Waar? Wanneer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik heb koffie en roze koekentelt dat ook
oh en vlaai?
hahaha niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op werk ga ik geen nieuw account aanmaken hoor.
Nu en nu?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar? Wanneer?
Ja, dus![]()
En vlaai.. Tja... iets met mijn zachte G...
Van die zachte G hoor ik anders niets als je 'vlaai' zegtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef MPG het volgende:
En vlaai.. Tja... iets met mijn zachte G...
Wat heeft vlaai met een zachte G te maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha niet?
[..]
Nu en nu?
[quote]
Tot straks...
Moet ik ranzig nou lezen met een zachte of een harde G?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nog
Vlaai is echt ranziggggggggggggggggg
Zuigze!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
En nu boven stofzuigen en douchen![]()
Echt nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nog
Vlaai is echt ranziggggggggggggggggg
Met een harde G.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik ranzig nou lezen met een zachte of een harde G?
Met slagroomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs: mama heeft mooie roze sokken aan!
Ik ja, wil jij dat ook?
Hij: nee hoor, Thijs heeft grijze sloffen aan, ook mooi!
Krijg je hoog bezoek of zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
En nu boven stofzuigen en douchen![]()
Zie editquote:
Jaquote:
En dan boven stofzuigenquote:
Ik ben echt een waardeloze huisvrouwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk ga nu naar ST haar voorbeeld hier ook puinruimen
De kasten maar eens door
Ja, er ligt wat stof in de kamer van Thijs en ik heb de slaapkamer opgeruimd, dat moest al heel lang en daar had ik nu eindelijk echt zin in..maar daar is het ook een heeeeeel klein beetje stoffig, zegt de moeder aller dustbunnies van onder het bedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |