Is ook een nogal discriminerende maatregel. Iemand die niet in staat is vrijwilligerswerk te doen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:31 schreef Picchia het volgende:
Volgens mij ging hier een poosje terug nog een topic over. Toen was mijn voorstel om volhardende illegalen rechten te laten opbouwen via een onaantrekkelijke procedure. Dat mensen vanuit een sobere opvang zich bijvoorbeeld door het verrichten van vrijwilligerswerk kunnen inkopen over een bepaalde periode.
Maar zo out of the box denken ze in Den Haag niet.
Ik blijf het een gebrek van ons systeem vinden en na zoveel jaar kan je het niet meer maken dus eigen schuld dikke bult. Om van het gezeik in één keer af te zijn is het beter een generaal pardon voor dit soort gevallen te verlenen en een sneller systeem te implementeren. Dit kabbelt maar voort als een soort chronische aandoening.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet. Het zijn vooral economische vluchtelingen heb ik van Leers begrepen. Je overtuigt me alleen met een generaal pardon voor oorlogsvluchtelingen, en misschien politieke vluchtelingen zoals bv. homo's die de doodstraf kunnen krijgen in eigen land, hoewel dit weer erg misbruik gevoelig is. Daar zal de politiek zich over moeten buigen.
Wat mij betreft bestaan die regelingen naast elkaar. Maar feit is dat het aantal illegalen in Nederland altijd in de groei is, met vele duizenden per jaar. Wegsturen werkt maar voor een bepaalde groep. Een grote groep beland gewoon de illegaliteit en zijn ons daar alleen maar tot last. Dan heb ik liever dat ze iets nuttigs gaan doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is ook een nogal discriminerende maatregel. Iemand die niet in staat is vrijwilligerswerk te doen?
Ik vind dat illegalen gewoon teruggestuurd moeten worden, werkt beter dan inkopen.
Tomquote:
..Je staat met Rutte op beeld.quote:
Heb je een link toevallig? ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef Tijger_m het volgende:
Speech van Obama net gezien, eindelijk toont hij zich weer als de Obama van de campagnes en doet hij wat de RNC niet schijnt te kunnen, volwassen en waardig reageren
Yes we can:quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je een link toevallig? ben wel benieuwd.
Tja, dat is soms wel storend maar goed, het zijn en blijven amerikanen, natuurlijk.quote:
Ik zit op school, dus ik kan het niet kijken. Gaat hij op mijn kernenergie vraag in?quote:
quote:
Ja, beetjequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik zit op school, dus ik kan het niet kijken. Gaat hij op mijn kernenergie vraag in?
Hoiquote:
Ik zie het Mark R nog niet doen. Hier is Obama wel erg goed in hoor.quote:
Jazeker, hij zei dat je die windmolens in je reet kan steken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik zit op school, dus ik kan het niet kijken. Gaat hij op mijn kernenergie vraag in?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Jazeker, hij zei dat je die windmolens in je reet kan steken.
Wat er weer op neer komt dat je die windmolens in je reet kan stekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
Nou, eerder dat het niet moet draaien op subsidie.
Prima! Zonde van de productiemiddelen en ze verdienen zichzelf qua CO2 niet terug.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat er weer op neer komt dat je die windmolens in je reet kan steken
En het is nog wel zo'n fraai gezicht, al die windmolens in de polder.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat er weer op neer komt dat je die windmolens in je reet kan steken
Terecht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:24 schreef Tem het volgende:
Zo weer fijn bijgedragen aan de staatskas. Aangehouden door vijf agenten voor het met de fiets door rood rijden! 50 euri boete.......(tweede keer al).
Nee:quote:
quote:
Vijf is wel iets te veel van het goede. Ik ben wel eens aangehouden door twee bloedmooie agentes toen ik brokken maakte op de parkeerplaats. Degene tegen wie ik aanschampte belde de politie.quote:
vijf vond ik ook wat veel daarnaast is het gewoon cashen natuurlijk, zeker in de grote stad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vijf is wel iets te veel van het goede. Ik ben wel eens aangehouden door twee bloedmooie agentes toen ik brokken maakte op de parkeerplaats. Degene tegen wie ik aanschampte belde de politie.
quote:Wilders woest op Nijmeegs schoolhoofd
NIJMEGEN - Geert Wilders van de PVV is zo boos op de Nijmeegse schooldirecteur Theo van Lankveld, dat hij wil dat de man op non-actief wordt gesteld.
'De directeur heeft zich in een e-mail aan het gehele personeel van die school afgezet tegen de Partij voor de Vrijheid, terwijl tegelijkertijd wordt opgedragen het islamitische offerfeest te faciliteren.' Wilders heeft inmiddels vragen aan onderwijsminister Marja van Bijsterveldt gesteld.
In de mail vraagt het schoolhoofd zich af of 'een aantal leden van de PVV het ontzag voor de Westerse samenleving zelf wel op kunnen brengen.' Het is niet aan schooldirecteuren om zich met politiek bezig te houden, stelt Wilders, verwijzend naar de mail.
Je bent een veelpleger, dat geef je zelf al aan. Strenge aanpak is dus nodig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:32 schreef Tem het volgende:
[..]
vijf vond ik ook wat veel daarnaast is het gewoon cashen natuurlijk, zeker in de grote stad.
Klopt. volgende keer voorwaardelijke gevangenisstraf. Gelukkig werd die griet er ook een beetje ongemakkelijk van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent een veelpleger, dat geef je zelf al aan. Strenge aanpak is dus nodig.
Eerste tekenen van een dictatoriaal bewind.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ons dictatortje laat weer van zich horen. Overigens zie ik niet in hoe faciliteren van het offerfeest verband houdt met kritiek leveren op de PVV.
Trouwens, kan de politiek een schoolhoofd op non-actief zetten? Lijkt me niet, toch?
Met de boeien mee naar het bureau. Samen met een burqadraagster achterin het busje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt. volgende keer voorwaardelijke gevangenisstraf. Gelukkig werd die griet er ook een beetje ongemakkelijk van.
Ach, het is weer eens blaatvoer voor de aanhang, hij weet dondersgoed dat de politiek dat niet kan maar het kutvolk wat op hem stemt is weer blij want "Geert pakt de moslims aan"quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ons dictatortje laat weer van zich horen. Overigens zie ik niet in hoe faciliteren van het offerfeest verband houdt met kritiek leveren op de PVV.
Trouwens, kan de politiek een schoolhoofd op non-actief zetten? Lijkt me niet, toch?
Die agente was wel een leuke turkse griet volgens mij, alleen een beetje jong.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met de boeien mee naar het bureau. Samen met een burqadraagster achterin het busje.
Wat heeft hij eigenlijk gezegd? Dat hij zn Groenrechtse trekjes heeft afgezworen uit angst te worden afgezeken door de PVV?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:42 schreef TomLievense het volgende:
Hij lult dat hele verhaal wel heel makkelijk aan elkaar, die Mark Rutte. Chapeau!!
Gelukkig heeft hij niet gezegd dat 'vind u' met dt gescheven moet worden.
Te jong? Hoe oud ben jij, opa?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Die agente was wel een leuke turkse griet volgens mij, alleen een beetje jong.
Het enige wat hij aan hoopt te pakken, is een Nederlands schoolhoofd. Toch knap op hoe de islam er weer bij weet te betrekken. Net of dat gelul over het offerfeest ene hol heeft te maken met zijn kritiek op de PVV. Eigenlijk is het gewoon van de gekken. Als we hierover een topic openen dan wordt die mafketel nog gesteund ook. Wilders mag immers alles over iedereen zeggen, maar niemand wat over hem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens blaatvoer voor de aanhang, hij weet dondersgoed dat de politiek dat niet kan maar het kutvolk wat op hem stemt is weer blij want "Geert pakt de moslims aan"
35 en haar schatte ik rond de 20. Daarnaast heb ik genoeg aan mijn eigen vriendin.....en voor een buitenvrouw heb ik weer niet de juiste genenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Te jong? Hoe oud ben jij, opa?
Nee, hij zegt dat de overheid niet moet kiezen tussen verschillende typen stroom. Hij vindt dat het aan de markt overgelaten moet worden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk gezegd? Dat hij zn Groenrechtse trekjes heeft afgezworen uit angst te worden afgezeken door de PVV?
met daarbij dat een bedrijf een afweging kan maken om te investeren in enigszins gesubsidieerde groene technologieën. Alleen gaat de overheid er niet over welke technologie het specifiek zou moeten zijn...althans dat begreep ik eruitquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat de overheid niet moet kiezen tussen verschillende typen stroom. Hij vindt dat het aan de markt overgelaten moet worden.
Inderdaad, maar zo gaan we natuurlijk nooit de klimaatdoelstellingen halen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:54 schreef Tem het volgende:
[..]
met daarbij dat een bedrijf een afweging kan maken om te investeren in enigszins gesubsidieerde groene technologieën. Alleen gaat de overheid er niet over welke technologie het specifiek zou moeten zijn...althans dat begreep ik eruit
Die piloten waren toch naar hun eigen baas gestapt en zeker niet naar de politie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:15 schreef eriksd het volgende:
Iemand gister nog P&W gezien? Met Leers die er niet uitkwam en die twee transaviapiloten die op basis van lichaamshouding van Poch naar de politie zijn gehobbeld?
Ja, laat het vooral over aan de markt. Dan worden we opgescheept met de meest vervuilende troep omdat het lekker goedkoop is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat de overheid niet moet kiezen tussen verschillende typen stroom. Hij vindt dat het aan de markt overgelaten moet worden.
Ik wou dat de VVD een voorbeeld nam aan de conservatieven in het VK, daar inversteren ze tenminste wel in duurzame energie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, laat het vooral over aan de markt. Dan worden we opgescheept met de meest vervuilende troep omdat het lekker goedkoop is.
Hoho, duurzaamheid is verspild geld omdat het klimaatprobleem een hoax isquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:29 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik wou dat de VVD een voorbeeld nam aan de conservatieven in het VK, daar inversteren ze tenminste wel in duurzame energie.
quote:
Het enige wat je duurzaam kunt noemen is dat ze geen staatsschuld doorschuiven naar volgende generaties.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:32 schreef Tem het volgende:
Onbegrijpelijk inderdaad dat ze niet meer aandacht besteden aan duurzaamheid. Het is tenslotte de toekomst.
Je zou bijna gaan lachen wanneer het klimaatprobleem echt voor problemen gaat zorgen. "Nee mensen, er is nog steeds aan de hand." Ik hoor het de klimaatsceptici al roepen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het enige wat je duurzaam kunt noemen is dat ze geen staatsschuld doorschuiven naar volgende generaties.
Geweldig, hij noemt je zelfs bij naamquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het enige wat je duurzaam kunt noemen is dat ze geen staatsschuld doorschuiven naar volgende generaties.
Had ik ook al opgemerkt.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:42 schreef TomLievense het volgende:
Hij lult dat hele verhaal wel heel makkelijk aan elkaar, die Mark Rutte. Chapeau!!
Gelukkig heeft hij niet gezegd dat 'vind u' met dt gescheven moet worden.
Geeft niet, ik had hem zelf ook al gezien.quote:
Doet er niks aan af, op Twitter mag dat, scheelt weer een karakterquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Geeft niet, ik had hem zelf ook al gezien.
Je kunt mijn beweegredenen doorgronden?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Doet er niks aan af, op Twitter mag dat, scheelt weer een karakter
Je twittert of je schrijft voor je werk hè?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je kunt mijn beweegredenen doorgronden?
En als je geen ambtenaar bent kun je spellen zoals je wilt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je twittert of je schrijft voor je werk hè?
En vervolgens wil het kabinet wel nieuwe kerncentralesquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
Nou, eerder dat het niet moet draaien op subsidie.
quote:Italy's constitutional court today ruled that a law which has protected the prime minister, Silvio Berlusconi, from prosecution for alleged corruption and fraud was partially invalid.
The court ruled that the law which allows cabinet ministers including Berlusconi to claim exemption from going to court because of their official duties was not consistent in key points with the constitution.
The ruling will further weaken the 74-year-old premier, who is battling to shore up his fragile centre-right government after scraping through a no-confidence vote last month.
Ja, maar dat levert goedkope stroom op voor Duitsland. Zelf profiteren we er nauwelijks van omdat onze energie productie al heel hoog is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
En vervolgens wil het kabinet wel nieuwe kerncentrales![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |