abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91302214
Het vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 730

2011

Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll (jongetje)

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
22 februari 2011: Chooselife (papa)
23 februari 2011: MamaPurk (meisje)

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongetje)
12 maart 2011: DJMO (jongetje)
22 maart 2011: danimeisje (jongetje - Tygo)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear (papa)
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally (meisje)

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa)
14 juni 2011: Danielle_
19 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
13 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa

Augustus:
07 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
14 augustus 2011: Beregd (papa)
19 augustus 2011: Hilliebillie
***22 augustus 2011: Kuukske & JDude***
24 augustus 2011: Linda2205
25 augustus 2011: BeessieJen

September:
06 september 2011: wickie
11 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: boembaa
19 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
19 september 2011: 3e.ronde

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 14-01-2011 13:37:31 ]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_91302238
Het ging over leggings.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:14 schreef Popples het volgende:
mefke ik heb ze laatst bij de miss etam gekocht heerlijk voor op de bank.
wel goede stoffen leggings. had er eerst 1 gekocht en toen ik in de andere stad was heb ik er nog 1 bijgekocht maar moest er wel om vragen omdat hij niet in de winkel lag.
pi_91302523
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91302564
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef Claudia_x het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
:*. Hoe voel je je?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 08:42:42 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91302670
Kuukske zegt me niks, maar JDude wel! :Y
Gefeliciteeerd!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 08:43:17 #6
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91302684
Hoi Kuukske! Ik ken je naam vaagjes, leuk dat je nu onder je eigen naam meepost!

Ik heb vaak ontzettend last van de kleding. Ik draag alleen nog maar positiebroeken/-rokken, maar dat knelt soms zo dat ik er buikpijn van heb. Het is wel de juiste maat, juist die bovenkant van het buikstuk maakt dat het akelig zit. Nu al :')
En de harde buiken-parade is losgebarsten, au. Of ik nou veel doe, of weinig, of niets. Het zal wel een groeispurtje zijn.
Maar die plopjes zo nu en dan! O+
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 14 januari 2011 @ 08:44:18 #7
94046 PM-girl
pi_91302706
Claudia, nog niets dus. Wat jammer. Ik begrijp dat je niet zo'n beste nacht hebt gehad? :*
*
pi_91302737
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Kuukske zegt me niks, maar JDude wel! :Y
Gefeliciteeerd!
Ja, oud-modje van SES :D. Waar ken je 'm verder van eigenlijk :D.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 08:46:20 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91302759
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja, oud-modje van SES :D. Waar ken je 'm verder van eigenlijk :D.
Nou ja, daarvan, oud-blauwe. ;)
pi_91302766
Kuukske uit de kast! *O*

PM'erd met de harde buiken :* lief zijn voor jezelf dan maar vandaag.

Claudia heb je wel een beetje kunnen slapen enzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91302785
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, daarvan, oud-blauwe. ;)
Ghè! :D.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 08:52:08 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91302875
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:43 schreef PM-girl het volgende:
Hoi Kuukske! Ik ken je naam vaagjes, leuk dat je nu onder je eigen naam meepost!

Ik heb vaak ontzettend last van de kleding. Ik draag alleen nog maar positiebroeken/-rokken, maar dat knelt soms zo dat ik er buikpijn van heb. Het is wel de juiste maat, juist die bovenkant van het buikstuk maakt dat het akelig zit. Nu al :')
En de harde buiken-parade is losgebarsten, au. Of ik nou veel doe, of weinig, of niets. Het zal wel een groeispurtje zijn.
Maar die plopjes zo nu en dan! O+
mijn positiebroeken zitten juist onderin die rekbare band pijnlijk .. het is wel de goede maat, maar die band is te klein om goed over m'n buik te passen zeg maar. beetje irritant, vandaar dat ik vaak in m'n trainingsbroek loop :')

Claudia :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91302944
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:46 schreef huuphuup het volgende:

Claudia heb je wel een beetje kunnen slapen enzo?
Nee, het is echt waardeloos. Tot middernacht behoorlijk serieuze krampactiviteit gehad die daarna afzakte. Toen heeft de baby nog tot een uur of 4 liggen stuiteren, wat verrekte pijn doet. Ik heb geluk dat Ivan tot een uur of 8 sliep waardoor ik ook nog een paar uur slaap heb kunnen pakken!

Mijn moeder hoopt op een weekeindebaby. Als de baby doordeweeks wordt geboren kan ze namelijk in verband met haar nieuwe werk niet komen. :')
pi_91302999
Kuukske, je nick zegt mij ook niets, maar het is leuk dat je uit de kast bent!

Ik vind positiespijkerbroeken op zich wel fijn, al zakten ze maandenlang van m'n kont en zitten ze nu pas een beetje goed (maar als ik een spiegel had zou ik waarschijnlijk moeten concluderen dat ze ook wat strak zitten :+). Die banden hebben bij mij alleen nooit goed gezeten, ze zijn altijd te groot. En zo'n bescheiden buik heb ik ook weer niet.

Ik heb een legging van Miss Etam maar daar waag ik me niet mee over straat. Die is uitsluitend voor pyjamadagen. Ik vind de stof ook te dun.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 08:59:39 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91303021
met een jurkje eroverheen ook niet clau? En wellicht luistert beeb naar je moeder ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91303062
Ik vind leggings afgrijselijk lelijk. Als ik comfortabel maar netjes over straat wil doe ik een jurkje of rokje met maillot aan.

Geloof het of niet, maar ik ga nog steeds met hoge hakken over straat! Ik heb laarsjes zonder rits of veters en die zijn ideaal voor als je buik in de weg begint te zitten. Op dit punt heb ik weer een heel makkelijke zwangerschap. Pijn in mijn bekken blijft beperkt en ik kan fysiek nog best veel.
pi_91303157
dat klopt de legging is wel dun. maar ik kan er toch niet over straat dus weet ook niet hoe koud het dan is. ik kan alleen gympen aan, dus normale kleding is uitgesloten voor mij :{

claudia dan morgen maar een verse baby :*

ik moet opletten dat de positiebroeken niet in een keer naar beneden gaan. vreselijk is dat met die broeken. ben eergister voor het eerst sinds maanden op de weegschaal gaan staan en ben afgevallen. nouja ook niet gek als je niet kunt eten. :X
mama van 3 kids!
pi_91303168
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind leggings afgrijselijk lelijk. Als ik comfortabel maar netjes over straat wil doe ik een jurkje of rokje met maillot aan.

:D O+

oh lucky you zeg, ik kan niet wachten tot k mn normale schoenen weer aan kan!
Het vocht stoort me echt niet verder maar ik ben er nu wel weer klaar mee om erbij te lopen als een soort slobberdebonk omdat ik alleen een paar lellikke nep-uggs pas die er uiteraard totaal verragt en afgedragen uitzien momenteel :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91303468
Tjee Claudia dat je nog op hakken kunt lopen! Met ruim 37 weken vond ik het al lastig om vooruit te komen op platte schoenen :D
Vervelend dat je vannacht niet kon slapen :* Hoe laat moet je vandaag in het ziekenhuis zijn?
Gek hoor dat je moeder zegt dat ze niet kan komen doordeweeks, dan kan ze toch nog altijd 's avonds na haar werk komen. Desnoods meldt ze zich ziek met griep, heeft toch iedereen ;) Het is wel haar kleindochter hoor!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91303523
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D O+

oh lucky you zeg, ik kan niet wachten tot k mn normale schoenen weer aan kan!
Het vocht stoort me echt niet verder maar ik ben er nu wel weer klaar mee om erbij te lopen als een soort slobberdebonk omdat ik alleen een paar lellikke nep-uggs pas die er uiteraard totaal verragt en afgedragen uitzien momenteel :')
Ja, da's echt een baggerkwaal, dat vocht vasthouden! Niet dat ik er zo fraai bijloop, hoor. Ik ben te eigenwijs geweest om een positiejas te kopen, dus ik loop steevast met open jas rond. En ik ben niet alleen bij mijn buik aangekomen maar ook globaal, dus ik ga niet bepaald als een gazelle over straat. :')

Ik heb na de vorige zwangerschap wat nieuwe schoenen gekocht omdat ik ineens een grotere schoenmaat had. Dat vond ik ook maar flink waardeloos, en dat gaat helaas niet meteen over na de bevalling. Ik heb wel goede hoop mijn oude schoenmaat terug te krijgen, ooit. Inmiddels ben ik alweer zolang zwanger (2 jaar met een kleine onderbreking) dat ik nog amper weet hoe het is om 'normaal' te zijn. :Y)
pi_91303634
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:22 schreef Twinkly het volgende:
Tjee Claudia dat je nog op hakken kunt lopen! Met ruim 37 weken vond ik het al lastig om vooruit te komen op platte schoenen :D
Vervelend dat je vannacht niet kon slapen :* Hoe laat moet je vandaag in het ziekenhuis zijn?
Gek hoor dat je moeder zegt dat ze niet kan komen doordeweeks, dan kan ze toch nog altijd 's avonds na haar werk komen. Desnoods meldt ze zich ziek met griep, heeft toch iedereen ;) Het is wel haar kleindochter hoor!!!
Nou ja, ik waggel op hakken, haha. En als het glad is buiten trek ik natuurlijk wel platte schoenen aan.

Mijn afspraak heb ik aan het einde van de dag. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Stiekem hoop ik dat ik een licht verhoogde bloeddruk heb zodat ze de bevalling meteen in willen leiden. Dat vind ik best erg van mezelf. :o

Mijn moeder woont op minimaal 2,5 uur rijden, dus zo makkelijk kan ze niet langskomen. Voor Ivan komt ze wel heel regelmatig langs en daar ben ik dolblij om. (We kunnen nog niet bij hen op bezoek omdat ze al tijden in een verbouwing zitten.) Het zou me sterk verbazen als ze niet komt als d'r kleindochter er is. Het is een beetje raar dat ze nu dit soort dingen zegt.
pi_91303715
Heel veel enge dingen doen dus (op hakken lopen bijvoorbeeld :+ ) en een paar zakken drop leegvreten. Als je dan misselijk wordt is het een teken dat de bevalling begonnen is ;)

2,5 uur rijden is wel veel ja, maar toch, het is haar kleindochter!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91303737
Nah, waarom is dat erg om te vinden van jezelf Claudia? Je loopt gewoon echt op je laatste energie. Je bent toe aan je meisje en daarmee ook de nieuwe energie!
pi_91303759
Misschien probeert ze op die manier zo min mogelijk druk te geven? Ze zit iig niet te pushen dat het sneller moet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91303949
Kuukske! Leuk! Samen met JDude (dat wist ik dan weer niet) ook leuk!
Gefeliciteerd nog :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91303950
Neuh, mijn moeder leeft gewoon in haar eigen wereldje. :Y) Ben ik inmiddels wel gewend. Ik ben allang blij dat ze zo nu en dan belt en langskomt, dat is wel eens anders geweest. Van mijn broertje hoor ik echt nooit iets. Die is bij de geboorte van Ivan niet eens op kraambezoek gekomen. Achja, zoveel mensen hebben een maffe familie.
pi_91303977
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
Neuh, mijn moeder leeft gewoon in haar eigen wereldje. :Y) Ben ik inmiddels wel gewend. Ik ben allang blij dat ze zo nu en dan belt en langskomt, dat is wel eens anders geweest. Van mijn broertje hoor ik echt nooit iets. Die is bij de geboorte van Ivan niet eens op kraambezoek gekomen. Achja, zoveel mensen hebben een maffe familie.
Breek me de bek niet open :')
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:43:29 #28
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91304092
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, het is echt waardeloos. Tot middernacht behoorlijk serieuze krampactiviteit gehad die daarna afzakte. Toen heeft de baby nog tot een uur of 4 liggen stuiteren, wat verrekte pijn doet. Ik heb geluk dat Ivan tot een uur of 8 sliep waardoor ik ook nog een paar uur slaap heb kunnen pakken!

Mijn moeder hoopt op een weekeindebaby. Als de baby doordeweeks wordt geboren kan ze namelijk in verband met haar nieuwe werk niet komen. :')
ik heb al sinds gister in mijn hoofd (kwam door Huup d'r post hoor. ;) )

en lekker vintage posting. O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91304202
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik heb al sinds gister in mijn hoofd (kwam door Huup d'r post hoor. ;) )

en lekker vintage posting. O+
:D!

Het voelt wat schizofreen, alsof mijn lichaam het een wil (het kind afstoten) en het kind het andere (lekker blijven zitten). Heb ik een paar uur weeenactiviteit en begin ik langzaamaan te denken: "Hey, mijn lichaam is er klaar voor!" En dan begint die dondersteen ineens de boel te verbouwen, wat erop duidt dat ze niet van plan is welke uitgang dan ook te nemen. }:|

M'n baarmoeder heeft het maar zwaar. :+
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:55:56 #30
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91304497
Goedemorgen!
Zo de kinderen zijn naar school en opa en oma en ik heb een redelijke nacht gemaakt lekker hoor!

Net een heerlijk peertje op, nu op de bank met een kopje thee.
Zo ik ga mezelf eens verwennen vandaag!
Waarom zijn er eigenlijk zo weinig leuke programma's op de tv overdag? Voorheen kon je ook overdag nog naar de bevallingsprogramma's kijken?

Claudia, sterkte! En idd rare familie kan je hebben, de ene helft krijgt bij ons wel een kaartje en met de andere helft heb ik geen tot weinig contact.
pi_91304650
Ze zenden 's nachts wel Silent Witness uit, ik80lll. Da's ook wat waard.
pi_91304740
Nou, Niels en ik komen wel hoor Claudia :P Als 't mag.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:03:52 #33
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91304762
Sterkte met wachten Claudia!

Hier gaat het minder goed. Ik heb zowat een delirium van vermoeidheid. Vannacht om 1 uur waker, om 5 uur viel ik nog even in slaap dus 3 uur slaap gehad. Vreselijk. En dan bikkel willen zijn en niet ziek willen melden omdat ik net 4 weken in de ziektewet heb gezeten.
Denk dat ik ook een virus onder de leden heb, ik heb dat onbestemde gevoel op de huid van m' n benen en armen, ben erg misselijk en voel me gewoon niet lekker. Bah.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:04:08 #34
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91304771
Kan iemand mij uit de OP halen? Ik heb vanmorgen zoveel bloed gezien, dat ik er van overtuigd ben dat ik niet meer zwanger ben.

Ik zal hier in ieder geval blijven lurken, aangezien ik erg nieuwsgierig ben naar al die mooie beebs die jullie op de wereld gaan zetten! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:04:57 #35
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91304787
Aw Susie *knuffel
pi_91304794
Ahw Suus. :*. Sterkte meis.
pi_91304861
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Twinkly het volgende:
Nou, Niels en ik komen wel hoor Claudia :P Als 't mag.
Dat zou ik héél gaaf vinden! En Ivan ook! Heerlijk, rondwandelende dreumesjes in huis die alles uit de kast trekken. O+

Ach Susie, nee toch. :*
pi_91304908
ik heb de legging nodig voor onder rokjes en met mijn lengte zijn panty's en maillots dan geen goed plan, dan krijg je of een te kort beenstuk of een te wijd buikstuk. Met leggings kan ik smokkelen met de lengte.
Huup, mijn benen beginnen ook weer met vocht, laarzen + legging zit al strakker.
Claudia succes met de afspraak!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91304909
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Aventura het volgende:

Hier gaat het minder goed. Ik heb zowat een delirium van vermoeidheid. Vannacht om 1 uur waker, om 5 uur viel ik nog even in slaap dus 3 uur slaap gehad. Vreselijk. En dan bikkel willen zijn en niet ziek willen melden omdat ik net 4 weken in de ziektewet heb gezeten.
Denk dat ik ook een virus onder de leden heb, ik heb dat onbestemde gevoel op de huid van m' n benen en armen, ben erg misselijk en voel me gewoon niet lekker. Bah.
Wees niet te hard voor jezelf, he? Ik zag je plannen om je werktijd anders in te delen en ik vind ze rijkelijk ambitieus. Het laatste wat je wil is straks helemaal thuis zitten, dus probeer realistisch te blijven voor wat betreft hetgeen je aankunt. Slaapgebrek is killing.
pi_91304949
susie nee toch! Sterkte!
pi_91305082
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Aventura het volgende:

Ik ben ook niet van het ziek melden. Maar sinds ik zwanger ben zit ik meer thuis dan op het werk. Terwijl ik daarvoor nog geen enkele ziektedag heb. Ik trek het gewoon niet en de baby gaat nu gewoon voor. Dit terwijl ik gister ruzie kreeg met de ARBO en riep tegen lief: Ik ga weer 100% werken dan slaap ik wel gewoon op mijn bureau! :( Maar die laat me natuurlijk niet gaan he :')
pi_91305088
En Suus... Heel veel sterkte!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 10:15:33 #43
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91305102
susie :*

vrijdag 14 januari 2011 @ 10:17:19 #44
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91305153
@Claudia, ik wil ook gewoon zoveel. Ben net voorgedragen voor een talenttraject. Ik realiseer me natuurlijk dat ik de doelen die daarbij horen dit jaar niet kan halen, maar ik wil het ook niet helemaal lam leggen. Bovendien vind ik het heerlijk om te werken, om mijn hersenen te gebruiken, onder gelijkgestemde mensen te zijn. Maar goed, dat kan ook met een tandje minder. Dinsdag heb ik een gesprek met mijn leidinggevende, ik heb al aangegeven dat ik het wil hebben over de indeling van dit jaar. Er komt vast een fijne oplossing. Ben wel blij dat ik hier even wat realiteitszin op kan doen :)
Zoals ik al heb verteld heb ik 0 referentiekader wb. zwanger zijn :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:17:52 #45
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91305168
Susie een :* omdat ik even niet weet wat ik tegen je moet zeggen.
pi_91305286
Kuukske welkom :)

Susie :*

Hier weer eens een zeer slechte nacht gemaakt, kon ook niet anders, gisternacht was zo heerlijk!
Nu mezelf door vandaag heen slepen. Gelukkig is manlief thuis en vind hij het helemaal niet erg me een beetje te verzorgen :D
Zo maar even lekker naar de markt hier om vers fruit in huis te halen.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:23:29 #47
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91305355
@Tally, het is gewoon ook lastig. Je wilt doorgaan, want dat is immers wat je kent en altijd hebt gedaan. Je hebt nooit ergens echt rekening mee moeten houden, behalve met jezelf. Dat wordt nu anders. Dat IS nu al anders! Dus je moet je eigen verwachtingspatroon bijstellen, en je omgeving moet dat ook. Dat is erg moeilijk.
pi_91305505
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Aventura het volgende:
@Tally, het is gewoon ook lastig. Je wilt doorgaan, want dat is immers wat je kent en altijd hebt gedaan. Je hebt nooit ergens echt rekening mee moeten houden, behalve met jezelf. Dat wordt nu anders. Dat IS nu al anders! Dus je moet je eigen verwachtingspatroon bijstellen, en je omgeving moet dat ook. Dat is erg moeilijk.
Ik ken het. Als er iemand is die niet wil toegeven dat ze iets niet kan dan ben ik dat wel :')
Dozen tillen? Ach ik ben zwanger niet invalide! Het moeilijkste vond ik nog de verbouwing van onze slaapkamer (en straks de babykamer). Ik ben gewend alles zelf te doen. De muren te sauzen. Te verven. Te timmeren. Met een klein beetje hulp zodat ik het op tijd af zou krijgen. Maar dit keer mocht ik dus niets. Ik mocht niet met de spullen werken die ik had gekocht want de geur die er aan zit. Ik mocht niet laminaat tillen. Ik mocht niet...... Nou eigenlijk niets dus :') En dat frustreert. Zo erg dat je beneden lekker op de bank gaat zitten janken terwijl je Pa boven druk bezig is alles in orde te maken :')

Op het werk kan ik het nu uit handen geven. Het is immers al 5 maanden dat ik maar 80% (en soms helemaal niet) werk. Maar thuis vind ik het nog altijd moeilijk. En dan is het nog niet eens klaar hier in huis.
pi_91305564
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91305592
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:17 schreef Aventura het volgende:
@Claudia, ik wil ook gewoon zoveel. Ben net voorgedragen voor een talenttraject. Ik realiseer me natuurlijk dat ik de doelen die daarbij horen dit jaar niet kan halen, maar ik wil het ook niet helemaal lam leggen. Bovendien vind ik het heerlijk om te werken, om mijn hersenen te gebruiken, onder gelijkgestemde mensen te zijn.
Ik herken het volkomen. Ik vind mijn werk geweldig en ik heb tijdens de zwangerschap van Ivan tot 36 weken gewerkt en er op het einde nog een congrespaper uitgeperst. Toen merkte ik al dat mijn lichaam me ineens in de steek kon laten. Tijdens het congres zelf lag ik namelijk de hele week op bed omdat ik niks meer kon. Dat vond ik een heel grote domper, want ik had er maandenlang keihard voor gewerkt.

Deze keer ging het al heel snel niet meer. Ik vond het een behoorlijke worsteling. Ik voelde me niet alleen schuldig, maar ik stelde mezelf ook zo teleur. Ik wilde gewoon niet zo zwanger zijn. Ik houd van mijn werk en ik zie mezelf niet als 'iemand die thuisblijft' maar als iemand die scherp van geest is en blijft, graag geprikkeld wordt door collega's en meer is dan alleen zwanger.

Maarja, inmiddels weet ik ook dat je lichaam gewoon stomme dingen met je kan doen. Het is gewoon niet altijd even makkelijk om een balans te vinden en ik hoop dat jij een combinatie tussen werk en zwanger zijn vindt waar jij je goed bij voelt en die ook verantwoord is. Dat zal ook wel worstelen worden, vermoed ik zo, al hoop ik eigenlijk dat je je gewoon rap véél beter gaat voelen. Het is in ieder geval goed om er met je leidinggevende over te blijven praten en nadenken!
pi_91305609
Ik had gehoopt al baby nieuws te lezen claudia, maar helaas! Ze laat je wel weer wachten zeg! Ondanks dat je er van uit ging overtijd te lopen hoop je natuurlijk dat het niet zo zal zijn.
Ik hoop dat je nu echt niet lang meer hoeft te wachten!
Sterkte en succes alvast!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:36:21 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91305784
@Claudia, helemaal waar! Ach, ik kom er echt wel uit. Ik weet dat het tijdelijk is. Ik ben 32, ik ga de beroepsbevolking nog minimaal 30 jaar versterken. Ik heb al veel geinvesteerd in mijn loopbaan, hierna ga ik lekker door met investeren en mijn werkgever investeert ook in mij. Dat ik er dan een tijdje (deels) uit lig, hoort er in mijn geval gewoon bij. Ben niet de eerste en ook niet de laatste. De wereld draait gewoon door.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:40:32 #53
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91305936
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91306099
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:36 schreef Aventura het volgende:
Ben niet de eerste en ook niet de laatste. De wereld draait gewoon door.
Ik ben daar zelf veel genuanceerder over gaan denken sinds mijn eerste zwangerschap. Daarvoor was ik zakelijker, en daar schaam ik me nu wel een beetje voor. Ik begreep niet echt waarom mensen kinderen wilden en hun werkende leven daar zo voor opzij zetten.

Dat vind ik trouwens weer het voordeel van mijn leidinggevenden: ze zijn ouder, ze hebben ook kinderen, ze weten hoe het is.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:58:17 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91306563
Mijn leidinggevenden hebben ook kinderen, dat scheelt denk ik wel. Bovenal willen ze goed en prettig personeel. Zwanger of niet :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:06:29 #56
94046 PM-girl
pi_91306849
Och Susie, wat rot! :*
*
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:09:19 #57
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91306963
Susie, wat verdrietig, sterkte ermee. :*
pi_91307194
susie dikke knuffel meid O+

LLM veel succes... ^O^
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_91307420
Susie sterkte :*
mama van 3 kids!
pi_91307722
Dilemma!

Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
pi_91307814
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!

Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
Douchen natuurlijk! Wij willen je meisje zien! 8-)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 11:34:50 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91307851
<egopost>

mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...

ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...

</egopost>

pi_91307909
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!

Hands down douchen!

Want als het loos gerommel is zakt het ook af van een warme douche maar als het niet loos is zet het juist door.

Win-win I tell you :7
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91308007
Maar ik vind badderen zo fij-hijn!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:40:26 #65
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91308061
ja, zie je, je houdt het gewoon zelf in stand, dat niet doorzetten. }:|
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91308073
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind badderen zo fij-hijn!
In het bad douchen? :+
pi_91308086
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>

mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...

ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...

</egopost>
Dat is gewoonweg kut. :*
pi_91308118
quote:
<egopost>

</egopost>
geen leuk nieuws :N
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_91308165
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zie je, je houdt het gewoon zelf in stand, dat niet doorzetten. }:|
Zit wat in. Ik lig volgens mij elke dag wel 2 uur in bad. :o

Kunnen de andere zwangeren hier even een notitie van maken? Niet zoveel in bad gaan die laatste tijd. :Y)
pi_91308222
Hahaha :D En hoe moet je dan in bad bevallen?
Maar uh, wat doe je hier nog? Hup, onder de douche ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:49:23 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91308427
Als je meisje eruit wil maakt het haar niet uit of je doucht of baddert!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:49:46 #72
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91308446
Susie een sterktewens van hier...

Claudia ga maar douchen des te eerder kunnen we met zijn allen concluderen of het weer afzakt of dat het eindelijk doorzet.

DJMO het is vervelend maar volgens mij is dat algemeen bekend dat ze het gezin in de gaten houden dus ook de nieuwe kindjes en vind het eigenlijk een beetje vreemd dat je daar niet van op de hoogte bent. Je komt altijd zo over dat je alles wel weet qua AMK/jeugdzorg etc. en dit is iets wat bij mij wel bekend is iig. Er komt dacht ik standaard een onderzoek nav een nieuwe zwangerschap even uit mijn hoofd hoor kan me ook vergissen.
pi_91308540
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Aventura het volgende:
Als je meisje eruit wil maakt het haar niet uit of je doucht of baddert!
Ze wil er alleen niet uit, Aventura. Ik ben op manieren aan het broeden om haar uit te drijven. }:|

Ik vermoed dat ze badderen met een kopje thee en wat chocola erbij ook ontzettend lekker vindt. c_/ Ik kan het d'r niet kwalijk nemen. Toch maar douchen dan.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:54:50 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91308644
Vraag me af of er een verband is tussen het moment van geboorte en je karakter.
Ik ben met 34wk geboren, en ben altijd op tijd. Ben snel en punctueel.
Vriendlief bleef lekker hangen tot 43 wk en is liever lui dan moe _O-
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:55:05 #75
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91308653
Ik zou lekker in bad gaan Claudia! Na je bevalling vanavond mag dat natuurlijk een paar weken niet meer. :+

Weet je, ik gooi er gewoon vast wat jompels voor je in! Voor wanneer je ze nodig hebt! *O* :% *O* :% *O* :% *O*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:56:16 #76
265732 Keshet
pi_91308698
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Aventura het volgende:
Arme Emma. Die komt straks overal uren te vroeg aan. _O- Ik ben met 40 weken precies geboren en moet altijd hard rennen maar ben ook altijd precies op tijd. Misschien zit er toch wat in. :D

Susie: :*
pi_91308762
quote:
:D!

Ik denk het niet. Sonnetje en Orea hadden het pas al over zoiets, over druk zijn in en buiten de baarmoeder. Ivan was ontzettend druk maar is juist een heel rustig kindje. Wel had hij vaak de hik en eet hij héél graag. Dus mja. Interessante kwestie wel!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:58:00 #78
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91308776
Mijn vriend heeft een nieuwe theorie bedacht: indien je tijdens de zwangerschap een druk kind hebt, dan moet deze wel te vroeg geboren worden (= ongeduldig kind wat niet kan wachten).
:P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91308825
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mijn vriend heeft een nieuwe theorie bedacht: indien je tijdens de zwangerschap een druk kind hebt, dan moet deze wel te vroeg geboren worden (= ongeduldig kind wat niet kan wachten).
Drukke kinderen: check. Over tijd lopen: check.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 11:59:18 #80
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91308837
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Books het volgende:
Susie een sterktewens van hier...

Claudia ga maar douchen des te eerder kunnen we met zijn allen concluderen of het weer afzakt of dat het eindelijk doorzet.

DJMO het is vervelend maar volgens mij is dat algemeen bekend dat ze het gezin in de gaten houden dus ook de nieuwe kindjes en vind het eigenlijk een beetje vreemd dat je daar niet van op de hoogte bent. Je komt altijd zo over dat je alles wel weet qua AMK/jeugdzorg etc. en dit is iets wat bij mij wel bekend is iig. Er komt dacht ik standaard een onderzoek nav een nieuwe zwangerschap even uit mijn hoofd hoor kan me ook vergissen.
Ik had het kunnen vermoeden, maar je vergeet één ding. Namelijk dat ik het hele gedoe met Jan al eens heb gehad, en dat die OTS succesvol is afgesloten. Er is dus geen enkele reden om me nu opnieuw onder toezicht te stellen. Ik ben nog steeds getrouwd (het kind is van dezelfde vader als die van Jan) en buiten dat, het feit dat ze er pas na ruim zeven maanden zwangerschap mee komt vind ik behoorlijk ehmmm ja geef het beestje maar een naam. Ik had niet verwacht dat ik met een derde zwangerschap, terwijl ik met de tweede bewezen heb (zwart op wit!) een prima moeder te zijn, alweer door die verdomde mallemolen moet ...

pi_91308862
De theorie is gewoon niet logisch. Een kind dat veel beweegt heeft het goed in de baarmoeder, blijft mijn verloskundige maar zeggen. Het zou dus meer voor de hand liggen dat zo'n kind langer in de baarmoeder blijft zitten.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:00:30 #82
5428 crew  miss_sly
pi_91308887
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
Senna was heul rustig in de buik. Dat verbouwen enzo herken ik echt niet. Soms draaide ze zich een beetje, maar dat was het. 38w3d :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:01:53 #83
5428 crew  miss_sly
pi_91308945
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
De theorie is gewoon niet logisch. Een kind dat veel beweegt heeft het goed in de baarmoeder, blijft mijn verloskundige maar zeggen. Het zou dus meer voor de hand liggen dat zo'n kind langer in de baarmoeder blijft zitten.
Dan had Senna het niet naar de zin in de baarmoeder en check: ze was te vroeg!
pi_91308992
Ik wil trouwens niet impliceren dat een rustig kind het niet goed heeft in de baarmoeder, hoor. Ik ben ervan overtuigd dat er gewoon een verschil tussen kindjes zit dat je niet zo makkelijk met één externe factor kunt verklaren. Maar over het algemeen is het wel zo dat bewegingen een indicatie zijn dat je kindje het nog goed maakt en genoeg binnenkrijgt en dat energie sparen een slecht tegen kan zijn.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:03:09 #85
5428 crew  miss_sly
pi_91309000
Ow ja, en douchen Claudia! Nu is een mooi moment!
pi_91309003
Claudia, ik ben bevallen met 40+3 (dat ben jij nu toch ook?) en mijn weeënactiviteit nam juist enorm toe in bad. Sterker nog, ik wilde oorspronkelijk in bad bevallen en was tijdens mijn bevalling enorm blij dat ik van dat idee afgestapt was, want zodra ik in bad ging liggen (en daar had ik tijdens mijn zwangerschap al heel wat uurtjes doorgebracht) werden de weeën veel heftiger.

Moraal van het verhaal: ik zou lekker in bad gaan liggen
pi_91309005
De heren hier zijn een ochtenddutje aan het houden. Ik wil ze niet wakker maken.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:03:53 #88
5428 crew  miss_sly
pi_91309022
Hoe lang slapen ze al? :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:04:03 #89
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91309027
thanks dames, dan kan ik dat weer doorgeven :P
Mijn nicht had ook best een druk kind: 2 dagen na de bevaldatum.
Ik... ik kan niet even rustig stilzitten zonder dat het minimeisje karate aan het oefenen is in mijn buik :P
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:04:58 #90
5428 crew  miss_sly
pi_91309059
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil trouwens niet impliceren dat een rustig kind het niet goed heeft in de baarmoeder, hoor. Ik ben ervan overtuigd dat er gewoon een verschil tussen kindjes zit dat je niet zo makkelijk met één externe factor kunt verklaren. Maar over het algemeen is het wel zo dat bewegingen een indicatie zijn dat je kindje het nog goed maakt en genoeg binnenkrijgt en dat energie sparen een slecht tegen kan zijn.
Nee, dat snap ik, hoor :)
Ik vind het altijd wel grappig hoe mensen van alles proberen te verklaren zodat het voor zichzelf goed is. Zelfde met misselijkheid in het begin van de zwangerschap en "dan zit het wel goed" met je zwangerschap. Alsof het niet goed zit als je niet misselijk bent. Het is allemaal mogelijk en sommige dingen laten zich gewoon niet zo simpel verklaren. Maar het staat wel leuk :+

Wat betreft genoeg binnenkrijgen: ik zou met 39 weken ingeleid worden omdat Senna een grote baby ging worden ivm de zwangerschapssuiker. Dus ze had het niet slecht, integendeel :')
pi_91309085
1,5 uur of zo. :o

- Even weer een wee wegzuchten. -

M'n lief kan het wel gebruiken, want die heeft ook een slechte nacht gehad. En Ivan is gewoon een slaapkop. Die is al zijn activiteit in de baarmoeder ruimschoots aan het goedmaken, al ruim een jaar lang. Ik hoop dat 'ie altijd een goede slaper blijft.
pi_91309098
Even snel een :* voor lieve Susie!
Tralalalaaa
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:06:43 #93
5428 crew  miss_sly
pi_91309114
OK, nou rond half 1 moet er toch geluncht worden? Mooie tijd voor de heren om te lunchen en voor jou omte douchen :Y
pi_91309143
En dan om 1 uur bevallen :Y)
pi_91309161
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef miss_sly het volgende:

Nee, dat snap ik, hoor :)
Ik vind het altijd wel grappig hoe mensen van alles proberen te verklaren zodat het voor zichzelf goed is.
Haha, precies. In het ziekenhuis maakt ook altijd iedereen opmerkingen als 'Dan zal het wel een pittig meisje zijn'. Het is gewoon small talk en ik ben er veel te nuchter voor om waarde aan dat soort dingen te hechten. Maar ach, ik doe zelf ook vrolijk mee. :Y)

Ik weet bovendien dat jij zwangerschapssuiker had, dus dan zou je eerder een ADHD'ertje in de buik verwachten. :+ (Oh wacht, dat schrijf je zelf ook.)
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:08:10 #96
5428 crew  miss_sly
pi_91309165
Ow ja, dat is wel een goed schema :Y
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:09:28 #97
5428 crew  miss_sly
pi_91309213
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, precies. In het ziekenhuis maakt ook altijd iedereen opmerkingen als 'Dan zal het wel een pittig meisje zijn'. Het is gewoon small talk en ik ben er veel te nuchter voor om waarde aan dat soort dingen te hechten. Maar ach, ik doe zelf ook vrolijk mee. :Y)

Ik weet bovendien dat jij zwangerschapssuiker had, dus dan zou je eerder een ADHD'ertje in de buik verwachten. :+ (Oh wacht, dat schrijf je zelf ook.)
haha, ja, maar dat viel dus mee. Zie je: het verhaal dat kinderen van suiker druk worden is ook onzin :+
Maar goed dat ik niet te veel pcm tijdens mijn zwangerschap heb geslikt :') Dan had ze mijn buik ongetwijfeld ernstig verbouwd :D
pi_91309223
Oké, over een half uurtje badderen en dan vannacht om 1 uur bevallen.
pi_91309233
Doen, Claudia!! :D
Tralalalaaa
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:10:24 #100
5428 crew  miss_sly
pi_91309250
Neuh, dat duurt nog veel te lang...en dan slaap ik. Doe maar straks meteen. Als jij klaar bent met douchen, zijnde heren klaar met lunchen.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:11:45 #101
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91309313
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, over een half uurtje badderen en dan vannacht om 1 uur bevallen.
Dan hebben je mannetjes weer geen goede nachtrust :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:12:27 #102
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_91309343
toen mijn moeder hoorde na de eerste echo dat het een vrij beweeglijk kind is in mijn buik, zei ze meteen 'precies al de moeder, dat was ook zo'n woelwater'.
Ik schijn in de buik en erna altijd een vrij actief kind te zijn geweest (ben nog steeds best wel actief hahahaha).
En de kleine in mijn buik die verbouwd regelmatig even al mn organen hoor; als het niet is zoals de baby het wil dan wordt het wel zoals de baby het wil :D
Vorige week hadden we feestje waar we iets van 2 uur zijn geweest met best harde muziek; nou dat heb ik het uur na thuiskomst geweten. Dat was een feestje van de baby. Mn hele buik bewoog bij elke schop. Wel grappig om te zien trouwens.

Kleine is ook regelmatig aan het draaien; want het schoppen is niet alleen meer onderin, maar ook in mn zij en ook in mn maag (minder prettig). Vond mn verloskundige anderhalve week terug erg goed nieuws, want betekent dat de kans groot is dat het uit zichzelf goed gaat liggen voor de bevalling. Ik zeg eerst zien dan geloven ;) :D

Claudia; succes!!! hoop dat je meisje snel komt
Susie sterkte!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_91309402
Ik durf er niet op te hopen, zo'n vlotte bevalling. Ik zou echt volkomen in shock zijn als het zou gebeuren!

Alle gekheid op een stokje: ik heb dit gisteravond ook gehad en dat zakte op een bepaald moment weer af, dus ik weet dat het niks hoeft te zeggen. Ik vind het wel fijn dat er telkens een nieuw element in zit. De krampen van gisteravond waren een tijdje regelmatig en wat heftiger dan de krampen die ik ervoor had, en ik heb nog niet zo vroeg op de dag weeenactiviteit gehad! Er is dus wel wat gaande en dat is fijn. Ook fijn is dat ik straks die afspraak heb, kan de verloskundige meteen kijken hoe het ervoor staat.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:15:09 #104
5428 crew  miss_sly
pi_91309471
Precies Claudia. En Wellicht heb je nog wat meer ontstuiling of is de bmm wat verweekt. Er gebeurt iig iets, dat is fijn, lijkt me!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:16:42 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91309548
jolene, een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd! *O*
pi_91309682
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:15 schreef miss_sly het volgende:
Precies Claudia. En Wellicht heb je nog wat meer ontstuiling of is de bmm wat verweekt. Er gebeurt iig iets, dat is fijn, lijkt me!
Dit inderdaad Claudia. Ik ga aan je denken vanavond :D.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:20:26 #107
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91309701
Mijn vriend ligt ook heel graag in bad. Het is voor hem echt de ultieme ontspanning. Ik vind er niks aan. Hij houdt ook van lekker uitslapen en zo nu en dan 'soezen' (lekker in bed dagdromen).
Kortom dat 'baarmoedergevoel' dat-ie al die 43 weken zo fijn vond :D
pi_91309823
Hoe vaak heb je nu een wee Claudia?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:23:36 #109
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91309829
@Djmo ik vergeet niets en inderdaad ze komen er rijkelijk laat mee maar afgesloten OTS of niet doet niets af aan een onderzoek naar een kindje onderweg althans dat was jaren geleden zo toen ik er werkgewijs nog iets mee te maken had. Nu doe ik dat werk al een jaartje of 9 niet meer dus de regels kunnen tzt wel aangepast zijn inderdaad maar daar lijkt het niet op. Maar met Jan gaat het prima en volgens mij doe jij er ook alles aan om het goed te laten lopen in jullie huishouden dus dan zou je op basis van wat wij hier lezen over jullie jezelf toch niet helemaal in de stress laten schieten. Leuk is het niet maar lekker nog een weekje of acht genieten van je dikke buik en je niet gek laten maken hoor!

Claudia nog niet in bad of onder de douche geweest -O-
pi_91310116
Claudia schiet es op met dat douchen/badderen! :P

Hoe laat moet je bij de vk zijn? Neem wel je zh tas mee, misschien mmoet je wel blijven met je weeën :o :D

Deze baby is grofweg net zo druk als Amélie was, bij Amélie ben ik bevallen met 41 weken en ze was (is!) een erg rustig en relatief makkelijk kind. Ik ben benieuwd of dat nu hetzelfde is :+ maar daar ga ik maar niet van uit :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 12:32:44 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91310229
thnx voor je opbeurende woorden Books, maar ruim 25 jaar ervaring met jeugdzorg maakt nu dat ik echt met tranen in m'n ogen zit (en mijn bloeddruk voor mijn gevoel kei en kei hoog is )

Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:33:13 #112
5428 crew  miss_sly
pi_91310257
huup, dat zou ook echt te gek zijn hoor: twee van die mooie leukerds als Amélie en dan ook nog allebei rustig en gemakkelijk? :+
pi_91310258
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:04 schreef Susie het volgende:
Kan iemand mij uit de OP halen? Ik heb vanmorgen zoveel bloed gezien, dat ik er van overtuigd ben dat ik niet meer zwanger ben.

Ik zal hier in ieder geval blijven lurken, aangezien ik erg nieuwsgierig ben naar al die mooie beebs die jullie op de wereld gaan zetten! :*
Waaaat ;( Dat meen je niet Susie -O-
pi_91310682
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef miss_sly het volgende:
huup, dat zou ook echt te gek zijn hoor: twee van die mooie leukerds als Amélie en dan ook nog allebei rustig en gemakkelijk? :+
:D
ik zei al tegen B. omg misschien is deze wel kaal _O- :D
zou dat even een shocker zijn hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91310780
Mijn schoonmoeder gokt op een baby met blond krullend haar. Ik gok op een kale :D
pi_91310836
ooh, Susie... nee... sterkte!! :*

Claudia, hopelijk duurt het nu echt echt echt niet lang meer.. :*

Vanmorgen bij de vk geweest en alles was goed. Het duurde lang voordat ze het hartje had gevonden, maar toen 'ie er was, waren we dat snel vergeten ;). Bloeddruk netjes. Ik ben alleen wel aardig veel aangekomen, maar da's mijn eigen schuld; kerst, veel verjaardagen, veel gezelligheid en vrienden/familie over de vloer gehad waardoor je ook weer het een en ander in huis haalt... Maar daar gaat nu weer verandering in komen, want ik schrok toch wel van wat ik op de weegschaal zag staan... :@

Over 2 weken mag ik terug voor een extra afspraak om het uitgebreid over de bevalling te hebben... die was bij Bas niet helemaal zoals zou moeten, er zijn wel wat fouten gemaakt en dat wil ik nu ruim op tijd voor zijn. En als ik met 18 weken niet op tijd ben, weet ik het ook niet meer ;).
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91311009
Ik zie ineens dat Kuukske een topic in OUD heeft geopend... :o

Gefeliciteerd *O*
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:51:40 #118
5428 crew  miss_sly
pi_91311141
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha, ja, na die enorme haarbos van Amélie zou dat zeker even wennen zijn, vermoed ik :D
pi_91311336
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef OA het volgende:
Ik zie ineens dat Kuukske een topic in OUD heeft geopend... :o

Gefeliciteerd *O*
Dank je mops :*.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:14:05 #120
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91312179
DJMO let go, let go! :* Je kunt er niets aan veranderen, dus probeer (snap dat dat lastig is) je er niet al te druk om te maken. Das niet goed voor je kleintje.

Huup, als je nu nog zo'n wonderschoon exemplaar hebt gebakken dan mag je het recept wel een keer met ons gaan delen hoor ;) . Dat filmpje gisteren O+ .

Claudia, is het geen prachtige dag voor een geboorte? Ben je nu al wezen douchen?

Jose, wat fijn dat alles goed is! Altijd even een eng momentje dat zoeken naar het hartje. Zo fijn wanneer je dan dat paardegalopje hoort O+ .

Ik ben ook zo benieuwd naar de haardracht van ons meisje!
pi_91312190
Even uit lurk stand.

Claudia, ik wil je alvast veel succes wensen!
pi_91312458
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hey, we hedde verdorie allang haartjes gezien! Twijfel je aan mijn kunde? :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:30:16 #123
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91313005
Mijn manlief heeft lichtblond haar, als kind zelfs wit en ik heb donkerblond/bruin haar.
Grote kans dus dat die van ons een blond meiske zal worden. O+
En waarschijnlijk ook met een kaal bolleke ter wereld zal komen. :)
Ik had als baby zo'n zacht pluizebolletje het hele eerste jaar...
pi_91313076
Hm.. zijn daar ook nog 'standaarden' voor? De haarkleur?
Ik ben lichtblond, m'n O+ heeft heel donker, bijna zwart, haar. Maar was als kind ook superwit schijnbaar.

Het zal me benieuwen allemaal. Eerst maar eens essentiële dingen zoals ingewandjes en voetjes enzo allemaal 8-).
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:35:03 #125
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91313229
Weet iemand of hoofdbeschermers in ledikantjes nou wel of niet toegestaan zijn? Ik heb er een aantal gezien, maar mijn moeder had het erover dat ze niet gebruikt mogen worden (van bijv. kraamzorg)?
pi_91313323
volgens mij mogen hoofdbeschermers van de kraamzorg niet.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 13:42:02 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91313585
Hoofdbeschermers worden afgeraden ivm verstikkingsgevaar als de baby op z'n zij draait tegen de zijkant van 't bedje aan.

@Books Twentemeisje: ik heb net contact gehad met m'n advocaat (lief mens O+ ) en haar ervaring is dat het meestal (de melding) een formaliteit is, aangezien het gewoon goed gaat. Dat was ook de strekking van wat m'n gezinsvoogd al zei, maar goed, ik hecht in dit geval net iets meer waarde aan het oordeel van m'n advocaat. Ze heeft toegezgd voor me klaar te staan mocht er wel een verzoekschrift worden ingediend.

'k ben iets rustiger nu ... :')

pi_91313653
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:19 schreef Poppedein het volgende:

[..]

hey, we hedde verdorie allang haartjes gezien! Twijfel je aan mijn kunde? :P
:D !
jawel!! ik hou me vast aan die foto, ik zwaai iedereen ermee om de oren :') heb em zelfs aan mijn vk laten zien en die zei gelijk al van noujaaaaa ik zie het ook!! oooooh nu al :o :o oooooh!! zo leuk O+

Maar je zult net zien dat ze eruit weken ofzo in t vruchtwater }:|

Amélie heeft dr haarkleur (begon zwart, werd roodbruinig en zal later nog wel weer wat donkerder bruin worden denk ik) en lengte van mij, de krullen die ze nu krijgt heeft ze van B.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:48:54 #129
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91313948
:D ik dacht heel even 'wat is Amelie veranderd in die tijd' oO<

Die laatste foto, Pam je haar danst! :)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:50:33 #130
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91314030
Ik ben rossig met sproeten en huidtype I, vriend donker bijna zwart haar en wordt megabruin. Ik groene en hij bruine ogen. Ben benieuwd wat dat oplevert.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:52:19 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91314124
Oja, ik was bijna een half jaar kaal..
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:54:33 #132
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91314243
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef Aventura het volgende:
Ik ben rossig met sproeten en huidtype I, vriend donker bijna zwart haar en wordt megabruin. Ik groene en hij bruine ogen. Ben benieuwd wat dat oplevert.
Dat belooft een mooie combi Aventura!

Wij zijn allebei blond, dus erg spannend zal dat niet worden. Ben meer benieuwd hoeveel haar er op d'r koppie zit bij de geboorte.
pi_91314405
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef Aventura het volgende:
Spannend!

Kan alle kanten op dus :D
B. heeft ook bruine ogen en ik groene, Amélie had het eerste jaar blauwe ogen die langzaam grijzer werden en nu worden ze groenig.

Dit kindje kan evengoed bruine ogen hebben natuurlijk, ik vind het maar een gek idee :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:08:53 #134
267164 ik80lll
pi_91314917
Dat is toch afwachten!
Wij zijn allebei rechtshandig, en allebei onze meiden nu zijn links
ik ben blauw ogig, mijn lieg groen, en allebei de meiden zijn blauw.
Haar, mmm ze veranderen nog steeds dus daar doe ik geen uitspraak over
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:26:28 #135
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91315696
Wij zijn beide linkshandig, met veel linkshandigen in de familie. Dus ik zou het bijzonder vinden als ons meiske rechtshandig zou zijn...

Vannacht pas tegen half een gaan slapen, en weer eens een hele nacht gemaakt tot 07.00 vanochtend en toen nog uitgeslapen tot 9.30. Ik mocht later beginnen op mijn werk vandaag.
Vanavond verjaardag dus het kwam goed uit dat ik even kon bijtanken.

Morgen een paar vd laatste klusjes op de babykamer doen. Rolgordijn ophangen, gordijn ophangen, plank boven de commode en kleine plankjes aan de muur.

Dan alleen nog een mobile kopen voor boven het bed en wat voor in de lijsten aan de muur.
En een dekentje voor in het draagmandje, dat had ik uitgesteld ivm de kleur.
Dan begint het wel echt wat te worden... we gaan nu al regelmatig even kijken, aangezien het bedje opgemaakt is en de kast vol spullekes ligt.
Ik ben er gelukkig nog helemaal niet aan toe om te bevallen, vind het voorlopig prima om zwanger te zijn. (Dat zal nog wel veranderen gok ik zo...)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:26:40 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91315710
Ja, ik ben erg benieuwd, misschien wordt het wel een kindje met rood haar en bruine ogen, of zwart haar met groene ogen. Allebei erg mooi en apart lijkt me O+ In mijn fam. zit ook veel zwart (mijn moeder, opa) maar ook veel blond. Hier en daar rood, maar niet veel.
Vriendlief heeft een rooie oma, verder aan beide kanten donkere types.
pi_91315792
Maandag beginnen ze hier met het dak open zagen (dakkapel plaatsen) en dan gaat de hele "verbouwing" beginnen en krijgen we eindelijk een kinderkamer.
Maar mijn god wat zie ik er tegen op.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:29:29 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91315816
Ik ben mijn beide ouders zijn linkshandig...Ben benieuwd of ik dat door ga geven..
pi_91316126
Claudia lekker douchen, hup hup.

Ik kreeg een sticker van de vk. Mijn buik was weer iets gegroeid dus daar zijn we vooral blij mee. Mijn geboorteplan vond ze geweldig. Ze wilde 'm zelfs als voorbeeld bij een cursus gebruiken. De mijne ging tenminste uit van mijn natuurlijke kracht. De meeste die ze ziet hebben een heel eisenpakket aan medische toeters en bellen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:36:46 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91316170
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef ik80lll het volgende:
Dat is toch afwachten!
Wij zijn allebei rechtshandig, en allebei onze meiden nu zijn links
ik ben blauw ogig, mijn lieg groen, en allebei de meiden zijn blauw.
Haar, mmm ze veranderen nog steeds dus daar doe ik geen uitspraak over
Het duurt toch ook jaren voor links of rechtshandigheid vast ligt dacht ik?
pi_91316216
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:28 schreef Tally het volgende:
Maandag beginnen ze hier met het dak open zagen (dakkapel plaatsen) en dan gaat de hele "verbouwing" beginnen en krijgen we eindelijk een kinderkamer.
Maar mijn god wat zie ik er tegen op.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Je kunt niet veel doen toch? -O-.
Boh, ik zou echt op m'n handen moeten gaan zitten om niet te schilderen en weet ik veel wat nog meer. En dan al die 'zooi' in huis. Aargh. Maar 't is voor een goed doel Tally. :Y.
pi_91316247
Toen ik zei dat ik gerust 2 uur in bad lag maakte ik geen grapje. :')

We gaan om 3 uur op pad. De weeen zetten nog niet door, hoor. Ik time ze dan ook niet, want dit is nog niet het echte werk.
pi_91316351
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Je kunt niet veel doen toch? -O-.
Boh, ik zou echt op m'n handen moeten gaan zitten om niet te schilderen en weet ik veel wat nog meer. En dan al die 'zooi' in huis. Aargh. Maar 't is voor een goed doel Tally. :Y.
Juist die zooi. En dat dakkapel hoeven we alleen maar te latexen aan de binnenkant.
Word door die lui afgetimmerd en buitenkant is plastic. Daarna alles weer in ruimen. Waar we net 2 weken over gedaan hebben om naar beneden te verhuizen. Nou ja had ook eerder gekund natuurlijk maar beetje bij beetje zodat ik niet helemaal bek af was al ik een schuifwand open trok :')

En dan de babykamer natuurlijk :') Daar mag ik niet eens wat aan doen. Ergens daar tussen komen ze ook nog de kinderwagen brengen :') Waar moet ik die in godsnaam kwijt :')

Komt allemaal goed ik weet het :D En als het zo ver is gaat het ook allemaal goed komen. Maar nu.. zie ik er tegen op :')
pi_91317977
Ja, een kind wordt zonder voorkeurs voor links of rechts geboren... al merk ik wel dat het wel vlot begint, met het ontdekken van die voorkeur. Bas pakt altijd automatisch kleurtjes in zijn rechterhand, terwijl het nu nog te vroeg is om te zeggen dat hij dus rechts wordt...kweet niet vanaf wanneer je echt kunt zeggen 'dus hij is rechts/links'.

Haarkleur.... mijn (8> was super blond als kind, hij heeft nu donker haar. Ik heb atijd ongeveer dezelfde kleur gehouden. Bas is ook nog steeds blond... toen hij geboren was, was hij iets donkerder...

Ben benieuwd wat het deze keer wordt! :D
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:17:49 #145
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_91318162
Jeetje k sta 14e..... oooohhhh gaat hard.....
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:18:13 #146
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91318183
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef Jose81 het volgende:
Ja, een kind wordt zonder voorkeurs voor links of rechts geboren... al merk ik wel dat het wel vlot begint, met het ontdekken van die voorkeur. Bas pakt altijd automatisch kleurtjes in zijn rechterhand, terwijl het nu nog te vroeg is om te zeggen dat hij dus rechts wordt...kweet niet vanaf wanneer je echt kunt zeggen 'dus hij is rechts/links'.
wikipedia zegt 6 jaar, maar dat zal er wsch mee te maken hebben dat je dan zowat leert schrijven.

Wel is het belangrijk dat de keuze spontaan gebeurt. Ik ben bijvoorbeeld indertijd gedwongen geweest rechts te schrijven, maar er is mij later bij nader medisch onderzoek gezegd dat dat eigenlijk niet de beste keuze was. Een goeie test is kijken of iemand linksogig of rechtsogig is, dacht i, al zegt dat nog niet alles.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:18:14 #147
267164 ik80lll
pi_91318185
Het klopt dat het idd nog lang kan wisselen.
Maar bij Lotte was het al snel duidelijk, idd heel veel pakken met de voorkeurshand, en ook doen met die hand. nu ze op school zit zal het ws niet meer veranderen.
Lola doet ook veel met links, en soms nog met rechts. Maar ook bij haar zie je duidelijk dat links haar minder moeite kost om te gebruiken en om secuur mee te werken (tekenen)
pi_91318260
Oh en Tally... het komt inderdaad goed met verbouwen... Toen ik 20 weken zwanger was van Bas, kwamen ze hier de badkamer verbouwen... Als ik daar aan terugdenk, krijg ik ook nog de kriebels. We zouden in een week of 2 klaar zijn, maar de vrouw van de aannemer hoorde dat ze borstkanker had en daardoor zijn ze onverwacht op vakantie gegaan. Dit was de week voordat ze bij ons zouden starten. De klant die in die week aan de beurt was, schoof dus een week op (onze week dus), waardoor wij een 'avond-en-weekend-uurtjes-klant' :X waren geworden. Uiteindelijk heeft het bad en de stapels tegels 6 weken in de woonkamer gestaan en hebben we 3 weken bij anderen moeten douchen en ons moeten redden bij de wasbak in de keuken... Maar goed, we hadden zeker begrip voor de situatie.... :Y

En nu hebben we het huis te koop (al bijna een jaar)... stel dat het binnen nu en een aantal maanden wordt verkocht (ik verwacht dat niet, 't zal nog wel een heeeele poos duren, zo optimistisch ben ik dan ook wel weer :+ ), dan zitten we er ook deze zwangerschap weer gezellig bij ;). Maar dat geeft niet, alles om naar mijn oude woonplaats terug te gaan... ook al betekent dat een paar maanden in de zooi met dikke buik straks. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Jose81 op 14-01-2011 15:59:12 ]
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:21:46 #149
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91318357
Tja, wij waren volop op zoek naar een huis, en daar mocht wel wat werk aan zijn, maar nu weten kindje verwachten, zoeken we toch ook iets meer instapklaar.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:43:24 #150
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91319409
Claudia, zet hem op!!!! Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen!

@verbouwen: Wij hadden 2 jaar geleden net een opknapper gekocht toen ik erachter kwam dat ik zwanger was 8)7 Niet voor herhaling vatbaar kan ik wel mededelen! (Maar nu hebben wel wel een heel mooi huis, dus ik klaag niet al te erg)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91319551
Mja eerst was de bedoeling om alleen onze slaapkamer te doen. En daar had ik al spullen voor in huis gehaald zoals laminaat enzo. En ik had mijn Pa gevraagd om een dagje te helpen. Toen kwamen we er dus achter dat ik zwanger was. Toen was het: Mja dan moet daar ook laminaat komen. Dat kamertje moet leeg. Alles moet van dat kamertje naar zolder. Daar wil ik dan gaan werken. Dus moet er ook een dakkapel komen want nu zit er geen raam of iets in. O maar als we dan toch bezig zijn dan op de overloop en andere kleine kamertje ook laminaat. Ja de muren moeten dan glad want verf en muurstickers.. enz........... Dus ja :')
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 januari 2011 @ 15:56:25 #152
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_91320115
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:40 schreef Tally het volgende:

[..]

Juist die zooi. En dat dakkapel hoeven we alleen maar te latexen aan de binnenkant.
Word door die lui afgetimmerd en buitenkant is plastic. Daarna alles weer in ruimen. Waar we net 2 weken over gedaan hebben om naar beneden te verhuizen. Nou ja had ook eerder gekund natuurlijk maar beetje bij beetje zodat ik niet helemaal bek af was al ik een schuifwand open trok :')

En dan de babykamer natuurlijk :') Daar mag ik niet eens wat aan doen. Ergens daar tussen komen ze ook nog de kinderwagen brengen :') Waar moet ik die in godsnaam kwijt :')

Komt allemaal goed ik weet het :D En als het zo ver is gaat het ook allemaal goed komen. Maar nu.. zie ik er tegen op :')
Kom je toch gewoon naar ons ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_91320164
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Kom je toch gewoon naar ons ;)
Oe :9 Ik zal het zo tegen lief zeggen dat ik een paar dagen naar jullie toe gaat ;)

Aan de andere kant. Is alles dan wel klaar als jullie hierheen komen ;) Misschien moet ik toch maar in de gaten gaan houden of het goed gaat met de planning.
pi_91320229
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Beregd het volgende:

[..]

wikipedia zegt 6 jaar, maar dat zal er wsch mee te maken hebben dat je dan zowat leert schrijven.

Wel is het belangrijk dat de keuze spontaan gebeurt. Ik ben bijvoorbeeld indertijd gedwongen geweest rechts te schrijven, maar er is mij later bij nader medisch onderzoek gezegd dat dat eigenlijk niet de beste keuze was. Een goeie test is kijken of iemand linksogig of rechtsogig is, dacht i, al zegt dat nog niet alles.
:o wat is linksogig of rechtsogig? Het klinkt heel spannend haha net of je een soort cyclops hebt :P

Amélie heeft vooralsnog een voorkeur voor links, in mijn familie zitten een hoop linkshandigen (allemaal man overigens), schoonfamilie weet ik niet, nooit op gelet. Maar ik dacht idd ook dat het nog heel lang kon wijzigen.
Over mijn broertje werd toentertijd wel gezegd dat hij extreem linkshandig is ofzoiets. Blijkbaar heb je mensen die met links schrijven maar wel met rechts in een pan roeren of een pak melk open draaien ofzo maar hij doet echt alles met links. Grappig dat daar blijkbaar een soort gradaties in zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 januari 2011 @ 15:59:05 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_91320245
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Oe :9 Ik zal het zo tegen lief zeggen dat ik een paar dagen naar jullie toe gaat ;)

Aan de andere kant. Is alles dan wel klaar als jullie hierheen komen ;) Misschien moet ik toch maar in de gaten gaan houden of het goed gaat met de planning.
Ik slaap net zo lief op de bank hoor, geen zorgen ;)

Ligt Claudia te slapen of heeft er al iets doorgezet? Ik lurk lekker mee hier :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_91320296
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ligt Claudia te slapen of heeft er al iets doorgezet? Ik lurk lekker mee hier :P
Daar steken sinds kort wat stukken hout uit :') Zitten er op kan wel. Maar liggen er op zou ik niet doen :')

Claudia moest naar het ziekenhuis einde van de dag.
pi_91320397
Beregd, wij willen ook wel het liefst een huis waar niet al te veel aan hoeft te gebeuren (aangezien wij allebei twee linkerhanden hebben)... Maar ach, eerst de tent maar eens verkopen en dan zien we wel weer verder... 't zal nog wel een poosje duren ;)
pi_91320474
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ze had om 3 uur een afspraak!
Ik ben benieuwd *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:10:09 #159
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91320803
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:o wat is linksogig of rechtsogig? Het klinkt heel spannend haha net of je een soort cyclops hebt :P
Je geeft een keine rol (stiftomhulsel of zo) en vraagt om erdoor te kijken. Kijkt hij erdoor met zijn linkeroog: linksogig, anders rechtsogig.

Ik heb dit indertijd zo aangeleerd gekregen als test of je "erfelijk" links of rechts bent, omdat dat veel minder variabel en omgevingsafhankelijk is als de voorkeur voor links of rechts van de handen.

Of het werkelijk zo relevant is, weet ik niet, maar vond het wel interessant destijds :D
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:12:15 #160
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91320920
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 16:02 schreef Jose81 het volgende:
Beregd, wij willen ook wel het liefst een huis waar niet al te veel aan hoeft te gebeuren (aangezien wij allebei twee linkerhanden hebben)... Maar ach, eerst de tent maar eens verkopen en dan zien we wel weer verder... 't zal nog wel een poosje duren ;)
Jij raakt je huis niet verkocht, wij vinden er gene.
Ik hoop toch nog steeds tegen augustus te kunnen verhuizen, anders heeft de baby geen eigen slaapkamer.
pi_91322086
Ah susie veel sterkte
Aventura denk je wel aan jezelf?
pi_91322618
Beregd, wie weet hebben jullie geluk en verkopen jullie het toch ^O^ ... je weet het maar nooit. Ikzelf hoop dat we het binnen 2 jaar wel een keer kwijt zijn, want dan hoeft Bas niet te wisselen van school...

We wachten vrolijk af! :P

Ben ook heel benieuwd hoe het met Claudia is!! :Y

En ook met Avotar... maar dat heb ik nou al een paar keer geroepen... ik hoop maar dat alles goed is...
pi_91322922
Bij mijn zus en mij was het al snel duidelijk dat we links waren. Mijn moeder gaf het rechts aan om niet te sturen en wij stopte het meteen in onze linkerhand. Ik ben ook benieuwd of die van ons links- of rechtshandig wordt. Voor zover ik weet kan alleen de moeder het vererven maar ik weet niet of dit onzin is of ook waar.

@claudia zet hem op we willen jullie meisje zien
pi_91323462
Het was een enerverend bezoekje. Ze heeft inwendig onderzoek gedaan. Ik heb nog steeds 1-2 centimeter ontsluiting, maar nu is de baarmoedermond volledig verstreken en ziet het ernaar uit dat mijn lichaam helemaal klaar is voor de bevalling. Dat is ook gunstig voor een eventuele inleiding. De afspraak voor de inleiding is alvast gemaakt.

Mijn bloeddruk is verhoogd met een onderdruk van 85 (normaliter 60) en ik ben wat duizelig, dus er is nog bloed geprikt en ik heb urine afgegeven. Straks moet ik even bellen voor de uitslag. Als die niet goed is lig ik vanavond nog in het ziekenhuis voor een inleiding.

Ze heeft me nog gestript en dat was deze keer heel heftig. Daarna kon ik niet meer lopen en dus heeft m'n vriend me in rolstoel door het ziekenhuis geholpen. :') Dat was wel gezellig met Ivan op schoot. In de auto onderweg naar huis heb ik 3 weeen gehad. Even rustig liggen en kijken wat m'n lichaam gaat doen. Alles voelt nu ook zo beurs en pijnlijk.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 17:03:24 #165
94046 PM-girl
pi_91323547
Een klein stapje dichterbij dus! Spannend Claudia, hopelijk zet het nu vlug door!
*
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 17:08:55 #166
5428 crew  miss_sly
pi_91323832
3 weeen op dat korte stukje is best behoorlijk, Claudia! Het klinkt in ieder geval wel alsof het niet lang meer zal duren, hetzij zelf nog beginnen, hetzij de inleiding. Nog even de laatste, zware loodjes :*
pi_91323910
Dat klinkt wel positief, het stripverhaal. Ik had toen tijdens het strippen een wee, het begon bij mij toen pas rond 3 uur 's nachts door te zetten met regelmaat.

Dit wordt het topic van jou en je meissie <3
We blijven hoop houden!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91323943
Ja, het is nu echt heftig aan het worden, maar ik kan niet inschatten hoeveel tijd ertussen zit en hoelang ze duren. M'n lief belt even om m'n schoonouders standby te laten staan. Misschien reageert m'n lichaam wat overgevoelig op het strippen en kalmeert de boel straks.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 17:14:01 #169
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91324087
Claudia alvast heel veel succes en ik hoop morgen een update te zien dat jullie meisje gezond en wel ter wereld is gekomen. Hier wordt aan je gedacht en nu kan ik het niet meer volgen want ik krijg visite helaas o|O .
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 17:17:34 #170
5428 crew  miss_sly
pi_91324289
Misschien reageert je lichaam wat overgevoelig op strippen, maar er komt vaak wel een moment dat er iets begint en er geen weg meer terug is en de bevalling op gang komt.
Ik hoop het voor je, en dat het een fijne bevalling wordt met als bekroning jullie gezonde, mooie dochter, Ivans zusje O+ :*
pi_91325087
Zet hem op Claudia *O*
pi_91325232
Ow en over kindjes met haartjes. Mijn dochtertje had heel veel haar bij de geboorte en nog steeds. Iedereen zei dat het in het eerste jaar nog wel eens uit kon vallen allemaal maar das niet gebeurt. Het is wel een stuk lichter geworden!

En deze beeb schijnt ook haar te hebben dat konden ze zien op de 30 weken echo die ze hebben gemaakt. Lijkt me ook wel heel raar als ik nu opeens een beeb zou hebben zonder haar ofzo...

Alhoewel ik zelf ook haar had als baby terwijl ik na een jaar helemaal kaal was, dus ja afwachten maar weer, maar ik ben wel heel erg benieuwd :)
pi_91325329
Ik wil heel eventjes zeuren, mag dat?
Ik heb net een dutje gedaan en moest héél nodig plassen, maar nu heb ik me toch een kramp!
Het doet echt ontzettend pijn. Het doet me aan 2 dingen denken: de innestelingskrampen die ik had bij de eerste, maar ook de weeen bij de eerste.
Die laatste gedachte vind ik niet zo leuk en maakt me zelfs wat bang.
Het zakt nu langzaam weer weg maar ik kan me dus niet herinneren hoe lang ik die innestelingskrampen had bij de eerste. Had van de week wel wat zeurderige krampjes maar die waren lang niet zo hevig als die van zojuist.

Zo, en nu ben ik klaar met zeuren.
Tralalalaaa
pi_91325440
Oh en wat spannend Claudia!
En noob-vraagje: wat is strippen?
Tralalalaaa
pi_91325603
Oooooh claudia, ze komt eraan joh. Zet hem op meis.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 17:42:02 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91325605
Claudia, wat spannend joh! Iig is de boel er klaar voor, dat scheelt bij een evt inleiding ook een berg. :Y Maar het klinkt alsof het mss wel toch gaat doorzetten vandaag/vannacht, dat het strippen mss nu een goed zetje gegeven hebben. :) Ik hoop het voor je!
pi_91325731
Jeej Claudia! Zet 'm op!
pi_91325897
Ik ben nu bijna een uur aan het monitoren en de weeen komen om de 3 minuten en duren 50 seconden. M'n schoonouders zijn onbereikbaar. :X
pi_91325976
klinkt veelbelovend claudia!
en beetje rottig van je schoonouders!
pi_91326005
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nu bijna een uur aan het monitoren en de weeen komen om de 3 minuten en duren 50 seconden. M'n schoonouders zijn onbereikbaar. :X
Das kut! Dat laatste. Dat eerst is top! Gaat ze dan eindelijk komen!!!! *O*
  vrijdag 14 januari 2011 @ 17:51:10 #181
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91326035
Een *O* voor Clau, hopelijk zet het nu echt door!!!

Ik heb het hier net uitgegild, zo hard word ik momenteel geschopt. En recht naar onderen, dus vol in de blaas cq. schaamstreek. AUW! Dat zal me leren te klagen over dat ze zo rustig is en ik graag wat meer actie in mijn buik wil...
pi_91326124
Ooooh net op tijd thuis!
Claudia wat spannend!!! :o :% :%

denk Zen, niet aan je schoonouders denken, dat komt goed, echt!

oooooh *O* ik ben dr helemaal hyper van O+ je meisje komt eraan!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91326138
Claudia wat spannend :D Zet m op :) K ben zó benieuwd naar Ivan's zusje :D *O* :%
pi_91326275
Spannend Claudia! Zet hem op! :%
pi_91326349
Ja, het komt wel goed, mijn schoonzus staat standby en haalt Ivan eventueel wel op! Eerst even proberen te eten. Hutspot. :9
  vrijdag 14 januari 2011 @ 17:59:21 #186
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91326443
Wat eten?? Ga is je meissie op de aarde zetten zeg! :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_91326534
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het komt wel goed, mijn schoonzus staat standby en haalt Ivan eventueel wel op! Eerst even proberen te eten. Hutspot. :9
Ja hallo :( Niets daar van :( Haal maar wat onderweg naar het ziekenhuis ofzo :{w
pi_91326626
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Je lijkt Tico wel :D
die stond ook op dr gemak nog even wat naar binnen te werken maar had wel mooi vier uur later dr meisje vast. O+

Eetse! :Y)

en kotsze voor straks :+

Spennund!!!!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91326643
Met een beetje geluk kan je straks nog een tweede keer van je hutspot genieten _O-
pi_91326657
haha huup, dat dus :+
pi_91326723
Haha, precies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze komen heel regelmatig, dus ik heb er wel vertrouwen in. Tegelijkertijd is dit ontzettend goed te doen en dat ben ik van de vorige bevalling niet gewend. Ergens denk ik dus ook dat dit te mooi is om waar te zijn.
pi_91326758
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
Waaaaaaaaaaah!! Ze komt er aaaaaaaaaan! *O* *perssmiley* (telefoon)
Eet smakelijk en heel veel succes straks!
Ik ben helemaal hyper :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:06:29 #193
94046 PM-girl
pi_91326773
Whoei Claudia, daar ga je!! Succes meid! :%
*
pi_91326870
Lief: Wat kijken we vanavond?
Ik: Niets! Want er word zo een baby geboren!
Lief: Uhm je bent pas in april uitgerekend!!! Ze komt nu toch niet?
Ik: NEEEEHEEEEEJ Claudia gaat eindelijk bevallen!!!!!
Lief: Uhm :? Okay :?
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2011 @ 18:10:12 #195
43556 miss_dynastie
pi_91326924
Oh wat spannend Claudia *O* Gooi er vast een paar :% :% :% tegenaan :)
pi_91327095
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, precies.

SPOILER
Ze komen heel regelmatig, dus ik heb er wel vertrouwen in. Tegelijkertijd is dit ontzettend goed te doen en dat ben ik van de vorige bevalling niet gewend. Ergens denk ik dus ook dat dit te mooi is om waar te zijn.
_O- hahahaha :D

Niet vergeten dat er een opbouw in de kracht van weeën zit hè. Mijn vorige bevalling is spontaan begonnen en de weeën kwamen gelijk keurig om de 3 minuten, maar toch werden ze steeds sterker en krachtiger. Het hoeft dus niets negatiefs te betekenen dat je dit nog goed te doen vind.

Hoewel ik natuurlijk van harte voor je hoop dat je straks 10 cm hebt en een keertje moet niezen en dan je meisje hebt :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:15:45 #197
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91327187
Claudia, ik gooi 'm d'r ook maar in: :% :% :% !

Jullie dochter gaat er vanavond/vannacht gewoon komen!!! Zet 'm op meis :* .
pi_91327270
Niks vannacht! Ik zet in op 22:10!

En Claudia, ik wilde je nog pm'en een week geleden dat ik in wilde zetten op 14 jan. Maar ik durfde niet omdat je er zo door zat toen, de 14e klonk zo ver weg :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91327319
Claudia, ik hoop ook dat het een heel andere ervaring mag zijn. Hoe dag ook, straks heb je eem dochter!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:19:08 #200
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91327361
:{w Ja ja huupje, zo kan ik het ook natuurlijk ;) .
pi_91327455
Woehoe Claudia zet hem op!!!

Even een vraag, jullie hebben het steeds over kotsen, hoort dit echt bij bevallen??
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:22:02 #202
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91327506
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef MamaPurk het volgende:

Even een vraag, jullie hebben het steeds over kotsen, hoort dit echt bij bevallen??
Niet gekotst is niet bevallen!
Ik ga daar trouwens niet aan mee doen heb ik besloten, en poepen doe ik evenmin! :6
pi_91327588
Ik heb een kindje en niet gekotst ook niet gepoept, niets niet :P

Ook niet echt bevallen, dus had echt geen idee van het feit dat kotsen erbij zou horen...
Dat van dat poepen had ik hier wel een beetje opgepikt ja... Bah
pi_91327684
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ben ik nog steeds zwanger!
pi_91327743
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:26 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ben ik nog steeds zwanger!
ik ook :o
*poef* nu is het weg
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:32:09 #206
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91327952
ik ook ;)

en ik ben net weer 2 dagen aan het werk geweest, zo dat viel ff hard tegen. Ben nu helemaal bekaf. Maar straks nog trainen... ff doorzetten nog dus..

Claudia; ik heb wel steeds ff gelurkt of je meissie er al was.. maar helaas. Ik denk nog steeds aan je hoor. zet hem op!!!

verder niet bijgelezen, sorry, probeer ik in het weekend weer te doen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91327953
Veel plezier vannacht met Ivana!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91327970
Gelukkig kotsen hoeft dus niet altijd, pffff... Ik hou namelijk niet van kotsen :r
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:33:41 #209
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91328016
@Claudia. Veel succes ermee! Nog even en je meisje is er eindelijk... ;)
pi_91328019
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef MamaPurk het volgende:

hahaha nee het is meer enkel Claudia :+
die had vorige keer meerdere keren over haar lief en over een bepaalde verpleegster heen gekotst :D arme vpk, die zal zich wel ff afgevraagd hebben waarom ze ook weer zo graag op de verloskamers wilde werken :P

Ik heb niet gekotst in het ziekenhuis maar wel vlak nadat de vliezen gebroken waren, maar dat was een eenmalig aanbod gelukkig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 18:34:48 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91328057
bij de eerste heb ik wel overgegeven terwijl ik de hele zwangerschap nog niet misselijk was geweest .. , bij Jan niet (volgens mij :@ ) maar toen werd ik ingeleid. Wellicht dat het spontaan beginnen van de bevalling er mee te maken heeft (het volledig leeg lopen zeg maar :X )

Clau :% :% :% :% :% zet 'm op!!!

vrijdag 14 januari 2011 @ 18:36:45 #212
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91328144
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik ga daar trouwens niet aan mee doen heb ik besloten, en poepen doe ik evenmin! :6
Ik ook niet, kotsen vind ik zo verschrikkelijk, gelukkig ook nog niet gedaan tijdens de zwangerschap. Poepen is prima, maar dan wel op het toilet en niet in bed, ieuw... :D
pi_91328266
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Amélie heeft vooralsnog een voorkeur voor links, in mijn familie zitten een hoop linkshandigen (allemaal man overigens), schoonfamilie weet ik niet, nooit op gelet. Maar ik dacht idd ook dat het nog heel lang kon wijzigen.
Over mijn broertje werd toentertijd wel gezegd dat hij extreem linkshandig is ofzoiets. Blijkbaar heb je mensen die met links schrijven maar wel met rechts in een pan roeren of een pak melk open draaien ofzo maar hij doet echt alles met links. Grappig dat daar blijkbaar een soort gradaties in zijn.
Die gradaties kloppen! Ik kan alleen met links schrijven, maar eten doe ik als een rechtshandige ;) knippen doe ik wel weer links :P aardappels schillen ook, rest allemaal rechts :D

Oeiiii Claudia *O* daar ga je hoor! Oooh ik ben zo benieuwd!!! Succes! :% :%
en het kan heel goed anders aanvoelen dit keer, dit is 'vanzelf' begonnen zonder inleidpomp dus zal ws wat rustiger beginnen
pi_91328370
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb net een dutje gedaan en moest héél nodig plassen, maar nu heb ik me toch een kramp!
Het doet echt ontzettend pijn.
Ik had dat ook elke keer als ik nodig moest plassen. Alsof het legen van je blaas al je banden enorm op spanning zet en je eigenlijk niks liever doet dan opkrullen in bed.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 18:59:08 #215
5428 crew  miss_sly
pi_91329130
Claudia :% :% :%
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:02:01 #216
265732 Keshet
pi_91329282
Succes Claudia! :% :% :%
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:02:34 #217
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91329312
Huuuuuuuuuuuuuup Claudia _O_ :%
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91329547
Succes claudia!!!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:17:06 #219
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91330121
Ik heb ook heel veel kramp gehad die erg pijnlijk was TAP. Ik had het, net als Vanyel, met name als ik moest plassen, werd er ook onzeker van, maar had dus niets te betekenen. Als het je erg onzeker maakt dan moet je gewoon ff bellen, dat zal iedereen snappen meis!

[ Bericht 3% gewijzigd door twentemeisje op 14-01-2011 19:39:40 ]
pi_91330168
Wat spannend zo zeg.

Hier wel gekost, zuurkool. Tweede keer niet.
pi_91330297
Go Claudia go! :%
pi_91330423
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, precies.

SPOILER
gewoon maar alles lekker de boel de boel laten joh! voor ivan zit alles snor, je lijf doet wel gewoon waar het aan toe is :* jij hoeft nu eventjes helemaal niks behalve jij zijn! als de weeen niet doorzetten geeft het niks (er staat een inleiding gepland begreep ik) en als het wel doorzet is het enkel fijn *O*

maar jij hoeft niks anders te doen ( :') ) dan te weeen te hebben :* ik hoop dat je een bevalling heb waar je tevreden over terug kan denken!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:23:58 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91330547
*O*
pi_91330690
Woehoei!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:27:18 #225
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91330800
Go Claudia Go!! :% :% :% Succes! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_91330849
Oh het meisje van Claudia komt eraan.
Succes, sterkte en geniet!!
pi_91330972
*O* :% zettemop Claudia! :% *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:31:10 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91331073
Ze is echt onderweg!!!! *O* Zet hem op!
pi_91331644
Ivan is naar zijn opa en oma en wij kijken het nog aan zolang het goed te doen is. Volgens de verloskundige kunnen de weeen inderdaad wat minder vaak komen en in kracht en duur toenemen, huup. Dat is nu al het geval, om de 4 minuten, 60 seconden per wee en iets heftiger. Maar ze zijn zo goed te doen dat ik er lekker van profiteer thuis te zijn en geen gedoe aan mijn lijf te hebben.

Ik weet wel dat het heftiger wordt naarmate de ontsluiting vordert. Ik hoop alleen zo dat het geen valse start is en dat dit me gewoon ookal wat ontsluiting oplevert. Oh well, dat is een zorg voor later.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:41:59 #230
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91331686
[egopost]

Even stuiteren: wij laten een geboortekaartje tekenen door een illustratrice en hebben net de eerste proef binnen gekregen. En die is HE-LE-MAAL te gek! Ze heeft gewoon (op wat hele kleine details na) onze wensen in 1x goed vertaald. Wow! En nu moet ik 'm nog een week of 11/12 voor me houden :D .

[/egopost]
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:42:38 #231
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91331731
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan is naar zijn opa en oma en wij kijken het nog aan zolang het goed te doen is. Volgens de verloskundige kunnen de weeen inderdaad wat minder vaak komen en in kracht en duur toenemen, huup. Dat is nu al het geval, om de 4 minuten, 60 seconden per wee en iets heftiger. Maar ze zijn zo goed te doen dat ik er lekker van profiteer thuis te zijn en geen gedoe aan mijn lijf te hebben.

Ik weet wel dat het heftiger wordt naarmate de ontsluiting vordert. Ik hoop alleen zo dat het geen valse start is en dat dit me gewoon ookal wat ontsluiting oplevert. Oh well, dat is een zorg voor later.
Wat klinkt dat allemaal goed Clau! Super dat je je nog zo goed voelt! Zet 'm op meis!!
pi_91331839
De enige reden dat ik me vandaag heb laten strippen is vanwege je laatste pm, huup. Dus ehm, bedankt. :Y)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:45:24 #233
238474 Jeetjejom
pi_91331882
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]

Even stuiteren: wij laten een geboortekaartje tekenen door een illustratrice en hebben net de eerste proef binnen gekregen. En die is HE-LE-MAAL te gek! Ze heeft gewoon (op wat hele kleine details na) onze wensen in 1x goed vertaald. Wow! En nu moet ik 'm nog een week of 11/12 voor me houden :D .

[/egopost]
Je mag hem hier best posten hoor O-)

Claudia! Heel veel succes vanavond en geniet maar lekker snel van je meisje!!!!!!! :% :% :% Ik denk iig aan je!
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:46:30 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91331953
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
De enige reden dat ik me vandaag heb laten strippen is vanwege je laatste pm, huup. Dus ehm, bedankt. :Y)
Wat stond daarin dan? *aagje is*
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 19:46:58 #235
5428 crew  miss_sly
pi_91331977
ow Claudia, dit klinkt echt wel echt! Zo begon mijn bevalling ook ongeveer (zonder strippen dan) maar met die opbouw. En lekker thuisbiljven zolang het goed voelt!
pi_91332004
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

+1 :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91332074
Ohhhh Claudia, ze komt eraan!! Wat fijn toch dat t dan nu vanzelf begonnen lijkt, nog even 'heerlijk' in je eigen omgeving op jouw manier! Zet m op, ik wens je een geweldige ervaring en een hele bijzondere eerste kennismaking met je meisje! Ik ben enorm benieuwd naar haar!
pi_91332090
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]

[/egopost]
Blijf alsjeblieft egoposten, want dan heb ik tussendoor wat te lezen. c_/
pi_91332383
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]

[/Egopost]
Gaaf TM! Met wat je toen als voorbeeld liet zien als werk van die illustratrice ben ik heeeeeeeel benieuwd naar t resultaat! Wat ECHT he, die naam op t kaartje!
pi_91332509
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef mefke79 het volgende:
ik heb de legging nodig voor onder rokjes en met mijn lengte zijn panty's en maillots dan geen goed plan, dan krijg je of een te kort beenstuk of een te wijd buikstuk. Met leggings kan ik smokkelen met de lengte.
Huup, mijn benen beginnen ook weer met vocht, laarzen + legging zit al strakker.
Claudia succes met de afspraak!
Een beetje laat misschien, en ik heb nog niet alles gelezen, dus misschien ook dubbel: maar ik 2 zwarte leggings. 1 van de H&M die op zich prima is alleen kwalitatief moet je er niet teveel van verwachten. De 2e is van prenatal en is voor mij eigenlijk zelfs wat te lang. Ik ben 1.75 dus dan denk ik dat ie voor jou wel zou kunnen. Wat je zegt: met sokken smokkelen. Ik zou daar eens gaan kijken, prijs viel ook wel mee anders had ik em niet gekocht haha.

En Susie :*
pi_91332583
woei Claudia dat klinkt prima zo! Succes!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:56:43 #242
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91332627
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:53 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Gaaf TM! Met wat je toen als voorbeeld liet zien als werk van die illustratrice ben ik heeeeeeeel benieuwd naar t resultaat! Wat ECHT he, die naam op t kaartje!
Dat dus! Ik werd er echt een beetje week van zeg maar... :D En het is inderdaad van diezelfde illustratrice.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:57:22 #243
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91332670
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Blijf alsjeblieft egoposten, want dan heb ik tussendoor wat te lezen. c_/
Heb je al die sudoku's al af dan?
pi_91332709
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh, niks bijzonders, gewoon dat het net de aanzet tot een bevalling kan zijn als je lichaam er al klaar voor is. En mijn lichaam voelde er heel klaar voor. Voor de afspraak in het ziekenhuis ben ik nog 3 keer naar het toilet geweest (slijm!), ik voelde me wat duizelig en het verbaasde me niet dat mijn onderdruk wat verhoogd was. Dus toen dacht ik: lichaam klaar, strippen maar!
pi_91332788
Succes lieve Claudia! Klinkt serieus dit hoor *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91332823
Zo begon de bevalling bij mij ook Claudia! Wat zou het fijn zijn als nou alles op het tempo van jouw lichaam zal gaan en de weeen rustig in kracht toenemen zodat je je er aan kunt aanpassen.
pi_91332872
quote:
<egopost>

</egopost>
Jemig lekker dan! Hebben ze dit ook geflikt toen je zwanger was van Jan?? Want anders zou het heel raar zijn dat ze dat nu ineens wel 'moeten' doen en tijdens de zwangerschap van hem niet. Waardeloos iig!
pi_91332873
Oeh oeh , het zusje van Ivan is onderweg!
:% :% :%
Succes lieve Claudia en geliefde!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91332911
claudia succes!!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 januari 2011 @ 20:02:31 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91333006
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:00 schreef danic het volgende:

[..]

Jemig lekker dan! Hebben ze dit ook geflikt toen je zwanger was van Jan?? Want anders zou het heel raar zijn dat ze dat nu ineens wel 'moeten' doen en tijdens de zwangerschap van hem niet. Waardeloos iig!
Jan heeft anderhalf jaar onder toezicht gestaan, vanwege onder andere mijn dochter, maar meer omdat ik de eerste maanden van de zwangerschap alcohol dronk en de rvk bang was dat ik terug zou vallen (ben nog steeds clean!).

pi_91333007
quote:
Hahaha nee hoor volgens mij niet. Ik was 2 weken te laat en nu (bijna) altijd op tijd.

Oh en sorry als het hier ineens posts van mij stormt, maar ik ga maar even p.p. reageren anders heb ik straks een hele pagina nodig en dat lees ook zo rot weg vind ik altijd. Dus......wordt vervolgt!
pi_91333098
O Claudia, het klinkt wel als serious business nu!
Heel veel succes!!! Ik denk aan je!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:05:14 #253
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91333181
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, niks bijzonders, gewoon dat het net de aanzet tot een bevalling kan zijn als je lichaam er al klaar voor is. En mijn lichaam voelde er heel klaar voor. Voor de afspraak in het ziekenhuis ben ik nog 3 keer naar het toilet geweest (slijm!), ik voelde me wat duizelig en het verbaasde me niet dat mijn onderdruk wat verhoogd was. Dus toen dacht ik: lichaam klaar, strippen maar!
Het kan zo op een tegeltje!
pi_91333319
Het kan toch niet anders dan dat dit het is. Oh, way goed en fijn en alles. Veel sterkte straks het zwaarder wordt en een heel mooi eerste samenzijn met je meisje toegewenst.
pi_91333374
Haha tm ...
pi_91333421
Heel mooi tegeltje PM
pi_91333484
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Het kan zo op een tegeltje!
[ afbeelding ]
pi_91333728
Claudia, heel veel succes!!
pi_91333904
Succes Claudia.
pi_91334522
oh hahaha ik wou net zeggen van heuh wat heb ik nou weer gepm'd :D :')

Het klinkt goed, ik ben benieuwd. Geniet nog heel eventjes van je buik, laat J. wat mooie foto's maken.
En daarna douchen ja, we willen actie vanavond :P

ze komt eraan!! spannend!!! O+ O+ *O* *O*
:% :%
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91334566
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:08 schreef Tally het volgende:
Lief: Wat kijken we vanavond?
Ik: Niets! Want er word zo een baby geboren!
Lief: Uhm je bent pas in april uitgerekend!!! Ze komt nu toch niet?
Ik: NEEEEHEEEEEJ Claudia gaat eindelijk bevallen!!!!!
Lief: Uhm :? Okay :?
Dit zou bij ons ook zo gaan haha.
Niemand die ook maar begrijpt (behalve beste vriendin) dat ik hier zo graag rondhang. Iedereen denkt dat je alleen maar bang wordt gemaakt op forums, maar ze vergeten even dat je wel maandenlang een club vormt (waar nieuwe mensen gewoon welkom zijn :X )
pi_91334676
Susie, geen idee of je hier nog meeleest, maar ik wilde je hierbij nog even sterkte wensen :*

TAP, hier een uitleg over wat dat strippen nou precies inhoudt http://nl.wikipedia.org/wiki/Strippen_%28bevalling%29
Soms net het laatste zetje om de bevalling van start te laten gaan, al hoeft dat geen garantie te zijn.

Claudia, ze komt!!!!!
Heel veel succes en kracht toegewenst, go go go :% :% :%

Bij beide bevallingen heb ik gekotst alsof mijn leven er van af hing. Geheel in stijl :P
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:30:36 #263
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91334818
Succes, Claudia!

FR, heb je al bedacht wat je wil qua zwemmen? Die drijf-dingen werden ook bij mijn 'fijne' lessen gebruikt, als je verticaal door het water gaat is dat echt heel fijn met die dingen om je heen :) Ik heb erg genoten van mijn walvissen-klasje O+ Zwangerschapsyoga vond ik wel ok, maar zwemmen vond ik de bom!

Ow, ik heb ook gekotst hoor, bij het begin van de bevalling.. De eerste lading riep ik om een emmer, maar zowel mijn lief als de vk begrepen me niet, dus die is over de rand van de bank gegaan, door mijn haar heen :') Ik wil liever niet weten hoe ik rook toen ik de verloskamer ingerold werd :') Ik liep sowieso aan alle kanten leeg ja. Heel fijn was dat. Was blij met het fonteintje op het toilet :P
3!
pi_91334840
Gewoon even melden: mij zegt Kuukske wel iets *)
Proficiat :*
pi_91334860
Vandaag trouwens een luidruchtig gerommel in mijn buik :o
Darmen vol lucht enzo, de broek die ik gister gewoon aan had en die lekker zat moest vandaag op een gegeven moment open, knellen dat ie deed!!
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91335027
Ik vond de weeen te vergelijken met een onophoudelijk kotsen van binnen, of zoiets. Een vergelijkbaar soort golven.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 20:34:01 #267
5428 crew  miss_sly
pi_91335044
Misschien heb ik wel niet gekotst of ben ik anderszins leeggelopen, omdat ik na het avondeten de avond ervoor (pannenkoeken :Y) ) niets meer gegeten had en de bevalling de volgende ochtend begon. Leeg is leeg, toch? :P
pi_91335057
Ooooh Claudia, zet em op meis!! Je hebt heel snel je kleine meisie in je handen dat kan niet anders! *O* :% :% *O*
pi_91335078
Wat is dat toch steeds met die pannenkoeken?
pi_91335090
Het laatste uur dan hè ;-p
pi_91335131
Die pannenkoeken deden bij mij niets ;) :D

Claudia, bijna je kleine meisje bij jullie :%
pi_91335348
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vond de weeen te vergelijken met een onophoudelijk kotsen van binnen, of zoiets. Een vergelijkbaar soort golven.
ja :Y

zo heb ik aan vriendinnen wel eens geprobeerd uit te leggen hoe het voelt als je van die persdrang hebt. Er werd gezegd dat het zo stom was dat er vrouwen op de snelweg of in de ambulance bevielen enzo, dat kun je toch wel tegen houden? Echt hoor... :')
Ik heb toen gezegd dat die persweeën voelen alsof je aan het gal kotsen bent maar er komt niets meer en tegelijkertijd alsof je de ergste diarree hebt in tijden maar er komt niets meer uit, je voelt je hele lijf helemaal samentrekken en je kunt er helemaal niets aan doen, sterker nog, je kunt niet anders dan meedoen met je lijf.

Een heel bizar gevoel vond ik dat.

Echt hè, en dan stond die verpleegster naast mn bed, "nee ze heeft geen perswee nu hoor" ja je hoela, ik schiet voor de show in standje "pers" zeker :') mn benen schoten als vanzelf omhoog en mn buik spande zich aan alle kanten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91335357
Ik heb niet overgegeven en tijdens het persen hebben ze me gele vla gegeven omdat ik zo'n honger had :D
pi_91335451
Als jij het zo omschrijft Huup lijkt het wel alsof ik geen persdrang gehad heb, ik herken dat echt niet. Ze zei ook gewoon dat ik moest persen omdat ik 10 cm ontsluiting had. Misschien dat het daarom ook zo lang duurde (1,5 uur).
Alhoewel... tijdens het persen kwamen de weeen langzamer en toen ik lag wist ik echt wel wat ik moest doen. De eerste 3 kwartier zat ik op de baarkruk en lukte het niet zo.
pi_91335481
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef miss_sly het volgende:
Misschien heb ik wel niet gekotst of ben ik anderszins leeggelopen, omdat ik na het avondeten de avond ervoor (pannenkoeken :Y) ) niets meer gegeten had en de bevalling de volgende ochtend begon. Leeg is leeg, toch? :P
Ik was ook leeg, op zoete zwarte thee na. :{

Nog wat van deze voor Claudia! :% :% :%
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:40:53 #276
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91335488
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef danic het volgende:
Wat is dat toch steeds met die pannenkoeken?
die wekken weeeen op. Als je lichaam er klaar voor is. :P net als Tonic, het hart van ananas en prostaglandingesen :7
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:41:32 #277
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91335531
Ghi, ik heb ergens nog gedacht dat ik een perswee over wilde slaan eigenlijk wel, want het was zo vermoeiend enzo.. Nouja, dat lukte van geen kant, mijn lijf ging gewoon voor zichzelf verder :')
3!
pi_91335561
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef danic het volgende:

[..]

Dit zou bij ons ook zo gaan haha.
Niemand die ook maar begrijpt (behalve beste vriendin) dat ik hier zo graag rondhang. Iedereen denkt dat je alleen maar bang wordt gemaakt op forums, maar ze vergeten even dat je wel maandenlang een club vormt (waar nieuwe mensen gewoon welkom zijn :X )
Is dat zo? :P

En waar blijft dat meisje!!!
pi_91335691
Bij s begon ik al te persen met 4 cm. Ze kwam in nood en ik was echt bang dat il haar klem gewest had. Dnb bij r begon ik te persen met 7 cm en dat lukte. Hij was er 15 minuten na de constatering van 7 cm.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:44:37 #280
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91335758
oh ja, persweeen ophouden. uhhu. ik met de dokter in de auto, want moest vlug enzo Die drukte mij op het hart niet mee te persen }:|
Nee dokter O-)

maar je kan best dat wel doen terwijl je faket dat je het niet doet hoor. :7 mijn lijf kon gewoon niet anders. ik dacht nog zolang ik er op zit valt ie er vast niet uit. :+
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:45:52 #281
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91335831
Claudia, ze komt eraan! *O* :% *O* :% *O*

Hier 2 keer bevallen en 2 keer niet gekotst, wel gepoept. Vorige week heb ik ook pannenkoeken gegeten en de volgende ochtend was ze er!
pi_91335860
Aah oké, die ga ik onthouden, pannenkoeken :9
Maar ananasharten die zijn toch niet te vr*t*n? Sorry hoor! En tonic lust ik niet en prostaglandingesen ken ik ook niet :@
pi_91335863
Ik herken ook jouw manier van persen meer, Twinkly, Ik wist dat het persdrang was, maar het was niet zo allesoverheersend als ik had verwacht. Eigenlijk waren het de rustigste 2 uur en 5 minuten van de bevalling.
pi_91335865
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef Twinkly het volgende:
Als jij het zo omschrijft Huup lijkt het wel alsof ik geen persdrang gehad heb, ik herken dat echt niet. Ze zei ook gewoon dat ik moest persen omdat ik 10 cm ontsluiting had. Misschien dat het daarom ook zo lang duurde (1,5 uur).
Alhoewel... tijdens het persen kwamen de weeen langzamer en toen ik lag wist ik echt wel wat ik moest doen. De eerste 3 kwartier zat ik op de baarkruk en lukte het niet zo.

nouja ik heb er ook keilang over gedaan hè, bijna 2 uur, dus of het effectief is zegt weinig verder geloof ik :P

De persweeën kwamen ook langzamer dan gewone weeën bij mij, maar ik vond die overgang heel gek tussen die hele loodzware laatste cm aan weeën, naar het randje een uur lang wegzuchten (kutrandje :( ) en die persweeën. Het was echt niet tegen te houden al had ik gewild.

Buuf :D _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91335926
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bij s begon ik al te persen met 4 cm. Ze kwam in nood en ik was echt bang dat il haar klem gewest had. Dnb bij r begon ik te persen met 7 cm en dat lukte. Hij was er 15 minuten na de constatering van 7 cm.
Op mijn zwangerschapscursus zei de leidster dat meepersen alleen vervelend is voor jezelf omdat de baarmoedermond dan opzwelt en de bevalling daardoor langer duurt. Ik weet alleen niet of dat echt zo is, want heel lang persen is voor de baby natuurlijk ook niet goed.
pi_91335943
Zeg Claudia, waarom ben jij nog aan het posten! Hup persen jij!!
Hoe gaat het?? O-)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:48:06 #287
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91336010
Persweeën waren bij mij ook niet te houden, maar ik heb Eline dan ook zo'n beetje gelanceerd in 7 min en 3 persweeën
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:48:18 #288
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91336023
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef danic het volgende:
Maar ananasharten die zijn toch niet te vr*t*n? Sorry hoor! En tonic lust ik niet en prostaglandingesen ken ik ook niet :@
nou ik durf wel een wedje te doen dat je weet wat prostaglandingesen is. :P
pi_91336027
quote:
jawel hoor, dat ken je wel en dat kan je wel :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91336028
ik heb wel gekotst tijdens de bevalling! meerdere keren zelfs..iedere keer als k op mn rug had gelegen. t was net als tijdens mn zwangerschap O+
pi_91336051
quote:
prostaglandines zitten in het zaad van je vent :D en die doen ongeveer hetzelfde als strippen, mits je baarmoederdermond daar klaar voor is.

en persen? Tisda?? Bij Amber heb ik helemaal niet hoeven persen en bij Tess 1x geloof ik :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_91336068
oh en claudia zet m op!
pi_91336072
Ik heb dow overgang ook heel gek ervaren. Die sterke persdrang tijdens de ontsluitingsweeen voelde ik eigenlijk niet tijdens het persen. En indeedaad veel meer tijd ertussen.
pi_91336142
Persween vond ik voelen als bv diarreekrampen, gewoon niet tegen te houden, en dan in de buik ipv in je darmen. Alhoewel de darmen deden ook vrolijk mee. :P
Ik heb een kwartier persweeen gehad, 7 waren het er geloof ik. Toen was hij er! :D
pi_91336144
Wat hebben jullie lang geperst Claudia en Huup! Ik dacht altijd dat dat niet mocht, dat 1,5 uur de grens was ofzo?

Claudia hoe snel komen de weeen nu en hoe lang duren ze? Hoe gaat het nu verder eigenlijk, moet je nu zelf beslissen wanneer je naar het ziekenhuis gaat? Want nu komt er niemand tussendoor even kijken hoe het ervoor staat toch?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:50:28 #296
238474 Jeetjejom
pi_91336166
quote:
Ik heb er ook even over gedaan om hem te snappen hoor, maar zoals Pessie het op 10 februari duidelijk uitlegt:
AKA actie in de slaapkamer :D

Maar ze waren me alweer voor!
Jouw warmte is genoeg
pi_91336230
Als we nou even doorposten bevalt Claudia in topic nr 734. Of 735. O+
pi_91336279
Twinkly, dat wist ik niet. De cl zag wel het verschil tussen de persdrang die ik had en de echte persweeen.
pi_91336341
Vk...
pi_91336415
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Twinkly het volgende:
Wat hebben jullie lang geperst Claudia en Huup! Ik dacht altijd dat dat niet mocht, dat 1,5 uur de grens was ofzo?

Claudia hoe snel komen de weeen nu en hoe lang duren ze? Hoe gaat het nu verder eigenlijk, moet je nu zelf beslissen wanneer je naar het ziekenhuis gaat? Want nu komt er niemand tussendoor even kijken hoe het ervoor staat toch?
In mijn ziekenhuis is de grens 2 uur. Ze hebben 5 minuten gewacht met ingrijpen omdat het persen heel goed ging en ze me de kans wilden geven. En tja, toen was 'ie er!

Om de 4 minuten, 50-60 seconden en nog steeds heel goed te doen. Ik mag inderdaad zelf bepalen wanneer ik naar het ziekenhuis ga. Als het zo doorgaat gaan we denk ik ergens voor middernacht, want ik wil niet op pad als ik doodop ben en het is ook wel fijn om eventueel hulp te krijgen als de weeen niks blijken te doen.
pi_91336469
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Vk...
Zat me al af te vragen aan wat voor apparaat jij lag, dat met cl afgekort wordt. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')