*geluid van een krekel*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik ben ineens een Maagd.
* DustPuppy wacht op de voorspelbare grappen
quote:
En toen was ik ineens een Leeuwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Godvruchtig klinkt nogal smerig.
Over onzin gesproken: Ik kom er net achter dat ik helemaal geen Weegschaal ben:
Your Zodiac sign may have changed
Daar gaat mijn wereldbeeld![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat de Livera producten op foto's niet tot hun recht komen. Dat heeft de Hunkemoller beter begrepen. Maar ik houd wel van simpele setjes, ziet er leuk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik van beetman gehad met mijn verjaardag, is weer totaal anders.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Bij de makro verkopen ze hele mooie, maar ik weet ff niet meer van welk merkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef cafpow het volgende:
hoe moeilijk is het om een geschikte notebook sleeve te vinden zeg, ik zoek al meerdere dagen naar een geschikt formaat
Ik heb er een bij de Action vandaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef cafpow het volgende:
hoe moeilijk is het om een geschikte notebook sleeve te vinden zeg, ik zoek al meerdere dagen naar een geschikt formaat
http://www.tinydeal.com/i(...)word=notebook+sleevequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef cafpow het volgende:
Wat zouden ze met deze huidige ontwikkelingen nou doen bij ASTROTV?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]Oh, mooi! Die zag ik ook hangen (van de Boudique collectie toch?), maar uiteraard niet in mijn maat. Ik heb gisteren sowieso veel moois zien hangen. Ook een gifgroen setje, maar ik weet niet of ik dat aandurf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik van beetman gehad met mijn verjaardag, is weer totaal anders.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En dan hier in het topic even zeuren dat iemand je sleeve voor je betaald!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.tinydeal.com/i(...)word=notebook+sleeve
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden gekochtOeh, aparte bandjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer kwam je langs?
Eeeeehmmm, okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan hier in het topic even zeuren dat iemand je sleeve voor je betaald!
Ohwacht, dat zat iets anders.
ik was altijd een maagd en nu ben ik een leoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat zouden ze met deze huidige ontwikkelingen nou doen bij ASTROTV?
Ja, die bandjes vond ik ook echt mooiquote:
Gewoon doorgaan met slap ouwehoerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat zouden ze met deze huidige ontwikkelingen nou doen bij ASTROTV?
Geen idee, want beetman heeft het dus gekocht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mooi! Die zag ik ook hangen (van de Boudique collectie toch?), maar uiteraard niet in mijn maat. Ik heb gisteren sowieso veel moois zien hangen. Ook een gifgroen setje, maar ik weet niet of ik dat aandurf.
Deze is wel leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.tinydeal.com/i(...)word=notebook+sleeve
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Oke. Ik heb dat ook wel eens met setjes. Daarom wil ik ze eigenlijk ook niet rechtstreeks van internet bestellen en eerst passen en zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die bandjes vond ik ook echt mooi
De cups komen trouwens niet helemaal tot hun recht, ik vind ze mooier dan op de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die groene waar ik het over had. Die is in het echt heel stoerAlleen die foto is wel heel slecht
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |