Winterstorm en Heart
Oprecht gecondolleerd met het verlies van jullie schatjes.
Winterstorm, weelicht naar maar vlak bij mij hebben mensen een wit herder hondje net als jouw hond, nu ong. 11 maanden oud, een plaatje van een hond en heel erg mega-lief.
edit: met al die sneeuw noem ik hem "winterkoninkje" en hij wil me steeds opvreten (omdat we elkaar lief vinden)
Wat een verdriet!
En zo herkenbaar...
Mijn Pepper (Australian Sylkie terrrier, afdankertje via de dierenbescherming door mijn ouders geadopteerd en na mam's overlijden bij ons) was mijn alles, met hart en ziel.
Toen, na een kruisbandoperatie en net revaliderend bleek ze kanker te hebben. Toen ze pijn kreeg hebben we conform afspraak, meteen de , hele liefdevolle, dierenarts haar thuis op haar lievelingsplekje laten inslapen, ze was 11,5 jaar. Ze ligt begraven op haar lievelingsplek in de tuin en na haar overlijden kregen we zelfs kaarten en bloemen, zo belangrijk was ze voor ons.
6 weken later stond de vindster van Lotje aan de deur, ons lompe Lotje, met ca. 5 maanden uit een auto gesmeten en gevonden door een buurtgenoot. Zij hebben Lotje 2,5 jaar gehouden, Pepper en Lot kenden elkaar, lijken op elkaar en konden het goed vinden maar Lotje kon niet bij vrouwtje blijven ivm echtscheiding en zo dus: of naar mij óf naar het asiel of erger...
Inmiddels hebben wij haar 5 jaar en zijn zielsgelukkig met Hare Harige Hoogheid. Ze is ons allesie en zó enorm veranderd! Het is van een bang scharminkel een prachtige brutale dame geworden waar we superveel van houden, en omgekeerd hetzelfde.
Het is een joekel van een Yorkdame en een prachtmeid.
En ook dezedame heeft een nieuw kruisbandje en heb ik 4 weken voor op de grond geslapen omdat mevrouw geen bench lustte dus ach ja, mensen en hun hond
Kortom, ze is ons allessie
dit geval dus
![png_temp1960505618.png]()
Ze is nu ongeveer 8 jaar en we hopen haar nog heel lang te mogen hebben.
[ Bericht 3% gewijzigd door Lottekoekkie op 31-12-2010 02:01:09 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden