Is ook een nogal discriminerende maatregel. Iemand die niet in staat is vrijwilligerswerk te doen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:31 schreef Picchia het volgende:
Volgens mij ging hier een poosje terug nog een topic over. Toen was mijn voorstel om volhardende illegalen rechten te laten opbouwen via een onaantrekkelijke procedure. Dat mensen vanuit een sobere opvang zich bijvoorbeeld door het verrichten van vrijwilligerswerk kunnen inkopen over een bepaalde periode.
Maar zo out of the box denken ze in Den Haag niet.
Ik blijf het een gebrek van ons systeem vinden en na zoveel jaar kan je het niet meer maken dus eigen schuld dikke bult. Om van het gezeik in één keer af te zijn is het beter een generaal pardon voor dit soort gevallen te verlenen en een sneller systeem te implementeren. Dit kabbelt maar voort als een soort chronische aandoening.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet. Het zijn vooral economische vluchtelingen heb ik van Leers begrepen. Je overtuigt me alleen met een generaal pardon voor oorlogsvluchtelingen, en misschien politieke vluchtelingen zoals bv. homo's die de doodstraf kunnen krijgen in eigen land, hoewel dit weer erg misbruik gevoelig is. Daar zal de politiek zich over moeten buigen.
Wat mij betreft bestaan die regelingen naast elkaar. Maar feit is dat het aantal illegalen in Nederland altijd in de groei is, met vele duizenden per jaar. Wegsturen werkt maar voor een bepaalde groep. Een grote groep beland gewoon de illegaliteit en zijn ons daar alleen maar tot last. Dan heb ik liever dat ze iets nuttigs gaan doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is ook een nogal discriminerende maatregel. Iemand die niet in staat is vrijwilligerswerk te doen?
Ik vind dat illegalen gewoon teruggestuurd moeten worden, werkt beter dan inkopen.
Tomquote:
..Je staat met Rutte op beeld.quote:
Heb je een link toevallig? ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef Tijger_m het volgende:
Speech van Obama net gezien, eindelijk toont hij zich weer als de Obama van de campagnes en doet hij wat de RNC niet schijnt te kunnen, volwassen en waardig reageren
Yes we can:quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je een link toevallig? ben wel benieuwd.
Tja, dat is soms wel storend maar goed, het zijn en blijven amerikanen, natuurlijk.quote:
Ik zit op school, dus ik kan het niet kijken. Gaat hij op mijn kernenergie vraag in?quote:
quote:
Ja, beetjequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik zit op school, dus ik kan het niet kijken. Gaat hij op mijn kernenergie vraag in?
Hoiquote:
Ik zie het Mark R nog niet doen. Hier is Obama wel erg goed in hoor.quote:
Jazeker, hij zei dat je die windmolens in je reet kan steken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik zit op school, dus ik kan het niet kijken. Gaat hij op mijn kernenergie vraag in?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Jazeker, hij zei dat je die windmolens in je reet kan steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |