelmatig, dus ik heb er wel vertrouwen in. Tegelijkertijd is dit ontzettend goed te doen en dat ben ik van de vorige bevalling niet gewend. Ergens denk ik dus ook dat dit te mooi is om waar te zijn.hahahaha
![]()
Niet vergeten dat er een opbouw in de kracht van weeën zit hè. Mijn vorige bevalling is spontaan begonnen en de weeën kwamen gelijk keurig om de 3 minuten, maar toch werden ze steeds sterker en krachtiger. Het hoeft dus niets negatiefs te betekenen dat je dit nog goed te doen vind.
Hoewel ik natuurlijk van harte voor je hoop dat je straks 10 cm hebt en een keertje moet niezen en dan je meisje hebt![]()
Niet gekotst is niet bevallen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef MamaPurk het volgende:
Woehoe Claudia zet hem op!!!
Even een vraag, jullie hebben het steeds over kotsen, hoort dit echt bij bevallen??
Ben ik nog steeds zwanger!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Niet gekotst is niet bevallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |