Dat is altijd een gevaaaarlijke lijn!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jij, maar jij mag mij zien in al mijn imperfectie
Dan is er iig geen twijfel meer over de uitkomstquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och een panty is zo uit op de wc
Wat moet jij bij uwv? Ze hebben je er toch niet uitgeknikkerd hoop ik?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoals jij mij ook in al mijn imperfectie hebt gezien![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Tally het volgende:
Sinds mijn trouwen ben ik om met kousen. Ik vind ze heerlijk! En draag ze zo vaak mogelijk
Heb jarretels, string met een gordeltje, slips met een gordeltje en hold ups met silicone rand zodat ze blijven plakken op je benen.
Pizza bestellen. Dan aan de gang (vergeten dat je pizza besteld hebt) dan hangen je jarretels los. En dan gaat de deur bel. Je doet open in je badjas die op het moment van het aanpakken van de pizza los schietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"even opfrissen hoor" en dan een half uur later in je sexy setje de woonkamer in komen
Yuki zal altijd van me houden ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is altijd een gevaaaarlijke lijn!
Het is fijn dat je niet altijd mooi hoeft te zijn in een relatie en gewoon je lompe slonzende zelf kan zijn af en toe en dat ie dan nog van je houdt...... maar het risico dat je dan nooit meer iets doet en jezelf laat verslonzen is dan groot
*pakt brandblusser*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
Cos I'm on fire
Cos you know I'm on fire when you come
Cos you know I'm on fire
Cos you know I'm on fire so stub me out.
Cos I'm on fire
Cos I'm on fire
Cos I'm on fire
Cos I'm on fire
Liever gewoon naakt. Gods werk is niet te verbeteren!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"even opfrissen hoor" en dan een half uur later in je sexy setje de woonkamer in komen
Er was er wel een in Edinburgh, maar die was nogal leeg op dinsdagavondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, die wil ik ook wel eentje
Vreselijke foute tent, maar wel lekker
Als man.... en je zit daar 30 min te wachten op dat wijf wat zich ff op aan het frissen is.... jezus. Ik zou gegaan zijnquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Tally het volgende:
Sinds mijn trouwen ben ik om met kousen. Ik vind ze heerlijk! En draag ze zo vaak mogelijk
Heb jarretels, string met een gordeltje, slips met een gordeltje en hold ups met silicone rand zodat ze blijven plakken op je benen.
Mijn sokken/kousenla puilt ook uit van de verschillende kousen die ik hebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is leuk he! Heb ook van alles
Ik ben in eentje in New York geweest en eentje in Praagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er was er wel een in Edinburgh, maar die was nogal leeg op dinsdagavond.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Pizza bestellen. Dan aan de gang (vergeten dat je pizza besteld hebt) dan hangen je jarretels los. En dan gaat de deur bel. Je doet open in je badjas die op het moment van het aanpakken van de pizza los schietEn dan krijgt de bezorger een rood hoofd omdat hij het ziet en roept: Nog een lekkere avond he!
quote:
Opnieuw ziekgemeld. Ik schijn niet te kunnen bellen zonder stemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat moet jij bij uwv? Ze hebben je er toch niet uitgeknikkerd hoop ik?
Die holdups blijven bij mij niet zitten en ik krijg er vetrollen van op m'n benenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Tally het volgende:
ligt er aan hoeveel ze de moeite waard isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als man.... en je zit daar 30 min te wachten op dat wijf wat zich ff op aan het frissen is.... jezus. Ik zou gegaan zijn
Oke oke. Wordt maar dik. Stop maar met make-up. Ja, laat je haar maar vet worden. Tis al goed! Ga maar PeopleOfWallmarten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yuki zal altijd van me houden ja!
Het was dus geen half uur hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als man.... en je zit daar 30 min te wachten op dat wijf wat zich ff op aan het frissen is.... jezus. Ik zou gegaan zijn
Ik heb pas hele mooie gekocht, met roze strikjes aan de rand, voor 4 euroquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn sokken/kousenla puilt ook uit van de verschillende kousen die ik heb
Ik heb hem pas geleden maar eens opgeruimd
Oh zo! Gelukkigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Opnieuw ziekgemeld. Ik schijn niet te kunnen bellen zonder stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |