Oh en Tally... het komt inderdaad goed met verbouwen... Toen ik 20 weken zwanger was van Bas, kwamen ze hier de badkamer verbouwen... Als ik daar aan terugdenk, krijg ik ook nog de kriebels. We zouden in een week of 2 klaar zijn, maar de vrouw van de aannemer hoorde dat ze borstkanker had en daardoor zijn ze onverwacht op vakantie gegaan. Dit was de week voordat ze bij ons zouden starten. De klant die in die week aan de beurt was, schoof dus een week op (onze week dus), waardoor wij een 'avond-en-weekend-uurtjes-klant'

waren geworden. Uiteindelijk heeft het bad en de stapels tegels 6 weken in de woonkamer gestaan en hebben we 3 weken bij anderen moeten douchen en ons moeten redden bij de wasbak in de keuken... Maar goed, we hadden zeker begrip voor de situatie....
En nu hebben we het huis te koop (al bijna een jaar)... stel dat het binnen nu en een aantal maanden wordt verkocht (ik verwacht dat niet, 't zal nog wel een heeeele poos duren, zo optimistisch ben ik dan ook wel weer

), dan zitten we er ook deze zwangerschap weer gezellig bij

. Maar dat geeft niet, alles om naar mijn oude woonplaats terug te gaan... ook al betekent dat een paar maanden in de zooi met dikke buik straks.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jose81 op 14-01-2011 15:59:12 ]