quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:14 schreef Popples het volgende:
mefke ik heb ze laatst bij de miss etam gekocht heerlijk voor op de bank.
wel goede stoffen leggings. had er eerst 1 gekocht en toen ik in de andere stad was heb ik er nog 1 bijgekocht maar moest er wel om vragen omdat hij niet in de winkel lag.
quote:
Ja, oud-modje van SESquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Kuukske zegt me niks, maar JDude wel!
Gefeliciteeerd!
Nou ja, daarvan, oud-blauwe.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, oud-modje van SES. Waar ken je 'm verder van eigenlijk
.
Ghè!quote:
mijn positiebroeken zitten juist onderin die rekbare band pijnlijk .. het is wel de goede maat, maar die band is te klein om goed over m'n buik te passen zeg maar. beetje irritant, vandaar dat ik vaak in m'n trainingsbroek loopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:43 schreef PM-girl het volgende:
Hoi Kuukske! Ik ken je naam vaagjes, leuk dat je nu onder je eigen naam meepost!
Ik heb vaak ontzettend last van de kleding. Ik draag alleen nog maar positiebroeken/-rokken, maar dat knelt soms zo dat ik er buikpijn van heb. Het is wel de juiste maat, juist die bovenkant van het buikstuk maakt dat het akelig zit. Nu al
En de harde buiken-parade is losgebarsten, au. Of ik nou veel doe, of weinig, of niets. Het zal wel een groeispurtje zijn.
Maar die plopjes zo nu en dan!
Nee, het is echt waardeloos. Tot middernacht behoorlijk serieuze krampactiviteit gehad die daarna afzakte. Toen heeft de baby nog tot een uur of 4 liggen stuiteren, wat verrekte pijn doet. Ik heb geluk dat Ivan tot een uur of 8 sliep waardoor ik ook nog een paar uur slaap heb kunnen pakken!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:46 schreef huuphuup het volgende:
Claudia heb je wel een beetje kunnen slapen enzo?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind leggings afgrijselijk lelijk. Als ik comfortabel maar netjes over straat wil doe ik een jurkje of rokje met maillot aan.
Ja, da's echt een baggerkwaal, dat vocht vasthouden! Niet dat ik er zo fraai bijloop, hoor. Ik ben te eigenwijs geweest om een positiejas te kopen, dus ik loop steevast met open jas rond. En ik ben niet alleen bij mijn buik aangekomen maar ook globaal, dus ik ga niet bepaald als een gazelle over straat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
oh lucky you zeg, ik kan niet wachten tot k mn normale schoenen weer aan kan!
Het vocht stoort me echt niet verder maar ik ben er nu wel weer klaar mee om erbij te lopen als een soort slobberdebonk omdat ik alleen een paar lellikke nep-uggs pas die er uiteraard totaal verragt en afgedragen uitzien momenteel
Nou ja, ik waggel op hakken, haha. En als het glad is buiten trek ik natuurlijk wel platte schoenen aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:22 schreef Twinkly het volgende:
Tjee Claudia dat je nog op hakken kunt lopen! Met ruim 37 weken vond ik het al lastig om vooruit te komen op platte schoenen
Vervelend dat je vannacht niet kon slapenHoe laat moet je vandaag in het ziekenhuis zijn?
Gek hoor dat je moeder zegt dat ze niet kan komen doordeweeks, dan kan ze toch nog altijd 's avonds na haar werk komen. Desnoods meldt ze zich ziek met griep, heeft toch iedereenHet is wel haar kleindochter hoor!!!
Breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
Neuh, mijn moeder leeft gewoon in haar eigen wereldje.Ben ik inmiddels wel gewend. Ik ben allang blij dat ze zo nu en dan belt en langskomt, dat is wel eens anders geweest. Van mijn broertje hoor ik echt nooit iets. Die is bij de geboorte van Ivan niet eens op kraambezoek gekomen. Achja, zoveel mensen hebben een maffe familie.
ik heb al sinds gister in mijn hoofd (kwam door Huup d'r post hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, het is echt waardeloos. Tot middernacht behoorlijk serieuze krampactiviteit gehad die daarna afzakte. Toen heeft de baby nog tot een uur of 4 liggen stuiteren, wat verrekte pijn doet. Ik heb geluk dat Ivan tot een uur of 8 sliep waardoor ik ook nog een paar uur slaap heb kunnen pakken!
Mijn moeder hoopt op een weekeindebaby. Als de baby doordeweeks wordt geboren kan ze namelijk in verband met haar nieuwe werk niet komen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb al sinds gister in mijn hoofd (kwam door Huup d'r post hoor.)
en lekker vintage posting.
Dat zou ik héél gaaf vinden! En Ivan ook! Heerlijk, rondwandelende dreumesjes in huis die alles uit de kast trekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Twinkly het volgende:
Nou, Niels en ik komen wel hoor ClaudiaAls 't mag.
Wees niet te hard voor jezelf, he? Ik zag je plannen om je werktijd anders in te delen en ik vind ze rijkelijk ambitieus. Het laatste wat je wil is straks helemaal thuis zitten, dus probeer realistisch te blijven voor wat betreft hetgeen je aankunt. Slaapgebrek is killing.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Aventura het volgende:
Sterkte met wachten Claudia!
Hier gaat het minder goed. Ik heb zowat een delirium van vermoeidheid. Vannacht om 1 uur waker, om 5 uur viel ik nog even in slaap dus 3 uur slaap gehad. Vreselijk. En dan bikkel willen zijn en niet ziek willen melden omdat ik net 4 weken in de ziektewet heb gezeten.
Denk dat ik ook een virus onder de leden heb, ik heb dat onbestemde gevoel op de huid van m' n benen en armen, ben erg misselijk en voel me gewoon niet lekker. Bah.
Ik ben ook niet van het ziek melden. Maar sinds ik zwanger ben zit ik meer thuis dan op het werk. Terwijl ik daarvoor nog geen enkele ziektedag heb. Ik trek het gewoon niet en de baby gaat nu gewoon voor. Dit terwijl ik gister ruzie kreeg met de ARBO en riep tegen lief: Ik ga weer 100% werken dan slaap ik wel gewoon op mijn bureau!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Aventura het volgende:
Sterkte met wachten Claudia!
Hier gaat het minder goed. Ik heb zowat een delirium van vermoeidheid. Vannacht om 1 uur waker, om 5 uur viel ik nog even in slaap dus 3 uur slaap gehad. Vreselijk. En dan bikkel willen zijn en niet ziek willen melden omdat ik net 4 weken in de ziektewet heb gezeten.
Denk dat ik ook een virus onder de leden heb, ik heb dat onbestemde gevoel op de huid van m' n benen en armen, ben erg misselijk en voel me gewoon niet lekker. Bah.
Ik ken het. Als er iemand is die niet wil toegeven dat ze iets niet kan dan ben ik dat welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Aventura het volgende:
@Tally, het is gewoon ook lastig. Je wilt doorgaan, want dat is immers wat je kent en altijd hebt gedaan. Je hebt nooit ergens echt rekening mee moeten houden, behalve met jezelf. Dat wordt nu anders. Dat IS nu al anders! Dus je moet je eigen verwachtingspatroon bijstellen, en je omgeving moet dat ook. Dat is erg moeilijk.
Ik herken het volkomen. Ik vind mijn werk geweldig en ik heb tijdens de zwangerschap van Ivan tot 36 weken gewerkt en er op het einde nog een congrespaper uitgeperst. Toen merkte ik al dat mijn lichaam me ineens in de steek kon laten. Tijdens het congres zelf lag ik namelijk de hele week op bed omdat ik niks meer kon. Dat vond ik een heel grote domper, want ik had er maandenlang keihard voor gewerkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:17 schreef Aventura het volgende:
@Claudia, ik wil ook gewoon zoveel. Ben net voorgedragen voor een talenttraject. Ik realiseer me natuurlijk dat ik de doelen die daarbij horen dit jaar niet kan halen, maar ik wil het ook niet helemaal lam leggen. Bovendien vind ik het heerlijk om te werken, om mijn hersenen te gebruiken, onder gelijkgestemde mensen te zijn.
Ik ben daar zelf veel genuanceerder over gaan denken sinds mijn eerste zwangerschap. Daarvoor was ik zakelijker, en daar schaam ik me nu wel een beetje voor. Ik begreep niet echt waarom mensen kinderen wilden en hun werkende leven daar zo voor opzij zetten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:36 schreef Aventura het volgende:
Ben niet de eerste en ook niet de laatste. De wereld draait gewoon door.
Douchen natuurlijk! Wij willen je meisje zien!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!
Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
Hands down douchen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dilemma!
Ik heb hier weer wat weeenactiviteit, maar ik heb geen zin in het zoveelste loze gerommel. Zal ik in bad gaan om de boel af te laten zakken, of douchen om te kijken of er iets doorzet?
Dat is gewoonweg kut.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>
mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...
ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...
</egopost>
geen leuk nieuwsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>
mag ik even heel hartgrondig vloeken? zo niet dan toch .... dat verdomde jeugdzorg komt na ruim 7 maanden zwangerschap met de mededeling dat ze, als er één kind uit een huishouden onder toezicht staat (mijn dochter in dit geval) VERPLICHT zijn om van elke zwangerschap melding te doen bij het AMK/ de Raad voor de kinderbescherming. Met andere woorden, ik kom straks wéér onder toezicht te staan waarschijnlijk, want ze zullen heus wel iets verzinnen, ook al gaat m'n gezinsvoogd aangeven dat er wat haar betreft geen zorgen zijn ...
ik kan godverdomme wel janken nu .. fijn die stress in de laatste anderhalve maand van je zwangerschap...
</egopost>
Zit wat in. Ik lig volgens mij elke dag wel 2 uur in bad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zie je, je houdt het gewoon zelf in stand, dat niet doorzetten.
Ze wil er alleen niet uit, Aventura. Ik ben op manieren aan het broeden om haar uit te drijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Aventura het volgende:
Als je meisje eruit wil maakt het haar niet uit of je doucht of baddert!
Arme Emma. Die komt straks overal uren te vroeg aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Aventura het volgende:
Vraag me af of er een verband is tussen het moment van geboorte en je karakter.
Ik ben met 34wk geboren, en ben altijd op tijd. Ben snel en punctueel.
Vriendlief bleef lekker hangen tot 43 wk en is liever lui dan moe
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Aventura het volgende:
Drukke kinderen: check. Over tijd lopen: check.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mijn vriend heeft een nieuwe theorie bedacht: indien je tijdens de zwangerschap een druk kind hebt, dan moet deze wel te vroeg geboren worden (= ongeduldig kind wat niet kan wachten).
Ik had het kunnen vermoeden, maar je vergeet één ding. Namelijk dat ik het hele gedoe met Jan al eens heb gehad, en dat die OTS succesvol is afgesloten. Er is dus geen enkele reden om me nu opnieuw onder toezicht te stellen. Ik ben nog steeds getrouwd (het kind is van dezelfde vader als die van Jan) en buiten dat, het feit dat ze er pas na ruim zeven maanden zwangerschap mee komt vind ik behoorlijk ehmmm ja geef het beestje maar een naam. Ik had niet verwacht dat ik met een derde zwangerschap, terwijl ik met de tweede bewezen heb (zwart op wit!) een prima moeder te zijn, alweer door die verdomde mallemolen moet ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Books het volgende:
Susie een sterktewens van hier...
Claudia ga maar douchen des te eerder kunnen we met zijn allen concluderen of het weer afzakt of dat het eindelijk doorzet.
DJMO het is vervelend maar volgens mij is dat algemeen bekend dat ze het gezin in de gaten houden dus ook de nieuwe kindjes en vind het eigenlijk een beetje vreemd dat je daar niet van op de hoogte bent. Je komt altijd zo over dat je alles wel weet qua AMK/jeugdzorg etc. en dit is iets wat bij mij wel bekend is iig. Er komt dacht ik standaard een onderzoek nav een nieuwe zwangerschap even uit mijn hoofd hoor kan me ook vergissen.
Senna was heul rustig in de buik. Dat verbouwen enzo herken ik echt niet. Soms draaide ze zich een beetje, maar dat was het. 38w3dquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mijn vriend heeft een nieuwe theorie bedacht: indien je tijdens de zwangerschap een druk kind hebt, dan moet deze wel te vroeg geboren worden (= ongeduldig kind wat niet kan wachten).
Dan had Senna het niet naar de zin in de baarmoeder en check: ze was te vroeg!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
De theorie is gewoon niet logisch. Een kind dat veel beweegt heeft het goed in de baarmoeder, blijft mijn verloskundige maar zeggen. Het zou dus meer voor de hand liggen dat zo'n kind langer in de baarmoeder blijft zitten.
Nee, dat snap ik, hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil trouwens niet impliceren dat een rustig kind het niet goed heeft in de baarmoeder, hoor. Ik ben ervan overtuigd dat er gewoon een verschil tussen kindjes zit dat je niet zo makkelijk met één externe factor kunt verklaren. Maar over het algemeen is het wel zo dat bewegingen een indicatie zijn dat je kindje het nog goed maakt en genoeg binnenkrijgt en dat energie sparen een slecht tegen kan zijn.
Haha, precies. In het ziekenhuis maakt ook altijd iedereen opmerkingen als 'Dan zal het wel een pittig meisje zijn'. Het is gewoon small talk en ik ben er veel te nuchter voor om waarde aan dat soort dingen te hechten. Maar ach, ik doe zelf ook vrolijk mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Nee, dat snap ik, hoor
Ik vind het altijd wel grappig hoe mensen van alles proberen te verklaren zodat het voor zichzelf goed is.
haha, ja, maar dat viel dus mee. Zie je: het verhaal dat kinderen van suiker druk worden is ook onzinquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, precies. In het ziekenhuis maakt ook altijd iedereen opmerkingen als 'Dan zal het wel een pittig meisje zijn'. Het is gewoon small talk en ik ben er veel te nuchter voor om waarde aan dat soort dingen te hechten. Maar ach, ik doe zelf ook vrolijk mee.
Ik weet bovendien dat jij zwangerschapssuiker had, dus dan zou je eerder een ADHD'ertje in de buik verwachten.(Oh wacht, dat schrijf je zelf ook.)
Dan hebben je mannetjes weer geen goede nachtrustquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, over een half uurtje badderen en dan vannacht om 1 uur bevallen.
Dit inderdaad Claudia. Ik ga aan je denken vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:15 schreef miss_sly het volgende:
Precies Claudia. En Wellicht heb je nog wat meer ontstuiling of is de bmm wat verweekt. Er gebeurt iig iets, dat is fijn, lijkt me!
Waaaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:04 schreef Susie het volgende:
Kan iemand mij uit de OP halen? Ik heb vanmorgen zoveel bloed gezien, dat ik er van overtuigd ben dat ik niet meer zwanger ben.
Ik zal hier in ieder geval blijven lurken, aangezien ik erg nieuwsgierig ben naar al die mooie beebs die jullie op de wereld gaan zetten!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef miss_sly het volgende:
huup, dat zou ook echt te gek zijn hoor: twee van die mooie leukerds als Amélie en dan ook nog allebei rustig en gemakkelijk?
haha, ja, na die enorme haarbos van Amélie zou dat zeker even wennen zijn, vermoed ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik zei al tegen B. omg misschien is deze wel kaal![]()
![]()
zou dat even een shocker zijn hahaha
Dank je mopsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef OA het volgende:
Ik zie ineens dat Kuukske een topic in OUD heeft geopend...![]()
Gefeliciteerd
hey, we hedde verdorie allang haartjes gezien! Twijfel je aan mijn kunde?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik zei al tegen B. omg misschien is deze wel kaal![]()
![]()
zou dat even een shocker zijn hahaha
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:19 schreef Poppedein het volgende:
[..]
hey, we hedde verdorie allang haartjes gezien! Twijfel je aan mijn kunde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat belooft een mooie combi Aventura!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef Aventura het volgende:
Ik ben rossig met sproeten en huidtype I, vriend donker bijna zwart haar en wordt megabruin. Ik groene en hij bruine ogen. Ben benieuwd wat dat oplevert.
Spannend!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef Aventura het volgende:
Ik ben rossig met sproeten en huidtype I, vriend donker bijna zwart haar en wordt megabruin. Ik groene en hij bruine ogen. Ben benieuwd wat dat oplevert.
Het duurt toch ook jaren voor links of rechtshandigheid vast ligt dacht ik?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef ik80lll het volgende:
Dat is toch afwachten!
Wij zijn allebei rechtshandig, en allebei onze meiden nu zijn links
ik ben blauw ogig, mijn lieg groen, en allebei de meiden zijn blauw.
Haar, mmm ze veranderen nog steeds dus daar doe ik geen uitspraak over
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Je kunt niet veel doen toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:28 schreef Tally het volgende:
Maandag beginnen ze hier met het dak open zagen (dakkapel plaatsen) en dan gaat de hele "verbouwing" beginnen en krijgen we eindelijk een kinderkamer.
Maar mijn god wat zie ik er tegen op.
Juist die zooi. En dat dakkapel hoeven we alleen maar te latexen aan de binnenkant.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Je kunt niet veel doen toch?.
Boh, ik zou echt op m'n handen moeten gaan zitten om niet te schilderen en weet ik veel wat nog meer. En dan al die 'zooi' in huis. Aargh. Maar 't is voor een goed doel Tally..
wikipedia zegt 6 jaar, maar dat zal er wsch mee te maken hebben dat je dan zowat leert schrijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef Jose81 het volgende:
Ja, een kind wordt zonder voorkeurs voor links of rechts geboren... al merk ik wel dat het wel vlot begint, met het ontdekken van die voorkeur. Bas pakt altijd automatisch kleurtjes in zijn rechterhand, terwijl het nu nog te vroeg is om te zeggen dat hij dus rechts wordt...kweet niet vanaf wanneer je echt kunt zeggen 'dus hij is rechts/links'.
Kom je toch gewoon naar onsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist die zooi. En dat dakkapel hoeven we alleen maar te latexen aan de binnenkant.
Word door die lui afgetimmerd en buitenkant is plastic. Daarna alles weer in ruimen. Waar we net 2 weken over gedaan hebben om naar beneden te verhuizen. Nou ja had ook eerder gekund natuurlijk maar beetje bij beetje zodat ik niet helemaal bek af was al ik een schuifwand open trok
En dan de babykamer natuurlijkDaar mag ik niet eens wat aan doen. Ergens daar tussen komen ze ook nog de kinderwagen brengen
Waar moet ik die in godsnaam kwijt
Komt allemaal goed ik weet hetEn als het zo ver is gaat het ook allemaal goed komen. Maar nu.. zie ik er tegen op
Oequote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Beregd het volgende:
[..]
wikipedia zegt 6 jaar, maar dat zal er wsch mee te maken hebben dat je dan zowat leert schrijven.
Wel is het belangrijk dat de keuze spontaan gebeurt. Ik ben bijvoorbeeld indertijd gedwongen geweest rechts te schrijven, maar er is mij later bij nader medisch onderzoek gezegd dat dat eigenlijk niet de beste keuze was. Een goeie test is kijken of iemand linksogig of rechtsogig is, dacht i, al zegt dat nog niet alles.
Ik slaap net zo lief op de bank hoor, geen zorgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
OeIk zal het zo tegen lief zeggen dat ik een paar dagen naar jullie toe gaat
Aan de andere kant. Is alles dan wel klaar als jullie hierheen komenMisschien moet ik toch maar in de gaten gaan houden of het goed gaat met de planning.
Daar steken sinds kort wat stukken hout uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik slaap net zo lief op de bank hoor, geen zorgen
Ligt Claudia te slapen of heeft er al iets doorgezet? Ik lurk lekker mee hier
Ze had om 3 uur een afspraak!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik slaap net zo lief op de bank hoor, geen zorgen
Ligt Claudia te slapen of heeft er al iets doorgezet? Ik lurk lekker mee hier
Je geeft een keine rol (stiftomhulsel of zo) en vraagt om erdoor te kijken. Kijkt hij erdoor met zijn linkeroog: linksogig, anders rechtsogig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat is linksogig of rechtsogig? Het klinkt heel spannend haha net of je een soort cyclops hebt
![]()
Jij raakt je huis niet verkocht, wij vinden er gene.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:02 schreef Jose81 het volgende:
Beregd, wij willen ook wel het liefst een huis waar niet al te veel aan hoeft te gebeuren (aangezien wij allebei twee linkerhanden hebben)... Maar ach, eerst de tent maar eens verkopen en dan zien we wel weer verder... 't zal nog wel een poosje duren
Das kut! Dat laatste. Dat eerst is top! Gaat ze dan eindelijk komen!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nu bijna een uur aan het monitoren en de weeen komen om de 3 minuten en duren 50 seconden. M'n schoonouders zijn onbereikbaar.
Ja halloquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het komt wel goed, mijn schoonzus staat standby en haalt Ivan eventueel wel op! Eerst even proberen te eten. Hutspot.
Je lijkt Tico welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het komt wel goed, mijn schoonzus staat standby en haalt Ivan eventueel wel op! Eerst even proberen te eten. Hutspot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze komen heel regelmatig, dus ik heb er wel vertrouwen in. Tegelijkertijd is dit ontzettend goed te doen en dat ben ik van de vorige bevalling niet gewend. Ergens denk ik dus ook dat dit te mooi is om waar te zijn.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Waaaaaaaaaaah!! Ze komt er aaaaaaaaaan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nu bijna een uur aan het monitoren en de weeen komen om de 3 minuten en duren 50 seconden. M'n schoonouders zijn onbereikbaar.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze komen heel regelmatig, dus ik heb er wel vertrouwen in. Tegelijkertijd is dit ontzettend goed te doen en dat ben ik van de vorige bevalling niet gewend. Ergens denk ik dus ook dat dit te mooi is om waar te zijn.hahahaha
![]()
Niet vergeten dat er een opbouw in de kracht van weeën zit hè. Mijn vorige bevalling is spontaan begonnen en de weeën kwamen gelijk keurig om de 3 minuten, maar toch werden ze steeds sterker en krachtiger. Het hoeft dus niets negatiefs te betekenen dat je dit nog goed te doen vind.
Hoewel ik natuurlijk van harte voor je hoop dat je straks 10 cm hebt en een keertje moet niezen en dan je meisje hebt![]()
Niet gekotst is niet bevallen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef MamaPurk het volgende:
Woehoe Claudia zet hem op!!!
Even een vraag, jullie hebben het steeds over kotsen, hoort dit echt bij bevallen??
Ben ik nog steeds zwanger!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Niet gekotst is niet bevallen!
hahaha nee het is meer enkel Claudiaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef MamaPurk het volgende:
Woehoe Claudia zet hem op!!!
Even een vraag, jullie hebben het steeds over kotsen, hoort dit echt bij bevallen??
Ik ook niet, kotsen vind ik zo verschrikkelijk, gelukkig ook nog niet gedaan tijdens de zwangerschap. Poepen is prima, maar dan wel op het toilet en niet in bed, ieuw...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Niet gekotst is niet bevallen!
Ik ga daar trouwens niet aan mee doen heb ik besloten, en poepen doe ik evenmin!![]()
Die gradaties kloppen! Ik kan alleen met links schrijven, maar eten doe ik als een rechtshandigequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat is linksogig of rechtsogig? Het klinkt heel spannend haha net of je een soort cyclops hebt
![]()
Amélie heeft vooralsnog een voorkeur voor links, in mijn familie zitten een hoop linkshandigen (allemaal man overigens), schoonfamilie weet ik niet, nooit op gelet. Maar ik dacht idd ook dat het nog heel lang kon wijzigen.
Over mijn broertje werd toentertijd wel gezegd dat hij extreem linkshandig is ofzoiets. Blijkbaar heb je mensen die met links schrijven maar wel met rechts in een pan roeren of een pak melk open draaien ofzo maar hij doet echt alles met links. Grappig dat daar blijkbaar een soort gradaties in zijn.
Ik had dat ook elke keer als ik nodig moest plassen. Alsof het legen van je blaas al je banden enorm op spanning zet en je eigenlijk niks liever doet dan opkrullen in bed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb net een dutje gedaan en moest héél nodig plassen, maar nu heb ik me toch een kramp!
Het doet echt ontzettend pijn.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, precies.gewoon maar alles lekker de boel de boel laten joh! voor ivan zit alles snor, je lijf doet wel gewoon waar het aan toe isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze komen heel regelmatig, dus ik heb er wel vertrouwen in. Tegelijkertijd is dit ontzettend goed te doen en dat ben ik van de vorige bevalling niet gewend. Ergens denk ik dus ook dat dit te mooi is om waar te zijn.jij hoeft nu eventjes helemaal niks behalve jij zijn! als de weeen niet doorzetten geeft het niks (er staat een inleiding gepland begreep ik) en als het wel doorzet is het enkel fijn
![]()
maar jij hoeft niks anders te doen () dan te weeen te hebben
ik hoop dat je een bevalling heb waar je tevreden over terug kan denken!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Wat klinkt dat allemaal goed Clau! Super dat je je nog zo goed voelt! Zet 'm op meis!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan is naar zijn opa en oma en wij kijken het nog aan zolang het goed te doen is. Volgens de verloskundige kunnen de weeen inderdaad wat minder vaak komen en in kracht en duur toenemen, huup. Dat is nu al het geval, om de 4 minuten, 60 seconden per wee en iets heftiger. Maar ze zijn zo goed te doen dat ik er lekker van profiteer thuis te zijn en geen gedoe aan mijn lijf te hebben.
Ik weet wel dat het heftiger wordt naarmate de ontsluiting vordert. Ik hoop alleen zo dat het geen valse start is en dat dit me gewoon ookal wat ontsluiting oplevert. Oh well, dat is een zorg voor later.
Je mag hem hier best posten hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]
Even stuiteren: wij laten een geboortekaartje tekenen door een illustratrice en hebben net de eerste proef binnen gekregen. En die is HE-LE-MAAL te gek! Ze heeft gewoon (op wat hele kleine details na) onze wensen in 1x goed vertaald. Wow! En nu moet ik 'm nog een week of 11/12 voor me houden.
[/egopost]
Wat stond daarin dan? *aagje is*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
De enige reden dat ik me vandaag heb laten strippen is vanwege je laatste pm, huup. Dus ehm, bedankt.
+1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat stond daarin dan? *aagje is*
Blijf alsjeblieft egoposten, want dan heb ik tussendoor wat te lezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]
Even stuiteren: wij laten een geboortekaartje tekenen door een illustratrice en hebben net de eerste proef binnen gekregen. En die is HE-LE-MAAL te gek! Ze heeft gewoon (op wat hele kleine details na) onze wensen in 1x goed vertaald. Wow! En nu moet ik 'm nog een week of 11/12 voor me houden.
[/egopost]
Gaaf TM! Met wat je toen als voorbeeld liet zien als werk van die illustratrice ben ik heeeeeeeel benieuwd naar t resultaat! Wat ECHT he, die naam op t kaartje!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef twentemeisje het volgende:
[egopost]
[/Egopost]
Een beetje laat misschien, en ik heb nog niet alles gelezen, dus misschien ook dubbel: maar ik 2 zwarte leggings. 1 van de H&M die op zich prima is alleen kwalitatief moet je er niet teveel van verwachten. De 2e is van prenatal en is voor mij eigenlijk zelfs wat te lang. Ik ben 1.75 dus dan denk ik dat ie voor jou wel zou kunnen. Wat je zegt: met sokken smokkelen. Ik zou daar eens gaan kijken, prijs viel ook wel mee anders had ik em niet gekocht haha.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef mefke79 het volgende:
ik heb de legging nodig voor onder rokjes en met mijn lengte zijn panty's en maillots dan geen goed plan, dan krijg je of een te kort beenstuk of een te wijd buikstuk. Met leggings kan ik smokkelen met de lengte.
Huup, mijn benen beginnen ook weer met vocht, laarzen + legging zit al strakker.
Claudia succes met de afspraak!
Dat dus! Ik werd er echt een beetje week van zeg maar...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:53 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Gaaf TM! Met wat je toen als voorbeeld liet zien als werk van die illustratrice ben ik heeeeeeeel benieuwd naar t resultaat! Wat ECHT he, die naam op t kaartje!
Heb je al die sudoku's al af dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Blijf alsjeblieft egoposten, want dan heb ik tussendoor wat te lezen.
Oh, niks bijzonders, gewoon dat het net de aanzet tot een bevalling kan zijn als je lichaam er al klaar voor is. En mijn lichaam voelde er heel klaar voor. Voor de afspraak in het ziekenhuis ben ik nog 3 keer naar het toilet geweest (slijm!), ik voelde me wat duizelig en het verbaasde me niet dat mijn onderdruk wat verhoogd was. Dus toen dacht ik: lichaam klaar, strippen maar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat stond daarin dan? *aagje is*
Jemig lekker dan! Hebben ze dit ook geflikt toen je zwanger was van Jan?? Want anders zou het heel raar zijn dat ze dat nu ineens wel 'moeten' doen en tijdens de zwangerschap van hem niet. Waardeloos iig!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef DJMO het volgende:
<egopost>
</egopost>
Jan heeft anderhalf jaar onder toezicht gestaan, vanwege onder andere mijn dochter, maar meer omdat ik de eerste maanden van de zwangerschap alcohol dronk en de rvk bang was dat ik terug zou vallen (ben nog steeds clean!).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:00 schreef danic het volgende:
[..]
Jemig lekker dan! Hebben ze dit ook geflikt toen je zwanger was van Jan?? Want anders zou het heel raar zijn dat ze dat nu ineens wel 'moeten' doen en tijdens de zwangerschap van hem niet. Waardeloos iig!
Hahaha nee hoor volgens mij niet. Ik was 2 weken te laat en nu (bijna) altijd op tijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Aventura het volgende:
Het kan zo op een tegeltje!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, niks bijzonders, gewoon dat het net de aanzet tot een bevalling kan zijn als je lichaam er al klaar voor is. En mijn lichaam voelde er heel klaar voor. Voor de afspraak in het ziekenhuis ben ik nog 3 keer naar het toilet geweest (slijm!), ik voelde me wat duizelig en het verbaasde me niet dat mijn onderdruk wat verhoogd was. Dus toen dacht ik: lichaam klaar, strippen maar!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het kan zo op een tegeltje!
[ afbeelding ]
Dit zou bij ons ook zo gaan haha.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:08 schreef Tally het volgende:
Lief: Wat kijken we vanavond?
Ik: Niets! Want er word zo een baby geboren!
Lief: Uhm je bent pas in april uitgerekend!!! Ze komt nu toch niet?
Ik: NEEEEHEEEEEJ Claudia gaat eindelijk bevallen!!!!!
Lief: UhmOkay
jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vond de weeen te vergelijken met een onophoudelijk kotsen van binnen, of zoiets. Een vergelijkbaar soort golven.
Ik was ook leeg, op zoete zwarte thee na.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef miss_sly het volgende:
Misschien heb ik wel niet gekotst of ben ik anderszins leeggelopen, omdat ik na het avondeten de avond ervoor (pannenkoeken) niets meer gegeten had en de bevalling de volgende ochtend begon. Leeg is leeg, toch?
die wekken weeeen op. Als je lichaam er klaar voor is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef danic het volgende:
Wat is dat toch steeds met die pannenkoeken?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef danic het volgende:
[..]
Dit zou bij ons ook zo gaan haha.
Niemand die ook maar begrijpt (behalve beste vriendin) dat ik hier zo graag rondhang. Iedereen denkt dat je alleen maar bang wordt gemaakt op forums, maar ze vergeten even dat je wel maandenlang een club vormt (waar nieuwe mensen gewoon welkom zijn)
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef Twinkly het volgende:
Als jij het zo omschrijft Huup lijkt het wel alsof ik geen persdrang gehad heb, ik herken dat echt niet. Ze zei ook gewoon dat ik moest persen omdat ik 10 cm ontsluiting had. Misschien dat het daarom ook zo lang duurde (1,5 uur).
Alhoewel... tijdens het persen kwamen de weeen langzamer en toen ik lag wist ik echt wel wat ik moest doen. De eerste 3 kwartier zat ik op de baarkruk en lukte het niet zo.
Op mijn zwangerschapscursus zei de leidster dat meepersen alleen vervelend is voor jezelf omdat de baarmoedermond dan opzwelt en de bevalling daardoor langer duurt. Ik weet alleen niet of dat echt zo is, want heel lang persen is voor de baby natuurlijk ook niet goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bij s begon ik al te persen met 4 cm. Ze kwam in nood en ik was echt bang dat il haar klem gewest had. Dnb bij r begon ik te persen met 7 cm en dat lukte. Hij was er 15 minuten na de constatering van 7 cm.
nou ik durf wel een wedje te doen dat je weet wat prostaglandingesen is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef danic het volgende:
Aah oké, die ga ik onthouden, pannenkoeken![]()
Maar ananasharten die zijn toch niet te vr*t*n? Sorry hoor! En tonic lust ik niet en prostaglandingesen ken ik ook niet
jawel hoor, dat ken je wel en dat kan je welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef danic het volgende:
Maar ananasharten die zijn toch niet te vr*t*n? Sorry hoor! En tonic lust ik niet en prostaglandingesen ken ik ook niet
prostaglandines zitten in het zaad van je ventquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef danic het volgende:
Ik heb er ook even over gedaan om hem te snappen hoor, maar zoals Pessie het op 10 februari duidelijk uitlegt:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef danic het volgende:
In mijn ziekenhuis is de grens 2 uur. Ze hebben 5 minuten gewacht met ingrijpen omdat het persen heel goed ging en ze me de kans wilden geven. En tja, toen was 'ie er!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Twinkly het volgende:
Wat hebben jullie lang geperst Claudia en Huup! Ik dacht altijd dat dat niet mocht, dat 1,5 uur de grens was ofzo?
Claudia hoe snel komen de weeen nu en hoe lang duren ze? Hoe gaat het nu verder eigenlijk, moet je nu zelf beslissen wanneer je naar het ziekenhuis gaat? Want nu komt er niemand tussendoor even kijken hoe het ervoor staat toch?
Zat me al af te vragen aan wat voor apparaat jij lag, dat met cl afgekort wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |