Oh, okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen jarretels. Ooit 1 keer gekocht toen ik 20 was, 2 minuten aangehad en ik vond het echt voor geen meter staan. Nooit meer aangehad.
Maar als beetman dat mooi vind, wil ik dat best eens aandoen.
ohja, dan is t wel handig jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is voor bijvoorbeeld jurken met een laag rugdecolleté..
Mja, ik vraag me af of het dus steun geeftquote:
Oke, ik stap over op jarretels. In eens ben ik overtuigd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeIk heb twee gordels en een paar onderbroekjes waar je ze ook aan vast kan maken
Vind 't ideaal voor onder een jurkje of rokje
Panties zakken zo snel af en je hebt soms van die vetrolletjes wat er echt niet uitziet onder een mooie jurk.
Je vergeet t belangrijkstequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeIk heb twee gordels en een paar onderbroekjes waar je ze ook aan vast kan maken
Panties zakken zo snel af en je hebt soms van die vetrolletjes wat er echt niet uitziet onder een mooie jurk.
tja eigenlijk klopt dat wel...want de avond begint om 18.00 uur en op dat moment ga ik mijn bed dus echt niet in, pas rond een uur of 12...en dan eer ik slaap is het wel ruim 1 a 2 uurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ga jij dus niet slapen vanavond, vannacht misschien.
Ik trek het ook alleen aan om mooi te zijn in mijn ondergoedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, ik stap over op jarretels. In eens ben ik overtuigd.
Geen idee, kan ze niet testenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me af of het dus steun geeft
Ja, als ik me ergens aan erger zijn het wel mijn semi-vetrolletjes die ik heb bij leggings/panty's.quote:
Oh, daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik trek het ook alleen aan om mooi te zijn in mijn ondergoed
Laatst aangehad onder een jurk, zat allemaal prima enzo maar het maakte wel vetrolletjes in m'n benen enzo
Ik ben een beetje ouderwets dus ga er eigenlijk vanuit dat ik betaal.. Als ze dat zelf graag willen ga ik er niet tegen in neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lig nooit dwars op dit gebied.
Dat is wel waar. Het enige dat daartegen helpt is je panty optrekken tot net onder je bhquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als ik me ergens aan erger zijn het wel mijn semi-vetrolletjes die ik heb bij leggings/panty's.
Ineens zie ik het licht!
Ik dus ook. Daarom heb ik dus jarretelles, and it works!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als ik me ergens aan erger zijn het wel mijn semi-vetrolletjes die ik heb bij leggings/panty's.
Ineens zie ik het licht!
Ik heb wel hold ups en dat was het probleem niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last vanIk koop sowieso nooit hold-up kousen, want die zorgen daar dus wel voor.
.
En dat zit dus voor geen meter, dus jarretellesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Het enige dat daartegen helpt is je panty optrekken tot net onder je bh![]()
Die zakken dus bij mij altijd onherroepelijk af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last vanIk koop sowieso nooit hold-up kousen, want die zorgen daar dus wel voor.
.
Konden ze je verstaan?quote:
Mij teveel theoriequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja eigenlijk klopt dat wel...want de avond begint om 18.00 uur en op dat moment ga ik mijn bed dus echt niet in, pas rond een uur of 12...en dan eer ik slaap is het wel ruim 1 a 2 uur
Ik koop panty's altijd expres in maat 44-46, want dan hangt dat kruis tenminste niet op je knieen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Het enige dat daartegen helpt is je panty optrekken tot net onder je bh![]()
Bij dates wel, dit was geen date meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben een beetje ouderwets dus ga er eigenlijk vanuit dat ik betaal.. Als ze dat zelf graag willen ga ik er niet tegen in nee
+1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je vergeet t belangrijkste![]()
Het is rete sexy
Bij mij zitten ze twee tellen goed en dan rollen ze zich op en snijden de bloedsomloop af, heel handigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zakken dus bij mij altijd onherroepelijk af.
Oh, wat is het dan wel? Bij mij blijven ze sowieso niet zitten, ondingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb wel hold ups en dat was het probleem niet.
ikke niet..ik doe de komende 2 weken rustig aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij teveel theorie.
Ik ga gewoon de kroeg in.
PMquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zitten ze twee tellen goed en dan rollen ze zich op en snijden de bloedsomloop af, heel handig.
[..]
Oh, wat is het dan wel? Bij mij blijven ze sowieso niet zitten, ondingen.
Oke! Ik ga eerst even eten, dan lees ik 'm als ik terug ben!quote:
Uit eten met een scharrel schaar ik daar ook onderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij dates wel, dit was geen date meer.
succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Nou dames, met die geile setjes in mijn achterhoofd, off to snollicitatiegesprek.
maar panty's zijn ook niet sexy, misschien als ze aan en onder kleding zitten wel. Maar al je naar bed wilt zitten ze verschrikkelijk in de wegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik koop panty's altijd expres in maat 44-46, want dan hangt dat kruis tenminste niet op je knieen.
Veel succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Nou dames, met die geile setjes in mijn achterhoofd, off to snollicitatiegesprek.
Succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Heel veel succes Kluts!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Take your timequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke! Ik ga eerst even eten, dan lees ik 'm als ik terug ben!.
Geen dame, maar wel succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Bij deze !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Dat was makkelijkIk neem Bateman's bedankjes graag in ontvangst
quote:
Panty's zijn zo niet sexyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar panty's zijn ook niet sexy, misschien als ze aan en onder kleding zitten wel. Maar al je naar bed wilt zitten ze verschrikkelijk in de weg
Absurd duur die meuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ¤6 voor een fucking flesje hoestdrank
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
Zo'n duister topic dient wel opgeleukt te worden met een godvruchtig plaatje.
[ afbeelding ]
quote:
Jarretelsquote:
Goeie DJ was 't he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Oh wat je me had gepm'd was lekker
Ja echt he, en het gaat hard zo met zieke kleine man. Maar bisolvon werkt gewoon goed, dus die haal ik dan maar wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Absurd duur die meuk.
Die mondspoeling ook. Gisteren naar de apotheek, komt ze met 2 flesjes aan. Het merk en een merkloze. Prijsverschil niet eens zo groot, maar ik vind 5 euro voor zo'n pokkeflesje chemische bagger echt meer dan zat.
De manty wel!quote:
de wattes?quote:
Uhuh, eens! Maar niemand die me te zien krijgt in zo'n ding zonder kledingquote:
Ja. Ik heb ook al voor een fortuin aan zelfzorgmedicatie hier liggen. Maar je wil toch beter worden he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, en het gaat hard zo met zieke kleine man. Maar bisolvon werkt gewoon goed, dus die haal ik dan maar wel.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jarretels
Veel leuker om los te maken ook
quote:
hoe doe ja dat na een date die leuk afloopt dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, eens! Maar niemand die me te zien krijgt in zo'n ding zonder kleding
You're wrong therequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, eens! Maar niemand die me te zien krijgt in zo'n ding zonder kleding
Dan zal ze geen panty aantrekken hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe doe ja dat na een date die leuk afloopt dan?
Ja dat is dus een probleem! Stiekem uitdoen vast?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe doe ja dat na een date die leuk afloopt dan?
Ja jij, maar jij mag mij zien in al mijn imperfectiequote:
Ik zie mezelf nu frunniken en frusten.... gefrustreerd worden. Van dichtbij kijken en dan ineens PETS dat ding los. In m'n oog. Dokter erbij. Blauw oog. Zonnebril op. Vrouwtje die dat ziet en zegt "Je moeet echt eens bij die nare vent weg". Drama!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jarretels
Veel leuker om los te maken ook
Zoals jij mij ook in al mijn imperfectie hebt gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jij, maar jij mag mij zien in al mijn imperfectie
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nu frunniken en frusten.... gefrustreerd worden. Van dichtbij kijken en dan ineens PETS dat ding los. In m'n oog. Dokter erbij. Blauw oog. Zonnebril op. Vrouwtje die dat ziet en zegt "Je moeet echt eens bij die nare vent weg". Drama!
Jah, die wil ik ook wel eentjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Waarom hebben wij geen TGI friday's?.
"even opfrissen hoor" en dan een half uur later in je sexy setje de woonkamer in komenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is dus een probleem! Stiekem uitdoen vast?
Oh, succes nog!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Och een panty is zo uit op de wcquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"even opfrissen hoor" en dan een half uur later in je sexy setje de woonkamer in komen
Dat heb ik wel eens gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"even opfrissen hoor" en dan een half uur later in je sexy setje de woonkamer in komen
Nooit gehad, wel dat ik moest helpen met t vastmaken, omdat die niet bleef zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nu frunniken en frusten.... gefrustreerd worden. Van dichtbij kijken en dan ineens PETS dat ding los. In m'n oog. Dokter erbij. Blauw oog. Zonnebril op. Vrouwtje die dat ziet en zegt "Je moeet echt eens bij die nare vent weg". Drama!
Dat is altijd een gevaaaarlijke lijn!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jij, maar jij mag mij zien in al mijn imperfectie
Dan is er iig geen twijfel meer over de uitkomstquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och een panty is zo uit op de wc
Wat moet jij bij uwv? Ze hebben je er toch niet uitgeknikkerd hoop ik?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoals jij mij ook in al mijn imperfectie hebt gezien![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Tally het volgende:
Sinds mijn trouwen ben ik om met kousen. Ik vind ze heerlijk! En draag ze zo vaak mogelijk
Heb jarretels, string met een gordeltje, slips met een gordeltje en hold ups met silicone rand zodat ze blijven plakken op je benen.
Pizza bestellen. Dan aan de gang (vergeten dat je pizza besteld hebt) dan hangen je jarretels los. En dan gaat de deur bel. Je doet open in je badjas die op het moment van het aanpakken van de pizza los schietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Yuki zal altijd van me houden ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is altijd een gevaaaarlijke lijn!
Het is fijn dat je niet altijd mooi hoeft te zijn in een relatie en gewoon je lompe slonzende zelf kan zijn af en toe en dat ie dan nog van je houdt...... maar het risico dat je dan nooit meer iets doet en jezelf laat verslonzen is dan groot
*pakt brandblusser*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
Cos I'm on fire
Cos you know I'm on fire when you come
Cos you know I'm on fire
Cos you know I'm on fire so stub me out.
Cos I'm on fire
Cos I'm on fire
Cos I'm on fire
Cos I'm on fire
Liever gewoon naakt. Gods werk is niet te verbeteren!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er was er wel een in Edinburgh, maar die was nogal leeg op dinsdagavondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, die wil ik ook wel eentje
Vreselijke foute tent, maar wel lekker
Als man.... en je zit daar 30 min te wachten op dat wijf wat zich ff op aan het frissen is.... jezus. Ik zou gegaan zijnquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Tally het volgende:
Sinds mijn trouwen ben ik om met kousen. Ik vind ze heerlijk! En draag ze zo vaak mogelijk
Heb jarretels, string met een gordeltje, slips met een gordeltje en hold ups met silicone rand zodat ze blijven plakken op je benen.
Mijn sokken/kousenla puilt ook uit van de verschillende kousen die ik hebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is leuk he! Heb ook van alles
Ik ben in eentje in New York geweest en eentje in Praagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er was er wel een in Edinburgh, maar die was nogal leeg op dinsdagavond.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Pizza bestellen. Dan aan de gang (vergeten dat je pizza besteld hebt) dan hangen je jarretels los. En dan gaat de deur bel. Je doet open in je badjas die op het moment van het aanpakken van de pizza los schietEn dan krijgt de bezorger een rood hoofd omdat hij het ziet en roept: Nog een lekkere avond he!
quote:
Opnieuw ziekgemeld. Ik schijn niet te kunnen bellen zonder stemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat moet jij bij uwv? Ze hebben je er toch niet uitgeknikkerd hoop ik?
Die holdups blijven bij mij niet zitten en ik krijg er vetrollen van op m'n benenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Tally het volgende:
ligt er aan hoeveel ze de moeite waard isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als man.... en je zit daar 30 min te wachten op dat wijf wat zich ff op aan het frissen is.... jezus. Ik zou gegaan zijn
Oke oke. Wordt maar dik. Stop maar met make-up. Ja, laat je haar maar vet worden. Tis al goed! Ga maar PeopleOfWallmarten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yuki zal altijd van me houden ja!
Het was dus geen half uur hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als man.... en je zit daar 30 min te wachten op dat wijf wat zich ff op aan het frissen is.... jezus. Ik zou gegaan zijn
Ik heb pas hele mooie gekocht, met roze strikjes aan de rand, voor 4 euroquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn sokken/kousenla puilt ook uit van de verschillende kousen die ik heb
Ik heb hem pas geleden maar eens opgeruimd
Oh zo! Gelukkigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Opnieuw ziekgemeld. Ik schijn niet te kunnen bellen zonder stem
Nee, ik wil ook nog wat uitpakkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Liever gewoon naakt. Gods werk is niet te verbeteren!
Behalve door een goede cosmetische chirurg dan!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke. Wordt maar dik. Stop maar met make-up. Ja, laat je haar maar vet worden. Tis al goed! Ga maar PeopleOfWallmarten!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was dus geen half uur he
Maar die blik op z'n gezicht was echt priceless
Ja Ang3l!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yuki zal altijd van me houden ja!
Ik was zo geil dat ik het eerst niet eens door hadquote:
Tijdens het trouwen zakte hij steeds afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die holdups blijven bij mij niet zitten en ik krijg er vetrollen van op m'n benen
Jij identificeert je hiermee?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke. Wordt maar dik. Stop maar met make-up. Ja, laat je haar maar vet worden. Tis al goed! Ga maar PeopleOfWallmarten!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja Ang3l!!
Zeg het ze maar hoor, lieverd!
Je was on firequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik stond nog wel zo leuk te zingen
Ik ken die dingen jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb pas hele mooie gekocht, met roze strikjes aan de rand, voor 4 euroEen dolle avond en ze kunnen de prullenbak in, but who cares
Maar da's toch juist goedquote:
Oeh, waar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb pas hele mooie gekocht, met roze strikjes aan de rand, voor 4 euroEen dolle avond en ze kunnen de prullenbak in, but who cares
Daaromquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken die dingen jaAch dan heb je een leuke avond gehad
En dat jij dan zegt "Weet je hoe ie nog lekkerder kan worden?" en dat hij dan zegt "Nou ik heb wel een idee" en dat ie dan zijn bezorgblousje kapottrekt en de knopen je gang inspringen terwijl hij z'n perfectly shaped abs aan je tentoonstelt en.............quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Pizza bestellen. Dan aan de gang (vergeten dat je pizza besteld hebt) dan hangen je jarretels los. En dan gaat de deur bel. Je doet open in je badjas die op het moment van het aanpakken van de pizza los schietEn dan krijgt de bezorger een rood hoofd omdat hij het ziet en roept: Nog een lekkere avond he!
Kruidvatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, waar?
Ik moet nog nieuwe kousen nadat ik in de laatste twee paar perongeluk een dikke ladder heb getrokken en er een paar gesneuveld is tijdens een wilde () nacht.
Het is gewoon een geweldige winkel met geweldige mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij identificeert je hiermee?
[..]
Prima tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was zo geil dat ik het eerst niet eens door hadJe bent dan in een soort roesje.
En later konden we er samen (hij stond boven aan te trap te wachten in zijn blootje) hartelijk om lachen![]()
Oeps, dat is wat lastigerquote:[..]
Tijdens het trouwen zakte hij steeds afStond ik ze daar omhoog te hijsen in een hoekje
Later heb ik er geen last meer van gehad en ook niet van vetrolletjes.
Ik vind het voor een wilde avond juist onwijs geil. Ik kan er zelf van opgewonden raken omdat ik weet wat voor uitwerking het kan hebben op de ander.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Liever gewoon naakt. Gods werk is niet te verbeteren!
Behalve door een goede cosmetische chirurg dan!
Hmmm... Misschien moet ik die van mij dan toch maar weer eens uit de kast halen... Ze zijn namelijk wel mooi.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was zo geil dat ik het eerst niet eens door hadJe bent dan in een soort roesje.
En later konden we er samen (hij stond boven aan te trap te wachten in zijn blootje) hartelijk om lachen
[..]
Tijdens het trouwen zakte hij steeds afStond ik ze daar omhoog te hijsen in een hoekje
Later heb ik er geen last meer van gehad en ook niet van vetrolletjes.
bij kruidvat zeker.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik tel maar voor 1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar da's toch juist goedmannen
quote:
en ik haal ze van benen afquote:
Terwijl er boven aan de trap een heerlijke vent in zijn nakie en stijve staat te wachten tot je weer naar boven komt? Naaaaaaah. Ik had op dat moment genoeg aan hebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat jij dan zegt "Weet je hoe ie nog lekkerder kan worden?" en dat hij dan zegt "Nou ik heb wel een idee" en dat ie dan zijn bezorgblousje kapottrekt en de knopen je gang inspringen terwijl hij z'n perfectly shaped abs aan je tentoonstelt en.............
KOUDE DOOOOOOUCHE!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat jij dan zegt "Weet je hoe ie nog lekkerder kan worden?" en dat hij dan zegt "Nou ik heb wel een idee" en dat ie dan zijn bezorgblousje kapottrekt en de knopen je gang inspringen terwijl hij z'n perfectly shaped abs aan je tentoonstelt en.............
KOUDE DOOOOOOUCHE!!!!!!!!!!!!
Ja? Jij haalt ze bij V&D van die plastic benen af?quote:
de verhalen die ik er over ken, lijkt t me geinig om eens heen te gaan, maar zou t niet mijn winkel zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon een geweldige winkel met geweldige mensen
Nee! laten zitten tijdens de seksquote:
De laatste keer dacht ik een panty gekocht te hebben met open kruis. En van die gaten over je benen. Zo'n spinnenweb ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Misschien moet ik die van mij dan toch maar weer eens uit de kast halen... Ze zijn namelijk wel mooi.
Dat is nog geiler jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee! laten zitten tijdens de seksIs geil en je hebt er toch geen last van
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef Tally het volgende:
[..]
De laatste keer dacht ik een panty gekocht te hebben met open kruis. En van die gaten over je benen. Zo'n spinnenweb ideeBleken het hold ups te zijn met spinnenweb idee
Strikjes he peu, strikjes!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nog geiler jahelemaal als ze ook nog aan de gordel zitten
Ja die zijn echt mooi, fijn donkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Missb en ik hebben hele mooie gehaald bij de V&D![]()
het was niet bij mijquote:
ik heb t over in het algemeenquote:
Oh en ook nog iets met rood aan de bovenkant, ik vond ze niet tegenvallen voor dat geldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beetje laat, maar pp mobiel maar ik had ze ook gekocht haha
Het is alleen wat lastiger (vind ik) en totaal niet handig (vind ik) als je ook nog je laarzen met hakken aan hebt tijdensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nog geiler jahelemaal als ze ook nog aan de gordel zitten
Echt ideaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die zijn echt mooi, fijn donker
En dat je dan zegt "Naaaaah ik heb genoeg op dit moment, maar er is een leuke jongen in Eindhovenn...." en dat je dna mijn adres doorgeeft en dat ie dan bij me aanbelt en ik zeg "Ik had toch helemaal geen pizza besteld? En deze is koud?" en dat hij dan zegt "Ik kan alles wel opwarmen.... ook jou" en dat ie dan z'n blousje openrekt (wat ff met duct-tape vastzat want er zaten geen knopen meer aan) om zijn perfectly shaped abs nogmaals tentoon te spreiden en dat ie me dan............quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Terwijl er boven aan de trap een heerlijke vent in zijn nakie en stijve staat te wachten tot je weer naar boven komt? Naaaaaaah. Ik had op dat moment genoeg aan heb
Ja, daar wordt ik helemaal wild vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja? Jij haalt ze bij V&D van die plastic benen af?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Wat ik dan weer geen gezicht vind ik zon veel te jong meisje met stay-ups die tot ver onder het veel te korte rokje zitten dat ze draagt... das gewoon te fout...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |