Ik heb ook een gemiddelde maat!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat ik in ALLES een gemiddelde maat heb.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die is inderdaad ook leukMooi setje ja, jammer dat die er niet groter is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze set wilde ik gisteren passen, maar de 75E daarvan is te klein op de cupsEcht heel vreemd, alles puilde eroverheen
Nu ik die foto bekijk, is die bh het model eigenlijk ook te klein
Maar het 4 tieten effect wil je natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij drukt in haar tiet. Vind 't eigenlijk wel slecht overkomen
♥ || Baby catcher in training || ♥
en krijg ik dan van jou het geld ervoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De oplossing, koop een 17 inch notebook.
Daarom heb ik 'm ook laten hangen. Maar ik vind 'm wel echt tof.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi setje ja, jammer dat die er niet groter is.
[..]
Maar het 4 tieten effect wil je natuurlijk ook niet
Elke vrouw hier wil altijd maar geld van mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
en krijg ik dan van jou het geld ervoor
Dat is gewoon viesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi setje ja, jammer dat die er niet groter is.
[..]
Maar het 4 tieten effect wil je natuurlijk ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist helemaal niet dat er van mijn setje ook zo'n jurkje was!
Nu wil ik die ook.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
ik heb t wel een gezien door topjes oid heen, maar hoop t niet in mn bed aan te treffen eerlijk gezegdquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
Die zijn nu in de aanbiedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist helemaal niet dat er van mijn setje ook zo'n jurkje was!
Nu wil ik die ook.Geloof ik...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ach zo zijn vrouwen nou eenmaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke vrouw hier wil altijd maar geld van me.
Alleen hier?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke vrouw hier wil altijd maar geld van me.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
Eerst die jarretels, verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist helemaal niet dat er van mijn setje ook zo'n jurkje was!
Nu wil ik die ook.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Goed dat je het zegt, moet nog steeds zo'n Nee-Nee sticker bestellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
niet hilarisch, wel grappig bedacht.
Zo bescheidenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach zo zijn vrouwen nou eenmaalmaar ik hoef niet alleen je geld hoor, met de laptop zelf neem ik ook wel genoegen hoor
Aanbieding of geen aanbieding, ik heb er nu geen geld voor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn nu in de aanbiedingGeloof ik...
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerst die jarretels, verdomme.
Ohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aanbieding of geen aanbieding, ik heb er nu geen geld voor.
Gisteren werd het eten voor me betaaldquote:
Ja, maar die zijn gemaakt van strassteentjes dus die gaan zo naar de klote!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerst die jarretels, verdomme.
*mental note maakt*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef STING het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, moet nog steeds zo'n Nee-Nee sticker bestellen.
Rond oud & nieuw een vrouw aan de deur helemaal beledigd dat ik zei dat ik haar Stadsblad niet las
Oh, die zag ik op de site staan. Die is echt apart... En inderdaad, volgens mij is de levensduur niet heel langquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn gemaakt van strassteentjes dus die gaan zo naar de klote!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aanbieding of geen aanbieding, ik heb er nu geen geld voor.
Ja maar...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
ach ik ben gewoon zeer bescheiden, ik kan met weinig genoegen nemen hoor, maar ik iets meer krijg vindt ik het neit ergquote:
Idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
*mental note maakt*
Ik moet ook nog steeds zo'n ding. Word gek van "Ons Utrecht" en "Het Stadsblad" idd.
Regelrecht oud papier!
Hey dat had ik ook.. Wilde al betalen en toen zei ze, je krijgt nog geld van me ik betaal wel..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren werd het eten voor me betaald.
Nee, daarbij kan je die alleen maar met dat setje aan, nergens onder, want als je dat onder een rokje draagt, dan rag je dat rokje aan de binnenkant compleet kapot door die steentjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die zag ik op de site staan. Die is echt apart... En inderdaad, volgens mij is de levensduur niet heel lang
Das voor een vrouw al een hele nette instelling!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach ik ben gewoon zeer bescheiden, ik kan met weinig genoegen nemen hoor, maar ik iets meer krijg vindt ik het neit erg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me serieus af of zoiets wel steun geeft... En het lijkt me heel naar zitten
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ze was heel trots op dr groupon kortingsbonnen, dus ze wou betalen, mij bestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Hey dat had ik ook.. Wilde al betalen en toen zei ze, je krijgt nog geld van me ik betaal wel..
Verrek, ik heb dus alsnog betaald
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef Samzz het volgende:
Holy crap, dat ziet er niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me serieus af of zoiets wel steun geeft... En het lijkt me heel naar zitten
Neem een kat dan heb je er wat aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
*mental note maakt*
Ik moet ook nog steeds zo'n ding. Word gek van "Ons Utrecht" en "Het Stadsblad" idd.
Regelrecht oud papier!
slapenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das voor een vrouw al een hele nette instelling!.
Wat doe je vanavond?.
Ja, zelfs ik vraag me af of ik daar wel steun genoeg aan heb. En je hebt zat andere opties wat dat soort beha's betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me serieus af of zoiets wel steun geeft... En het lijkt me heel naar zitten[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Inderdaad. Dat is gewoon zonde. Dan kun je er beter een simpele zwarte gordel bij kopen, als je die al niet had, dan die met strass. Hij is heel mooi, maar er is echt niet over nagedacht volgens mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, daarbij kan je die alleen maar met dat setje aan, nergens onder, want als je dat onder een rokje draagt, dan rag je dat rokje aan de binnenkant compleet kapot door die steentjes.
waarom zou je dat doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me serieus af of zoiets wel steun geeft... En het lijkt me heel naar zitten"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat is voor bijvoorbeeld jurken met een laag rugdecolleté.quote:
Ik heb zelf geen jarretels. Ooit 1 keer gekocht toen ik 20 was, 2 minuten aangehad en ik vond het echt voor geen meter staan. Nooit meer aangehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is gewoon zonde. Dan kun je er beter een simpele zwarte gordel bij kopen, als je die al niet had, dan die met strass. Hij is heel mooi, maar er is echt niet over nagedacht volgens mij.
Ja we hoeven niet altijd dwars te liggen tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze was heel trots op dr groupon kortingsbonnen, dus ze wou betalen, mij best.
Oeh nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me serieus af of zoiets wel steun geeft... En het lijkt me heel naar zitten
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen jarretels. Ooit 1 keer gekocht toen ik 20 was, 2 minuten aangehad en ik vond het echt voor geen meter staan. Nooit meer aangehad.
Maar als beetman dat mooi vind, wil ik dat best eens aandoen.
Dan ga jij dus niet slapen vanavond, vannacht misschienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee hoor..ben helemaal geen oud wijfben nog jong
Ik lig nooit dwars op dit gebiedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja we hoeven niet altijd dwars te liggen toch
Oh, okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen jarretels. Ooit 1 keer gekocht toen ik 20 was, 2 minuten aangehad en ik vond het echt voor geen meter staan. Nooit meer aangehad.
Maar als beetman dat mooi vind, wil ik dat best eens aandoen.
ohja, dan is t wel handig jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is voor bijvoorbeeld jurken met een laag rugdecolleté..
Mja, ik vraag me af of het dus steun geeftquote:
Oke, ik stap over op jarretels. In eens ben ik overtuigd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeIk heb twee gordels en een paar onderbroekjes waar je ze ook aan vast kan maken
Vind 't ideaal voor onder een jurkje of rokje
Panties zakken zo snel af en je hebt soms van die vetrolletjes wat er echt niet uitziet onder een mooie jurk.
Je vergeet t belangrijkstequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeIk heb twee gordels en een paar onderbroekjes waar je ze ook aan vast kan maken
Panties zakken zo snel af en je hebt soms van die vetrolletjes wat er echt niet uitziet onder een mooie jurk.
tja eigenlijk klopt dat wel...want de avond begint om 18.00 uur en op dat moment ga ik mijn bed dus echt niet in, pas rond een uur of 12...en dan eer ik slaap is het wel ruim 1 a 2 uurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ga jij dus niet slapen vanavond, vannacht misschien.
Ik trek het ook alleen aan om mooi te zijn in mijn ondergoedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, ik stap over op jarretels. In eens ben ik overtuigd.
Geen idee, kan ze niet testenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me af of het dus steun geeft
Ja, als ik me ergens aan erger zijn het wel mijn semi-vetrolletjes die ik heb bij leggings/panty's.quote:
Oh, daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik trek het ook alleen aan om mooi te zijn in mijn ondergoed
Laatst aangehad onder een jurk, zat allemaal prima enzo maar het maakte wel vetrolletjes in m'n benen enzo
Ik ben een beetje ouderwets dus ga er eigenlijk vanuit dat ik betaal.. Als ze dat zelf graag willen ga ik er niet tegen in neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lig nooit dwars op dit gebied.
Dat is wel waar. Het enige dat daartegen helpt is je panty optrekken tot net onder je bhquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als ik me ergens aan erger zijn het wel mijn semi-vetrolletjes die ik heb bij leggings/panty's.
Ineens zie ik het licht!
Ik dus ook. Daarom heb ik dus jarretelles, and it works!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als ik me ergens aan erger zijn het wel mijn semi-vetrolletjes die ik heb bij leggings/panty's.
Ineens zie ik het licht!
Ik heb wel hold ups en dat was het probleem niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last vanIk koop sowieso nooit hold-up kousen, want die zorgen daar dus wel voor.
.
En dat zit dus voor geen meter, dus jarretellesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Het enige dat daartegen helpt is je panty optrekken tot net onder je bh![]()
Die zakken dus bij mij altijd onherroepelijk af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last vanIk koop sowieso nooit hold-up kousen, want die zorgen daar dus wel voor.
.
Konden ze je verstaan?quote:
Mij teveel theoriequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja eigenlijk klopt dat wel...want de avond begint om 18.00 uur en op dat moment ga ik mijn bed dus echt niet in, pas rond een uur of 12...en dan eer ik slaap is het wel ruim 1 a 2 uur
Ik koop panty's altijd expres in maat 44-46, want dan hangt dat kruis tenminste niet op je knieen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Het enige dat daartegen helpt is je panty optrekken tot net onder je bh![]()
Bij dates wel, dit was geen date meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben een beetje ouderwets dus ga er eigenlijk vanuit dat ik betaal.. Als ze dat zelf graag willen ga ik er niet tegen in nee
+1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je vergeet t belangrijkste![]()
Het is rete sexy
Bij mij zitten ze twee tellen goed en dan rollen ze zich op en snijden de bloedsomloop af, heel handigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zakken dus bij mij altijd onherroepelijk af.
Oh, wat is het dan wel? Bij mij blijven ze sowieso niet zitten, ondingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb wel hold ups en dat was het probleem niet.
ikke niet..ik doe de komende 2 weken rustig aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij teveel theorie.
Ik ga gewoon de kroeg in.
PMquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zitten ze twee tellen goed en dan rollen ze zich op en snijden de bloedsomloop af, heel handig.
[..]
Oh, wat is het dan wel? Bij mij blijven ze sowieso niet zitten, ondingen.
Oke! Ik ga eerst even eten, dan lees ik 'm als ik terug ben!quote:
Uit eten met een scharrel schaar ik daar ook onderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij dates wel, dit was geen date meer.
succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Nou dames, met die geile setjes in mijn achterhoofd, off to snollicitatiegesprek.
maar panty's zijn ook niet sexy, misschien als ze aan en onder kleding zitten wel. Maar al je naar bed wilt zitten ze verschrikkelijk in de wegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik koop panty's altijd expres in maat 44-46, want dan hangt dat kruis tenminste niet op je knieen.
Veel succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Nou dames, met die geile setjes in mijn achterhoofd, off to snollicitatiegesprek.
Succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Heel veel succes Kluts!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Take your timequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke! Ik ga eerst even eten, dan lees ik 'm als ik terug ben!.
Geen dame, maar wel succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Bij deze !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Dat was makkelijkIk neem Bateman's bedankjes graag in ontvangst
quote:
Panty's zijn zo niet sexyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar panty's zijn ook niet sexy, misschien als ze aan en onder kleding zitten wel. Maar al je naar bed wilt zitten ze verschrikkelijk in de weg
Absurd duur die meuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ¤6 voor een fucking flesje hoestdrank
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
Zo'n duister topic dient wel opgeleukt te worden met een godvruchtig plaatje.
[ afbeelding ]
quote:
Jarretelsquote:
Goeie DJ was 't he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Oh wat je me had gepm'd was lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |