abonnement Unibet Coolblue
pi_90783531
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:30 schreef DJMO het volgende:
hij is nu nog onder narcose, en eer dat ik daar aan kom is het al gebeurd. Ik laat het beestje niet jojo-en tussen in narcose gebracht worden, er weer uit komen en dan opnieuw om in te moeten slapen.

Ik zit al ruim drie kwartier te huilen, en Jan probeert me te troosten, kind snapt er geen moer van waarom mama zo overstuur is ..
Ach, arme Gizmo :{

en de plannen om kleine Jan vandaag naar de PSZ te brengen zijn zeker ook van de baan?

Tja zoiets als dit brengt de boel natuurlijk ook helemaal in de war ;(

Ik hoop dat Gizmo vredig in zal slapen, het arme beestje heeft al genoeg geleden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 januari 2011 @ 10:42:59 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90783534
Arme Gizmo, maar het is wel beter voor hem nu hij zoveel blijkt te mankeren. Sterkte, DJMO! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 januari 2011 @ 10:49:51 #253
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90783714
Heel veel sterkte wijffie! :*
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 januari 2011 @ 10:51:31 #254
163650 Greys
pi_90783771
Het spijt me, maar zullen we dit wel als In Memoriam topic houden zoals het bedoeld is?
Dus niet met peuterschoolplannen? ;)

Sterkte, DJMO.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90783884
Ah nee! Toch meer verwondingen dan gedacht. ;(
Voor Gizmo is het dan beter om meteen ingeslapen te worden, en hem nog een keer uit de narcose halen zodat jij erbij kunt zijn is alleen maar wreed voor het beestje. Nu is zijn lijden voorbij. Heel veel sterkte!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90783976
Arme Gizmo, maar beter zo voor hem dan maar

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2011 11:10:18 ]
  maandag 3 januari 2011 @ 11:04:22 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90784113
Arme Gizmo. Arme Jan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 3 januari 2011 @ 11:13:42 #258
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_90784397
wat een naar nieuws op de maandag morgen, terwijl het zo goed leek te gaan met Gizmo.
en begraven in je tuin lijkt me niet zo een goed plan gezien jou band met Gizmo, want dan kijk je steeds naar buiten wetende dat hij daar ligt dat brengt alleen maar meer verdriet mee.
En als je toch besluit het wel te doen, begraaf Gizmo dan diep dat andere beesten hem niet kunnen opgraven want die ruiken zoiets. Arme Gizmo.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_90784476
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
:o Je bent er zelf niet eens bij?

Ik behoud me wijselijk van verder commentaar daarover ja.

Arme Gizmo ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 3 januari 2011 @ 11:30:54 #260
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90785016
Wat zielig voor Gizmo :'( Maar het lijden is na 3,5 dag voorbij O+
With the stars as her umbrella
pi_90785332
Ah arm beestje. rip Gizmo
  maandag 3 januari 2011 @ 11:46:18 #262
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_90785621
Rust zacht Gizmo
(en alle andere dieren uit dit topic natuurlijk :@ )
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  One tough cookie maandag 3 januari 2011 @ 11:54:57 #263
169210 liesje1979
pi_90785964
quote:
9s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:04 schreef Copycat het volgende:
Arme Gizmo. Arme Jan.
Dit.
  maandag 3 januari 2011 @ 12:10:04 #264
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_90786524
Och arme Gizmo ;( En arme Jan idd...
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 12:11:54 #265
135305 beequeen
Lost.
pi_90786576
quote:
9s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:04 schreef Copycat het volgende:
Arme Gizmo. Arme Jan.
Dit dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_90788569
Wat een raar verhaal, ziet die dierenarts dit nu pas.
Toen mijn hondje aangereden was zagen ze dit gelijk.
pi_90943219
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2010 11:39 schreef erodome het volgende:
Afgelopen jaar is een erg zwaar jaar geweest op het gebied van dit soort verlies.
Het begon eigenlijk net iets voor vorig jaar toen de buurvrouw aan de deur stond dat Moppie in het achtersteegje lag en niet kon bewegen.
Aangereden was onze eerste gedachte toen bleek dat hij zijn achterhand niet kon gebruiken, maar dat was het niet, het was een bloedprop die vast was komen te zitten in de vervorking van de achterhand, die dus geen bloed meer kreeg.
Op advies van de dierenarts hebben we hem toen in moeten laten slapen.

dit verhaal ken ik!
onze chucky! dit is vorig jaar zomer gebeurd. het was ook mijn kat maar ik woonde niet meer thuis. toevallig ging ik + lief en mijn ouders voor het eerst tegelijk op vakantie, dus mijn broertje van toen 18 jaar was voor het eerst echt alleen thuis. chucky de kat was pas 5 jaar. heb hem nog tot ziens gewenst de laatste dag dat ik hem zag, toen hij nog vrolijk rondhuppelde.
enfin, nog geen week nadat iedereen weg was kwam de buurvrouw aan de deur bij mn broertje dat onze kat ook op de oprit lag en ook de achterhand niet meer kon bewegen, ze dachten dus ook dat hij aangereden was.
dierenarts snapte er niks van wat het was (echt een heeeel stomme d ierenarts waar mn ouders met de nieuwe kat nu ook niet meer heen gaan). zijn kussentjes bleken achteraf zelfs blauw te zijn aan de achterhand wat duidt op een bloedprop inderdaad.
DA wilde hem nog niet laten inslapen, wat pijnstilling gegeven ed. broertje heeft kat thuis gekregen, hele nacht bij gezeten, leek redelijk te gaan, is heel even gaan slapen, kwam terug en foetsie was de kat (dood dus).
balen, want bij navraag bij een andere DA bleek dat als je er vroeg bij bent de kat bloedverdunners kan krijgen waardoor hij mogelijk weer stabiel wordt, weer kan lopen enmisschien nog een paar jaar leeft. dat hadden we best over gehad voor deze lieve lieve schat

wordt er nog emotioneel van, omdat ik dus ook geen afscheid heb kunnen nemen, zat in zuid frankrijk.. mijn broertje heeft het er ook echt heel moeilijk mee nog steeds, ondanks dat ze een nieuwe kat hebben. deze lieverd was gewoon echt heel anders dan andere katten, is niet uit te leggen. het was echt ons maatje :(
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 21:29:41 #268
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90951907
dat heb ik ook meegemaakt met een kat van mij, wimpy.
die lag op een gegeven moment toen ik thuiskwam op de overloop, kon nauwelijks meer bewegen en deed heel raar met zijn ogen (kon ze niet stilhouden).
meteen naar de dierenarts geweest, die een herseninfarct vaststelde. ik kon kiezen: in laten slapen of alles uit de kast halen qua medicatie.

we kozen voor het laatste. een week lang naar de dierenarts, tallozen injecties met ik weet allemaal niet wat en een kat die voor zijn eigen veiligheid in de box van mijn kind lag.
we hielpen hem met eten en drinken (hij wou wel, maar kon het niet) en hij probeerde zelfs, zo verlamd als hij was op teiltje dat we als kattenbak hadden neergezet, zijn behoefte te doen.
uiteindelijk heeft hij het gered, zij het dat hij volledig doof was geworden en alleen nog kon lopen alsof hij een zwaar gedronken had, maar hij was er nog. om nog maar niet te spreken over het luide geschreeuw dat hij deed als hij even niemand zag :D

talloze annekdotes kan ik vertellen over hem. de keren dat we ons het leplazerus naar hem konden zoeken, want meneer hield ervan om in kasten te kruipen om daar uuuuuren te gaan liggen pitten. en wij maar roepen en zoeken (handig zo'n kat die niks hoort :') ) waarna meneer na een paar uur doodleuk rekkend en strekkend uit een of andere kast kwam.

of die keer dat het hek open stond en we ontdekten dat hij nu ECHT weg was :o . waarna een buurvrouw doodleuk vroeg of we een kat kwijt waren. ze bleek de dierenambulance gebeld te hebben om hem op te laten halen. die dachten dat hij aangereden was omdat hij zo raar liep en zo schreeuwend mauwde.
toen ik de dierenambulance belde, bleken die hem naar de dierenarts gebracht te hebben om te onderzoeken wat er met hem mis was.
toen ik vervolgens de dierenarts belde om te vragen of wimpy bij hem was, hoorde ik op de achtergrond al zijn geschreeuw . ik legde uit wat er met hem aan de hand was en hij altijd zo raar liep en dat hij niks hoorde, en ik mocht hem meteen op komen halen.
dat hij echt bij mij hoorde was vervolgens overduidelijk: hij zo blij me te zien dat hij zich helemaal tegen me aan drukte.

mijn gekke wimpy.

helaas heb ik zijn laatste jaren niet mee mogen maken. mijn relatie liep stuk en mijn ex wou hem niet aan me teruggeven (ik had m gekregen van mijn ouders, dus hij was gewoon van mij) en hij heeft hem uiteindelijk een spuitje laten geven, nadat hij een aantal keer bij hem van de trap gevallen was.
ik heb zelfs geen foto om bij dit verhaal te plaatsen.

gelukkig heb ik geen foto's nodig om met een glimlach en een traan aan mijn lieve gekke wimpy terug te denken :') O+
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:49:45 #269
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90953055
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
dat heb ik ook meegemaakt met een kat van mij, wimpy.
-knip-
Wat een mooi verhaal! Wimpy O+
With the stars as her umbrella
pi_90953126
Wat een mooi verhaal lady-wrb!
pi_90955562
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
dat heb ik ook meegemaakt met een kat van mij, wimpy.
die lag op een gegeven moment toen ik thuiskwam op de overloop, kon nauwelijks meer bewegen en deed heel raar met zijn ogen (kon ze niet stilhouden).
meteen naar de dierenarts geweest, die een herseninfarct vaststelde. ik kon kiezen: in laten slapen of alles uit de kast halen qua medicatie.
wat een verhaal :( vooral dat je kat niet terugkreeg van ex en dat die vervolgens hem heeft laten inslapen :( vraag dan of je hem terug wil!

stom dat katten zulke dingen overkomt :(
  maandag 10 januari 2011 @ 15:38:32 #272
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91117253


Slaap lekker lieve Bor.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91117359
Sterkte Boem-Dikkie ;( Mooie hond. Hoe oud is Bor geworden? Was ie ziek?
  maandag 10 januari 2011 @ 16:25:13 #274
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91119411
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef Oognip het volgende:
Sterkte Boem-Dikkie ;( Mooie hond. Hoe oud is Bor geworden? Was ie ziek?
Nee, hij was niet ziek gelukkig. Hij had een erg sterk hart. 15 jaar geworden, best wel oud aangezien de meeste Borders van die grootte maar iets van 10-11 worden. Zelfs op het laatst was hij nog aan het volhouden. Gewoon oudheid, we wouden liever dat hij rustig zou inslapen thuis omdat hij altijd zo bangig was voor de dierenarts en dachten dat dit ook wel zou gaan gebeuren. Hij bleef echter sinds donderdag maar volhouden. Hij keek echter sinds vanochtend zo zielig en bang uit zijn ogen dat we maar bedacht hebben dat het zo alleen maar minder zou worden voor hem.

Ik denk niet dat hij bewust is geweest van de reis naar de dierenarts, toen was het al een zielig hoopje hond.. Bor heeft een mooi leven gehad denk ik. Altijd wat bang geweest voor alles maar desondanks lekker veel gerend en lange fietstochten gehad. Op het laatst nog een beetje rustig lopen en lekker liggen. Zelfs op zijn oude leeftijd niet toegeven dat hij moe is (om de meter even snuffelen om uit te rusten). Zo van: "Ik ben gewoon aan het snuffelen hoor, ik ben helemaal niet aan het uitrusten, ik kan prima doorlopen maar ik wil hier gewoon even snuffelen."

Hij is vredig en rustig in slaap gevallen. We laten hem cremeren en met zijn as gaat mijn mama nog een laatste keer fietsen (hij hield zo van lange fietstochten en lekker rennen in het bos). We strooien zijn as dan uit in het bos.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 10 januari 2011 @ 16:29:32 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_91119608
Bor heeft bij jullie een rijk leven gehad, zo te lezen.
Heel veel sterkte bij het gemis, de herinneringen zijn talrijk en prachtig.

:*
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 januari 2011 @ 16:36:56 #276
163650 Greys
pi_91119978
Mooi gesproken Cc.

Sterkte Boembeeb :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91120315
Sterkte Boem-Dikkie, volgens mij heeft Bor een heerlijk leven gehad als ik je verhaal zo lees. Liefdevol.
:*
  maandag 10 januari 2011 @ 16:43:46 #278
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_91120334
Aah dat is echt afscheid nemen van een vriend ;(
Sterkte boem-dikkie.
With the stars as her umbrella
pi_91132304
sterkte met het verlies van bor.
lijkt mij dat hij een prachtig leventje heeft gehad.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_92091815
Ik kan hem niet meer bij mijn post zetten. Maar mijn vader stuurde laatst een foto daar waar Boy op staat

Boy is de donkere
pi_92511796
In memoriam

Pluisje (augustus 2003 - februari 2011)

Helaas heeft hij maar 7,5 jaar bij ons mogen zijn. We hebben hem geboren zien worden en vanaf het moment dat ik hem voor het eerst zag, heb ik al geroepen, dat is mijn katje. Het was een kieskeurige kat. Voor hem alleen RC Fit32 voer, voor 'ordinair blikvoer' haalde hij zijn neus op.

Na het overlijden van de vorige 'baas' van de bende in 2006 is hij het geworden en is het gebleven tot zijn laatste momenten, hoe zwak hij ook was. Hij was altijd actief, altijd buiten aan het muizenvangen, hard schreeuwend van trots zijn prooi aan ons tonend.

Een paar maanden geleden heeft hij net te hard gevochten met de buurtkat. Een gat in zijn oksel was het gevolg, waar hij veel last van heeft gehad en al was begonnen met verlies van gewicht, omdat hij zich niet lekker voelde. Na het genezen bleef hij echter afvallen en magerder worden. We kwamen er pas laat achter dat hij suikerziekte had.

We hebben verschillende doses insuline geprobeerd, maar zijn suikerwaardes bleven stijgen en het bleek dat hij geen druppel insuline opnam. Uiteindelijk heeft mijn vader de moeilijke beslissing genomen om hem in te laten slapen. Het was geen doen meer voor Pluis. Hij vond de prik niet leuk, het hielp hem allemaal maar niet en hij had maar honger en het enige wat hij nog deed was slapen..

Vaarwel lieve Pluis ;(




Helaas geen mooie foto's van Pluis, die heeft mijn vader allemaal.
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2011 @ 18:57:37 #282
137949 Disana
pi_92513170
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Hitomi het volgende:
In memoriam

Pluisje (augustus 2003 - februari 2011)

Helaas heeft hij maar 7,5 jaar bij ons mogen zijn. We hebben hem geboren zien worden en vanaf het moment dat ik hem voor het eerst zag, heb ik al geroepen, dat is mijn katje. Het was een kieskeurige kat. Voor hem alleen RC Fit32 voer, voor 'ordinair blikvoer' haalde hij zijn neus op.

Na het overlijden van de vorige 'baas' van de bende in 2006 is hij het geworden en is het gebleven tot zijn laatste momenten, hoe zwak hij ook was. Hij was altijd actief, altijd buiten aan het muizenvangen, hard schreeuwend van trots zijn prooi aan ons tonend.

Een paar maanden geleden heeft hij net te hard gevochten met de buurtkat. Een gat in zijn oksel was het gevolg, waar hij veel last van heeft gehad en al was begonnen met verlies van gewicht, omdat hij zich niet lekker voelde. Na het genezen bleef hij echter afvallen en magerder worden. We kwamen er pas laat achter dat hij suikerziekte had.

We hebben verschillende doses insuline geprobeerd, maar zijn suikerwaardes bleven stijgen en het bleek dat hij geen druppel insuline opnam. Uiteindelijk heeft mijn vader de moeilijke beslissing genomen om hem in te laten slapen. Het was geen doen meer voor Pluis. Hij vond de prik niet leuk, het hielp hem allemaal maar niet en hij had maar honger en het enige wat hij nog deed was slapen..

Vaarwel lieve Pluis ;(

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Helaas geen mooie foto's van Pluis, die heeft mijn vader allemaal.
Wat een lief koppie. Jammer dat Pluis niet langer mee ging, soms is een dierenleven te kort.
pi_92513613
:'( Veel sterkte Hitomi :*
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2011 @ 19:11:00 #284
37843 lady-wrb
kortaf
pi_92513662
veel sterkte hitomi
ik vind die onderste foto wel een hele mooie foto hoor.
zo ligt onze KC ook vaak.
pi_92514763
Sterkte Hitomi O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_92516723
Ik zie dit topic nu pas. Onze Mop mag er ook bij :'(

18 oktober 2010 in laten slapen. Ze was op. Had al haar hele leven niks anders als ontstekingen, gekke ziektes, operaties, tumoren, hernia etc. Tot de laatste dagen ze ineens alleen maar moest spugen en niks binnenhield. De dierenarts wist niet wat het was. Er heerste wel een griepje. Medicatie tegen het overgeven. Leek even te helpen maar maandag was het weer mis. Dinsdag de 18e zouden papa en mama weer met haar naar de dierenarts gaan. Ik was die dag vrij en dacht nog, zal ik even langsgaan, gewoon om Mop nog even te zien. Had al een voorgevoel blijkbaar.
Toen ik thuis kwam lag ze apatisch. Het staartje ging nog een beetje op en neer maar verder niks. Ze liet alles lopen. Ik heb een plukje haar afgeknipt en haar geknuffeld en gefluisterd dat ik zoveel van haar hield. En toen ging ze naar de dierenarts met mijn vader en oom.
Papa die een uurtje later belde dat het helemaal mis was. Een enorme tumor in de buik, de darm was al een heel stuk aangetast. En dus een spuitje.

Ze is 12 jaar geworden. En ik kan nog steeds janken als ik aan haar denk :'( Mijn maatje, mijn allerliefste vriendinnetje. Nooit meer naast ons aan tafel zitten, met die snuut over de lege borden (wat helemaal niet mocht natuurlijk), nooit meer de krant halen, nooit meer pootjes geven, nooit meer blaffen als de deurbel gaat, nooit meer de altijd enthousiaste begroeting. Dag lieve Moppie :'(



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2011 20:14:14 ]
pi_92516775
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Hitomi het volgende:
In memoriam

Pluisje (augustus 2003 - februari 2011)

Helaas heeft hij maar 7,5 jaar bij ons mogen zijn. We hebben hem geboren zien worden en vanaf het moment dat ik hem voor het eerst zag, heb ik al geroepen, dat is mijn katje. Het was een kieskeurige kat. Voor hem alleen RC Fit32 voer, voor 'ordinair blikvoer' haalde hij zijn neus op.

Na het overlijden van de vorige 'baas' van de bende in 2006 is hij het geworden en is het gebleven tot zijn laatste momenten, hoe zwak hij ook was. Hij was altijd actief, altijd buiten aan het muizenvangen, hard schreeuwend van trots zijn prooi aan ons tonend.

Een paar maanden geleden heeft hij net te hard gevochten met de buurtkat. Een gat in zijn oksel was het gevolg, waar hij veel last van heeft gehad en al was begonnen met verlies van gewicht, omdat hij zich niet lekker voelde. Na het genezen bleef hij echter afvallen en magerder worden. We kwamen er pas laat achter dat hij suikerziekte had.

We hebben verschillende doses insuline geprobeerd, maar zijn suikerwaardes bleven stijgen en het bleek dat hij geen druppel insuline opnam. Uiteindelijk heeft mijn vader de moeilijke beslissing genomen om hem in te laten slapen. Het was geen doen meer voor Pluis. Hij vond de prik niet leuk, het hielp hem allemaal maar niet en hij had maar honger en het enige wat hij nog deed was slapen..

Vaarwel lieve Pluis ;(

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Helaas geen mooie foto's van Pluis, die heeft mijn vader allemaal.

:'( Sterkte.
pi_92521145
Sterkte heaven7 en Hitomi :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 22 februari 2011 @ 18:43:36 #289
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_93162659
M'n lieve hamster is overleden. Dr. Awesome is 2,5 jaar oud geworden en heeft volgens mij een fijn leven gehad.






Slaap maar lekker lieve Dr. Awesome. :'(

Weet niet of het mag maar ga haar morgen begraven naast de grote boom in ons 'tuintje'.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_93164117
Ah hamstertje O+ . Sterkte met het verlies. :* Ik heb een aantal opvanghamsters en de laatste maanden sterven ze achter elkaar van ouderdom. Blijft niet leuk maar hoort er een beetje bij bij hamsters, ze leven eigenlijk altijd te kort. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:22:08 #291
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_93164425
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:15 schreef trovey het volgende:
Ah hamstertje O+ . Sterkte met het verlies. :* Ik heb een aantal opvanghamsters en de laatste maanden sterven ze achter elkaar van ouderdom. Blijft niet leuk maar hoort er een beetje bij bij hamsters, ze leven eigenlijk altijd te kort. ;(
Thanks! :*

Ze leven inderdaad eigenlijk altijd te kort maar de 2,5 jaar waren erg leuk! Mooi om je hand in een kuipje in de kooi te doen en dan ging Dr. Awesome er aan hangen kon je haar zo uit de kooi tillen. Mooie herinneringen zat in ieder geval. O+
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 19:24:45 #292
137949 Disana
pi_93164544
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:43 schreef boem-dikkie het volgende:
M'n lieve hamster is overleden. Dr. Awesome is 2,5 jaar oud geworden en heeft volgens mij een fijn leven gehad.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Slaap maar lekker lieve Dr. Awesome. :'(

Weet niet of het mag maar ga haar morgen begraven naast de grote boom in ons 'tuintje'.
Mooi beestje met al die vlekken. Jammer dat het niet langer mocht duren.

Begraven in de tuin mag volgens mij gewoon. Maakt toch ook niets uit, zo'n klein diertje.
pi_93164808
Zo'n klein beestje mag gewoon, onze tuin ligt er ook al bezaaid mee :@
Tap tap tap
pi_93189415
Vandaag precies twee jaar :'(
En ik mis haar nog verschrikkelijk. Ik vraag me af of dat wel normaal is.









Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2011 @ 10:24:40 #295
137949 Disana
pi_93189580
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag precies twee jaar :'(
En ik mis haar nog verschrikkelijk. Ik vraag me af of dat wel normaal is.

Meestal vergeet je je beestje nooit helemaal. Maar de pijn zou wel moeten slijten.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:42:55 #296
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_93197443


Prestly

Mn lieve kleine pinnekopje. Ze had een hekel aan op schoot zitten, en aaien hoefde ook niet zo. Maar je lag gewoon in een scheur als je dr zag slijmen als ze wat lekkers wilde. Dan was ze de liefheid zelve.
Vorige maand op een donderdag zag ik dat 2 van de 3 cavia's niet meer wilde eten. Dus met deze 2 naar de dokter. Ze had last van dr darmpjes en moest een nachtje blijven. Die avond kreeg ze een inwendige bloeding en is ze bij de dierenarts overleden. Prestly is 1.5 jaar geworden.



Elvis.

Een dag later wilde ook deze dame niet meer eten. Ze was de hokgenote van Prestly. Dus ook met Elvisje naar de DA. Er was niks te vinden waar ze last van kon hebben. Dus kreeg ik dwangvoeding mee. De dwangvoeding vond ze heerlijk en ze likte het bakje gewoon schoon. Deze lieve meid likte altijd je hand af, en als ze op je schouder zat je wang ook. Ze was dol op knuffelen en aaien. Zelfs toen ze niet wilde eten drukte ze haar snoet tegen me aan voor een aai, of likte mn hand af als ze wat lekkers wilde. Het leek heel goed met haar te gaan, maar toch vond ik haar zondags dood in haar kooi. Volgens mij overleden omdat ze haar vriendin miste. Ook Elvis is 1.5 jaar geworden.



En dan was er nog mijn grote speciale vriend. Simply Red.
Simply Red kwam uit een gesloten dierenwinkel. De eigenaar had hem daar gewoon achter gelaten om te verhongeren. Gelukkig kwam er een nieuwe eigenaresse die medelijden had en voor hem een nieuw baasje zocht. Ze kwam mn moeder tegen en gaf hem aan mijn moeder mee. Mijn moeder heeft hem ook zijn naam gegeven. Dit zielige beestje knapte op en werd een echt maatje. Als je verdrietig was haalde hij rare dingen uit om je op te vrolijken, en als je vrolijk was was hij vrolijker. Altijd tijd en zin voor een knuffel en een aai. Toen ik het huis uit ging is hij met me mee verhuist, altijd was hij er voor me.

Simply werd oud. En ook hij stopte met eten, eigenlijk tegelijk met Prestly. Dus hij ook mee naar de DA. Hij had een rotte kies die verwijdert moest worden onder narcose. Maar ja hij was al oud, er zaten risico's aan vast. Maar moet ik hem laten inslapen als het verholpen kan worden? Hem laten verhongeren kon ik ook niet. Dus toch de gok genomen. Deze ouwe taaie kon ik de volgende avond weer ophalen.

Wankel op zn pootjes, alsnog naar je toe komen waggelen bij de DA alsof ie blij was weer naar huis te mogen. Ook hem moest ik dwangvoeren. En elke dag ging het beter, hij begon weer zelf te eten en was weer alert. Op maandag avond hoorde ik een vreemd gepiep uit zijn kooi komen. Hij had heel veel moeite met ademhalen. Hij had een acute longontsteking opgelopen. Nadat ik het gepiep had opgemerkt is hij binnen 10 minuten ingeslapen.Dit beestje is 8 jaar geworden. Heel oud voor een cavia. Hij kwam als eerste binnen, en ging als laatste weer weg.

Een weekend vol tranen, vooral Simply ging me aan mn hart. Dag lieverds. :*
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2011 @ 13:46:12 #297
137949 Disana
pi_93197580
QueenMinny, zoveel verlies in een keer. Ik hoop dat je troost vindt in je andere beestjes.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:58:39 #298
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_93198113
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:46 schreef Disana het volgende:
QueenMinny, zoveel verlies in een keer. Ik hoop dat je troost vindt in je andere beestjes.
Gelukkig wel, niets troost dan beter dan een beestje. :) En ondertussen heb ik 2 nieuwe kneusjes cavia broertjes die de lege hoek opvullen. :)
En ik zei nog... ik neem nooit meer cavia's. Totdat je er 2 tegenkomt met een vergelijkbaar verhaal als Simply. Aah zielig, kom maar. :')

Nu hopen dat ze net zo taai zijn als Simply. :Y
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2011 @ 14:03:10 #299
137949 Disana
pi_93198355
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:58 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Gelukkig wel, niets troost dan beter dan een beestje. :) En ondertussen heb ik 2 nieuwe kneusjes cavia broertjes die de lege hoek opvullen. :)
En ik zei nog... ik neem nooit meer cavia's. Totdat je er 2 tegenkomt met een vergelijkbaar verhaal als Simply. Aah zielig, kom maar. :')

Nu hopen dat ze net zo taai zijn als Simply. :Y
Dat heb ik nou met katten, je komt altijd weer dieren tegen die wel wat liefde kunnen gebruiken.

Fijn dat je twee cavia's en goed huisje kunt bieden. Hopelijk verzacht dat het verlies ook een beetje.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:03:41 #300
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_93198380
Aah sterkte. :*
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')