Hiep hiep hoera Billyquote:
Thnx!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hiep hiep hoera Billy![]()
Gefeliciteerd
![]()
[ afbeelding ]
En jij ook natuurlijk oh-oh gefeli
Ik las net je post over Bor, toen ik aan het teruglezen was, sterkte nog met het verlies.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Gefeliciteerd Billy! Mijn vriendin heeft ondertussen al flink wat 'puppy-material' in huis gehaald voor Pixel. We hoeven alleen nog een mand en een riem.
Hihi dat zijn wel net de essentiële zakenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Gefeliciteerd Billy! Mijn vriendin heeft ondertussen al flink wat 'puppy-material' in huis gehaald voor Pixel. We hoeven alleen nog een mand en een riem.
Dankjewel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las net je post over Bor, toen ik aan het teruglezen was, sterkte nog met het verlies.![]()
En wat spannend een nieuwe pup!
Haha klopt, maar een riem is een beetje zoiets wat je ook wel goedkoop kunt kopen en net zo goed werkt, en nog geen kans gezien om naar de Action te gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihi dat zijn wel net de essentiële zaken
We hebben al een hippe rode halsband. De riem boeit me niet zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Niks dr van, riemen moeten hip zijn ja
Dat was gisterenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:51 schreef Dandilion het volgende:
het is feest in het zonnige zuiden!!!Billy lekker ding gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Het is ook echt een dropjequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:32 schreef Guess. het volgende:
Ow wat lief Joey lijkt erg op mijn hondje Bas die al lang overleden is,
maar mijn lieve lieve hondje blijft
Haha, 38 rondjes, wat gepiep en vervolgens staat de ander gewoon op na één blafje.quote:
Ja toen werd ie boos en maakte Bil dat ie weg kwamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, 38 rondjes, wat gepiep en vervolgens staat de ander gewoon op na één blafje.
Nog drie dagen dan komt Pixel!
Ik heb niet echt een duidelijke foto bij de hand. Hier kijkt ie een beetje moeilijk ivm de kat hihi!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:20 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Het is ook echt een dropjeHeb je nog een foto van Bas?
Oh wat een lieverdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een duidelijke foto bij de hand. Hier kijkt ie een beetje moeilijk ivm de kat hihi!
[ afbeelding ]
Hij kwam uit een gerenommeerde kennelquote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef Belana het volgende:
och wat sneu zeg dat mensen hun hond zo een leven geven! wel erg fijn dat ie bij jou terecht gekomen is! 13 jaar alweer! nou dan doet ie het best pittig!!
ongelooflijk zeg zulke mensenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij kwam uit een gerenommeerde kennel![]()
Hij zat daar puur voor de fok, showen deed ze ook wel es met hem maar hij was wagenziek en wilde met haar niet lopen in de ring.
Met mij wel , als een tierelier![]()
Dus ik heb m nog kampioen gemaakt puur om dat wijf te gallen
Het is nog vroeg in het seizoen,temperatuur speelt ook mee.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef Belana het volgende:
heerlijk weer vandaag he! Ik was helaas wat ziekig en lag in bed, Nick is met Noes naar het park geweest en daar heeft ze zich flink kunnen uitleven. Ze weigert alleen het water in te gaan, dat vind ze niks. Waarschijnlijk is ze, toen ze als 9/10 weken pup in het vijvertje viel hier in het kleine park, toch zo geschrokken van water dat ze niet durft, anders kan ik het niet verklaren. een leonberger die niet zwemt is best uniek
quote:
Ah gosquote:Op maandag 17 januari 2011 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Even een snelle post vanuit de auto: http://yfrog.com/h3kpwovj
Hij steekt volgens mij zijn verkeerde poot opquote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm, weet niet precies hoeveel hij weegt, in ieder geval vrij weinig.
De mama van Pixel is een Dwergkees en de vader een Chihuahua.
Pixel-spam:
[ afbeelding ]
een kennis van mij had er 1. Die huid voelde echt raar aan/ Brrrrquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag psies een jaar geleden:
[ afbeelding ]
Kijk hoe mini![]()
[ afbeelding ]
Dikke bolle puppypens![]()
[ afbeelding ]
Februari 2010:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maart 2010:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
April 2010:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juni 2010:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juli 2010:
[ afbeelding ]
Augustus 2010:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
September 2010:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oktober 2010:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
November 2010:
[ afbeelding ]
December 2010:
[ afbeelding ]
Januari 2011![]()
[ afbeelding ]
Hij is niet veel veranderd iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Belana het volgende:
hij doet eigenlijk nog net zo
![]()
![]()
de hele tijd aandacht vragen en de patser uithangen whahahahaha
Hoe hou je hem schoon met dit weer .quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:50 schreef winterstorm666 het volgende:
even een klein fotootje van mijn loopmaatje yuma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorryquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef Dandilion het volgende:
@ wise.. daar krijg ik nachtmerries van.. :S lijkt toch net de grote boze wolf met omas pyjama aan!
eigenlijk heel simpel!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Hoe hou je hem schoon met dit weer .
het gaat best goed!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Tis een barzoi ,een van de rassen waar ik echt verliefd op ben![]()
En Winterstorm, hoe gaat het nu bij jullie?
Zou je em mij ook even willen pm-en? Het is echt een moppiequote:
quote:
Mijn hond is dikke maatjes met de kat, de kat niet zo met hem. De kat accepteert het als Frodo aan zijn oren likt, bijt en speelt, en als hij het zat is, duwt hij hem op de grond en loopt wegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:03 schreef trovey het volgende:
Hier zij de dames ook dikke maatjes met de katten alhoewel ze eerst geen idee hadden wat Conchita nu eigenljk was toen ze hier als pup kwam.Ze hebben haar maar opgevoed tot kat met een paar rare trekjes die zijn blijven hangen: gaatje graven, plasje doen en dichtgooien.
De laatste jaren hebben de dames intensief contact met 2 terriers van een kennis en nu nemen ze ook dingen van die twee over...met andere woorden...ze worden meer hond, dus grommen bijvoorbeeld als ze wat lekkers krijgen en de katten lopen erlangs. De katten zitten dan echt te kijken...zeg, zo hebben we de opvoeding niet gedaan, laat dat.
Moet je sterk zijn, hij is zwaaar.quote:
Pixel loopt 's nachts ook te janken. En we hebben geen deuren in onze woonboot. Vaak wakker geworden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef trovey het volgende:
En Sasha poept door...net even twee tapijtttegels eruit moeten halen om ze schoon te maken...tijd voor de bench.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Pixel loopt 's nachts ook te janken. En we hebben geen deuren in onze woonboot. Vaak wakker geworden.
Goh...hoe kom ik toch aan die pijn in mijn rugquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:11 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Nordy in haar favoriete hoekje
Edit: het valt me net pas op dat de lading losse haren op de foto wel erg opvalt
Heb haar net geborsteld, er kwam een halve vuilniszak aan haar vanaf
En nee, ze heeft de bank niet gesloopt, die bank was allang stuk, maar de foulard was in de was
Aah wat zielig.Wij hebben ook een bovenwoning lastig is dat dan he.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:55 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Afgelopen nacht 3 uurtjes geslapen, mevrouw meldde zich elke 15 minuten dat ze toch echt even naar buiten toe moest....slaap dan maar eens fatsoenlijk en nee, even de tuin in zit er niet in als je een bovenwoning hebt.Het lijkt erop dat het nu wat rustiger is geworden met de aandrang...alleen heb ik nu geen slaap.
![]()
Nordyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:11 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Nordy in haar favoriete hoekje
Edit: het valt me net pas op dat de lading losse haren op de foto wel erg opvalt
Heb haar net geborsteld, er kwam een halve vuilniszak aan haar vanaf
En nee, ze heeft de bank niet gesloopt, die bank was allang stuk, maar de foulard was in de was
Balkon ziet mevrouw niet zitten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:13 schreef Guess. het volgende:
[..]
Aah wat zielig.Wij hebben ook een bovenwoning lastig is dat dan he.
Heb je niet een balkon ofzo,of wil ze dat niet?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:07 schreef winterstorm666 het volgende:
hier yuma van 0 tot 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yuma 1 na kleinste
[ link | afbeelding ]
blauwe bandje yuma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Is er met zijn neus ook wat mis dan ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Dandilion het volgende:
ow jullie hebben een ijsbeer als pupje gehad wat een schatje zeg!!
Skip de BorderCollie van mijn ouders is loops.. nou maak ik mijn moeder gek dat ik haar ga laten dekken door een andere border hier verderop in de wijk! jammer genoeg is deze hond doof.. dus die hoort me niet roepen.. kom maar hier is een lekker wijffie voor je!
lol
Dat grijs staat hem heel erg mooiquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef Belana het volgende:
whehehe, hij is gelijk jarig met Liam, mijn oudste zoon, die is vandaag 7 geworden
Ah gefeliciteerd, als ik het had geweten had ik m een chicoverjaardagskaart gestuurdquote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef Belana het volgende:
whehehe, hij is gelijk jarig met Liam, mijn oudste zoon, die is vandaag 7 geworden
Nee joh, dr moeder en haar tweelingzus en haar vader, mij hoor je nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 07:45 schreef Belana het volgende:
ging jij steeds hieperdepiep zeggen oh-oh?
wat een lief accent hebben jullie
of een harde Lquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:17 schreef Belana het volgende:
he jammer
heb jij ook zo'n mooie zachte G?
Dat is een brabanderquote:
Yay Spamquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:28 schreef GimmeGore het volgende:
Nordy is weer helemaal de oude, inclusief het wegvluchten voor de stofzuiger.
Vanochtend ging ze op de bureaustoel zitten toen ik de stofzuiger aanzette.
Spam!
Gefeliciteerd, wat leuk!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een eigen hondje!
Meet Smeagol, Frodo z'n mattie. Hij vindt de wereld nog veel te eng en heeft welgeteld 5 stappen gezet. Lokken werkt niet omdat hij te gestrest is. Maar hij is zo lief.![]()
Weer opnieuw beginnen met zindelijk maken is wel minder.
Oh jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Alhoewel drie om drie natuurlijk wel erg leuk zou zijn , maar ja
Smeagol is een heel erge pup! Maar net een volwassen miniatuur. Straks betere pics, waarop dat duidelijker isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Wat grappig dat honden niet door de mais willen, die van mij zijn er allemaal dol op, ook de nakies, maar goed, ze zijn klein, dus ze zullen meer ruimte hebben om te rennen daar![]()
RenRen, Smeagol is geen puppy zo te zien toch?
Feli, waar komt ie vandaan?
En Nordy Diva![]()
Ik heb een aanbod staan, mijn droomchi is me aangeboden door de eigenaar, hij is nu 5 jaar en ze zijn klaar met showen en fokken met hem![]()
Maar ik ga nee zeggen vrees ik, 5 honden is genoeg.
Alhoewel drie om drie natuurlijk wel erg leuk zou zijn , maar ja
Dan zoekt ze een ander huisje voor hem.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Wat gebeurt er als je besluit hem niet te nemen?
Een Chi is natuurlijk maar een kleintje, op zich past hij nog prima in je roedelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zoekt ze een ander huisje voor hem.
Zoek je nog een leuke mooie chi?
Ah wat een leukerd, die vacht lijkt een beetje ruwquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Dit is m trouwens![]()
[ afbeelding ]
El Toro heet ie, ik heb zijn naam bedacht, ik was vanaf de dag dat ie geboren werd al verliefd op hem
Aw, wat een mooie foto samen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja hij heeft wat lang haar aan zijn staart.
Frits was altijd dol op Toro als we hem tegenkwamen op wandelingen of shows![]()
[ afbeelding ]
Tis een ukje trouwens, een stuk kleiner dan die die ik heb.
Hij komt van dezelfde kennel als Karel en Frits en Polly en Bella
Wat een mooiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja hij heeft wat lang haar aan zijn staart.
Frits was altijd dol op Toro als we hem tegenkwamen op wandelingen of shows![]()
[ afbeelding ]
Tis een ukje trouwens, een stuk kleiner dan die die ik heb.
Hij komt van dezelfde kennel als Karel en Frits en Polly en Bella
Nee! Waar ik het vooral aan zie is dat zijn hoofd nog groot lijkt en dat hij hoog op z'n poten is. Of staat ofzo.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Aw, hij ziet er toch niet uit als een pup he?
Frits was ook nooit puppig, geen puppypootjes en zo.
Toevallig bedacht ik net dat het vandaag precies 11 jaar geleden is dat ik voor mijn eerste eigen hondje naar een nestje chihuahua's van 4 weken oud ging kijken in Moerdijk, en dat ik zomaar met Frits thuiskwam
Bedankt trouwens!quote:
Ooh, sorry! Was dat diequote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, hijs alweer een hele poos dood helaas , hij is op een maand na geen 10 geworden![]()
Maar wel nog steeds blij met hem hoor , had dat kleine kreng niet willen missen in mn leven, ondanks alles
Cutequote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 maanden en 9 dagen.
Hij vindt het zo engBuiten heeft hij geen stap gedaan... Ook nog niet geslapen
En af en toe piept hij omdat hij eenzaam is.
See, hij is wel kleiner
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag 11 jaar later heeft zij 3 kids en ik 5 honden
Dr dochters hebben geloof ik goudvissen, maar niet van hartequote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Heeft zij nog een huisdier of helemaal niks?
Het is natuurlijk ook wel fantastisch, een tante met een hele roedel, wat wilt een kind nog meerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr dochters hebben geloof ik goudvissen, maar niet van harte![]()
De kids zijn wel dol op mijn honden
Jaaaaaaa ikkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zoekt ze een ander huisje voor hem.
Zoek je nog een leuke mooie chi?
Aah goshie,kleine fritsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Yups dat was mn eerste eigen hondje![]()
Kijk, hier was ie dr net en houdt mn zusje hem vast:
[ afbeelding ]
Vandaag 11 jaar later heeft zij 3 kids en ik 5 honden
Ik had nog aan jou zitten denken maar hij is al 5, tis een kennelhond, ik denk dat je het beter niet doetquote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef Guess. het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ikke![]()
Het is een reu he?
Wat een gave foto's allemaal weer!
Waarvoor?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef GimmeGore het volgende:
Nordy is wel heel bezitterig tegen Hektor als het om eten gaat.
Ik moet nog eens bedenken hoe ik haar dat af ga leren.
Ze bijt niet, maar ze gromt en dreigt wel tegen hem als hij in de buurt komt als zij eten heeft.
Maar ook alleen tegen Hekkie, ik mag wel rustig haar eten afpakken.
Ik vroeg het me ook af.quote:
Jaa. Daarom ook Frodo en Smeagolquote:Op zondag 30 januari 2011 13:05 schreef Guess. het volgende:
[..]
Aah goshie,kleine frits![]()
RenRen,die van jou is ook lief,die andere chi heeft wel een volle bos haar
Ja vandaar ook dequote:Op zondag 30 januari 2011 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had nog aan jou zitten denken maar hij is al 5, tis een kennelhond, ik denk dat je het beter niet doetDoe nog es wat foto's van je leuke kwartet
jeetje, wat hard vind ik dat, klaar met showen en fokken en hopla...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Dit is m trouwens![]()
[ afbeelding ]
El Toro heet ie, ik heb zijn naam bedacht, ik was vanaf de dag dat ie geboren werd al verliefd op hem
Yup, vind ik ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:37 schreef Belana het volgende:
[..]
jeetje, wat hard vind ik dat, klaar met showen en fokken en hopla...
Guess, die hap uit de kont-foto, geniaalquote:
ja dat is waar hoor, zo heb ik Cliff de kat van mijn tante gekregen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yup, vind ik ook.
Maja, daarom mochten Kees en Chico ook weg bij de kennel, voor de honden is het vaak wel fijner
Ik praat het niet goed maar ergens is het vaak wel meer in het belang van de hond om nog een fijn nieuw huisje te krijgen natuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat is waar hoor, zo heb ik Cliff de kat van mijn tante gekregen.
maar het idee...
Dat nonchalante mondje van het menneke en de teckel die idd niks van de camera moetquote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kijken ze alletwee echt zo geweldig![]()
JA WAT NOU?
Omdat het een beetje obsessief wordt.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af.
Zulke dingen regelen ze maar lekker onderling, zolang ik het maar kan pakken wanneer ik dat wil
Het speelt al even geloof ik dus het is wel zaak dat ze genoeg vocht en voedingsstoffen vast blijft houden ,maar indien mogelijk zou ik een dag geen voer geven .quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:54 schreef Belana het volgende:
vannacht zijn we er wel 6 eer uit geweest voor die arme Noes, ik hoop dat de pasta en het voer snel helpen. straks mijn tuin maar even schoon spoelen
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Weet je nog wat je zei voor je m kreeg? Nou, ben maar niet bang, tis echt een mooitje![]()
24 uur later : http://www.tate.org.uk/mo(...)stroyed_room_lrg.jpgquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:27 schreef GimmeGore het volgende:
Nordy had vandaag weer vanalles gesloopt, dus voor straf moest ze naar beneden (onze woonkamer zit op de eerste verdieping, slaapkamers beneden. Dan kan ze alleen in het halletje liggen)
Heel zachtjes hoorde ik haar weer naar boven sluipen. Maar ik was in de keuken, dus met mijn rug naar de trap toe. Eventjes net doen alsof ik haar niet gehoord had.
Dus ik loop de keuken weer uit, ligt ze heel zielig te kijken vanuit de mand.
Negeren....
Ik ga in de bank zitten, komt ze heel zachtjes, met haar buik over de grond aan gekropen.
Hele zielig kijken..."Baasje? Ben ik weer lief?"
Springt ze naast me in de bank. Pootjes geven (was trouwens voor het eerst dat ze dat uit zichzelf deed) nog steeds zielig kijken. Mijn gezicht likken. Nog even zielig kijken
Aaaaaaaaaaaaaaargh, daar kan je toch niet boos op blijven
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef zeeeend het volgende:
[..]
24 uur later : http://www.tate.org.uk/mo(...)stroyed_room_lrg.jpg
Verdelen over vier maaltijden ,inplaats van tweequote:Op woensdag 2 februari 2011 07:38 schreef Belana het volgende:
Hier een rustige nacht gehad, op jullie aanraden haar maar laten vasten vanaf gistermiddag en ze zal wel leeg zijn. even zo laten maar vandaag dan. ze drinkt voldoende en is verder in goeie doen. die darmen maar even rust gunnen en dan vanavond rustig aan beginnen met het speciale voer.
Hopen dat dat dan goed gaat.
Voor de gewone dunne darm diarree geef ik :quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:09 schreef Belana het volgende:
ja ik verdeel het idd over 4 keer en veel rust ertussen nu. kalm aan.
ik ga eens kijken naar dat middeltje
Ik had hier de eerste vorig jaar in de nacht van 17 op 18 februari en de 24 was de eerste er weer uit .quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:49 schreef Belana het volgende:
Noes is er ook niet ziek van verder, maar het duurt nu al een week.
dat is dus niet gek begrijp ik?
het is allemaal nieuw voor me dit hoor.
I/D heeft ze dan waarschijnlijk van Hill'squote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef Belana het volgende:
hills heeft ze gekregen, maar ze weigert te eten.
ze is zo vrolijk als altijd de gek.
ik had inderdaad haar kleedjes al gewassen en ik heb nu dat colostrum besteld, eens kijken of dat helpt.
Je had al een harde poep dus,.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:31 schreef Belana het volgende:
het lijkt iets beter te worden nu, wat een soap zeg
Die van jou staan natuurlijk al (gedeeltelijk) op barfquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik mik dr trouwens altijd wat rauwe kippennekken in bij zachte poep , dan poepen ze binnen no time weer knikkers. Maar niet bij Sjon want die slikt die dingen altijd zonder kauwen door
Pas je routes maar aan dan ,zit er een mooie haardquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef Belana het volgende:
jullie praten raadsels... rauwe kippennekken? en waarom helpt dat dan? barf?
vanmiddag een buurvrouw gesproken met een jonge kees en die heeft het ook en zij had al meerdere mensen gesproken. viraal dus zou je zeggen.
toch maar even dierenarts gebeld, moet ontlasting brengen om te onderzoeken.
gedoe.
Beide,de oudste had al een aantal jaren last huid/vacht problemen na de sterilisatie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef Belana het volgende:
ah zo!! ik ben niet zo thuis in die manier van voeren, doen jullie dat wel dan?
Wat een mooierd was dat, ik knuffel bijna m'n scherm, wat een lieverdquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef Gala6183 het volgende:
Oh trouwens, ik zag superrrrrrrrrlieve foto's van Noes. Mijn ouders hebben ook een superrrrrrrlieve Leonberger gehad. Helaas overledenop de respectabele leeftijd van bijna 13:
[ afbeelding ]
Een heel ander soort hond dan Sepp, maar niet minder lief
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een mooierd was dat, ik knuffel bijna m'n scherm, wat een lieverd!
Ik kan uren naar jou honden kijken!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Beide,de oudste had al een aantal jaren last huid/vacht problemen na de sterilisatie.
Tot op het punt dat ze op hypo-allergeen voer stond ,wat niet smaakte zodat je met de hand moest voeren.
Waarna ze het soms nog uit der bek liet vallen .
Ik had onderwijl een eigen koffiebeker bij de dierenarts en maandelijks bracht een een aardig deel van zijn Volvo bij hem ,tot het moment dat hij ook uitgestudeerd was.
[ afbeelding ]
Maakte toch niet meer uit dus eerst op KVV,dat is kant en klaar vers maar aangezien ze nogal schrokt was dat prakje binnen een minuut weg.
Niet goed voor de spijsvertering
Andere bakken geprobeerd , jeu de boules bal erin ,werkte ook niet .
Daarna steeds grover gaan voeren,halve prooidieren en dergelijke .
Nu een stapje terug ,geen botten meer aangezien ze kanker naast haar endeldarm heeft .
Maar nog steeds knagen en werken voor haar eten
Ze had in augustus nog een paar weken volgens de dierenarts maar ze loopt nog steeds vrolijk rond.
Mijn reu heeft spondylose en HD ,en staat al vier jaar met bevredigend resultaat op Hill's J/D
Hij krijgt dan wel elke dag wat vers erbij maar ik durf niet te experimenteren met hem .
Onder de veertig kilo doet hij het goed ,brok werkt en ik hoef geen calorieën te tellen met brok.
Met tien soorten vlees/vis heb je toch veel verschillen qua voedingswaarde .
[ afbeelding ]
De jongste was altijd onder haar gewicht dus die stond op een Husky voer van 5000 calorieën per kilo
Soms vier maaltijden per dag van 200 gram,voor de periode van drie jaar en ik ben nu vanaf kerstmis
brok vrij en ze blijft goed op gewicht .
Ben over gegaan omdat ik niet tevreden was over haar glans van de vacht ,die is aardig bij gekomen
Ze wil enkel geen botten dus die krijgt ook gemalen.
[ afbeelding ]
Barfen moet je denk ik ook lol in hebben.
Het kost mij aan bereidingstijd twee dagen in de maand voor die twee en steeds meer slagerij apparatuur.
Droog mijn snacks ook zelf,dus geen kleur of conserveringsmiddelen meer .
Het is ook een leerproces qua verhoudingen en dergelijke .
Mijn dierenarts is geen fan ,en geeft als verweer dat een fabrikant een heel team heeft om een uitgebalanceerde voeding aan te bieden.
Is ook wat voor te zeggen,het is maar waar je in gelooft en wat werkt voor je hond .
ow dat kan ik me zo voorstellen! Ik kan me de dag dat we Rasta (de leonberger van mijn moeder) moesten laten inslapen nog zo voor me halen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:08 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Ze was ook echt echt echt een lieverd. Ik kwam laatst foto's tegen die mijn broer had gemaakt op de dag dat we haar moesten laten inslapen en ik schoot zo weer vol
Haha, ik vind die honden altijd zo mooi in hun 'puber'-tijd. Vét grote poten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef Gala6183 het volgende:
Dit is Sepp, de hond van mijn ouders, maar omdat ik tijdelijk bij hun woonde toen we hem kregen ben ik ook erg aan hem gehecht (kan ook niet anders):
[ afbeelding ]
stipjesneus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is van maart 2009 en hij is superrrrrrrrrrrrrrrrrrlief (en hij heeft mijn moeders arm gebroken maar daar praten we niet meer over)
Mooiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef zeeeend het volgende:
goeie dierenarts ,succes van het weekend
[ afbeelding ]
Mooie verhoudingen altijd jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, ik vind die honden altijd zo mooi in hun 'puber'-tijd. Vét grote poten.
Ik moet er zelf niet aan denken om zo'n hond in huis te hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef zeeeend het volgende:
goeie dierenarts ,succes van het weekend
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer allemaal leuke foto's!
Ik kan met Pixel bijna vliegeren met deze wind, hij weegt 1.2kg.
Ik zie het ook echt voor me.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer allemaal leuke foto's!
Ik kan met Pixel bijna vliegeren met deze wind, hij weegt 1.2kg.
Heb je al eens een pak Duck (natuurvoeding) laten proeven?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:11 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik zie het ook echt voor me.![]()
Weet iemand waar ik goeie, objectieve info over verschillende soorten voer kan vinden?
Nordy eet nog steeds bijna niets en ik wil eens weten wat voor mogelijkheden er allemaal zijn.
Droge brokken zijn geen succes, alleen Frolic, maar die schijnen niet zo goed te zijn omdat er veel zout in zit.
Blikvoer kijkt ze niet eens naar om.
Het enige wat ze graag naar binnenwerkt is Renske, verse voeding (nou ja, vers...)
Maar vanwege haar husky-kant, die erg dominant aanwezig is, werd ons aangeraden om haar calorierijk te voeren. En Renske is niet calorierijk. Voor de calorieën zou ze 7-8 bakjes Renske voeding op een dag moeten krijgen.
Je moet er ook geen één nemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:04 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik moet er zelf niet aan denken om zo'n hond in huis te hebben
maar vind em echt prachtig
1 de bovenste dusquote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik hoorde van de week met uitlaten van een buurman, die ook een husky heeft, dat hij een herdersharkje gebruikt omdat ze nu zo in de rui zijn.
Dus ik googlede even op herdersharkje, maar ik krijg steeds verschillende plaatjes:
deze
[ afbeelding ]
en
deze
[ afbeelding ]
Maar welke is nou voor de ondervacht? Die onderste lijkt me niet zo prettig eigenlijk
Wat ,de diarree of iets vreten wat niet om te eten isquote:Op zondag 6 februari 2011 13:22 schreef Belana het volgende:
oooow wat is ie leuk!!!Oscar
tja, Noes.... punt is dat ze iedere keer oor je het weet weer iets vreet wat niet om te eten is en dat irriteert die darmen dan weer... dus het gaat wel beter, om dan vervolgens weer slechter te gaan. word er gek van...
maar het zal wel over gaan neem ik aan
Wat leuk Lau, een nieuwste erbijquote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef Lau. het volgende:
Long time no see!
Inmiddels is onze roedel uitgebreid van 1 hontie, naar 2 honties!
Goeie reden dus om even hier te komen showen
Hontie nummer 2, Oscar :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier het verschil tussen hontie 1, Tessy, en hontie 2:
[ afbeelding ]
Geniale fotoquote:Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
3.... 2.... 1....
FIGHT..!!
*TINGELING*
Die katten toch ook altijdquote:
Deze foto is zoooooo liefquote:
Dit is echt te liefquote:Op zondag 6 februari 2011 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en Chico kreeg vandaag van vrienden een nieuwe beer.
En hij en Robijntje zijn in de zevende hemel met elkander![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yep, alles gaat die bek inquote:Op zondag 6 februari 2011 23:23 schreef Dandilion het volgende:
Eten van de straat? Gatsie:-P
is Noes zo'n schooieraar?
ik zou gewoon naar een tattooshop gaan en het voorleggen joh, zijn vaak creatieve lui die met leuke ideeen komenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar inspiratie voor een tattoo met Frits zn pootafdruk, maar ik kom echt alleen maar lelijke dingen tegen, hier iemand een idee?
Het is wennen voor haar, ze moet nu haar speeltjes delen!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Lau, een nieuwste erbijHoe vindt Tessy het?
We hebben hem van Marktplaats, we wouden eerst een hondje uit t asiel maar in asiels in de regio zaten geen hondjes naar onze wens... Dus toen werd 't marktplaats!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh my, Tessy heeft een grote broer![]()
Sjon had bijna Oscar geheten![]()
Waar komt hij vandaan en vinden ze elkaar lief?
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:18 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Sepp heeft al 2 keer een tennisbal naar binnen gewerktDat is ook echt een vreetmonster.
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:18 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Sepp heeft al 2 keer een tennisbal naar binnen gewerktDat is ook echt een vreetmonster.
En met ideeën die redelijk origineel zijn. Waarschijnlijk is alles qua tattoo al een keertje gedaan, maar alleen een pootje met dan zijn naam eronder in een standaard lettertype kan natuurlijk altijd leuker.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:06 schreef Belana het volgende:
[..]
ik zou gewoon naar een tattooshop gaan en het voorleggen joh, zijn vaak creatieve lui die met leuke ideeen komen
(ik heb 1 maart een afspraak staan bij tattoo Dean om te beginnen aan mijn sleeve woehoeee)
Wat een schatje,op zo'n hondje word ik nou gelijk verliefd! Die 2e fotoquote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had nog wat foto's gevonden van de zomer..van 1 van mijn honden die iemand anders had gemaakt. Moet maar snel weer warm worden, kan ze weer zwemmen;)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
farmfood moet je toch ook juist combineren met kvv van farmfood? om de darmflora op peil te houden?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:54 schreef winterstorm666 het volgende:
@gimmegore ik gebruik voor mijn herders altijd de onderste hark.
ziet er onvriendelijk uit maar ze voelen er weinig van en het werkt als een tierelier.
voor de voeding inderdaad duck of soortgelijke versvoeding.
er bestaan veel samenstellingen en merken.
@belana ik heb farmfood een tijd gevoerd.
prima voer en ik vind het wel lekker ruiken.
beetje maggi-achtig en is ook een wat vettige brok.
alleen heb ik er versvoeding bij gegeven omdat ze toch at schraal bleven.
je kunt er namelijk minder makkelijk meer van geven omdat ze dan aan de dunne poep gaan.
in ieder geval in mijn ervaring en dat van de dierenwinkel.
ik voer op dit moment jarco unibrok
prachtig beestje zegquote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had nog wat foto's gevonden van de zomer..van 1 van mijn honden die iemand anders had gemaakt. Moet maar snel weer warm worden, kan ze weer zwemmen;)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat de leidraad voor Hill's I/D twee weken was,en dan langzaam overgaan .quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:00 schreef Belana het volgende:
[..]
farmfood moet je toch ook juist combineren met kvv van farmfood? om de darmflora op peil te houden?
Ik ben echt zoekende, want gisteren ging ik het lichtverteerbare voer mengen met wat gewoon voer en 's avonds was het weer raak
[..]
prachtig beestje zeg
Toen de buurvrouw zaterdag aan de deur kwam bleek ze haar lithium te zijn vergeten .quote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh my, Tessy heeft een grote broer![]()
Sjon had bijna Oscar geheten![]()
Waar komt hij vandaan en vinden ze elkaar lief?
En Zeeeend, kan de buuf je niet vertellen hoe veel ze normaal eten?
Weet je wat de honden wegen?
Het hangt ook heel erg van de bouw en activiteit af , en van de leeftijd natuurlijk.
Hier krijgen die van 6 kilo van 1 en 4 jaar 150 gram kvv en 's morgens een handvol brokken, maar als we weer meer gaan wandelen krijgen ze twee keer die 150 gram. En die van 13 krijgt twee keer per dag een onsje kvv en dan soms nog wat brokken tussen door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |