abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91313323
volgens mij mogen hoofdbeschermers van de kraamzorg niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 13:42:02 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91313585
Hoofdbeschermers worden afgeraden ivm verstikkingsgevaar als de baby op z'n zij draait tegen de zijkant van 't bedje aan.

@Books Twentemeisje: ik heb net contact gehad met m'n advocaat (lief mens O+ ) en haar ervaring is dat het meestal (de melding) een formaliteit is, aangezien het gewoon goed gaat. Dat was ook de strekking van wat m'n gezinsvoogd al zei, maar goed, ik hecht in dit geval net iets meer waarde aan het oordeel van m'n advocaat. Ze heeft toegezgd voor me klaar te staan mocht er wel een verzoekschrift worden ingediend.

'k ben iets rustiger nu ... :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91313653
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:19 schreef Poppedein het volgende:

[..]

hey, we hedde verdorie allang haartjes gezien! Twijfel je aan mijn kunde? :P
:D !
jawel!! ik hou me vast aan die foto, ik zwaai iedereen ermee om de oren :') heb em zelfs aan mijn vk laten zien en die zei gelijk al van noujaaaaa ik zie het ook!! oooooh nu al :o :o oooooh!! zo leuk O+

Maar je zult net zien dat ze eruit weken ofzo in t vruchtwater }:|

Amélie heeft dr haarkleur (begon zwart, werd roodbruinig en zal later nog wel weer wat donkerder bruin worden denk ik) en lengte van mij, de krullen die ze nu krijgt heeft ze van B.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:48:54 #129
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91313948
:D ik dacht heel even 'wat is Amelie veranderd in die tijd' oO<

Die laatste foto, Pam je haar danst! :)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:50:33 #130
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91314030
Ik ben rossig met sproeten en huidtype I, vriend donker bijna zwart haar en wordt megabruin. Ik groene en hij bruine ogen. Ben benieuwd wat dat oplevert.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:52:19 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91314124
Oja, ik was bijna een half jaar kaal..
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:54:33 #132
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91314243
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef Aventura het volgende:
Ik ben rossig met sproeten en huidtype I, vriend donker bijna zwart haar en wordt megabruin. Ik groene en hij bruine ogen. Ben benieuwd wat dat oplevert.
Dat belooft een mooie combi Aventura!

Wij zijn allebei blond, dus erg spannend zal dat niet worden. Ben meer benieuwd hoeveel haar er op d'r koppie zit bij de geboorte.
pi_91314405
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef Aventura het volgende:
Spannend!

Kan alle kanten op dus :D
B. heeft ook bruine ogen en ik groene, Amélie had het eerste jaar blauwe ogen die langzaam grijzer werden en nu worden ze groenig.

Dit kindje kan evengoed bruine ogen hebben natuurlijk, ik vind het maar een gek idee :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:08:53 #134
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91314917
Dat is toch afwachten!
Wij zijn allebei rechtshandig, en allebei onze meiden nu zijn links
ik ben blauw ogig, mijn lieg groen, en allebei de meiden zijn blauw.
Haar, mmm ze veranderen nog steeds dus daar doe ik geen uitspraak over
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:26:28 #135
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91315696
Wij zijn beide linkshandig, met veel linkshandigen in de familie. Dus ik zou het bijzonder vinden als ons meiske rechtshandig zou zijn...

Vannacht pas tegen half een gaan slapen, en weer eens een hele nacht gemaakt tot 07.00 vanochtend en toen nog uitgeslapen tot 9.30. Ik mocht later beginnen op mijn werk vandaag.
Vanavond verjaardag dus het kwam goed uit dat ik even kon bijtanken.

Morgen een paar vd laatste klusjes op de babykamer doen. Rolgordijn ophangen, gordijn ophangen, plank boven de commode en kleine plankjes aan de muur.

Dan alleen nog een mobile kopen voor boven het bed en wat voor in de lijsten aan de muur.
En een dekentje voor in het draagmandje, dat had ik uitgesteld ivm de kleur.
Dan begint het wel echt wat te worden... we gaan nu al regelmatig even kijken, aangezien het bedje opgemaakt is en de kast vol spullekes ligt.
Ik ben er gelukkig nog helemaal niet aan toe om te bevallen, vind het voorlopig prima om zwanger te zijn. (Dat zal nog wel veranderen gok ik zo...)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:26:40 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91315710
Ja, ik ben erg benieuwd, misschien wordt het wel een kindje met rood haar en bruine ogen, of zwart haar met groene ogen. Allebei erg mooi en apart lijkt me O+ In mijn fam. zit ook veel zwart (mijn moeder, opa) maar ook veel blond. Hier en daar rood, maar niet veel.
Vriendlief heeft een rooie oma, verder aan beide kanten donkere types.
pi_91315792
Maandag beginnen ze hier met het dak open zagen (dakkapel plaatsen) en dan gaat de hele "verbouwing" beginnen en krijgen we eindelijk een kinderkamer.
Maar mijn god wat zie ik er tegen op.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:29:29 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91315816
Ik ben mijn beide ouders zijn linkshandig...Ben benieuwd of ik dat door ga geven..
pi_91316126
Claudia lekker douchen, hup hup.

Ik kreeg een sticker van de vk. Mijn buik was weer iets gegroeid dus daar zijn we vooral blij mee. Mijn geboorteplan vond ze geweldig. Ze wilde 'm zelfs als voorbeeld bij een cursus gebruiken. De mijne ging tenminste uit van mijn natuurlijke kracht. De meeste die ze ziet hebben een heel eisenpakket aan medische toeters en bellen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:36:46 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91316170
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef ik80lll het volgende:
Dat is toch afwachten!
Wij zijn allebei rechtshandig, en allebei onze meiden nu zijn links
ik ben blauw ogig, mijn lieg groen, en allebei de meiden zijn blauw.
Haar, mmm ze veranderen nog steeds dus daar doe ik geen uitspraak over
Het duurt toch ook jaren voor links of rechtshandigheid vast ligt dacht ik?
pi_91316216
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:28 schreef Tally het volgende:
Maandag beginnen ze hier met het dak open zagen (dakkapel plaatsen) en dan gaat de hele "verbouwing" beginnen en krijgen we eindelijk een kinderkamer.
Maar mijn god wat zie ik er tegen op.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Je kunt niet veel doen toch? -O-.
Boh, ik zou echt op m'n handen moeten gaan zitten om niet te schilderen en weet ik veel wat nog meer. En dan al die 'zooi' in huis. Aargh. Maar 't is voor een goed doel Tally. :Y.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_91316247
Toen ik zei dat ik gerust 2 uur in bad lag maakte ik geen grapje. :')

We gaan om 3 uur op pad. De weeen zetten nog niet door, hoor. Ik time ze dan ook niet, want dit is nog niet het echte werk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91316351
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Je kunt niet veel doen toch? -O-.
Boh, ik zou echt op m'n handen moeten gaan zitten om niet te schilderen en weet ik veel wat nog meer. En dan al die 'zooi' in huis. Aargh. Maar 't is voor een goed doel Tally. :Y.
Juist die zooi. En dat dakkapel hoeven we alleen maar te latexen aan de binnenkant.
Word door die lui afgetimmerd en buitenkant is plastic. Daarna alles weer in ruimen. Waar we net 2 weken over gedaan hebben om naar beneden te verhuizen. Nou ja had ook eerder gekund natuurlijk maar beetje bij beetje zodat ik niet helemaal bek af was al ik een schuifwand open trok :')

En dan de babykamer natuurlijk :') Daar mag ik niet eens wat aan doen. Ergens daar tussen komen ze ook nog de kinderwagen brengen :') Waar moet ik die in godsnaam kwijt :')

Komt allemaal goed ik weet het :D En als het zo ver is gaat het ook allemaal goed komen. Maar nu.. zie ik er tegen op :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91317977
Ja, een kind wordt zonder voorkeurs voor links of rechts geboren... al merk ik wel dat het wel vlot begint, met het ontdekken van die voorkeur. Bas pakt altijd automatisch kleurtjes in zijn rechterhand, terwijl het nu nog te vroeg is om te zeggen dat hij dus rechts wordt...kweet niet vanaf wanneer je echt kunt zeggen 'dus hij is rechts/links'.

Haarkleur.... mijn (8> was super blond als kind, hij heeft nu donker haar. Ik heb atijd ongeveer dezelfde kleur gehouden. Bas is ook nog steeds blond... toen hij geboren was, was hij iets donkerder...

Ben benieuwd wat het deze keer wordt! :D
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:17:49 #145
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_91318162
Jeetje k sta 14e..... oooohhhh gaat hard.....
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:18:13 #146
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91318183
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef Jose81 het volgende:
Ja, een kind wordt zonder voorkeurs voor links of rechts geboren... al merk ik wel dat het wel vlot begint, met het ontdekken van die voorkeur. Bas pakt altijd automatisch kleurtjes in zijn rechterhand, terwijl het nu nog te vroeg is om te zeggen dat hij dus rechts wordt...kweet niet vanaf wanneer je echt kunt zeggen 'dus hij is rechts/links'.
wikipedia zegt 6 jaar, maar dat zal er wsch mee te maken hebben dat je dan zowat leert schrijven.

Wel is het belangrijk dat de keuze spontaan gebeurt. Ik ben bijvoorbeeld indertijd gedwongen geweest rechts te schrijven, maar er is mij later bij nader medisch onderzoek gezegd dat dat eigenlijk niet de beste keuze was. Een goeie test is kijken of iemand linksogig of rechtsogig is, dacht i, al zegt dat nog niet alles.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:18:14 #147
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91318185
Het klopt dat het idd nog lang kan wisselen.
Maar bij Lotte was het al snel duidelijk, idd heel veel pakken met de voorkeurshand, en ook doen met die hand. nu ze op school zit zal het ws niet meer veranderen.
Lola doet ook veel met links, en soms nog met rechts. Maar ook bij haar zie je duidelijk dat links haar minder moeite kost om te gebruiken en om secuur mee te werken (tekenen)
pi_91318260
Oh en Tally... het komt inderdaad goed met verbouwen... Toen ik 20 weken zwanger was van Bas, kwamen ze hier de badkamer verbouwen... Als ik daar aan terugdenk, krijg ik ook nog de kriebels. We zouden in een week of 2 klaar zijn, maar de vrouw van de aannemer hoorde dat ze borstkanker had en daardoor zijn ze onverwacht op vakantie gegaan. Dit was de week voordat ze bij ons zouden starten. De klant die in die week aan de beurt was, schoof dus een week op (onze week dus), waardoor wij een 'avond-en-weekend-uurtjes-klant' :X waren geworden. Uiteindelijk heeft het bad en de stapels tegels 6 weken in de woonkamer gestaan en hebben we 3 weken bij anderen moeten douchen en ons moeten redden bij de wasbak in de keuken... Maar goed, we hadden zeker begrip voor de situatie.... :Y

En nu hebben we het huis te koop (al bijna een jaar)... stel dat het binnen nu en een aantal maanden wordt verkocht (ik verwacht dat niet, 't zal nog wel een heeeele poos duren, zo optimistisch ben ik dan ook wel weer :+ ), dan zitten we er ook deze zwangerschap weer gezellig bij ;). Maar dat geeft niet, alles om naar mijn oude woonplaats terug te gaan... ook al betekent dat een paar maanden in de zooi met dikke buik straks. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Jose81 op 14-01-2011 15:59:12 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:21:46 #149
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91318357
Tja, wij waren volop op zoek naar een huis, en daar mocht wel wat werk aan zijn, maar nu weten kindje verwachten, zoeken we toch ook iets meer instapklaar.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:43:24 #150
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91319409
Susie :*
Claudia, zet hem op!!!! Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen!

@verbouwen: Wij hadden 2 jaar geleden net een opknapper gekocht toen ik erachter kwam dat ik zwanger was 8)7 Niet voor herhaling vatbaar kan ik wel mededelen! (Maar nu hebben wel wel een heel mooi huis, dus ik klaag niet al te erg)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')