Niet een klein hondje? Ik vind dat altijd zo grappigquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:06 schreef Belana het volgende:
ach gos die Sjon, op zoek naar zijn vriendin
Ja die Briards zijn echt leuk zeg, ik kende ze niet. Ik zit soms vast wat te scannen wat ik erbij zou willen over een tijdje, deze is een kanshebber
Ahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef Wickyleaks het volgende:
Mijn puppie mwah beginnend pubbertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7maanden en 2 dagenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef Belana het volgende:
ach kijk nou wat een lekker ding!hoe oud is ie?
Engelsequote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AhIs het een Engelse? Of toch een Amerikaanse?
Dankquote:
Je kan het laten tatoeërenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
hoop het, anders een zwarte marker kopen
quote:De tong van een hond bevat aan het einde van de dag heel wat minder bacteriën dan een vaatdoek. Binnen een dag heeft hij maar 5000 bacteriën op zijn tong. Dit komt doordat een hond bacteriedodende middelen in zijn bek heeft.
De meeste bacteriën in de mond van de hond gaan dood, terwijl ze op een vaatdoekje blijven leven en zich vermenigvuldigen. Daardoor bevat een hondentong minder bacteriën dan een vaatdoek en wordt er gezegd dat de tong schoner is.
Wat leukquote:Op maandag 10 januari 2011 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt zo makkelijk om beste vriendjes te zijn met die van mij![]()
Die kwam logeren toen hun andere chineesje doodging maar die is blijven plakkenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik zat al weer te wachten op wat foto's met Thessa
![]()
Woonde die Peruaan nou bij haar of is dat ook een visite-hondje?
Oh wat leukquote:Op maandag 10 januari 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kwam logeren toen hun andere chineesje doodging maar die is blijven plakken
Uhm, hij staat daar op zn achterpoten te dansen hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
[ afbeelding ]
Kijk Sjon voorbeeldig zitten
Dat zien we niet op die bewuste fotoquote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, hij staat daar op zn achterpoten te dansen hoor
Das een jongenstrui van H&M, geweldig he, als ie niet meer past krijg ik mquote:Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef Guess. het volgende:
Ja dat was mijn idee ook alEn wat heeft ze een leuke trui aan
succes... wel een respectabele leeftijdquote:Op maandag 10 januari 2011 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Onze lieve Bor is vandaag ingeslapen. 15 jaar oud is hij geworden.
Dank! Inderdaad een mooie leeftijd. Het was ook een volhouder hoor. Afgelopen donderdag begon het eigenlijk al. Niet meer eten en drinken, en hij lag maar een beetje. Dunne ontlasting etc. M'n moeder dacht dat hij wel rustig zou inslapen maar hij is tot vanochtend nog gewoon blijven liggen en ademen en bij kennis. Hij keek vanochtend zo zielig en angstig dus het leek ons beter om hem in te laten slapen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
succes... wel een respectabele leeftijd
Ja, nadeel van huisdieren. Die overleef je meestal en afscheid nemen van een dierbare is altijd jammer.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Heel veel sterkte, hoe langer je ze hebt, hoe meer je aan ze gehecht bent![]()
Hebben jullie de pup al?
Ah dat is wel mooi dat uitstrooien zoquote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, nadeel van huisdieren. Die overleef je meestal en afscheid nemen van een dierbare is altijd jammer.
De pup komt volgende week. Dus ze wisselen elkaar mooi af. We laten Bor cremeren en mijn ma gaat nog een laatste keer met hem fietsen en hem uitstrooien op de plek in het bos waar hij altijd zo graag liep.
Dat was geen probleem geweest, ik woon niet meer thuis. Hij was altijd zo bang als hij naar de dierenarts moest dus we hoopten eigenlijk dat hij thuis rustig zou inslapen. We wouden hem niet 'bang' laten overlijden bij de dierenarts maar volgens mij heeft hij dat bijna niet meer mee gekregen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dat is wel mooi dat uitstrooien zo![]()
En idd, ze wisselen elkaar wel mooi af zo, hoe cru het ook klinkt.
Wss ook wel fijn voor Bor dat ie op zn oude dag niet nog met een drukke pup wordt opgezadeld, als ie al zo slecht was...
Ah ok.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was geen probleem geweest, ik woon niet meer thuis. Hij was altijd zo bang als hij naar de dierenarts moest dus we hoopten eigenlijk dat hij thuis rustig zou inslapen. We wouden hem niet 'bang' laten overlijden bij de dierenarts maar volgens mij heeft hij dat bijna niet meer mee gekregen.
Ik ben er pas achter gekomen dat er een dierenarts in den haag is die aan huis komt om je huisdier in te laten slapen..... denk ook dat ik dat ga doen maar hopenlijk duurt dat nog heeeeeeeeeeeeeeel langquote:Op maandag 10 januari 2011 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was geen probleem geweest, ik woon niet meer thuis. Hij was altijd zo bang als hij naar de dierenarts moest dus we hoopten eigenlijk dat hij thuis rustig zou inslapen. We wouden hem niet 'bang' laten overlijden bij de dierenarts maar volgens mij heeft hij dat bijna niet meer mee gekregen.
dellie Kees tegen Thessa: kom es hier schatje je heb een snottebel die haal ik wel ff weg lekkere meid!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat echt de hele tijd zo, ik vind het megagoor, maar dr ma vindt het prima , dus whatever dan maar he
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja maar als ik zeg "pak je konijntje" scheurtie Steph aan stukjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |