jammerquote:
Ik heb ook een gemiddelde maat!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat ik in ALLES een gemiddelde maat heb.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die is inderdaad ook leukMooi setje ja, jammer dat die er niet groter is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze set wilde ik gisteren passen, maar de 75E daarvan is te klein op de cupsEcht heel vreemd, alles puilde eroverheen
Nu ik die foto bekijk, is die bh het model eigenlijk ook te klein
Maar het 4 tieten effect wil je natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij drukt in haar tiet. Vind 't eigenlijk wel slecht overkomen
♥ || Baby catcher in training || ♥
en krijg ik dan van jou het geld ervoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De oplossing, koop een 17 inch notebook.
Daarom heb ik 'm ook laten hangen. Maar ik vind 'm wel echt tof.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi setje ja, jammer dat die er niet groter is.
[..]
Maar het 4 tieten effect wil je natuurlijk ook niet
Elke vrouw hier wil altijd maar geld van mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
en krijg ik dan van jou het geld ervoor
Dat is gewoon viesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi setje ja, jammer dat die er niet groter is.
[..]
Maar het 4 tieten effect wil je natuurlijk ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist helemaal niet dat er van mijn setje ook zo'n jurkje was!
Nu wil ik die ook.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
ik heb t wel een gezien door topjes oid heen, maar hoop t niet in mn bed aan te treffen eerlijk gezegdquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
Die zijn nu in de aanbiedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist helemaal niet dat er van mijn setje ook zo'n jurkje was!
Nu wil ik die ook.Geloof ik...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ach zo zijn vrouwen nou eenmaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke vrouw hier wil altijd maar geld van me.
Alleen hier?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke vrouw hier wil altijd maar geld van me.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
Eerst die jarretels, verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist helemaal niet dat er van mijn setje ook zo'n jurkje was!
Nu wil ik die ook.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Goed dat je het zegt, moet nog steeds zo'n Nee-Nee sticker bestellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
niet hilarisch, wel grappig bedacht.
Zo bescheidenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach zo zijn vrouwen nou eenmaalmaar ik hoef niet alleen je geld hoor, met de laptop zelf neem ik ook wel genoegen hoor
Aanbieding of geen aanbieding, ik heb er nu geen geld voor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn nu in de aanbiedingGeloof ik...
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerst die jarretels, verdomme.
Ohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aanbieding of geen aanbieding, ik heb er nu geen geld voor.
Gisteren werd het eten voor me betaaldquote:
Ja, maar die zijn gemaakt van strassteentjes dus die gaan zo naar de klote!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerst die jarretels, verdomme.
*mental note maakt*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef STING het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, moet nog steeds zo'n Nee-Nee sticker bestellen.
Rond oud & nieuw een vrouw aan de deur helemaal beledigd dat ik zei dat ik haar Stadsblad niet las
Oh, die zag ik op de site staan. Die is echt apart... En inderdaad, volgens mij is de levensduur niet heel langquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn gemaakt van strassteentjes dus die gaan zo naar de klote!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn gemaakt van strassteentjes dus die gaan zo naar de klote!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |