Mooie verhoudingen altijd jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, ik vind die honden altijd zo mooi in hun 'puber'-tijd. Vét grote poten.
Ik moet er zelf niet aan denken om zo'n hond in huis te hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef zeeeend het volgende:
goeie dierenarts ,succes van het weekend
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer allemaal leuke foto's!
Ik kan met Pixel bijna vliegeren met deze wind, hij weegt 1.2kg.
Ik zie het ook echt voor me.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer allemaal leuke foto's!
Ik kan met Pixel bijna vliegeren met deze wind, hij weegt 1.2kg.
Heb je al eens een pak Duck (natuurvoeding) laten proeven?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:11 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik zie het ook echt voor me.![]()
Weet iemand waar ik goeie, objectieve info over verschillende soorten voer kan vinden?
Nordy eet nog steeds bijna niets en ik wil eens weten wat voor mogelijkheden er allemaal zijn.
Droge brokken zijn geen succes, alleen Frolic, maar die schijnen niet zo goed te zijn omdat er veel zout in zit.
Blikvoer kijkt ze niet eens naar om.
Het enige wat ze graag naar binnenwerkt is Renske, verse voeding (nou ja, vers...)
Maar vanwege haar husky-kant, die erg dominant aanwezig is, werd ons aangeraden om haar calorierijk te voeren. En Renske is niet calorierijk. Voor de calorieën zou ze 7-8 bakjes Renske voeding op een dag moeten krijgen.
Je moet er ook geen één nemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:04 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik moet er zelf niet aan denken om zo'n hond in huis te hebben
maar vind em echt prachtig
1 de bovenste dusquote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik hoorde van de week met uitlaten van een buurman, die ook een husky heeft, dat hij een herdersharkje gebruikt omdat ze nu zo in de rui zijn.
Dus ik googlede even op herdersharkje, maar ik krijg steeds verschillende plaatjes:
deze
[ afbeelding ]
en
deze
[ afbeelding ]
Maar welke is nou voor de ondervacht? Die onderste lijkt me niet zo prettig eigenlijk
Wat ,de diarree of iets vreten wat niet om te eten isquote:Op zondag 6 februari 2011 13:22 schreef Belana het volgende:
oooow wat is ie leuk!!!Oscar
tja, Noes.... punt is dat ze iedere keer oor je het weet weer iets vreet wat niet om te eten is en dat irriteert die darmen dan weer... dus het gaat wel beter, om dan vervolgens weer slechter te gaan. word er gek van...
maar het zal wel over gaan neem ik aan
Wat leuk Lau, een nieuwste erbijquote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef Lau. het volgende:
Long time no see!
Inmiddels is onze roedel uitgebreid van 1 hontie, naar 2 honties!
Goeie reden dus om even hier te komen showen
Hontie nummer 2, Oscar :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier het verschil tussen hontie 1, Tessy, en hontie 2:
[ afbeelding ]
Geniale fotoquote:Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
3.... 2.... 1....
FIGHT..!!
*TINGELING*
Die katten toch ook altijdquote:
Deze foto is zoooooo liefquote:
Dit is echt te liefquote:Op zondag 6 februari 2011 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en Chico kreeg vandaag van vrienden een nieuwe beer.
En hij en Robijntje zijn in de zevende hemel met elkander![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yep, alles gaat die bek inquote:Op zondag 6 februari 2011 23:23 schreef Dandilion het volgende:
Eten van de straat? Gatsie:-P
is Noes zo'n schooieraar?
ik zou gewoon naar een tattooshop gaan en het voorleggen joh, zijn vaak creatieve lui die met leuke ideeen komenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar inspiratie voor een tattoo met Frits zn pootafdruk, maar ik kom echt alleen maar lelijke dingen tegen, hier iemand een idee?
Het is wennen voor haar, ze moet nu haar speeltjes delen!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Lau, een nieuwste erbijHoe vindt Tessy het?
We hebben hem van Marktplaats, we wouden eerst een hondje uit t asiel maar in asiels in de regio zaten geen hondjes naar onze wens... Dus toen werd 't marktplaats!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh my, Tessy heeft een grote broer![]()
Sjon had bijna Oscar geheten![]()
Waar komt hij vandaan en vinden ze elkaar lief?
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:18 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Sepp heeft al 2 keer een tennisbal naar binnen gewerktDat is ook echt een vreetmonster.
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:18 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Sepp heeft al 2 keer een tennisbal naar binnen gewerktDat is ook echt een vreetmonster.
En met ideeën die redelijk origineel zijn. Waarschijnlijk is alles qua tattoo al een keertje gedaan, maar alleen een pootje met dan zijn naam eronder in een standaard lettertype kan natuurlijk altijd leuker.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:06 schreef Belana het volgende:
[..]
ik zou gewoon naar een tattooshop gaan en het voorleggen joh, zijn vaak creatieve lui die met leuke ideeen komen
(ik heb 1 maart een afspraak staan bij tattoo Dean om te beginnen aan mijn sleeve woehoeee)
Wat een schatje,op zo'n hondje word ik nou gelijk verliefd! Die 2e fotoquote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had nog wat foto's gevonden van de zomer..van 1 van mijn honden die iemand anders had gemaakt. Moet maar snel weer warm worden, kan ze weer zwemmen;)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
farmfood moet je toch ook juist combineren met kvv van farmfood? om de darmflora op peil te houden?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:54 schreef winterstorm666 het volgende:
@gimmegore ik gebruik voor mijn herders altijd de onderste hark.
ziet er onvriendelijk uit maar ze voelen er weinig van en het werkt als een tierelier.
voor de voeding inderdaad duck of soortgelijke versvoeding.
er bestaan veel samenstellingen en merken.
@belana ik heb farmfood een tijd gevoerd.
prima voer en ik vind het wel lekker ruiken.
beetje maggi-achtig en is ook een wat vettige brok.
alleen heb ik er versvoeding bij gegeven omdat ze toch at schraal bleven.
je kunt er namelijk minder makkelijk meer van geven omdat ze dan aan de dunne poep gaan.
in ieder geval in mijn ervaring en dat van de dierenwinkel.
ik voer op dit moment jarco unibrok
prachtig beestje zegquote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had nog wat foto's gevonden van de zomer..van 1 van mijn honden die iemand anders had gemaakt. Moet maar snel weer warm worden, kan ze weer zwemmen;)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat de leidraad voor Hill's I/D twee weken was,en dan langzaam overgaan .quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:00 schreef Belana het volgende:
[..]
farmfood moet je toch ook juist combineren met kvv van farmfood? om de darmflora op peil te houden?
Ik ben echt zoekende, want gisteren ging ik het lichtverteerbare voer mengen met wat gewoon voer en 's avonds was het weer raak
[..]
prachtig beestje zeg
Toen de buurvrouw zaterdag aan de deur kwam bleek ze haar lithium te zijn vergeten .quote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh my, Tessy heeft een grote broer![]()
Sjon had bijna Oscar geheten![]()
Waar komt hij vandaan en vinden ze elkaar lief?
En Zeeeend, kan de buuf je niet vertellen hoe veel ze normaal eten?
Weet je wat de honden wegen?
Het hangt ook heel erg van de bouw en activiteit af , en van de leeftijd natuurlijk.
Hier krijgen die van 6 kilo van 1 en 4 jaar 150 gram kvv en 's morgens een handvol brokken, maar als we weer meer gaan wandelen krijgen ze twee keer die 150 gram. En die van 13 krijgt twee keer per dag een onsje kvv en dan soms nog wat brokken tussen door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |