Ik ben DOL op stipjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist zo snel geen leuk antwoord te bedenken
Jij houdt van stippeltjes lingerie toch? Ik heb gisteren een vet schattig setje gekocht
Ik kan niet uit vanavond. Dus ik bedenk maar dat mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat was snel. Normaal heb ik wat langer nodig voordat vrouwen dat doen.
Werkzequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga mezelf toch dwingen nu echt wat werk te verzetten. Zit hier al 2.5 uur en heb tot nu toe 5 emails uitgeprint
Ja maar ze houd dat kruis verkeerd omquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
Zo'n duister topic dient wel opgeleukt te worden met een godvruchtig plaatje.
[ afbeelding ]
Uiteraard snap ik jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben DOL op stipjes.![]()
Pics! En dan bedoel ik dat niet op de ranzige tietenmanier als hier gebruikelijk is maar dan het setje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit echt heerlijk! Gisteren meteen gewassen, want nieuw spul moet meteen aan he
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit is ongeveer zo godvruchtig als it gets bij mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar ze houd dat kruis verkeerd om
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard snap ik jeDie is leuk ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit echt heerlijk! Gisteren meteen gewassen, want nieuw spul moet meteen aan he
Ik ben echt dol op stipjes.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Godvruchtig klinkt nogal smerig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
Zo'n duister topic dient wel opgeleukt te worden met een godvruchtig plaatje.
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooie fotoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is ongeveer zo godvruchtig als it gets bij mij.
Ik heb helemaal niks aan stipjes, alleen maar effen. Maar ik zag 'm hangen en ook nog eens in mijn maat en ik kon de verleiding uiteraard niet weerstaan hem te passenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die is leuk ja!
Ik ben echt dol op stipjes.
[..]
Uiteraard snap ik jeOeh, mooi setjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit echt heerlijk! Gisteren meteen gewassen, want nieuw spul moet meteen aan he
Iemand met dat aan zou ik mijn bed niet uittrappen nee. Vooral dat onderbroekje is apengeil
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2011 12:01:54 ]
Uiteraard snap ik jeDat ziet er beter uit dan wat er in mijn mi kwam toen ik stipjes lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit echt heerlijk! Gisteren meteen gewassen, want nieuw spul moet meteen aan he
![]()
Ik ben alsnog een schorpioen, terwijl ik dat eerder net niet was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Godvruchtig klinkt nogal smerig.
Over onzin gesproken: Ik kom er net achter dat ik helemaal geen Weegschaal ben:
Your Zodiac sign may have changed
Daar gaat mijn wereldbeeld![]()
Oh ja, je had gevochten he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef rival het volgende:
Heb in december nog een week met een blauw oog rondgelopen
Capricorn: Jan. 20-Feb. 16.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Das wel erg veel hoor voor een vrijdagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga mezelf toch dwingen nu echt wat werk te verzetten. Zit hier al 2.5 uur en heb tot nu toe 5 emails uitgeprint
Ik ben ineens Stierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik ben ineens een Maagd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben alsnog een schorpioen, terwijl ik dat eerder net niet was.
Hetzelfde hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ineens Stier
Potverdomme, ik ben Tweelingen!
Het is Audrey Kitching.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie foto
[..]
Ik heb helemaal niks aan stipjes, alleen maar effen. Maar ik zag 'm hangen en ook nog eens in mijn maat en ik kon de verleiding uiteraard niet weerstaan hem te passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt op de foto niet echt over, maar toch.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is Audrey Kitching.
Ondergoed draag ik nog wel met hysterische prints en kleuren, terwijl ik in mijn kleding dat juist niet zo snel heb. Heb laatst een mooi setje bij de Livera (!) gekocht die juist veel rustiger is, maar wel heel mooi.Ik vind sowieso dat de Livera producten op foto's niet tot hun recht komen. Dat heeft de Hunkemoller beter begrepen. Maar ik houd wel van simpele setjes, ziet er leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt op de foto niet echt over, maar toch.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |