*geluid van een krekel*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik ben ineens een Maagd.
* DustPuppy wacht op de voorspelbare grappen
quote:
En toen was ik ineens een Leeuwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Godvruchtig klinkt nogal smerig.
Over onzin gesproken: Ik kom er net achter dat ik helemaal geen Weegschaal ben:
Your Zodiac sign may have changed
Daar gaat mijn wereldbeeld![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat de Livera producten op foto's niet tot hun recht komen. Dat heeft de Hunkemoller beter begrepen. Maar ik houd wel van simpele setjes, ziet er leuk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik van beetman gehad met mijn verjaardag, is weer totaal anders.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Bij de makro verkopen ze hele mooie, maar ik weet ff niet meer van welk merkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef cafpow het volgende:
hoe moeilijk is het om een geschikte notebook sleeve te vinden zeg, ik zoek al meerdere dagen naar een geschikt formaat
Ik heb er een bij de Action vandaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef cafpow het volgende:
hoe moeilijk is het om een geschikte notebook sleeve te vinden zeg, ik zoek al meerdere dagen naar een geschikt formaat
http://www.tinydeal.com/i(...)word=notebook+sleevequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef cafpow het volgende:
Wat zouden ze met deze huidige ontwikkelingen nou doen bij ASTROTV?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]Oh, mooi! Die zag ik ook hangen (van de Boudique collectie toch?), maar uiteraard niet in mijn maat. Ik heb gisteren sowieso veel moois zien hangen. Ook een gifgroen setje, maar ik weet niet of ik dat aandurf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik van beetman gehad met mijn verjaardag, is weer totaal anders.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En dan hier in het topic even zeuren dat iemand je sleeve voor je betaald!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.tinydeal.com/i(...)word=notebook+sleeve
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden gekochtOeh, aparte bandjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer kwam je langs?
Eeeeehmmm, okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan hier in het topic even zeuren dat iemand je sleeve voor je betaald!
Ohwacht, dat zat iets anders.
ik was altijd een maagd en nu ben ik een leoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat zouden ze met deze huidige ontwikkelingen nou doen bij ASTROTV?
Ja, die bandjes vond ik ook echt mooiquote:
Gewoon doorgaan met slap ouwehoerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat zouden ze met deze huidige ontwikkelingen nou doen bij ASTROTV?
Geen idee, want beetman heeft het dus gekocht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mooi! Die zag ik ook hangen (van de Boudique collectie toch?), maar uiteraard niet in mijn maat. Ik heb gisteren sowieso veel moois zien hangen. Ook een gifgroen setje, maar ik weet niet of ik dat aandurf.
Deze is wel leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Oke. Ik heb dat ook wel eens met setjes. Daarom wil ik ze eigenlijk ook niet rechtstreeks van internet bestellen en eerst passen en zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die bandjes vond ik ook echt mooi
De cups komen trouwens niet helemaal tot hun recht, ik vind ze mooier dan op de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die groene waar ik het over had. Die is in het echt heel stoerAlleen die foto is wel heel slecht
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Ik heb dat ook wel eens met setjes. Daarom wil ik ze eigenlijk ook niet rechtstreeks van internet bestellen en eerst passen en zo.Die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die groene waar ik het over had. Die is in het echt heel stoerAlleen die foto is wel heel slecht
![]()
Maar t setje is wel
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
[..]
Oke. Ik heb dat ook wel eens met setjes. Daarom wil ik ze eigenlijk ook niet rechtstreeks van internet bestellen en eerst passen en zo.Die vind ik megatof, heb er zelf ook mee in de handen gestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die groene waar ik het over had. Die is in het echt heel stoerAlleen die foto is wel heel slecht
[..]
Oke. Ik heb dat ook wel eens met setjes. Daarom wil ik ze eigenlijk ook niet rechtstreeks van internet bestellen en eerst passen en zo.Dat heb ik dus precies hetzelfde. Lingerie koop ik niet online, om die redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die groene waar ik het over had. Die is in het echt heel stoerAlleen die foto is wel heel slecht
En dat setje had ik gisteren op de site gezien! Daar helaas niet meer in mijn maat dus ik vreesde dat ie in de winkel ook niet meer is.
Supertof, volgens mij kan je die heel goed hebben
♥ || Baby catcher in training || ♥
Oh, het staat in de bh op het waslabeltjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee, want beetman heeft het dus gekocht.Ik heb het geluk dat ik een heel erg standaard maat heb, S en 70B is meestal wel te krijgen, en ik kan evt ook 75B aan als ze dat niet hebben.
Waarom zou je het niet aandurven, het zit toch onder je kleding!
mijn ma had een leuke voor me gevonden bij een of ander onbekend winkeltje in schiedam, maar hij paste er niet inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er een bij de Action vandaanHij is in twee kleuren, paars en limoengroen, omkeerbaar.
Ik ben even aan het kijken maar ik zie tot nu toe geen 16" sleevesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Maar niet in mijn maat in de winkel uiteraardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vind ik megatof, heb er zelf ook mee in de handen gestaan.
Oh, het is geen beha daarvan, ik heb het labeltje ff gecheckt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het staat in de bh op het waslabeltjeEn ondergoed is het punt niet, dat is er altijd wel in mijn maat. BH's alleen nauwelijks, al zijn er wel steeds meer setjes die wél verder gaan dan D.
.
Dat klopt, maar ik wil me er wel goed in voelen, natuurlijk. Dus het moet wel staan
Oehquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het is geen beha daarvan, ik heb het labeltje ff gecheckt.
Ja, maar zo extreem gek is dat groene setje niet hoor, ik zou het gewoon eens passen!
Bij ons in de straat zit een Hunkemoller-outlet, heb daar 2 maanden geleden voor 30 euro echt megaveel shit gehaald, nachtjurkje, hemdjes, strings. Echt 70% korting ofzo.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Maar niet in mijn maat in de winkel uiteraardOh, sowieso niet, want hij gaat maar tot D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaaf!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het is geen beha daarvan, ik heb het labeltje ff gecheckt.
Ja, maar zo extreem gek is dat groene setje niet hoor, ik zou het gewoon eens passen!
Bij ons in de straat zit een Hunkemoller-outlet, heb daar 2 maanden geleden voor 30 euro echt megaveel shit gehaald, nachtjurkje, hemdjes, strings. Echt 70% korting ofzo.
Zou je me daarvan het adres kunnen PM'en?
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik deel je leedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:13 schreef STING het volgende:
Oh noes, ik ben nu een Stier. Nu word ik net zoals E_M![]()
![]()
16 is idd wel een redelijk afwijkend formaat... maar moet te vinden zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
mijn ma had een leuke voor me gevonden bij een of ander onbekend winkeltje in schiedam, maar hij paste er niet in![]()
[..]
Ik ben even aan het kijken maar ik zie tot nu toe geen 16" sleeves![]()
maar ik kijk nog even verder
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:16 schreef Yuki het volgende:
Dit vind ik zo'n lief printje
Slipdress ervan is ook tofJa, die is inderdaad ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat gaaf!
Zou je me daarvan het adres kunnen PM'en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze set wilde ik gisteren passen, maar de 75E daarvan is te klein op de cupsEcht heel vreemd, alles puilde eroverheen
Nu ik die foto bekijk, is die bh het model eigenlijk ook te klein
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben het ondertussen gewendquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die is inderdaad ook leukChique, maatje groter hadden ze niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze set wilde ik gisteren passen, maar de 75E daarvan is te klein op de cupsEcht heel vreemd, alles puilde eroverheen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
[..]
Ja, die is inderdaad ook leukOehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze set wilde ik gisteren passen, maar de 75E daarvan is te klein op de cupsEcht heel vreemd, alles puilde eroverheen
![]()
Dat strikje op het slipje![]()
[..]
Ja, die is inderdaad ook leukDat viel mij ook op ja, die cup klopt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze set wilde ik gisteren passen, maar de 75E daarvan is te klein op de cupsEcht heel vreemd, alles puilde eroverheen
Nu ik die foto bekijk, is die bh het model eigenlijk ook te klein
Hij gaat maar tot Equote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chique, maatje groter hadden ze niet?
Ik ben echt zo blij dat ik in ALLES een gemiddelde maat heb.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het ondertussen gewendMaar, ik heb een toffe set, dus ik mag niet klagen
ik heb zat 16" sleeves gezien maar de meesten missen toch echt net wat cm, dus ben maar aan het kijken voor 17 inch sleevesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
16 is idd wel een redelijk afwijkend formaat... maar moet te vinden zijn.
http://www.kelkoo.nl/ss-sleeve-16-inch.html is al iets.
Hij drukt in haar tietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja, die cup klopt niet.
De oplossing, koop een 17 inch notebookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb zat 16" sleeves gezien maar de meesten missen toch echt net wat cm, dus ben maar aan het kijken voor 17 inch sleevesen bij die hou ik net een paar cm teveel ruimte over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |