Nee, ik wil ook nog wat uitpakkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Liever gewoon naakt. Gods werk is niet te verbeteren!
Behalve door een goede cosmetische chirurg dan!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke. Wordt maar dik. Stop maar met make-up. Ja, laat je haar maar vet worden. Tis al goed! Ga maar PeopleOfWallmarten!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was dus geen half uur he
Maar die blik op z'n gezicht was echt priceless
Ja Ang3l!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yuki zal altijd van me houden ja!
Ik was zo geil dat ik het eerst niet eens door hadquote:
Tijdens het trouwen zakte hij steeds afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die holdups blijven bij mij niet zitten en ik krijg er vetrollen van op m'n benen
Jij identificeert je hiermee?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke. Wordt maar dik. Stop maar met make-up. Ja, laat je haar maar vet worden. Tis al goed! Ga maar PeopleOfWallmarten!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja Ang3l!!
Zeg het ze maar hoor, lieverd!
Je was on firequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik stond nog wel zo leuk te zingen
Ik ken die dingen jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb pas hele mooie gekocht, met roze strikjes aan de rand, voor 4 euroEen dolle avond en ze kunnen de prullenbak in, but who cares
Maar da's toch juist goedquote:
Oeh, waar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb pas hele mooie gekocht, met roze strikjes aan de rand, voor 4 euroEen dolle avond en ze kunnen de prullenbak in, but who cares
Daaromquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken die dingen jaAch dan heb je een leuke avond gehad
En dat jij dan zegt "Weet je hoe ie nog lekkerder kan worden?" en dat hij dan zegt "Nou ik heb wel een idee" en dat ie dan zijn bezorgblousje kapottrekt en de knopen je gang inspringen terwijl hij z'n perfectly shaped abs aan je tentoonstelt en.............quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Pizza bestellen. Dan aan de gang (vergeten dat je pizza besteld hebt) dan hangen je jarretels los. En dan gaat de deur bel. Je doet open in je badjas die op het moment van het aanpakken van de pizza los schietEn dan krijgt de bezorger een rood hoofd omdat hij het ziet en roept: Nog een lekkere avond he!
Kruidvatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, waar?
Ik moet nog nieuwe kousen nadat ik in de laatste twee paar perongeluk een dikke ladder heb getrokken en er een paar gesneuveld is tijdens een wilde () nacht.
Het is gewoon een geweldige winkel met geweldige mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij identificeert je hiermee?
[..]
Prima tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was zo geil dat ik het eerst niet eens door hadJe bent dan in een soort roesje.
En later konden we er samen (hij stond boven aan te trap te wachten in zijn blootje) hartelijk om lachen![]()
Oeps, dat is wat lastigerquote:[..]
Tijdens het trouwen zakte hij steeds afStond ik ze daar omhoog te hijsen in een hoekje
Later heb ik er geen last meer van gehad en ook niet van vetrolletjes.
Ik vind het voor een wilde avond juist onwijs geil. Ik kan er zelf van opgewonden raken omdat ik weet wat voor uitwerking het kan hebben op de ander.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Liever gewoon naakt. Gods werk is niet te verbeteren!
Behalve door een goede cosmetische chirurg dan!
Hmmm... Misschien moet ik die van mij dan toch maar weer eens uit de kast halen... Ze zijn namelijk wel mooi.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was zo geil dat ik het eerst niet eens door hadJe bent dan in een soort roesje.
En later konden we er samen (hij stond boven aan te trap te wachten in zijn blootje) hartelijk om lachen
[..]
Tijdens het trouwen zakte hij steeds afStond ik ze daar omhoog te hijsen in een hoekje
Later heb ik er geen last meer van gehad en ook niet van vetrolletjes.
bij kruidvat zeker.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik tel maar voor 1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar da's toch juist goedmannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |