ikke niet..ik doe de komende 2 weken rustig aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij teveel theorie.
Ik ga gewoon de kroeg in.
PMquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zitten ze twee tellen goed en dan rollen ze zich op en snijden de bloedsomloop af, heel handig.
[..]
Oh, wat is het dan wel? Bij mij blijven ze sowieso niet zitten, ondingen.
Oke! Ik ga eerst even eten, dan lees ik 'm als ik terug ben!quote:
Uit eten met een scharrel schaar ik daar ook onderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij dates wel, dit was geen date meer.
succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Nou dames, met die geile setjes in mijn achterhoofd, off to snollicitatiegesprek.
maar panty's zijn ook niet sexy, misschien als ze aan en onder kleding zitten wel. Maar al je naar bed wilt zitten ze verschrikkelijk in de wegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik koop panty's altijd expres in maat 44-46, want dan hangt dat kruis tenminste niet op je knieen.
Veel succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Nou dames, met die geile setjes in mijn achterhoofd, off to snollicitatiegesprek.
Succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Heel veel succes Kluts!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Take your timequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke! Ik ga eerst even eten, dan lees ik 'm als ik terug ben!.
Geen dame, maar wel succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Bij deze !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Dat was makkelijkIk neem Bateman's bedankjes graag in ontvangst
quote:
Panty's zijn zo niet sexyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar panty's zijn ook niet sexy, misschien als ze aan en onder kleding zitten wel. Maar al je naar bed wilt zitten ze verschrikkelijk in de weg
Absurd duur die meuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ¤6 voor een fucking flesje hoestdrank
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
Zo'n duister topic dient wel opgeleukt te worden met een godvruchtig plaatje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |