Mijn hond is dikke maatjes met de kat, de kat niet zo met hem. De kat accepteert het als Frodo aan zijn oren likt, bijt en speelt, en als hij het zat is, duwt hij hem op de grond en loopt wegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:03 schreef trovey het volgende:
Hier zij de dames ook dikke maatjes met de katten alhoewel ze eerst geen idee hadden wat Conchita nu eigenljk was toen ze hier als pup kwam.Ze hebben haar maar opgevoed tot kat met een paar rare trekjes die zijn blijven hangen: gaatje graven, plasje doen en dichtgooien.
De laatste jaren hebben de dames intensief contact met 2 terriers van een kennis en nu nemen ze ook dingen van die twee over...met andere woorden...ze worden meer hond, dus grommen bijvoorbeeld als ze wat lekkers krijgen en de katten lopen erlangs. De katten zitten dan echt te kijken...zeg, zo hebben we de opvoeding niet gedaan, laat dat.
Moet je sterk zijn, hij is zwaaar.quote:
Pixel loopt 's nachts ook te janken. En we hebben geen deuren in onze woonboot. Vaak wakker geworden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef trovey het volgende:
En Sasha poept door...net even twee tapijtttegels eruit moeten halen om ze schoon te maken...tijd voor de bench.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Pixel loopt 's nachts ook te janken. En we hebben geen deuren in onze woonboot. Vaak wakker geworden.
Goh...hoe kom ik toch aan die pijn in mijn rugquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:11 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Nordy in haar favoriete hoekje
Edit: het valt me net pas op dat de lading losse haren op de foto wel erg opvalt
Heb haar net geborsteld, er kwam een halve vuilniszak aan haar vanaf
En nee, ze heeft de bank niet gesloopt, die bank was allang stuk, maar de foulard was in de was
Aah wat zielig.Wij hebben ook een bovenwoning lastig is dat dan he.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:55 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Afgelopen nacht 3 uurtjes geslapen, mevrouw meldde zich elke 15 minuten dat ze toch echt even naar buiten toe moest....slaap dan maar eens fatsoenlijk en nee, even de tuin in zit er niet in als je een bovenwoning hebt.Het lijkt erop dat het nu wat rustiger is geworden met de aandrang...alleen heb ik nu geen slaap.
![]()
Nordyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:11 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Nordy in haar favoriete hoekje
Edit: het valt me net pas op dat de lading losse haren op de foto wel erg opvalt
Heb haar net geborsteld, er kwam een halve vuilniszak aan haar vanaf
En nee, ze heeft de bank niet gesloopt, die bank was allang stuk, maar de foulard was in de was
Balkon ziet mevrouw niet zitten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:13 schreef Guess. het volgende:
[..]
Aah wat zielig.Wij hebben ook een bovenwoning lastig is dat dan he.
Heb je niet een balkon ofzo,of wil ze dat niet?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:07 schreef winterstorm666 het volgende:
hier yuma van 0 tot 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yuma 1 na kleinste
[ link | afbeelding ]
blauwe bandje yuma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Is er met zijn neus ook wat mis dan ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Dandilion het volgende:
ow jullie hebben een ijsbeer als pupje gehad wat een schatje zeg!!
Skip de BorderCollie van mijn ouders is loops.. nou maak ik mijn moeder gek dat ik haar ga laten dekken door een andere border hier verderop in de wijk! jammer genoeg is deze hond doof.. dus die hoort me niet roepen.. kom maar hier is een lekker wijffie voor je!
lol
Dat grijs staat hem heel erg mooiquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef Belana het volgende:
whehehe, hij is gelijk jarig met Liam, mijn oudste zoon, die is vandaag 7 geworden
Ah gefeliciteerd, als ik het had geweten had ik m een chicoverjaardagskaart gestuurdquote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef Belana het volgende:
whehehe, hij is gelijk jarig met Liam, mijn oudste zoon, die is vandaag 7 geworden
Nee joh, dr moeder en haar tweelingzus en haar vader, mij hoor je nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 07:45 schreef Belana het volgende:
ging jij steeds hieperdepiep zeggen oh-oh?
wat een lief accent hebben jullie
of een harde Lquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:17 schreef Belana het volgende:
he jammer
heb jij ook zo'n mooie zachte G?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |