Mooie verhoudingen altijd jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, ik vind die honden altijd zo mooi in hun 'puber'-tijd. Vét grote poten.
Ik moet er zelf niet aan denken om zo'n hond in huis te hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef zeeeend het volgende:
goeie dierenarts ,succes van het weekend
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer allemaal leuke foto's!
Ik kan met Pixel bijna vliegeren met deze wind, hij weegt 1.2kg.
Ik zie het ook echt voor me.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer allemaal leuke foto's!
Ik kan met Pixel bijna vliegeren met deze wind, hij weegt 1.2kg.
Heb je al eens een pak Duck (natuurvoeding) laten proeven?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:11 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik zie het ook echt voor me.![]()
Weet iemand waar ik goeie, objectieve info over verschillende soorten voer kan vinden?
Nordy eet nog steeds bijna niets en ik wil eens weten wat voor mogelijkheden er allemaal zijn.
Droge brokken zijn geen succes, alleen Frolic, maar die schijnen niet zo goed te zijn omdat er veel zout in zit.
Blikvoer kijkt ze niet eens naar om.
Het enige wat ze graag naar binnenwerkt is Renske, verse voeding (nou ja, vers...)
Maar vanwege haar husky-kant, die erg dominant aanwezig is, werd ons aangeraden om haar calorierijk te voeren. En Renske is niet calorierijk. Voor de calorieën zou ze 7-8 bakjes Renske voeding op een dag moeten krijgen.
Je moet er ook geen één nemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:04 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik moet er zelf niet aan denken om zo'n hond in huis te hebben
maar vind em echt prachtig
1 de bovenste dusquote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik hoorde van de week met uitlaten van een buurman, die ook een husky heeft, dat hij een herdersharkje gebruikt omdat ze nu zo in de rui zijn.
Dus ik googlede even op herdersharkje, maar ik krijg steeds verschillende plaatjes:
deze
[ afbeelding ]
en
deze
[ afbeelding ]
Maar welke is nou voor de ondervacht? Die onderste lijkt me niet zo prettig eigenlijk
Wat ,de diarree of iets vreten wat niet om te eten isquote:Op zondag 6 februari 2011 13:22 schreef Belana het volgende:
oooow wat is ie leuk!!!Oscar
tja, Noes.... punt is dat ze iedere keer oor je het weet weer iets vreet wat niet om te eten is en dat irriteert die darmen dan weer... dus het gaat wel beter, om dan vervolgens weer slechter te gaan. word er gek van...
maar het zal wel over gaan neem ik aan
Wat leuk Lau, een nieuwste erbijquote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef Lau. het volgende:
Long time no see!
Inmiddels is onze roedel uitgebreid van 1 hontie, naar 2 honties!
Goeie reden dus om even hier te komen showen
Hontie nummer 2, Oscar :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier het verschil tussen hontie 1, Tessy, en hontie 2:
[ afbeelding ]
Geniale fotoquote:Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
3.... 2.... 1....
FIGHT..!!
*TINGELING*