Noem jij jezelf nou een vent?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Die kapotte kant heb ik nog niet kunnen repareren, al dan niet tijdelijk.
Echt nietquote:
Duct tape al geprobeerd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal je wat moois vertellen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik snap nu waarom wij thuis nooit bovenkeukenkastjes hadden!
(afgezien van het feit dat mijn ma er toch niet bij kon en ze dus useless waren)
[..]
Nee, dat gelukkig niet. Dat ik straks bij dat gesprek zit met een blauwe neus, zij denkt dat ik door mijn vriend door de keet gemept wordt en het eigenlijk zoiets stoms blijkt te zijn.
LocTite.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Echt niet
[..]
Duct tape al geprobeerd?
Prachtig!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je wat moois vertellen...Het is al drie jaar geleden, maar ik moet er nog smakelijk om lachen. Ik heb toen op stage een kopstoot gekregen van een paard, echt een knetter harde, m'n oog helemaal blauw en opgezwollen. Dus ik heb hele dagen met een zonnebril op gelopen. Ik zat dus op gegeven moment in de trein op weg naar vriendlief, toen ik m'n bril even ging schoonmaken. Het dametje tegenover mij schrok en zei toen heel zacht met dr hand op m'n knie dat ik toch echt eens bij die nare vent weg moest voor m'n eigen welzijn
Ik was stomverbaasd en moest lachen en heb toen m'n avontuur met de Guidam maar uitgelegd. Gelukkig konden we er samen goed om lachen
Ik wist zo snel geen leuk antwoord te bedenkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
De PI.
Oh, wacht ,die gebruik jij ook.
Ik heb vroeger als kind heel vaak een blauw oog gehad, dan ging ik weer op mijn bek omdat ik mijn voet tussen de spaken kreeg, of ik liep ergens tegenaan. Je zag mensen dan altijd zo kijken alsof ik gruwelijk mishandeld werd, want ik had altijd schattige staartjes en jurkjes en zag er dus niet naar uit dat ik regelmatig op de kop in een boom hing en door mijn eigen lompheid dus zo toegetakeld was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je wat moois vertellen...Het is al drie jaar geleden, maar ik moet er nog smakelijk om lachen. Ik heb toen op stage een kopstoot gekregen van een paard, echt een knetter harde, m'n oog helemaal blauw en opgezwollen. Dus ik heb hele dagen met een zonnebril op gelopen. Ik zat dus op gegeven moment in de trein op weg naar vriendlief, toen ik m'n bril even ging schoonmaken. Het dametje tegenover mij schrok en zei toen heel zacht met dr hand op m'n knie dat ik toch echt eens bij die nare vent weg moest voor m'n eigen welzijn
Ik was stomverbaasd en moest lachen en heb toen m'n avontuur met de Guidam maar uitgelegd. Gelukkig konden we er samen goed om lachen
Mensen en hun veronderstellingenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger als kind heel vaak een blauw oog gehad, dan ging ik weer op mijn bek omdat ik mijn voet tussen de spaken kreeg, of ik liep ergens tegenaan. Je zag mensen dan altijd zo kijken alsof ik gruwelijk mishandeld werd, want ik had altijd schattige staartjes en jurkjes en zag er dus niet naar uit dat ik regelmatig op de kop in een boom hing en door mijn eigen lompheid dus zo toegetakeld was.
Wel kunnen lijmen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |