Noem jij jezelf nou een vent?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Die kapotte kant heb ik nog niet kunnen repareren, al dan niet tijdelijk.
Echt nietquote:
Duct tape al geprobeerd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal je wat moois vertellen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik snap nu waarom wij thuis nooit bovenkeukenkastjes hadden!
(afgezien van het feit dat mijn ma er toch niet bij kon en ze dus useless waren)
[..]
Nee, dat gelukkig niet. Dat ik straks bij dat gesprek zit met een blauwe neus, zij denkt dat ik door mijn vriend door de keet gemept wordt en het eigenlijk zoiets stoms blijkt te zijn.
LocTite.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Echt niet
[..]
Duct tape al geprobeerd?
Prachtig!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je wat moois vertellen...Het is al drie jaar geleden, maar ik moet er nog smakelijk om lachen. Ik heb toen op stage een kopstoot gekregen van een paard, echt een knetter harde, m'n oog helemaal blauw en opgezwollen. Dus ik heb hele dagen met een zonnebril op gelopen. Ik zat dus op gegeven moment in de trein op weg naar vriendlief, toen ik m'n bril even ging schoonmaken. Het dametje tegenover mij schrok en zei toen heel zacht met dr hand op m'n knie dat ik toch echt eens bij die nare vent weg moest voor m'n eigen welzijn
Ik was stomverbaasd en moest lachen en heb toen m'n avontuur met de Guidam maar uitgelegd. Gelukkig konden we er samen goed om lachen
Ik wist zo snel geen leuk antwoord te bedenkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
De PI.
Oh, wacht ,die gebruik jij ook.
Ik heb vroeger als kind heel vaak een blauw oog gehad, dan ging ik weer op mijn bek omdat ik mijn voet tussen de spaken kreeg, of ik liep ergens tegenaan. Je zag mensen dan altijd zo kijken alsof ik gruwelijk mishandeld werd, want ik had altijd schattige staartjes en jurkjes en zag er dus niet naar uit dat ik regelmatig op de kop in een boom hing en door mijn eigen lompheid dus zo toegetakeld was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je wat moois vertellen...Het is al drie jaar geleden, maar ik moet er nog smakelijk om lachen. Ik heb toen op stage een kopstoot gekregen van een paard, echt een knetter harde, m'n oog helemaal blauw en opgezwollen. Dus ik heb hele dagen met een zonnebril op gelopen. Ik zat dus op gegeven moment in de trein op weg naar vriendlief, toen ik m'n bril even ging schoonmaken. Het dametje tegenover mij schrok en zei toen heel zacht met dr hand op m'n knie dat ik toch echt eens bij die nare vent weg moest voor m'n eigen welzijn
Ik was stomverbaasd en moest lachen en heb toen m'n avontuur met de Guidam maar uitgelegd. Gelukkig konden we er samen goed om lachen
Mensen en hun veronderstellingenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger als kind heel vaak een blauw oog gehad, dan ging ik weer op mijn bek omdat ik mijn voet tussen de spaken kreeg, of ik liep ergens tegenaan. Je zag mensen dan altijd zo kijken alsof ik gruwelijk mishandeld werd, want ik had altijd schattige staartjes en jurkjes en zag er dus niet naar uit dat ik regelmatig op de kop in een boom hing en door mijn eigen lompheid dus zo toegetakeld was.
Wel kunnen lijmen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben DOL op stipjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist zo snel geen leuk antwoord te bedenken
Jij houdt van stippeltjes lingerie toch? Ik heb gisteren een vet schattig setje gekocht
Ik kan niet uit vanavond. Dus ik bedenk maar dat mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat was snel. Normaal heb ik wat langer nodig voordat vrouwen dat doen.
Werkzequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga mezelf toch dwingen nu echt wat werk te verzetten. Zit hier al 2.5 uur en heb tot nu toe 5 emails uitgeprint
Ja maar ze houd dat kruis verkeerd omquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
Zo'n duister topic dient wel opgeleukt te worden met een godvruchtig plaatje.
[ afbeelding ]
Uiteraard snap ik jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben DOL op stipjes.![]()
Pics! En dan bedoel ik dat niet op de ranzige tietenmanier als hier gebruikelijk is maar dan het setje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit echt heerlijk! Gisteren meteen gewassen, want nieuw spul moet meteen aan he
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit is ongeveer zo godvruchtig als it gets bij mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar ze houd dat kruis verkeerd om
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard snap ik jeDie is leuk ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit echt heerlijk! Gisteren meteen gewassen, want nieuw spul moet meteen aan he
Ik ben echt dol op stipjes.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Godvruchtig klinkt nogal smerig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooie fotoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is ongeveer zo godvruchtig als it gets bij mij.
Ik heb helemaal niks aan stipjes, alleen maar effen. Maar ik zag 'm hangen en ook nog eens in mijn maat en ik kon de verleiding uiteraard niet weerstaan hem te passenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die is leuk ja!
Ik ben echt dol op stipjes.
[..]
Uiteraard snap ik jeOeh, mooi setjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit echt heerlijk! Gisteren meteen gewassen, want nieuw spul moet meteen aan he
Iemand met dat aan zou ik mijn bed niet uittrappen nee. Vooral dat onderbroekje is apengeil
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2011 12:01:54 ]
Uiteraard snap ik jeDat ziet er beter uit dan wat er in mijn mi kwam toen ik stipjes lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit echt heerlijk! Gisteren meteen gewassen, want nieuw spul moet meteen aan he
![]()
Ik ben alsnog een schorpioen, terwijl ik dat eerder net niet was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Godvruchtig klinkt nogal smerig.
Over onzin gesproken: Ik kom er net achter dat ik helemaal geen Weegschaal ben:
Your Zodiac sign may have changed
Daar gaat mijn wereldbeeld![]()
Oh ja, je had gevochten he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef rival het volgende:
Heb in december nog een week met een blauw oog rondgelopen
Capricorn: Jan. 20-Feb. 16.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Das wel erg veel hoor voor een vrijdagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga mezelf toch dwingen nu echt wat werk te verzetten. Zit hier al 2.5 uur en heb tot nu toe 5 emails uitgeprint
Ik ben ineens Stierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik ben ineens een Maagd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben alsnog een schorpioen, terwijl ik dat eerder net niet was.
Hetzelfde hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ineens Stier
Potverdomme, ik ben Tweelingen!
Het is Audrey Kitching.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie foto
[..]
Ik heb helemaal niks aan stipjes, alleen maar effen. Maar ik zag 'm hangen en ook nog eens in mijn maat en ik kon de verleiding uiteraard niet weerstaan hem te passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt op de foto niet echt over, maar toch.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is Audrey Kitching.
Ondergoed draag ik nog wel met hysterische prints en kleuren, terwijl ik in mijn kleding dat juist niet zo snel heb. Heb laatst een mooi setje bij de Livera (!) gekocht die juist veel rustiger is, maar wel heel mooi.Ik vind sowieso dat de Livera producten op foto's niet tot hun recht komen. Dat heeft de Hunkemoller beter begrepen. Maar ik houd wel van simpele setjes, ziet er leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt op de foto niet echt over, maar toch.
*geluid van een krekel*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik ben ineens een Maagd.
* DustPuppy wacht op de voorspelbare grappen
quote:
En toen was ik ineens een Leeuwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat de Livera producten op foto's niet tot hun recht komen. Dat heeft de Hunkemoller beter begrepen. Maar ik houd wel van simpele setjes, ziet er leuk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik van beetman gehad met mijn verjaardag, is weer totaal anders.
Bij de makro verkopen ze hele mooie, maar ik weet ff niet meer van welk merkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef cafpow het volgende:
hoe moeilijk is het om een geschikte notebook sleeve te vinden zeg, ik zoek al meerdere dagen naar een geschikt formaat
Ik heb er een bij de Action vandaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef cafpow het volgende:
hoe moeilijk is het om een geschikte notebook sleeve te vinden zeg, ik zoek al meerdere dagen naar een geschikt formaat
http://www.tinydeal.com/i(...)word=notebook+sleevequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef cafpow het volgende:
Wat zouden ze met deze huidige ontwikkelingen nou doen bij ASTROTV?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]Oh, mooi! Die zag ik ook hangen (van de Boudique collectie toch?), maar uiteraard niet in mijn maat. Ik heb gisteren sowieso veel moois zien hangen. Ook een gifgroen setje, maar ik weet niet of ik dat aandurf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik van beetman gehad met mijn verjaardag, is weer totaal anders.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En dan hier in het topic even zeuren dat iemand je sleeve voor je betaald!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.tinydeal.com/i(...)word=notebook+sleeve
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden gekochtOeh, aparte bandjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer kwam je langs?
Eeeeehmmm, okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan hier in het topic even zeuren dat iemand je sleeve voor je betaald!
Ohwacht, dat zat iets anders.
ik was altijd een maagd en nu ben ik een leoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat zouden ze met deze huidige ontwikkelingen nou doen bij ASTROTV?
Ja, die bandjes vond ik ook echt mooiquote:
Gewoon doorgaan met slap ouwehoerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat zouden ze met deze huidige ontwikkelingen nou doen bij ASTROTV?
Geen idee, want beetman heeft het dus gekocht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mooi! Die zag ik ook hangen (van de Boudique collectie toch?), maar uiteraard niet in mijn maat. Ik heb gisteren sowieso veel moois zien hangen. Ook een gifgroen setje, maar ik weet niet of ik dat aandurf.
Deze is wel leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Oke. Ik heb dat ook wel eens met setjes. Daarom wil ik ze eigenlijk ook niet rechtstreeks van internet bestellen en eerst passen en zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die bandjes vond ik ook echt mooi
De cups komen trouwens niet helemaal tot hun recht, ik vind ze mooier dan op de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die groene waar ik het over had. Die is in het echt heel stoerAlleen die foto is wel heel slecht
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Ik heb dat ook wel eens met setjes. Daarom wil ik ze eigenlijk ook niet rechtstreeks van internet bestellen en eerst passen en zo.Die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die groene waar ik het over had. Die is in het echt heel stoerAlleen die foto is wel heel slecht
![]()
Maar t setje is wel
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
[..]
Oke. Ik heb dat ook wel eens met setjes. Daarom wil ik ze eigenlijk ook niet rechtstreeks van internet bestellen en eerst passen en zo.Die vind ik megatof, heb er zelf ook mee in de handen gestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die groene waar ik het over had. Die is in het echt heel stoerAlleen die foto is wel heel slecht
[..]
Oke. Ik heb dat ook wel eens met setjes. Daarom wil ik ze eigenlijk ook niet rechtstreeks van internet bestellen en eerst passen en zo.Dat heb ik dus precies hetzelfde. Lingerie koop ik niet online, om die redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die groene waar ik het over had. Die is in het echt heel stoerAlleen die foto is wel heel slecht
En dat setje had ik gisteren op de site gezien! Daar helaas niet meer in mijn maat dus ik vreesde dat ie in de winkel ook niet meer is.
Supertof, volgens mij kan je die heel goed hebben
♥ || Baby catcher in training || ♥
Oh, het staat in de bh op het waslabeltjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee, want beetman heeft het dus gekocht.Ik heb het geluk dat ik een heel erg standaard maat heb, S en 70B is meestal wel te krijgen, en ik kan evt ook 75B aan als ze dat niet hebben.
Waarom zou je het niet aandurven, het zit toch onder je kleding!
mijn ma had een leuke voor me gevonden bij een of ander onbekend winkeltje in schiedam, maar hij paste er niet inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er een bij de Action vandaanHij is in twee kleuren, paars en limoengroen, omkeerbaar.
Ik ben even aan het kijken maar ik zie tot nu toe geen 16" sleevesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Maar niet in mijn maat in de winkel uiteraardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vind ik megatof, heb er zelf ook mee in de handen gestaan.
Oh, het is geen beha daarvan, ik heb het labeltje ff gecheckt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het staat in de bh op het waslabeltjeEn ondergoed is het punt niet, dat is er altijd wel in mijn maat. BH's alleen nauwelijks, al zijn er wel steeds meer setjes die wél verder gaan dan D.
.
Dat klopt, maar ik wil me er wel goed in voelen, natuurlijk. Dus het moet wel staan
Oehquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het is geen beha daarvan, ik heb het labeltje ff gecheckt.
Ja, maar zo extreem gek is dat groene setje niet hoor, ik zou het gewoon eens passen!
Bij ons in de straat zit een Hunkemoller-outlet, heb daar 2 maanden geleden voor 30 euro echt megaveel shit gehaald, nachtjurkje, hemdjes, strings. Echt 70% korting ofzo.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Maar niet in mijn maat in de winkel uiteraardOh, sowieso niet, want hij gaat maar tot D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaaf!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het is geen beha daarvan, ik heb het labeltje ff gecheckt.
Ja, maar zo extreem gek is dat groene setje niet hoor, ik zou het gewoon eens passen!
Bij ons in de straat zit een Hunkemoller-outlet, heb daar 2 maanden geleden voor 30 euro echt megaveel shit gehaald, nachtjurkje, hemdjes, strings. Echt 70% korting ofzo.
Zou je me daarvan het adres kunnen PM'en?
Ik deel je leedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:13 schreef STING het volgende:
Oh noes, ik ben nu een Stier. Nu word ik net zoals E_M![]()
![]()
16 is idd wel een redelijk afwijkend formaat... maar moet te vinden zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
mijn ma had een leuke voor me gevonden bij een of ander onbekend winkeltje in schiedam, maar hij paste er niet in![]()
[..]
Ik ben even aan het kijken maar ik zie tot nu toe geen 16" sleeves![]()
maar ik kijk nog even verder
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:16 schreef Yuki het volgende:
Dit vind ik zo'n lief printje
Slipdress ervan is ook tofJa, die is inderdaad ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat gaaf!
Zou je me daarvan het adres kunnen PM'en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze set wilde ik gisteren passen, maar de 75E daarvan is te klein op de cupsEcht heel vreemd, alles puilde eroverheen
Nu ik die foto bekijk, is die bh het model eigenlijk ook te klein
Ik ben het ondertussen gewendquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die is inderdaad ook leukChique, maatje groter hadden ze niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze set wilde ik gisteren passen, maar de 75E daarvan is te klein op de cupsEcht heel vreemd, alles puilde eroverheen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
[..]
Ja, die is inderdaad ook leukOehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze set wilde ik gisteren passen, maar de 75E daarvan is te klein op de cupsEcht heel vreemd, alles puilde eroverheen
![]()
Dat strikje op het slipje![]()
[..]
Ja, die is inderdaad ook leukDat viel mij ook op ja, die cup klopt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze set wilde ik gisteren passen, maar de 75E daarvan is te klein op de cupsEcht heel vreemd, alles puilde eroverheen
Hij gaat maar tot Equote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chique, maatje groter hadden ze niet?
Ik ben echt zo blij dat ik in ALLES een gemiddelde maat heb.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het ondertussen gewendMaar, ik heb een toffe set, dus ik mag niet klagen
ik heb zat 16" sleeves gezien maar de meesten missen toch echt net wat cm, dus ben maar aan het kijken voor 17 inch sleevesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
16 is idd wel een redelijk afwijkend formaat... maar moet te vinden zijn.
http://www.kelkoo.nl/ss-sleeve-16-inch.html is al iets.
Hij drukt in haar tietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja, die cup klopt niet.
De oplossing, koop een 17 inch notebookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb zat 16" sleeves gezien maar de meesten missen toch echt net wat cm, dus ben maar aan het kijken voor 17 inch sleevesen bij die hou ik net een paar cm teveel ruimte over
jammerquote:
Ik heb ook een gemiddelde maat!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat ik in ALLES een gemiddelde maat heb.
[..]
Ja, die is inderdaad ook leukMooi setje ja, jammer dat die er niet groter is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze set wilde ik gisteren passen, maar de 75E daarvan is te klein op de cupsEcht heel vreemd, alles puilde eroverheen
Maar het 4 tieten effect wil je natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij drukt in haar tiet. Vind 't eigenlijk wel slecht overkomen
en krijg ik dan van jou het geld ervoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De oplossing, koop een 17 inch notebook.
Daarom heb ik 'm ook laten hangen. Maar ik vind 'm wel echt tof.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi setje ja, jammer dat die er niet groter is.
[..]
Maar het 4 tieten effect wil je natuurlijk ook niet
Elke vrouw hier wil altijd maar geld van mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
en krijg ik dan van jou het geld ervoor
Dat is gewoon viesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi setje ja, jammer dat die er niet groter is.
[..]
Maar het 4 tieten effect wil je natuurlijk ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist helemaal niet dat er van mijn setje ook zo'n jurkje was!
Nu wil ik die ook.
ik heb t wel een gezien door topjes oid heen, maar hoop t niet in mn bed aan te treffen eerlijk gezegdquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
Die zijn nu in de aanbiedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist helemaal niet dat er van mijn setje ook zo'n jurkje was!
Nu wil ik die ook.Geloof ik...
ach zo zijn vrouwen nou eenmaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke vrouw hier wil altijd maar geld van me.
Alleen hier?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke vrouw hier wil altijd maar geld van me.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
Eerst die jarretels, verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist helemaal niet dat er van mijn setje ook zo'n jurkje was!
Nu wil ik die ook.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Goed dat je het zegt, moet nog steeds zo'n Nee-Nee sticker bestellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
niet hilarisch, wel grappig bedacht.
Zo bescheidenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach zo zijn vrouwen nou eenmaalmaar ik hoef niet alleen je geld hoor, met de laptop zelf neem ik ook wel genoegen hoor
Aanbieding of geen aanbieding, ik heb er nu geen geld voor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn nu in de aanbiedingGeloof ik...
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerst die jarretels, verdomme.
Ohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aanbieding of geen aanbieding, ik heb er nu geen geld voor.
Gisteren werd het eten voor me betaaldquote:
Ja, maar die zijn gemaakt van strassteentjes dus die gaan zo naar de klote!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerst die jarretels, verdomme.
*mental note maakt*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef STING het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, moet nog steeds zo'n Nee-Nee sticker bestellen.
Rond oud & nieuw een vrouw aan de deur helemaal beledigd dat ik zei dat ik haar Stadsblad niet las
Oh, die zag ik op de site staan. Die is echt apart... En inderdaad, volgens mij is de levensduur niet heel langquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn gemaakt van strassteentjes dus die gaan zo naar de klote!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aanbieding of geen aanbieding, ik heb er nu geen geld voor.
Ja maar...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
ach ik ben gewoon zeer bescheiden, ik kan met weinig genoegen nemen hoor, maar ik iets meer krijg vindt ik het neit ergquote:
Idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
*mental note maakt*
Ik moet ook nog steeds zo'n ding. Word gek van "Ons Utrecht" en "Het Stadsblad" idd.
Regelrecht oud papier!
Hey dat had ik ook.. Wilde al betalen en toen zei ze, je krijgt nog geld van me ik betaal wel..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren werd het eten voor me betaald.
Nee, daarbij kan je die alleen maar met dat setje aan, nergens onder, want als je dat onder een rokje draagt, dan rag je dat rokje aan de binnenkant compleet kapot door die steentjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die zag ik op de site staan. Die is echt apart... En inderdaad, volgens mij is de levensduur niet heel lang
Das voor een vrouw al een hele nette instelling!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach ik ben gewoon zeer bescheiden, ik kan met weinig genoegen nemen hoor, maar ik iets meer krijg vindt ik het neit erg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me serieus af of zoiets wel steun geeft... En het lijkt me heel naar zitten
Ze was heel trots op dr groupon kortingsbonnen, dus ze wou betalen, mij bestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Hey dat had ik ook.. Wilde al betalen en toen zei ze, je krijgt nog geld van me ik betaal wel..
Verrek, ik heb dus alsnog betaald
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef Samzz het volgende:
Holy crap, dat ziet er niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me serieus af of zoiets wel steun geeft... En het lijkt me heel naar zitten
Neem een kat dan heb je er wat aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
*mental note maakt*
Ik moet ook nog steeds zo'n ding. Word gek van "Ons Utrecht" en "Het Stadsblad" idd.
Regelrecht oud papier!
slapenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das voor een vrouw al een hele nette instelling!.
Wat doe je vanavond?.
Ja, zelfs ik vraag me af of ik daar wel steun genoeg aan heb. En je hebt zat andere opties wat dat soort beha's betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me serieus af of zoiets wel steun geeft... En het lijkt me heel naar zitten[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Inderdaad. Dat is gewoon zonde. Dan kun je er beter een simpele zwarte gordel bij kopen, als je die al niet had, dan die met strass. Hij is heel mooi, maar er is echt niet over nagedacht volgens mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, daarbij kan je die alleen maar met dat setje aan, nergens onder, want als je dat onder een rokje draagt, dan rag je dat rokje aan de binnenkant compleet kapot door die steentjes.
waarom zou je dat doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me serieus af of zoiets wel steun geeft... En het lijkt me heel naar zitten"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat is voor bijvoorbeeld jurken met een laag rugdecolleté.quote:
Ik heb zelf geen jarretels. Ooit 1 keer gekocht toen ik 20 was, 2 minuten aangehad en ik vond het echt voor geen meter staan. Nooit meer aangehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is gewoon zonde. Dan kun je er beter een simpele zwarte gordel bij kopen, als je die al niet had, dan die met strass. Hij is heel mooi, maar er is echt niet over nagedacht volgens mij.
Ja we hoeven niet altijd dwars te liggen tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze was heel trots op dr groupon kortingsbonnen, dus ze wou betalen, mij best.
Oeh nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me serieus af of zoiets wel steun geeft... En het lijkt me heel naar zitten
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen jarretels. Ooit 1 keer gekocht toen ik 20 was, 2 minuten aangehad en ik vond het echt voor geen meter staan. Nooit meer aangehad.
Maar als beetman dat mooi vind, wil ik dat best eens aandoen.
Dan ga jij dus niet slapen vanavond, vannacht misschienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee hoor..ben helemaal geen oud wijfben nog jong
Ik lig nooit dwars op dit gebiedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja we hoeven niet altijd dwars te liggen toch
Oh, okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen jarretels. Ooit 1 keer gekocht toen ik 20 was, 2 minuten aangehad en ik vond het echt voor geen meter staan. Nooit meer aangehad.
Maar als beetman dat mooi vind, wil ik dat best eens aandoen.
ohja, dan is t wel handig jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is voor bijvoorbeeld jurken met een laag rugdecolleté..
Mja, ik vraag me af of het dus steun geeftquote:
Oke, ik stap over op jarretels. In eens ben ik overtuigd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeIk heb twee gordels en een paar onderbroekjes waar je ze ook aan vast kan maken
Vind 't ideaal voor onder een jurkje of rokje
Panties zakken zo snel af en je hebt soms van die vetrolletjes wat er echt niet uitziet onder een mooie jurk.
Je vergeet t belangrijkstequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeIk heb twee gordels en een paar onderbroekjes waar je ze ook aan vast kan maken
Panties zakken zo snel af en je hebt soms van die vetrolletjes wat er echt niet uitziet onder een mooie jurk.
tja eigenlijk klopt dat wel...want de avond begint om 18.00 uur en op dat moment ga ik mijn bed dus echt niet in, pas rond een uur of 12...en dan eer ik slaap is het wel ruim 1 a 2 uurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ga jij dus niet slapen vanavond, vannacht misschien.
Ik trek het ook alleen aan om mooi te zijn in mijn ondergoedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, ik stap over op jarretels. In eens ben ik overtuigd.
Geen idee, kan ze niet testenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me af of het dus steun geeft
Ja, als ik me ergens aan erger zijn het wel mijn semi-vetrolletjes die ik heb bij leggings/panty's.quote:
Oh, daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik trek het ook alleen aan om mooi te zijn in mijn ondergoed
Laatst aangehad onder een jurk, zat allemaal prima enzo maar het maakte wel vetrolletjes in m'n benen enzo
Ik ben een beetje ouderwets dus ga er eigenlijk vanuit dat ik betaal.. Als ze dat zelf graag willen ga ik er niet tegen in neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lig nooit dwars op dit gebied.
Dat is wel waar. Het enige dat daartegen helpt is je panty optrekken tot net onder je bhquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als ik me ergens aan erger zijn het wel mijn semi-vetrolletjes die ik heb bij leggings/panty's.
Ineens zie ik het licht!
Ik dus ook. Daarom heb ik dus jarretelles, and it works!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als ik me ergens aan erger zijn het wel mijn semi-vetrolletjes die ik heb bij leggings/panty's.
Ineens zie ik het licht!
Ik heb wel hold ups en dat was het probleem niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last vanIk koop sowieso nooit hold-up kousen, want die zorgen daar dus wel voor.
.
En dat zit dus voor geen meter, dus jarretellesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Het enige dat daartegen helpt is je panty optrekken tot net onder je bh![]()
Die zakken dus bij mij altijd onherroepelijk af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last vanIk koop sowieso nooit hold-up kousen, want die zorgen daar dus wel voor.
.
Konden ze je verstaan?quote:
Mij teveel theoriequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja eigenlijk klopt dat wel...want de avond begint om 18.00 uur en op dat moment ga ik mijn bed dus echt niet in, pas rond een uur of 12...en dan eer ik slaap is het wel ruim 1 a 2 uur
Ik koop panty's altijd expres in maat 44-46, want dan hangt dat kruis tenminste niet op je knieen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Het enige dat daartegen helpt is je panty optrekken tot net onder je bh![]()
Bij dates wel, dit was geen date meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben een beetje ouderwets dus ga er eigenlijk vanuit dat ik betaal.. Als ze dat zelf graag willen ga ik er niet tegen in nee
+1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je vergeet t belangrijkste![]()
Het is rete sexy
Bij mij zitten ze twee tellen goed en dan rollen ze zich op en snijden de bloedsomloop af, heel handigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zakken dus bij mij altijd onherroepelijk af.
Oh, wat is het dan wel? Bij mij blijven ze sowieso niet zitten, ondingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb wel hold ups en dat was het probleem niet.
ikke niet..ik doe de komende 2 weken rustig aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij teveel theorie.
Ik ga gewoon de kroeg in.
PMquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zitten ze twee tellen goed en dan rollen ze zich op en snijden de bloedsomloop af, heel handig.
[..]
Oh, wat is het dan wel? Bij mij blijven ze sowieso niet zitten, ondingen.
Oke! Ik ga eerst even eten, dan lees ik 'm als ik terug ben!quote:
Uit eten met een scharrel schaar ik daar ook onderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij dates wel, dit was geen date meer.
succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Nou dames, met die geile setjes in mijn achterhoofd, off to snollicitatiegesprek.
maar panty's zijn ook niet sexy, misschien als ze aan en onder kleding zitten wel. Maar al je naar bed wilt zitten ze verschrikkelijk in de wegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik koop panty's altijd expres in maat 44-46, want dan hangt dat kruis tenminste niet op je knieen.
Veel succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Nou dames, met die geile setjes in mijn achterhoofd, off to snollicitatiegesprek.
Succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Heel veel succes Kluts!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Take your timequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke! Ik ga eerst even eten, dan lees ik 'm als ik terug ben!.
Geen dame, maar wel succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Bij deze !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Dat was makkelijkIk neem Bateman's bedankjes graag in ontvangst
quote:
Panty's zijn zo niet sexyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar panty's zijn ook niet sexy, misschien als ze aan en onder kleding zitten wel. Maar al je naar bed wilt zitten ze verschrikkelijk in de weg
Absurd duur die meuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ¤6 voor een fucking flesje hoestdrank
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jarretelsquote:
Goeie DJ was 't he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Oh wat je me had gepm'd was lekker
Ja echt he, en het gaat hard zo met zieke kleine man. Maar bisolvon werkt gewoon goed, dus die haal ik dan maar wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Absurd duur die meuk.
Die mondspoeling ook. Gisteren naar de apotheek, komt ze met 2 flesjes aan. Het merk en een merkloze. Prijsverschil niet eens zo groot, maar ik vind 5 euro voor zo'n pokkeflesje chemische bagger echt meer dan zat.
De manty wel!quote:
de wattes?quote:
Uhuh, eens! Maar niemand die me te zien krijgt in zo'n ding zonder kledingquote:
Ja. Ik heb ook al voor een fortuin aan zelfzorgmedicatie hier liggen. Maar je wil toch beter worden he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, en het gaat hard zo met zieke kleine man. Maar bisolvon werkt gewoon goed, dus die haal ik dan maar wel.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jarretels
Veel leuker om los te maken ook
quote:
hoe doe ja dat na een date die leuk afloopt dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, eens! Maar niemand die me te zien krijgt in zo'n ding zonder kleding
You're wrong therequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, eens! Maar niemand die me te zien krijgt in zo'n ding zonder kleding
Dan zal ze geen panty aantrekken hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe doe ja dat na een date die leuk afloopt dan?
Ja dat is dus een probleem! Stiekem uitdoen vast?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe doe ja dat na een date die leuk afloopt dan?
Ja jij, maar jij mag mij zien in al mijn imperfectiequote:
Ik zie mezelf nu frunniken en frusten.... gefrustreerd worden. Van dichtbij kijken en dan ineens PETS dat ding los. In m'n oog. Dokter erbij. Blauw oog. Zonnebril op. Vrouwtje die dat ziet en zegt "Je moeet echt eens bij die nare vent weg". Drama!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jarretels
Veel leuker om los te maken ook
Zoals jij mij ook in al mijn imperfectie hebt gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jij, maar jij mag mij zien in al mijn imperfectie
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nu frunniken en frusten.... gefrustreerd worden. Van dichtbij kijken en dan ineens PETS dat ding los. In m'n oog. Dokter erbij. Blauw oog. Zonnebril op. Vrouwtje die dat ziet en zegt "Je moeet echt eens bij die nare vent weg". Drama!
Jah, die wil ik ook wel eentjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Waarom hebben wij geen TGI friday's?.
"even opfrissen hoor" en dan een half uur later in je sexy setje de woonkamer in komenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is dus een probleem! Stiekem uitdoen vast?
Oh, succes nog!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Och een panty is zo uit op de wcquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"even opfrissen hoor" en dan een half uur later in je sexy setje de woonkamer in komen
Dat heb ik wel eens gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"even opfrissen hoor" en dan een half uur later in je sexy setje de woonkamer in komen
Nooit gehad, wel dat ik moest helpen met t vastmaken, omdat die niet bleef zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nu frunniken en frusten.... gefrustreerd worden. Van dichtbij kijken en dan ineens PETS dat ding los. In m'n oog. Dokter erbij. Blauw oog. Zonnebril op. Vrouwtje die dat ziet en zegt "Je moeet echt eens bij die nare vent weg". Drama!
Dat is altijd een gevaaaarlijke lijn!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jij, maar jij mag mij zien in al mijn imperfectie
Dan is er iig geen twijfel meer over de uitkomstquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och een panty is zo uit op de wc
Wat moet jij bij uwv? Ze hebben je er toch niet uitgeknikkerd hoop ik?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoals jij mij ook in al mijn imperfectie hebt gezien![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Tally het volgende:
Sinds mijn trouwen ben ik om met kousen. Ik vind ze heerlijk! En draag ze zo vaak mogelijk
Heb jarretels, string met een gordeltje, slips met een gordeltje en hold ups met silicone rand zodat ze blijven plakken op je benen.
Pizza bestellen. Dan aan de gang (vergeten dat je pizza besteld hebt) dan hangen je jarretels los. En dan gaat de deur bel. Je doet open in je badjas die op het moment van het aanpakken van de pizza los schietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Yuki zal altijd van me houden ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is altijd een gevaaaarlijke lijn!
Het is fijn dat je niet altijd mooi hoeft te zijn in een relatie en gewoon je lompe slonzende zelf kan zijn af en toe en dat ie dan nog van je houdt...... maar het risico dat je dan nooit meer iets doet en jezelf laat verslonzen is dan groot
*pakt brandblusser*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
Cos I'm on fire
Cos you know I'm on fire when you come
Cos you know I'm on fire
Cos you know I'm on fire so stub me out.
Cos I'm on fire
Cos I'm on fire
Cos I'm on fire
Cos I'm on fire
Liever gewoon naakt. Gods werk is niet te verbeteren!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er was er wel een in Edinburgh, maar die was nogal leeg op dinsdagavondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, die wil ik ook wel eentje
Vreselijke foute tent, maar wel lekker
Als man.... en je zit daar 30 min te wachten op dat wijf wat zich ff op aan het frissen is.... jezus. Ik zou gegaan zijnquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Tally het volgende:
Sinds mijn trouwen ben ik om met kousen. Ik vind ze heerlijk! En draag ze zo vaak mogelijk
Heb jarretels, string met een gordeltje, slips met een gordeltje en hold ups met silicone rand zodat ze blijven plakken op je benen.
Mijn sokken/kousenla puilt ook uit van de verschillende kousen die ik hebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is leuk he! Heb ook van alles
Ik ben in eentje in New York geweest en eentje in Praagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er was er wel een in Edinburgh, maar die was nogal leeg op dinsdagavond.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Pizza bestellen. Dan aan de gang (vergeten dat je pizza besteld hebt) dan hangen je jarretels los. En dan gaat de deur bel. Je doet open in je badjas die op het moment van het aanpakken van de pizza los schietEn dan krijgt de bezorger een rood hoofd omdat hij het ziet en roept: Nog een lekkere avond he!
quote:
Opnieuw ziekgemeld. Ik schijn niet te kunnen bellen zonder stemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat moet jij bij uwv? Ze hebben je er toch niet uitgeknikkerd hoop ik?
Die holdups blijven bij mij niet zitten en ik krijg er vetrollen van op m'n benenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Tally het volgende:
ligt er aan hoeveel ze de moeite waard isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als man.... en je zit daar 30 min te wachten op dat wijf wat zich ff op aan het frissen is.... jezus. Ik zou gegaan zijn
Oke oke. Wordt maar dik. Stop maar met make-up. Ja, laat je haar maar vet worden. Tis al goed! Ga maar PeopleOfWallmarten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yuki zal altijd van me houden ja!
Het was dus geen half uur hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als man.... en je zit daar 30 min te wachten op dat wijf wat zich ff op aan het frissen is.... jezus. Ik zou gegaan zijn
Ik heb pas hele mooie gekocht, met roze strikjes aan de rand, voor 4 euroquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn sokken/kousenla puilt ook uit van de verschillende kousen die ik heb
Ik heb hem pas geleden maar eens opgeruimd
Oh zo! Gelukkigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Opnieuw ziekgemeld. Ik schijn niet te kunnen bellen zonder stem
Nee, ik wil ook nog wat uitpakkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Liever gewoon naakt. Gods werk is niet te verbeteren!
Behalve door een goede cosmetische chirurg dan!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke. Wordt maar dik. Stop maar met make-up. Ja, laat je haar maar vet worden. Tis al goed! Ga maar PeopleOfWallmarten!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was dus geen half uur he
Maar die blik op z'n gezicht was echt priceless
Ja Ang3l!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yuki zal altijd van me houden ja!
Ik was zo geil dat ik het eerst niet eens door hadquote:
Tijdens het trouwen zakte hij steeds afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die holdups blijven bij mij niet zitten en ik krijg er vetrollen van op m'n benen
Jij identificeert je hiermee?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke. Wordt maar dik. Stop maar met make-up. Ja, laat je haar maar vet worden. Tis al goed! Ga maar PeopleOfWallmarten!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja Ang3l!!
Zeg het ze maar hoor, lieverd!
Je was on firequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik stond nog wel zo leuk te zingen
Ik ken die dingen jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb pas hele mooie gekocht, met roze strikjes aan de rand, voor 4 euroEen dolle avond en ze kunnen de prullenbak in, but who cares
Maar da's toch juist goedquote:
Oeh, waar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb pas hele mooie gekocht, met roze strikjes aan de rand, voor 4 euroEen dolle avond en ze kunnen de prullenbak in, but who cares
Daaromquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken die dingen jaAch dan heb je een leuke avond gehad
En dat jij dan zegt "Weet je hoe ie nog lekkerder kan worden?" en dat hij dan zegt "Nou ik heb wel een idee" en dat ie dan zijn bezorgblousje kapottrekt en de knopen je gang inspringen terwijl hij z'n perfectly shaped abs aan je tentoonstelt en.............quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Pizza bestellen. Dan aan de gang (vergeten dat je pizza besteld hebt) dan hangen je jarretels los. En dan gaat de deur bel. Je doet open in je badjas die op het moment van het aanpakken van de pizza los schietEn dan krijgt de bezorger een rood hoofd omdat hij het ziet en roept: Nog een lekkere avond he!
Kruidvatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, waar?
Ik moet nog nieuwe kousen nadat ik in de laatste twee paar perongeluk een dikke ladder heb getrokken en er een paar gesneuveld is tijdens een wilde () nacht.
Het is gewoon een geweldige winkel met geweldige mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij identificeert je hiermee?
[..]
Prima tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was zo geil dat ik het eerst niet eens door hadJe bent dan in een soort roesje.
En later konden we er samen (hij stond boven aan te trap te wachten in zijn blootje) hartelijk om lachen![]()
Oeps, dat is wat lastigerquote:[..]
Tijdens het trouwen zakte hij steeds afStond ik ze daar omhoog te hijsen in een hoekje
Later heb ik er geen last meer van gehad en ook niet van vetrolletjes.
Ik vind het voor een wilde avond juist onwijs geil. Ik kan er zelf van opgewonden raken omdat ik weet wat voor uitwerking het kan hebben op de ander.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Liever gewoon naakt. Gods werk is niet te verbeteren!
Behalve door een goede cosmetische chirurg dan!
Hmmm... Misschien moet ik die van mij dan toch maar weer eens uit de kast halen... Ze zijn namelijk wel mooi.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was zo geil dat ik het eerst niet eens door hadJe bent dan in een soort roesje.
En later konden we er samen (hij stond boven aan te trap te wachten in zijn blootje) hartelijk om lachen
[..]
Tijdens het trouwen zakte hij steeds afStond ik ze daar omhoog te hijsen in een hoekje
Later heb ik er geen last meer van gehad en ook niet van vetrolletjes.
bij kruidvat zeker.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik tel maar voor 1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar da's toch juist goedmannen
quote:
en ik haal ze van benen afquote:
Terwijl er boven aan de trap een heerlijke vent in zijn nakie en stijve staat te wachten tot je weer naar boven komt? Naaaaaaah. Ik had op dat moment genoeg aan hebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat jij dan zegt "Weet je hoe ie nog lekkerder kan worden?" en dat hij dan zegt "Nou ik heb wel een idee" en dat ie dan zijn bezorgblousje kapottrekt en de knopen je gang inspringen terwijl hij z'n perfectly shaped abs aan je tentoonstelt en.............
KOUDE DOOOOOOUCHE!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat jij dan zegt "Weet je hoe ie nog lekkerder kan worden?" en dat hij dan zegt "Nou ik heb wel een idee" en dat ie dan zijn bezorgblousje kapottrekt en de knopen je gang inspringen terwijl hij z'n perfectly shaped abs aan je tentoonstelt en.............
KOUDE DOOOOOOUCHE!!!!!!!!!!!!
Ja? Jij haalt ze bij V&D van die plastic benen af?quote:
de verhalen die ik er over ken, lijkt t me geinig om eens heen te gaan, maar zou t niet mijn winkel zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon een geweldige winkel met geweldige mensen
Nee! laten zitten tijdens de seksquote:
De laatste keer dacht ik een panty gekocht te hebben met open kruis. En van die gaten over je benen. Zo'n spinnenweb ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Misschien moet ik die van mij dan toch maar weer eens uit de kast halen... Ze zijn namelijk wel mooi.
Dat is nog geiler jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee! laten zitten tijdens de seksIs geil en je hebt er toch geen last van
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef Tally het volgende:
[..]
De laatste keer dacht ik een panty gekocht te hebben met open kruis. En van die gaten over je benen. Zo'n spinnenweb ideeBleken het hold ups te zijn met spinnenweb idee
Strikjes he peu, strikjes!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nog geiler jahelemaal als ze ook nog aan de gordel zitten
Ja die zijn echt mooi, fijn donkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Missb en ik hebben hele mooie gehaald bij de V&D![]()
het was niet bij mijquote:
ik heb t over in het algemeenquote:
Oh en ook nog iets met rood aan de bovenkant, ik vond ze niet tegenvallen voor dat geldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beetje laat, maar pp mobiel maar ik had ze ook gekocht haha
Het is alleen wat lastiger (vind ik) en totaal niet handig (vind ik) als je ook nog je laarzen met hakken aan hebt tijdensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nog geiler jahelemaal als ze ook nog aan de gordel zitten
Echt ideaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die zijn echt mooi, fijn donker
En dat je dan zegt "Naaaaah ik heb genoeg op dit moment, maar er is een leuke jongen in Eindhovenn...." en dat je dna mijn adres doorgeeft en dat ie dan bij me aanbelt en ik zeg "Ik had toch helemaal geen pizza besteld? En deze is koud?" en dat hij dan zegt "Ik kan alles wel opwarmen.... ook jou" en dat ie dan z'n blousje openrekt (wat ff met duct-tape vastzat want er zaten geen knopen meer aan) om zijn perfectly shaped abs nogmaals tentoon te spreiden en dat ie me dan............quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Terwijl er boven aan de trap een heerlijke vent in zijn nakie en stijve staat te wachten tot je weer naar boven komt? Naaaaaaah. Ik had op dat moment genoeg aan heb
Ja, daar wordt ik helemaal wild vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja? Jij haalt ze bij V&D van die plastic benen af?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Wat ik dan weer geen gezicht vind ik zon veel te jong meisje met stay-ups die tot ver onder het veel te korte rokje zitten dat ze draagt... das gewoon te fout...
Wat doe jij jezelf aan johquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat je dan zegt "Naaaaah ik heb genoeg op dit moment, maar er is een leuke jongen in Eindhovenn...." en dat je dna mijn adres doorgeeft en dat ie dan bij me aanbelt en ik zeg "Ik had toch helemaal geen pizza besteld? En deze is koud?" en dat hij dan zegt "Ik kan alles wel opwarmen.... ook jou" en dat ie dan z'n blousje openrekt (wat ff met duct-tape vastzat want er zaten geen knopen meer aan) om zijn perfectly shaped abs nogmaals tentoon te spreiden en dat ie me dan............
WEER EEN KOUDE DOOOOOOUCHE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |