Wat er weer op neer komt dat je die windmolens in je reet kan stekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
Nou, eerder dat het niet moet draaien op subsidie.
Prima! Zonde van de productiemiddelen en ze verdienen zichzelf qua CO2 niet terug.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat er weer op neer komt dat je die windmolens in je reet kan steken
En het is nog wel zo'n fraai gezicht, al die windmolens in de polder.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat er weer op neer komt dat je die windmolens in je reet kan steken
Terecht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:24 schreef Tem het volgende:
Zo weer fijn bijgedragen aan de staatskas. Aangehouden door vijf agenten voor het met de fiets door rood rijden! 50 euri boete.......(tweede keer al).
Nee:quote:
quote:
Vijf is wel iets te veel van het goede. Ik ben wel eens aangehouden door twee bloedmooie agentes toen ik brokken maakte op de parkeerplaats. Degene tegen wie ik aanschampte belde de politie.quote:
vijf vond ik ook wat veel daarnaast is het gewoon cashen natuurlijk, zeker in de grote stad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vijf is wel iets te veel van het goede. Ik ben wel eens aangehouden door twee bloedmooie agentes toen ik brokken maakte op de parkeerplaats. Degene tegen wie ik aanschampte belde de politie.
quote:Wilders woest op Nijmeegs schoolhoofd
NIJMEGEN - Geert Wilders van de PVV is zo boos op de Nijmeegse schooldirecteur Theo van Lankveld, dat hij wil dat de man op non-actief wordt gesteld.
'De directeur heeft zich in een e-mail aan het gehele personeel van die school afgezet tegen de Partij voor de Vrijheid, terwijl tegelijkertijd wordt opgedragen het islamitische offerfeest te faciliteren.' Wilders heeft inmiddels vragen aan onderwijsminister Marja van Bijsterveldt gesteld.
In de mail vraagt het schoolhoofd zich af of 'een aantal leden van de PVV het ontzag voor de Westerse samenleving zelf wel op kunnen brengen.' Het is niet aan schooldirecteuren om zich met politiek bezig te houden, stelt Wilders, verwijzend naar de mail.
Je bent een veelpleger, dat geef je zelf al aan. Strenge aanpak is dus nodig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:32 schreef Tem het volgende:
[..]
vijf vond ik ook wat veel daarnaast is het gewoon cashen natuurlijk, zeker in de grote stad.
Klopt. volgende keer voorwaardelijke gevangenisstraf. Gelukkig werd die griet er ook een beetje ongemakkelijk van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent een veelpleger, dat geef je zelf al aan. Strenge aanpak is dus nodig.
Eerste tekenen van een dictatoriaal bewind.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ons dictatortje laat weer van zich horen. Overigens zie ik niet in hoe faciliteren van het offerfeest verband houdt met kritiek leveren op de PVV.
Trouwens, kan de politiek een schoolhoofd op non-actief zetten? Lijkt me niet, toch?
Met de boeien mee naar het bureau. Samen met een burqadraagster achterin het busje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt. volgende keer voorwaardelijke gevangenisstraf. Gelukkig werd die griet er ook een beetje ongemakkelijk van.
Ach, het is weer eens blaatvoer voor de aanhang, hij weet dondersgoed dat de politiek dat niet kan maar het kutvolk wat op hem stemt is weer blij want "Geert pakt de moslims aan"quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ons dictatortje laat weer van zich horen. Overigens zie ik niet in hoe faciliteren van het offerfeest verband houdt met kritiek leveren op de PVV.
Trouwens, kan de politiek een schoolhoofd op non-actief zetten? Lijkt me niet, toch?
Die agente was wel een leuke turkse griet volgens mij, alleen een beetje jong.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met de boeien mee naar het bureau. Samen met een burqadraagster achterin het busje.
Wat heeft hij eigenlijk gezegd? Dat hij zn Groenrechtse trekjes heeft afgezworen uit angst te worden afgezeken door de PVV?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:42 schreef TomLievense het volgende:
Hij lult dat hele verhaal wel heel makkelijk aan elkaar, die Mark Rutte. Chapeau!!
Gelukkig heeft hij niet gezegd dat 'vind u' met dt gescheven moet worden.
Te jong? Hoe oud ben jij, opa?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Die agente was wel een leuke turkse griet volgens mij, alleen een beetje jong.
Het enige wat hij aan hoopt te pakken, is een Nederlands schoolhoofd. Toch knap op hoe de islam er weer bij weet te betrekken. Net of dat gelul over het offerfeest ene hol heeft te maken met zijn kritiek op de PVV. Eigenlijk is het gewoon van de gekken. Als we hierover een topic openen dan wordt die mafketel nog gesteund ook. Wilders mag immers alles over iedereen zeggen, maar niemand wat over hem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens blaatvoer voor de aanhang, hij weet dondersgoed dat de politiek dat niet kan maar het kutvolk wat op hem stemt is weer blij want "Geert pakt de moslims aan"
35 en haar schatte ik rond de 20. Daarnaast heb ik genoeg aan mijn eigen vriendin.....en voor een buitenvrouw heb ik weer niet de juiste genenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Te jong? Hoe oud ben jij, opa?
Nee, hij zegt dat de overheid niet moet kiezen tussen verschillende typen stroom. Hij vindt dat het aan de markt overgelaten moet worden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk gezegd? Dat hij zn Groenrechtse trekjes heeft afgezworen uit angst te worden afgezeken door de PVV?
met daarbij dat een bedrijf een afweging kan maken om te investeren in enigszins gesubsidieerde groene technologieën. Alleen gaat de overheid er niet over welke technologie het specifiek zou moeten zijn...althans dat begreep ik eruitquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat de overheid niet moet kiezen tussen verschillende typen stroom. Hij vindt dat het aan de markt overgelaten moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |