Hiep hiep hoera Billyquote:
Thnx!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hiep hiep hoera Billy![]()
Gefeliciteerd
![]()
[ afbeelding ]
En jij ook natuurlijk oh-oh gefeli
Ik las net je post over Bor, toen ik aan het teruglezen was, sterkte nog met het verlies.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Gefeliciteerd Billy! Mijn vriendin heeft ondertussen al flink wat 'puppy-material' in huis gehaald voor Pixel. We hoeven alleen nog een mand en een riem.
Hihi dat zijn wel net de essentiële zakenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Gefeliciteerd Billy! Mijn vriendin heeft ondertussen al flink wat 'puppy-material' in huis gehaald voor Pixel. We hoeven alleen nog een mand en een riem.
Dankjewel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las net je post over Bor, toen ik aan het teruglezen was, sterkte nog met het verlies.![]()
En wat spannend een nieuwe pup!
Haha klopt, maar een riem is een beetje zoiets wat je ook wel goedkoop kunt kopen en net zo goed werkt, en nog geen kans gezien om naar de Action te gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihi dat zijn wel net de essentiële zaken
We hebben al een hippe rode halsband. De riem boeit me niet zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Niks dr van, riemen moeten hip zijn ja
Dat was gisterenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:51 schreef Dandilion het volgende:
het is feest in het zonnige zuiden!!!Billy lekker ding gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Het is ook echt een dropjequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:32 schreef Guess. het volgende:
Ow wat lief Joey lijkt erg op mijn hondje Bas die al lang overleden is,
maar mijn lieve lieve hondje blijft
Haha, 38 rondjes, wat gepiep en vervolgens staat de ander gewoon op na één blafje.quote:
Ja toen werd ie boos en maakte Bil dat ie weg kwamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, 38 rondjes, wat gepiep en vervolgens staat de ander gewoon op na één blafje.
Nog drie dagen dan komt Pixel!
Ik heb niet echt een duidelijke foto bij de hand. Hier kijkt ie een beetje moeilijk ivm de kat hihi!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:20 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Het is ook echt een dropjeHeb je nog een foto van Bas?
Oh wat een lieverdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een duidelijke foto bij de hand. Hier kijkt ie een beetje moeilijk ivm de kat hihi!
[ afbeelding ]
Hij kwam uit een gerenommeerde kennelquote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef Belana het volgende:
och wat sneu zeg dat mensen hun hond zo een leven geven! wel erg fijn dat ie bij jou terecht gekomen is! 13 jaar alweer! nou dan doet ie het best pittig!!
ongelooflijk zeg zulke mensenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij kwam uit een gerenommeerde kennel![]()
Hij zat daar puur voor de fok, showen deed ze ook wel es met hem maar hij was wagenziek en wilde met haar niet lopen in de ring.
Met mij wel , als een tierelier![]()
Dus ik heb m nog kampioen gemaakt puur om dat wijf te gallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |