Het is natuurlijk ook wel fantastisch, een tante met een hele roedel, wat wilt een kind nog meerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr dochters hebben geloof ik goudvissen, maar niet van harte![]()
De kids zijn wel dol op mijn honden
Jaaaaaaa ikkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zoekt ze een ander huisje voor hem.
Zoek je nog een leuke mooie chi?
Aah goshie,kleine fritsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Yups dat was mn eerste eigen hondje![]()
Kijk, hier was ie dr net en houdt mn zusje hem vast:
[ afbeelding ]
Vandaag 11 jaar later heeft zij 3 kids en ik 5 honden
Ik had nog aan jou zitten denken maar hij is al 5, tis een kennelhond, ik denk dat je het beter niet doetquote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef Guess. het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ikke![]()
Het is een reu he?
Wat een gave foto's allemaal weer!
Waarvoor?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef GimmeGore het volgende:
Nordy is wel heel bezitterig tegen Hektor als het om eten gaat.
Ik moet nog eens bedenken hoe ik haar dat af ga leren.
Ze bijt niet, maar ze gromt en dreigt wel tegen hem als hij in de buurt komt als zij eten heeft.
Maar ook alleen tegen Hekkie, ik mag wel rustig haar eten afpakken.
Ik vroeg het me ook af.quote:
Jaa. Daarom ook Frodo en Smeagolquote:Op zondag 30 januari 2011 13:05 schreef Guess. het volgende:
[..]
Aah goshie,kleine frits![]()
RenRen,die van jou is ook lief,die andere chi heeft wel een volle bos haar
Ja vandaar ook dequote:Op zondag 30 januari 2011 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had nog aan jou zitten denken maar hij is al 5, tis een kennelhond, ik denk dat je het beter niet doetDoe nog es wat foto's van je leuke kwartet
jeetje, wat hard vind ik dat, klaar met showen en fokken en hopla...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Dit is m trouwens![]()
[ afbeelding ]
El Toro heet ie, ik heb zijn naam bedacht, ik was vanaf de dag dat ie geboren werd al verliefd op hem
Yup, vind ik ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:37 schreef Belana het volgende:
[..]
jeetje, wat hard vind ik dat, klaar met showen en fokken en hopla...
Guess, die hap uit de kont-foto, geniaalquote:
ja dat is waar hoor, zo heb ik Cliff de kat van mijn tante gekregen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yup, vind ik ook.
Maja, daarom mochten Kees en Chico ook weg bij de kennel, voor de honden is het vaak wel fijner
Ik praat het niet goed maar ergens is het vaak wel meer in het belang van de hond om nog een fijn nieuw huisje te krijgen natuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat is waar hoor, zo heb ik Cliff de kat van mijn tante gekregen.
maar het idee...
Dat nonchalante mondje van het menneke en de teckel die idd niks van de camera moetquote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kijken ze alletwee echt zo geweldig![]()
JA WAT NOU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |