Of dit vieze prutje!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Plant opensnijden en vocht wat eruit komt smeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha! Ik zit op de begane grond, dat scheelt behoorlijk. Maar toen ik nog studeerde liep ik regelmatig van de 13e naar beneden. Was vaak sneller dan op de (veel te drukke) lift wachten. Naar boven deed ik dan weer niet met de trapquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik werkte tot een jaar geleden op de 29e verdieping. Als er een brandoefening werd aangekondigd gingen we altijd koffie drinken in de stad zodat we er niet waren als het alarm afging. No way dat we 29 verdiepingen gingen lopen!
Kan ook een beginnend griepje zijn. Mijn waterpokken begonen zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:52 schreef Merel het volgende:
Hoofdpijn blijft zeuren. Irritant! Ik kan niet tegen nutteloos thuis zitten. Ben ook ongesteld, maar normaliter krijg ik daar geen hoofdpijn van, dus geen idee waar het vandaan komt
Jaaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Puff, spannend! Zal voor je duimen
Jup. Allebei blaasjesmakend en kunnen zich allebei reactiveren (als de pestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Las dat het ook bij herpes kan helpen en waterpokken en herpes zijn familie geloof ik?
runkeeper op een iphone / android telefoon doet dat allemaal voor jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zelfde, maar dan Nike. Draag al sinds mn 11e alleen maar Nikes, zal ook wel een deel gewenning zijn bij mij. Al heb ik momenteel Adidas, maar dat zijn dan weer geen hardloopschoenen. En altijd mannenschoenen, vrouwenmaten pas ik net niet in.
Zijn er hier ook mensen met verstand van gps voor hardlopen/wandelen? Ik wil een gps die bijhoudt hoeveel ik gelopen heb, gemiddelde snelheid, snelheid op het moment zelf, totale afstand, een batterijduur van minstens 10 uur heeft en als het even kan mooie grafiekjes kan maken en mijn routes op een kaart kan plaatsen. Maar moet ik dan een hardloophorloge kopen, of zo'n losse gps waar je ook routes in kan laden?
Dan beginnen we nu vast met duimenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ho, ho, volgende week pas hè!
Zaterdag een high tea, ik heb afgesproken de scones te maken, maar heb dat nog nooit gedaan![]()
Is het makkelijk mislukbaar?
Oh die wil ik later! Nu nog niet, mijn mobiel heeft nog niet eens internet en net aan een kleurenschermquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:22 schreef progje het volgende:
[..]
runkeeper op een iphone / android telefoon doet dat allemaal voor je
Voor korte tripjes kan dat wel, maar ik denk dat een iPhone snel leeg is als je 10 uur Runkeeper aan hebt staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh die wil ik later! Nu nog niet, mijn mobiel heeft nog niet eens internet en net aan een kleurenscherm. Was anders een goede optie geweest.
Ben jij laatst niet van pil veranderd?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:52 schreef Merel het volgende:
Hoofdpijn blijft zeuren. Irritant! Ik kan niet tegen nutteloos thuis zitten. Ben ook ongesteld, maar normaliter krijg ik daar geen hoofdpijn van, dus geen idee waar het vandaan komt
Nee, zat wel in de planning, maar is er niet van gekomen. Zag door de bomen het bos niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij laatst niet van pil veranderd?
Ergh, niet zo handig nee :/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi!
Beterschap voor Merel en Tink, en jeej voor Puff's gesprek!
Bah, ik krijg een mailtje van mijn stagebegeleider uit Amerika waarin hij alles afkeurt wat ik twee weken geleden van hem moest doen. Als hij en mijn prof elkaar niet tegenspreken, spreken ze zichzelf wel tegen.
Nou ja, ik ga maar weer eens een diplomatiek mailtje terugtypen waarin ik hem voorzichtig vertel dat het zijn eigen idee was. *adem in, adem uit*
Ohjaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Voor korte tripjes kan dat wel, maar ik denk dat een iPhone snel leeg is als je 10 uur Runkeeper aan hebt staan.
Ze zijn niet zo vaak gebruiktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die zijn ook hoognodig aan vervanging toe dan. Wat doe je eigenlijk op die asics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |