Zolang ik in bed blijf liggen nietquote:
Geen idee!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wordt collega2 nou een McCollega? *aagje*![]()
das Denemarken!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Geen idee!
Wat is het plaatje in de OP?
Ik googlede lukraak op 1299, en toen kwam ik terecht op het gebied waar ik dit weekend verbleef! Denemarken en Zuid-Zweden dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Geen idee!
Wat is het plaatje in de OP?
wat voor groente?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje!
O: yoghurt met brambozen
T: appel
L: twee boterhammen met kaas, glas melk
T: twee sinaasappels
S: 32 mins hardlopen met m'n nieuwe app
D: pasta met GROENTE<-- Jagär, kijk!
T: nog iets van nootjes ofzo
T: beker warme anijsmelk
Zuivel check, fruit check, groente check... ik vind hem wel goed.
Paprika, champignons, courgette en eventueel spinazie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat voor groente?
@ Perruche: ikh eb ook wel eens gelachen om je fietsen, 20 minuten is maar zo'n pokke-eindje!
Waarom? Beter 40 minuten fietsen dan met de bus of tram, toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat voor groente?
@ Perruche: ikh eb ook wel eens gelachen om je fietsen, 20 minuten is maar zo'n pokke-eindje!
quote:
Nou iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom? Beter 40 minuten fietsen dan met de bus of tram, toch?
oh bah, ik ben echt grumpy vandaag. Het liefst zou ik weer terug in bed kruipen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik had al lang gezegd dat iedereen gelijk had!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
'ja u heeft een huurachterstand'
-ja, en, wat kan ik daar nou aan doen?
'nou.. ehm.. betalen?'![]()
she was not amused
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik had al lang gezegd dat iedereen gelijk had!
Veel gekocht?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit, nu ben ik toch weer naar de action geweest!
En ik zag dat er een klein (Turks?) buurtsupertje op de hoek komt
Altijd veel gekocht!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Veel gekocht?
Leuk, turkse supermarktjes hebben vaak lekkere groenten, fruit, olijven en kaas enzoik heb hier alleen chinezen
Nee dit:quote:
Héél veel succes!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Herkenbaar
Straks tentamen. Brrrr.
^^quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Héél veel succes!
Durfde het bijna niet te zeggen![]()
Ja, ik moest vanochtend 2 haltes eerder uit de tram stappen omdat er verderop een metro de verkeerde wissel had genomen. Dat betekende dus ruim 10 min. lopen, door de natte sneeuw / regen, zonder pluquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Succes met je tentamen, Ewelina!
Volgens de Buienradar blijft het niet de hele dag regenen. Fijn!.
Bedankt voor het melden, wilde net de deur uitgaan maar nu wacht ik een halfuurtje/uurtje. En ik heb mijn supertoffe stipjeslaarzen aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Succes met je tentamen, Ewelina!
Volgens de Buienradar blijft het niet de hele dag regenen. Fijn!.
Heb geen nieuwe schoenen gekochtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Succes Ewelina! En Merel beterschap met je hoofdpijn...
Vik, dacht dat je pas in de zomer weer nieuwe schoenen zou kopen ?
Welnee joh. Die schoenen hebben een uitsparing in de zool zodta je de sensor er makkelijk in kan leggen, maar je kan ook zoals vik een hoesje kopen om het aan je veters te bevestigen. (ik heb van die schoenen, vandaar)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef V1z0R het volgende:
Dacht dat ik gisteren opving dat het alleen met die schoenen werkt...
Die schoenen kosten dan ook ¤100 +![]()
Laat mij dan maar lekker lopen op asics van 40euro...
Goede hardloopschoenen zijn erg belangrijk. Ik zou niet gauw < 100 euro voor hardloopschoenen betalen, tenzij ze zijn afgeprijsd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef V1z0R het volgende:
Dacht dat ik gisteren opving dat het alleen met die schoenen werkt...
Die schoenen kosten dan ook ¤100 +![]()
Laat mij dan maar lekker lopen op asics van 40euro...
Ja leuk hč?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef V1z0R het volgende:
Wel interessant spul dat Nike+, net even filmpje bekeken.
Hardlopen doe ik niet al te vaak dus beetje zonde om daar dure schoenen voor te kopen imo. Daarnaast gebruik ik ze ook op de trimbaan, en daar worden ze altijd gigantisch smerig van...
Ik zeg toch ook niet dat er iets mis is met Asics? Ik ben destijds naar de winkel gegaan en men heeft mij diverse modellen geadviseerd (op basis van mijn manier van lopen) en daar is toevallig Nike uit gekomen. Misschien dat ik de volgende keer wel weer een ander merk kiesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef loveli het volgende:
Vind de pasvorm van Asics en Nike niet te vergelijken. Voor mij mede om die reden geen andere sportschoenen dan Asics.
Hoe weet je dat ze goed zijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik draag alleen Nikes. Asics passen mij niet goed. Maar goede Nikes hoeven neit duur te zijnHeb een geweldig paar meegenomen uit een Amerikaanse outlet voor nog geen ¤ 60.
Waarom zouden ze niet goed zijn als ze me zijn aangemeten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze goed zijn?.
Waarom ligt de ene schoen bij de sportzaak voor > 100 euro en de andere bij Scapino voor 50 euro?
Heb jij zeker ook smalle voeten, net als ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik draag alleen Nikes. Asics passen mij niet goed. Maar goede Nikes hoeven neit duur te zijnHeb een geweldig paar meegenomen uit een Amerikaanse outlet voor nog geen ¤ 60.
Vaag, erg smalle voeten hier en met Nikes (en eigenlijk alle andere merken) komt m'n hiel los.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb jij zeker ook smalle voeten, net als ik.
In Asics schuif ik alle kanten op, Nike en Adidas gaat prima.
Ik ook. Asics gaat niet verder dan 42 in damesschoenen en ze vallen errug klein.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik koop altijd herenschoenen hahaha, zitten prima!
Vlierbessenextract, zink, vitamine C, echinacea. That'll do the trick.quote:Ben grieperig/verkouden.. Geen tijd/zin voor/in... Haha.. Nog tips?
Die zijn ook hoognodig aan vervanging toe danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef Perruche het volgende:
Ik heb 5 jaar oude asics, doen het prima.
pief: grog (of hoe schrijf je dat) maken! met citroen en rum
Ja, wat een babyvoetjes zegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef V1z0R het volgende:
44![]()
Heb met mijn 47 dan maar kleine voeten in vergelijking met mijn lengte..
Rum heb ik wel... Heb alleen geen citroen geloof ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef Perruche het volgende:
Ik heb 5 jaar oude asics, doen het prima.
pief: grog (of hoe schrijf je dat) maken! met citroen en rum
Onderhandelen en drankquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Rum heb ik wel... Heb alleen geen citroen geloof ik!! Hoe moet dat? Heb zo nog wel een tentamen onderhandelen
!!!
Ik heb al een tentamen verplaatst van hal9 naar half1..... Vond ik al heel watquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:45 schreef V1z0R het volgende:
Kun je niet onderhandelen dat je het tentamen niet hoeft te maken? Als dat lukt moeten ze je er wel voor laten slagen!
Ja, dat van die batterijen is best idioot ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:49 schreef conleche het volgende:
Ik liep ook altijd met die Nike+, maar ik ben ermee opgehouden, die batterijen zijn iedere keer 20 euro of zo en ze gaan best snel leeg, aangezien ik laatst zag dat er 5 in mijn fruitschaal lagen.
Ja, hier ook. Mijn asics zijn juist erg smal, ik heb een model met corrigerende zool (mijn voeten zakken wat naar binnen door hypermobiele enkel ->> scheenblessure).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Vaag, erg smalle voeten hier en met Nikes (en eigenlijk alle andere merken) komt m'n hiel los.
Paracetamol werkt pijnstillend en koortsdempend. Dus als je echte koorts hebt, heb je veel minder koude rillingen bijvoorbeeld. Van de drank voel je je prettig, maar is niet echt nuttig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Stel dat ik nu rum en/of paracetamol neem...
Helpt dat echt in het genezingsproces of voel ik mij alleen beter? Ik vind het niet erg dat ik mij slecht voel kan ik wel mee leven, wil gewoon snel beter worden en niet zieker worden dan nu
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef loveli het volgende:
Vlierbessenextract, zink, vitamine C, echinacea. That'll do the trick.
Ik heb wel een warm gloeihoofd en groen slijmvorming.. Koorts kan ik niet meten..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Paracetamol werkt pijnstillend en koortsdempend. Dus als je echte koorts hebt, heb je veel minder koude rillingen bijvoorbeeld. Van de drank voel je je prettig, maar is niet echt nuttig.
Op zich kan je het beste gewoon lekker uitzieken. Citrosan (een poedertje met veel vitamine C en paracetamol, te nemen als drankje) vinden veel mensen prettig
Zelfde, maar dan Nike. Draag al sinds mn 11e alleen maar Nikes, zal ook wel een deel gewenning zijn bij mij. Al heb ik momenteel Adidas, maar dat zijn dan weer geen hardloopschoenen. En altijd mannenschoenen, vrouwenmaten pas ik net niet in.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef loveli het volgende:
Vind de pasvorm van Asics en Nike niet te vergelijken. Voor mij mede om die reden geen andere sportschoenen dan Asics.
De Tuinen ofzo. Van het nut van vlierbessenextract ben ik vorig jaar volledig overtuigd geraakt, toen ik niet ziek mocht worden en na 3 dagen mexicaanse griep 4 kilo lichter weer bij een college zat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
waar haal ik dat allemaal? action
?
ik neem denk ik 1 paracetamol per jaar dus neem liever geen citrosanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef Phaidra het volgende:
Ja, dat Citrosan had ik laatst ook gekocht na positieve verhalen van hier. Vond het wel prettig voor het slapengaan, maar niet voor overdag.
Ik slik tegenwoordig in de winter standaard zinktabletten en sinds gister ook Vit.B complex. Kijken of dat wat doet tegen moeheid.
Zit volgens mij nog niet echt verbetering in.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:49 schreef loveli het volgende:
VMW, jij bent nogal maatschappelijk bewust, hoe zit het tegenwoordig met sportspullen en kinderarbeid?
/te lui om zelf te googelen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de dakar volger(s):
Verhoeven is zojuist met 7 minuten voorsprong op Coma en Depres door WP1 gekomen, de held!
[/dakar]
Oh dankje! Zo te zien doet ie geen grafiekjes en kan je wat je gelopen hebt niet in een routekaart laden, dat is wel jammerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:17 schreef Phaidra het volgende:
Chico, mijn vriend heeft deze van Garmin:
[ afbeelding ]
Werkt erg fijn en doet alles wat jij ermee wil (alleen die grafiekjes weet ik niet zeker). Ik weet niet wat hardloophorloges tegenwoordig kunnen, maar die ik heb meet alleen hartslag, tijd en geschat verbruik van calorieën.
Mijn vader heeft die van garmin en die grafiekjes kun je inladen op de computer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dankje! Zo te zien doet ie geen grafiekjes en kan je wat je gelopen hebt niet in een routekaart laden, dat is wel jammer. Maar hij is een stuk goedkoper dan die gps horloges (garmin forerunner 305 is bijv 130 nieuw. Nadeel daarvan is dat ie maar 8 uur accu heeft) en heeft losse batterijen
.
Die dingen zijn wel duur hoor! Minstens 100 euro.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zelfde, maar dan Nike. Draag al sinds mn 11e alleen maar Nikes, zal ook wel een deel gewenning zijn bij mij. Al heb ik momenteel Adidas, maar dat zijn dan weer geen hardloopschoenen. En altijd mannenschoenen, vrouwenmaten pas ik net niet in.
Zijn er hier ook mensen met verstand van gps voor hardlopen/wandelen? Ik wil een gps die bijhoudt hoeveel ik gelopen heb, gemiddelde snelheid, snelheid op het moment zelf, totale afstand, een batterijduur van minstens 10 uur heeft en als het even kan mooie grafiekjes kan maken en mijn routes op een kaart kan plaatsen. Maar moet ik dan een hardloophorloge kopen, of zo'n losse gps waar je ook routes in kan laden?
Een foot pod is een veredelde stappenteller voor zover ik weet. Daarbij kan je sowieso niet zien welke route je hebt gelopen en ik vind ze niet betrouwbaar genoeg. Ik wil gps en ik weet dat dat duur isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die dingen zijn wel duur hoor! Minstens 100 euro.
Google even op 'foot pod'.
Als dagelijkse basisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Op mijn boodschappenlijstje staat nu:
- vitamine d
- vitamine b
- vitamine c
- zink
- vlierbessen extract
- echinacea
Jezus! Multivitamine is niet genoeg zeker?
Maar jij loopt toch ook helemaal niet? Ik heb je nooit over hardlopen gehoord iig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een foot pod is een veredelde stappenteller voor zover ik weet. Daarbij kan je sowieso niet zien welke route je hebt gelopen en ik vind ze niet betrouwbaar genoeg. Ik wil gps en ik weet dat dat duur is.
Ik wil hem dan ook voor lange wandeltochten gaan gebruikenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar jij loopt toch ook helemaal niet? Ik heb je nooit over hardlopen gehoord iig.
Ik ga het eerste stukje van mijn route vanmiddag gebruiken om te kalibreren (stuk van 800 meter), dus dat komt goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:34 schreef conleche het volgende:
Vik, vergeet niet te calibreren. Ik geloof dat hij standaard is ingesteld op iemand van 1m80 en die neemt natuurlijk veel grotere stappen dan jij.
Prei en knoflook eten schijnt ook te helpenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb wel een warm gloeihoofd en groen slijmvorming.. Koorts kan ik niet meten..
Ik werkte tot een jaar geleden op de 29e verdieping. Als er een brandoefening werd aangekondigd gingen we altijd koffie drinken in de stad zodat we er niet waren als het alarm afging. No way dat we 29 verdiepingen gingen lopen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:39 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb net bij wijze van workout de trap genomen naar de bovenste verdieping (15e) op mijn werk. Dat waren 300 treden omhoog en 300 naar beneden. Best inspannend! Kijken of ik dat in kan bouwen op dagelijkse basis, scheelt toch weer wat.
Staat ook de de planning. Moet mijn man er nog even op uit sturen om kippenbouillon en kip te halen. Kipfilet heb ik wel liggen, maar dat is me niet kippig genoeg voor kippensoep (de smaak is me te neutraal. liever iets met botten). Hoe is het met jouw hoofdpijn dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:45 schreef Merel het volgende:
In kippensoep zitten toch stoffen die aantoonbaar tegen griep werken? Misschien ook wel tegen waterpokken
Las dat het ook bij herpes kan helpen en waterpokken en herpes zijn familie geloof ik?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer dat ik dit jaar geen tijd had om vlierbessensap te maken. Het helpt echt geweldig bij verkoudheidMisschien ook bij waterpokken?
Plant opensnijden en vocht wat eruit komt smeren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:50 schreef Tinkepink het volgende:
Aloe Vera schijnt ook te helpen lees ik net.
Of dit vieze prutje!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Plant opensnijden en vocht wat eruit komt smeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha! Ik zit op de begane grond, dat scheelt behoorlijk. Maar toen ik nog studeerde liep ik regelmatig van de 13e naar beneden. Was vaak sneller dan op de (veel te drukke) lift wachten. Naar boven deed ik dan weer niet met de trapquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik werkte tot een jaar geleden op de 29e verdieping. Als er een brandoefening werd aangekondigd gingen we altijd koffie drinken in de stad zodat we er niet waren als het alarm afging. No way dat we 29 verdiepingen gingen lopen!
Kan ook een beginnend griepje zijn. Mijn waterpokken begonen zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:52 schreef Merel het volgende:
Hoofdpijn blijft zeuren. Irritant! Ik kan niet tegen nutteloos thuis zitten. Ben ook ongesteld, maar normaliter krijg ik daar geen hoofdpijn van, dus geen idee waar het vandaan komt
Jaaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Puff, spannend! Zal voor je duimen
Jup. Allebei blaasjesmakend en kunnen zich allebei reactiveren (als de pestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Las dat het ook bij herpes kan helpen en waterpokken en herpes zijn familie geloof ik?
runkeeper op een iphone / android telefoon doet dat allemaal voor jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zelfde, maar dan Nike. Draag al sinds mn 11e alleen maar Nikes, zal ook wel een deel gewenning zijn bij mij. Al heb ik momenteel Adidas, maar dat zijn dan weer geen hardloopschoenen. En altijd mannenschoenen, vrouwenmaten pas ik net niet in.
Zijn er hier ook mensen met verstand van gps voor hardlopen/wandelen? Ik wil een gps die bijhoudt hoeveel ik gelopen heb, gemiddelde snelheid, snelheid op het moment zelf, totale afstand, een batterijduur van minstens 10 uur heeft en als het even kan mooie grafiekjes kan maken en mijn routes op een kaart kan plaatsen. Maar moet ik dan een hardloophorloge kopen, of zo'n losse gps waar je ook routes in kan laden?
Dan beginnen we nu vast met duimenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ho, ho, volgende week pas hč!
Zaterdag een high tea, ik heb afgesproken de scones te maken, maar heb dat nog nooit gedaan![]()
Is het makkelijk mislukbaar?
Oh die wil ik later! Nu nog niet, mijn mobiel heeft nog niet eens internet en net aan een kleurenschermquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:22 schreef progje het volgende:
[..]
runkeeper op een iphone / android telefoon doet dat allemaal voor je
Voor korte tripjes kan dat wel, maar ik denk dat een iPhone snel leeg is als je 10 uur Runkeeper aan hebt staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh die wil ik later! Nu nog niet, mijn mobiel heeft nog niet eens internet en net aan een kleurenscherm. Was anders een goede optie geweest.
Ben jij laatst niet van pil veranderd?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:52 schreef Merel het volgende:
Hoofdpijn blijft zeuren. Irritant! Ik kan niet tegen nutteloos thuis zitten. Ben ook ongesteld, maar normaliter krijg ik daar geen hoofdpijn van, dus geen idee waar het vandaan komt
Nee, zat wel in de planning, maar is er niet van gekomen. Zag door de bomen het bos niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij laatst niet van pil veranderd?
Ergh, niet zo handig nee :/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi!
Beterschap voor Merel en Tink, en jeej voor Puff's gesprek!
Bah, ik krijg een mailtje van mijn stagebegeleider uit Amerika waarin hij alles afkeurt wat ik twee weken geleden van hem moest doen. Als hij en mijn prof elkaar niet tegenspreken, spreken ze zichzelf wel tegen.
Nou ja, ik ga maar weer eens een diplomatiek mailtje terugtypen waarin ik hem voorzichtig vertel dat het zijn eigen idee was. *adem in, adem uit*
Ohjaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Voor korte tripjes kan dat wel, maar ik denk dat een iPhone snel leeg is als je 10 uur Runkeeper aan hebt staan.
Ze zijn niet zo vaak gebruiktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die zijn ook hoognodig aan vervanging toe dan. Wat doe je eigenlijk op die asics?
Volgens Mark maakt het niet uit of je schoenen gebruikt of niet. Er zit een bepaalde vloeistof in die uitdroogt. Voor details moet je echter bij hem zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo vaak gebruikten ik gebruik ze voor hardlopen. 2x evy t/m 5 km uitgelopen. En weer in de kast
ja dat is wel een idee. Doe ik nu al, jasje ophet werk, trui op de fiets. Pumps op het werk, snowboots op de fiets (koud!) Enzo. Nou ja. Dan kan er nog wel een extra bijquote:
Heb ik een trend gezet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:22 schreef Perruche het volgende:
Nieuw lijstje:
O: kiwi, allbran + soyamelk
T: noten reepje (80 kcal, alleen noten en cranberries, geen suiker, wel lekker!)
L: zalmmoot, paar krieltjes, veel erwtjes en worteltjes
T: blikje cola light, yoghurtje
D: ik denk een salade of een soepje of een tosti
B: 2x 20 min fietsen (ik ga straks timen hoelang precies!), 30 min wandelen
Goed voornemen: Ik ga ook de trap nemen op mijn werk18e verdieping! maar ik wil niet helemaal bezweet aankomen
Aaaah ik wil hetttt!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:58 schreef progje het volgende:
goh dat your shape fitness evolved van kinect is echt wel handig!
Handige fitness oefeningen en ook bijvoorbeeld de bollyword workout een soort van zumba in bollywood style
Als ik nog even gewichtjes en zo'n bal koop, kan ik echt prima oefeningen thuis doen
vraag je na 15 minuten waar ze blijven of heb je echt een half uur zitten wachten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef progje het volgende:
goedemorgen...
altijd fijn als je een afspraak hebt en maar zit te wachten en iemand niet op komt dagen..
Gelukkig belde uiteindelijk zijn secretaressedat hij het niet ging halen. Nee je meent het verdorie zit hier slechts al 30 min te wachten.
Nu is alles naar het eind van de middag verplaatst. *zucht*
leve CEO's van grote bedrijven
^^quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef loveli het volgende:
of mijn prijsgevoel is helemaal off, maar ik vind ook dat je best veel waar voor je geld krijgt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:36 schreef conleche het volgende:
Verder wil ik even een promotietje doen voor het bevroren fruit van de AH. Ik neem dus een bakje met wat optimelvla en griekse yoghurt en wat bevroren blauwe bessen, aardbeien en mango (framboos is ook lekker, maar die heb ik nu even niet) mee en tegen de tijd dat ik dat wil eten is het fruit wel ontdooid, maar is het geheel wel heel koud gebleven, ook buiten de koelkast.
en ik zag ook al dat er een echte zumba workout kinect ding isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Mini!Hopelijk is ie voor rede vatbaar!
[..]
Aaaah ik wil hetttt!![]()
Maar ik heb geen XboX! en ook geen kinect dus!
Hij is op zich niet onredelijk, het is meer dat hij geen tijd/zin heeft om lang na te denken als ik hem iets vraag, en dus te snel antwoord geeft. Dan krijg je dus dat hij elke keer iets totaal anders zegt. Maar ja, ik heb hem maar weer teruggemaild met uitleg waarom we dit ook alweer besloten hadden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Mini!Hopelijk is ie voor rede vatbaar!
ja dat is mij ook al eens overkomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
*knor* mn grijze container is nog niet terug, dus ik zal aangifte moeten gaan doen en dan mag ik een nieuwe ophalen ergens. Bezorgen doen ze niet. Ik zie mezelf al gaaaan in de bus, met een containerHopelijk past ie in de auto van ouders van vriendje!
eerst CEO op zijn mobiel gebeld, geen gehoor...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
vraag je na 15 minuten waar ze blijven of heb je echt een half uur zitten wachten?
Ik hoef er niet voor te betalen toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef progje het volgende:
[..]
ja dat is mij ook al eens overkomen
super irritant!
Wat vervelend zeg!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
*knor* mn grijze container is nog niet terug, dus ik zal aangifte moeten gaan doen en dan mag ik een nieuwe ophalen ergens. Bezorgen doen ze niet. Ik zie mezelf al gaaaan in de bus, met een containerHopelijk past ie in de auto van ouders van vriendje!
naja, hopelijk is hij vanmiddag wel op tijdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:56 schreef progje het volgende:
[..]
eerst CEO op zijn mobiel gebeld, geen gehoor...
uiteindelijk geprobeerd zijn kantoor te bellen, in gesprek
naja en uiteindelijk belde zijn secretaresse dus op... maar toen waren we onderhand 30 min verder.
Plus: je hoeft niet elke woensdag voor 8 uur (of nog eerder) je ton bij de weg te zettenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg!Zijn er dan echt mensen die containers jatten? Waarom zou iemand dat willen?
Wij hebben ook geen eigen containers, we moeten alles naar zo'n verzamelpunt brengen. Ach, die worden tenminste niet gejat.
Misschien een soort vicieuze cirkel, dat iemand zn container gejat is en dan maar een andere pakt omdat ze geen nieuwe willen ophalen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg!Zijn er dan echt mensen die containers jatten? Waarom zou iemand dat willen?
Wij hebben ook geen eigen containers, we moeten alles naar zo'n verzamelpunt brengen. Ach, die worden tenminste niet gejat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef _aurum_ het volgende:
Puff ik hoop dat je gesprek goed gaatOei. Heavy zeg aurum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
mjaah, wat moet dat moet hequote:
waarom heb je geen normale lunch gehad? Je t's zijn eigenlijk allemaal carbsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:29 schreef Swietje het volgende:
Heftig zeg Aurum! Hopelijk zal het nu alleen maar beter gaan..![]()
Een lijstje om van te janken?
O: boterham filet a., halfvolle melk
T: handje m&m's![]()
T: activia start (125ml)
T: dove chocolade reep![]()
D: kofta met rijst en rauwkostsalade, halfvolle melk
T: verse sinaasappelsap
vooruit zien is regeren, dus de volgende keer zorgen dat je bammetjes mee hebt ofzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Swietje het volgende:
Ik was te laat op schooldus moest haasten naar de les en dat was onder lunch tijd..
Het aanbod in mijn buurt is ook bijzonder (en zeer divers): een AH, een Zeeman, diverse friettenten, een turkse groentenwinkel, een winkel met paardrijspullen en diverse troep, een bakker, verschillende dure kledingboetiekjes en een erotheek.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Merel het volgende:
Er is alles wat een braaf buurtje nodig heeft: een slecht gesorteerd supermarktje, een slager, groenteboer, drogist, groenteboer en... een tattoo shop!
quote:
ja maar wat precíes, da's vaak het probleemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria je D wordt iets met veel groente en een stukje vlees ofzo
Dan als toetje wat kwark met een kiwi en banaan erdoor
Datte
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooohww, berichtje van mijn 9 jarig familielid : Poes is dood en heb heel veel verdried maar zo is de natuur hij is aangereden door een aoto
Zo zielig maar grappig berichtje
Hoi lieve zonnestraaltje..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: bakje yoghurt met muesli.
T: mandarijn
L: broodje met omelet + bacon bij tankstation
T: niks
D: interesseert me geen fuck
Duimen maar, en veel meer dan afwachten kan nu inderdaad niet. Wat is je gevoel erover?quote:
Geen idee, multiplechoice ging voor mijn gevoel redelijk goed (daar ben ik normaal erg slecht in) en 2 van de 3 essayvragen heb ik ook wel redelijk beantwoord, van de laatste essayvraag weet ik het nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Duimen maar, en veel meer dan afwachten kan nu inderdaad niet. Wat is je gevoel erover?
Mooi voorbeeld van peer pressure.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een aantal vriendinnetjes met hele goede smaak kijkt ook Boer Zoekt Vrouw dus ik kijk nu mijn eerste aflevering!!
Ja? Heb ze allemaal gekeken maar voornamelijk mee begonnen omdat ik ook een boer'ndochter ben natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een aantal vriendinnetjes met hele goede smaak kijkt ook Boer Zoekt Vrouw dus ik kijk nu mijn eerste aflevering!!
Dan moet je even terug naar school als je dit een (mooi) voorbeeld vindt van peer pressurequote:
Ik post mijn lijstje maar niet. Het is absoluut geen kwestie van te weinig, maar te veel slechte zaken, oa zak chips, 3 chocolatechip koekjes etc.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb geen zin om iedereen af te maken om lijstjes alleen mijn bloeddruk gaat wel heel erg omhoog
Oh ik heb de leukerd en de engerd al gespot geloof ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef conleche het volgende:
BZV is ook omdat er niks anders is op dat tijdstip en ik weet ook niet precies waarom ik kijk. Het is een beetje apies kijken. Maar ik kijk bv ook de Bachelor en ik erger me rot, maar ik geloof dat ik dat leuk vind. Me ergeren aan mensen op TV.Voorwaarde is wel dat er iemand aan de andere kant van MSN is, om tegelijkertijd te bespreken wat die pedo van een Marcel nu weer deed. Tadááá, hier ben ik in mijn strakke boxershort om jullie een nachthand te geven. Oh, een kus is misschien beter. Die doen we erbij, hoppa. Nou dan maar direct 3 ook, ik ben nu toch bezig. Shoot, had ik toch mijn sokken uit moeten trekken? Maar ze zijn zwart! Sokken die uit moeten, dat geldt toch alleen voor wit?
Uniek!! Wat een wrede natuur, die aoto's!!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoe ging het tentamen van Ewelina?
Kortom, ik weet het niet. Ik kan heel slecht inschattenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geen idee, multiplechoice ging voor mijn gevoel redelijk goed (daar ben ik normaal erg slecht in) en 2 van de 3 essayvragen heb ik ook wel redelijk beantwoord, van de laatste essayvraag weet ik het niet
Als je net zo'n slecht inschattingsvermogen hebt als Mo, dan hoef jij je geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[..]
Kortom, ik weet het niet. Ik kan heel slecht inschatten
Nee, ik ben echt slecht in multiple-gok. Empirisch bewezen dmv meerdere tentamensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je net zo'n slecht inschattingsvermogen hebt als Mo, dan hoef jij je geen zorgen te maken
Ja hé die Marcel brrrrrrquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef conleche het volgende:
BZV is ook omdat er niks anders is op dat tijdstip en ik weet ook niet precies waarom ik kijk. Het is een beetje apies kijken. Maar ik kijk bv ook de Bachelor en ik erger me rot, maar ik geloof dat ik dat leuk vind. Me ergeren aan mensen op TV.Voorwaarde is wel dat er iemand aan de andere kant van MSN is, om tegelijkertijd te bespreken wat die pedo van een Marcel nu weer deed. Tadááá, hier ben ik in mijn strakke boxershort om jullie een nachthand te geven. Oh, een kus is misschien beter. Die doen we erbij, hoppa. Nou dan maar direct 3 ook, ik ben nu toch bezig. Shoot, had ik toch mijn sokken uit moeten trekken? Maar ze zijn zwart! Sokken die uit moeten, dat geldt toch alleen voor wit?
Uniek!! Wat een wrede natuur, die aoto's!!
Vreselijk is dat. Sommige van mijn tentamens bestonden voor 60% uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt slecht in multiple-gok. Empirisch bewezen dmv meerdere tentamens
Gelukkig was het hier nog niet zo erg, maar er zaten wel een aantal vragen van dit kaliber tussen ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Sommige van mijn tentamens bestonden voor 60% uit
Stelling A
Stelling B
Stelling C
en dan als antwoorden alle mogelijke combinaties van 'deze zijn waar' of nietDan test je meer geluk dan kennis inderdaad.
Frustrerende aan dat soort tentamens is dat als je 2 stellingen wel weet en de derde niet, er geen onderscheid in punten is met de situatie waarin iemand ze geen van allen weet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Sommige van mijn tentamens bestonden voor 60% uit
Stelling A
Stelling B
Stelling C
en dan als antwoorden alle mogelijke combinaties van 'deze zijn waar' of nietDan test je meer geluk dan kennis inderdaad.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef conleche het volgende:
Tadááá, hier ben ik in mijn strakke boxershort om jullie een nachthand te geven. Oh, een kus is misschien beter. Die doen we erbij, hoppa. Nou dan maar direct 3 ook, ik ben nu toch bezig. Shoot, had ik toch mijn sokken uit moeten trekken? Maar ze zijn zwart! Sokken die uit moeten, dat geldt toch alleen voor wit?
Noooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef conleche het volgende:
Tadááá, hier ben ik in mijn strakke boxershort om jullie een nachthand te geven. Oh, een kus is misschien beter. Die doen we erbij, hoppa. Nou dan maar direct 3 ook, ik ben nu toch bezig. Shoot, had ik toch mijn sokken uit moeten trekken? Maar ze zijn zwart! Sokken die uit moeten, dat geldt toch alleen voor wit?
Waarschijnlijk heeft z'n / haar mama dat gezegd ('Zo is de natuur')quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooohww, berichtje van mijn 9 jarig familielid : Poes is dood en heb heel veel verdried maar zo is de natuur hij is aangereden door een aoto
Zo zielig maar grappig berichtje
Ik bedacht pas onder de douche waarom ik niet zo enthousiast was. Geen zin in houdoe en bedankt nog een keerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:27 schreef Tinkepink het volgende:
Kan me wel voorstellen dat je niet staat te springen pf
Wat voor plannen heeft hij precies? En waar? En hoe lang? En hoezeer is het een optie om mee te gaan op avontuur?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik bedacht pas onder de douche waarom ik niet zo enthousiast was. Geen zin in houdoe en bedankt nog een keer!
Maar daar staat hij natuurlijk los van..
Scriptie schrijven in Zuid-Afrika of zo. 3-6 maandenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat voor plannen heeft hij precies? En waar? En hoe lang? En hoezeer is het een optie om mee te gaan op avontuur?
et voila, een vakantieadresje!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Scriptie schrijven in Zuid-Afrika of zo. 3-6 maanen
Ex had dat ook in de top 3.. Z-A vind ik als land om in te wonen niet zo.. Vakantie wel..
Zelf alvast een klein hapje van tevoren eten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Argh, de Duutser moet tot 8 uur lesgeven, wat betekend dat hij pas om half 9 thuis is van het werk, en daarna eten we pas...
Normaal gesproken had ik al lang zelf gegeten, maar omdat het onze laatste avond samen is vind ik het wel gezellig samen te eten...Duurt nog heel lang voordat het half 9 is!
Ik snap ook wel dat het niet ideaal is en dat je je zorgen maakt maar hij is niet als je ex, dus is de kans klein dat hij zal doen als je ex. En misschien moet je gewoon een wat langere vakantie inplannen daar! Er is zoveel moois te zien volgens mij!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Scriptie schrijven in Zuid-Afrika of zo. 3-6 maanen
Ex had dat ook in de top 3.. Z-A vind ik als land om in te wonen niet zo.. Vakantie wel..
Doe eens niet! Vertel hem gewoon waar je mee zit. Als hij dan vaag begint te doen, kan je alsnog je conclusies trekken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga even polsen hoe serieus hij is.........
Beter nu van hem af dan hij net voor vetrek van mij of zo. Nouuuuuuuuuu het was net zo leuk!
quote:
Kan niet checken. Het is het kinderhalfuurtje op tvquote:
Het was eigenlijk een heel schattig item over een oude man die 100 wil worden en daarom dagelijks allerlei lichamelijke oefeningen doet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan niet checken. Het is het kinderhalfuurtje op tvWie praat me bij?
Doe eens een linkje? Als Baardmans z'n scriptie heeft ingeleverd (volgende week) en mijn deadlines ook voorbij zijn, willen we ook eens een weekendje weg. Zijn we aardig hard aan toe, geloof ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
uniek: weekendje ardennen was idd zeer geslaagdzou zo terug gaan, wat een hééérlijk huisje, kan 't iedereen hier aanraden
Wat voor spannende dvd-collectie hebben ze?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
www.baritondurbuy.com geloof ik
met houtkachel
stond wel van alles!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat voor spannende dvd-collectie hebben ze?.
Het ziet er wel gaaf uit.
*bookmarked*
Ik suggereerde helemaal niet dat er pr0n zou staan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
stond wel van alles!
Van The Princess Diaries tot aan Shawshank Redemption.
Geen pron
en de bovenverdieping is de slaapkamer, met een twee persoons bed en een stapelbed.. gewoon voor knus met z'n tweeën dus
500 days of summerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt goed Mo!
Wie weet er nog een mooie film voor dit alleenige meisje deze avond?
Oh ja, die eerste wilde ik sowieso al eens zien!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
500 days of summer.
Changeling van Clint Eastwood (en met Angelina Jolie) is ook erg mooi!
Adam vond ik mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt goed Mo!
Wie weet er nog een mooie film voor dit alleenige meisje deze avond?
Stranger than fictionquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Adam vond ik mooi.
En 500 Days of Summer ook.
En Sunshine Cleaning. En Stranger than Fiction vind ik hilarisch.
Sunshine cleaning was tof jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Adam vond ik mooi.
En 500 Days of Summer ook.
En Sunshine Cleaning. En Stranger than Fiction vind ik hilarisch.
niet eens 'lineal', dat klinkt wel Engelsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Altijd nog beter dan z'n buurman. Die heeft ingevuld "lineaal".
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh ik heb weer een pareltjedit keer uit 2HAVO:
Vraag: Explain in English the meaning of the word ruler
Antwoord: This is a wood block with cijfers, you can yous it if you will a streat line trekken.
Heerlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:42 schreef Geldzak het volgende:
Afslanklijstje:
Opstaan 06:30 -> 6 boterhammen met 4 cm hagelslag, 1 liter cola
Naar werk 08:30 -> 575 ml jus van de vorige dag, kopje mayonaise
Tussendoortje 11:00 -> 4 hamburgers bij de Mac
Lunch 12:30 -> 1 familiezak patat, 750ml milkshake banaan
Diner 17:30 -> 1 kg kalkoen, 6 biertjes
Avondversnapring 20:00 -> 24 vissticks, 12 biertjes
Beweging 21:00 -> 1 minuut buiten lopen
Is een doperwt ook voldoende? Ik heb het niet zo op fruit of groente..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heerlijkvergeet je de groente volgende keer niet?
1 sperzieboon ofzo voldoet wel.
Werken en een poging tot huiswerk zijn niet leuk helaas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
dus, iemand nog wat leuks gedaan?
Natuurlijk! Succesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Geldzak het volgende:
[..]
Is een doperwt ook voldoende? Ik heb het niet zo op fruit of groente..
Dat drink ik als ik alleen ben. Als er vrienden bij zijn drink ik er meestalquote:
Wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Werken en een poging tot huiswerk zijn niet leuk helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |