abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:22:28 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91163492
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ze zijn niet zo vaak gebruikt :P en ik gebruik ze voor hardlopen. 2x evy t/m 5 km uitgelopen. En weer in de kast :')
Volgens Mark maakt het niet uit of je schoenen gebruikt of niet. Er zit een bepaalde vloeistof in die uitdroogt. Voor details moet je echter bij hem zijn :').

Pfffffffffffff.

Zo even sinaasappelen schillen en eten en dan mag ik over 1,5 uur eindelijk m'n nieuwe gadget testen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_91163512
Nieuw lijstje:

O: kiwi, allbran + soyamelk
T: noten reepje (80 kcal, alleen noten en cranberries, geen suiker, wel lekker!)
L: zalmmoot, paar krieltjes, veel erwtjes en worteltjes
T: blikje cola light, yoghurtje
D: ik denk een salade of een soepje of een tosti
B: 2x 20 min fietsen (ik ga straks timen hoelang precies!), 30 min wandelen

Goed voornemen: Ik ga ook de trap nemen op mijn werk :7 18e verdieping! maar ik wil niet helemaal bezweet aankomen :')
pi_91163705
extra shirt mee? :P
pi_91163789
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
extra shirt mee? :P
ja dat is wel een idee. Doe ik nu al, jasje ophet werk, trui op de fiets. Pumps op het werk, snowboots op de fiets (koud!) Enzo. Nou ja. Dan kan er nog wel een extra bij :P

Maar ik wil dan ook de trap nemen als ik terug kom van lunchen, maar dat kan dan niet echt, want dan heb ik wel mn werkkloffie aan. Ik zweet serieus dus dat is geen optie :D
pi_91163810
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:22 schreef Perruche het volgende:
Nieuw lijstje:

O: kiwi, allbran + soyamelk
T: noten reepje (80 kcal, alleen noten en cranberries, geen suiker, wel lekker!)
L: zalmmoot, paar krieltjes, veel erwtjes en worteltjes
T: blikje cola light, yoghurtje
D: ik denk een salade of een soepje of een tosti
B: 2x 20 min fietsen (ik ga straks timen hoelang precies!), 30 min wandelen

Goed voornemen: Ik ga ook de trap nemen op mijn werk :7 18e verdieping! maar ik wil niet helemaal bezweet aankomen :')
Heb ik een trend gezet? :P
Hier niet gezweet na 15 verdiepingen, maar het trappenhuis is hier dan ook best fris.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:43:37 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91164363
Aw Mini! :o Hopelijk is ie voor rede vatbaar!

quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:58 schreef progje het volgende:
goh dat your shape fitness evolved van kinect is echt wel handig!

Handige fitness oefeningen en ook bijvoorbeeld de bollyword workout een soort van zumba in bollywood style

Als ik nog even gewichtjes en zo'n bal koop, kan ik echt prima oefeningen thuis doen _O_
Aaaah ik wil hetttt! _O- :') Maar ik heb geen XboX! en ook geen kinect dus!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91164442
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef progje het volgende:
goedemorgen...

altijd fijn als je een afspraak hebt en maar zit te wachten en iemand niet op komt dagen..
Gelukkig belde uiteindelijk zijn secretaresse :') dat hij het niet ging halen. Nee je meent het verdorie zit hier slechts al 30 min te wachten.

Nu is alles naar het eind van de middag verplaatst. *zucht*

leve CEO's van grote bedrijven :r
vraag je na 15 minuten waar ze blijven of heb je echt een half uur zitten wachten? :?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91164478
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef loveli het volgende:
Vind de pasvorm van Asics en Nike niet te vergelijken. Voor mij mede om die reden geen andere sportschoenen dan Asics.
^^

volgens mij was ik voor mijn Asics 100 euro kwijt, maar da's met aanmeten én liever goede schoenen dan verziekte knieën/ enkels :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91164726
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:36 schreef conleche het volgende:
Verder wil ik even een promotietje doen voor het bevroren fruit van de AH. Ik neem dus een bakje met wat optimelvla en griekse yoghurt en wat bevroren blauwe bessen, aardbeien en mango (framboos is ook lekker, maar die heb ik nu even niet) mee en tegen de tijd dat ik dat wil eten is het fruit wel ontdooid, maar is het geheel wel heel koud gebleven, ook buiten de koelkast.
of mijn prijsgevoel is helemaal off, maar ik vind ook dat je best veel waar voor je geld krijgt.
'vers' fruit, goede kwaliteit en volgens mij zit er 2 ons in een pakje.

En de prijs verschilt niet veel van vers.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:55:22 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91164892
*knor* mn grijze container is nog niet terug, dus ik zal aangifte moeten gaan doen en dan mag ik een nieuwe ophalen ergens. Bezorgen doen ze niet. Ik zie mezelf al gaaaan in de bus, met een container :') Hopelijk past ie in de auto van ouders van vriendje!
pi_91164898
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aaaah ik wil hetttt! _O- :') Maar ik heb geen XboX! en ook geen kinect dus!
en ik zag ook al dat er een echte zumba workout kinect ding is :)

http://www.amazon.com/Zum(...)iveASIN%3DB002I0H7K6

_O_ _O_

(kinect komt ook voor de pc!)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_91164900
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hij is op zich niet onredelijk, het is meer dat hij geen tijd/zin heeft om lang na te denken als ik hem iets vraag, en dus te snel antwoord geeft. Dan krijg je dus dat hij elke keer iets totaal anders zegt. Maar ja, ik heb hem maar weer teruggemaild met uitleg waarom we dit ook alweer besloten hadden. :+ Het hoort erbij vrees ik, ik moest gewoon even zeuren. :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_91164919
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
*knor* mn grijze container is nog niet terug, dus ik zal aangifte moeten gaan doen en dan mag ik een nieuwe ophalen ergens. Bezorgen doen ze niet. Ik zie mezelf al gaaaan in de bus, met een container :') Hopelijk past ie in de auto van ouders van vriendje!
ja dat is mij ook al eens overkomen :{

super irritant!
pi_91164965
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

vraag je na 15 minuten waar ze blijven of heb je echt een half uur zitten wachten? :?
eerst CEO op zijn mobiel gebeld, geen gehoor...

uiteindelijk geprobeerd zijn kantoor te bellen, in gesprek :')
naja en uiteindelijk belde zijn secretaresse dus op... maar toen waren we onderhand 30 min verder.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:56:51 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91164967
Wat irritant, Maria!

Gelukkig hebben wij een algemene container voor het huis staan. En bij ons vorige huis verdwenen de zakken onder de grond O+.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:58:25 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91165032
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef progje het volgende:

[..]

ja dat is mij ook al eens overkomen :{

super irritant!
Ik hoef er niet voor te betalen toch? :@ :')

OEH, kinect voor de pc! :D Interessant 8-)
pi_91165040
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat vervelend zeg! :o Zijn er dan echt mensen die containers jatten? Waarom zou iemand dat willen? :')

Wij hebben ook geen eigen containers, we moeten alles naar zo'n verzamelpunt brengen. Ach, die worden tenminste niet gejat. :P
pi_91165063
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:56 schreef progje het volgende:

[..]

eerst CEO op zijn mobiel gebeld, geen gehoor...

uiteindelijk geprobeerd zijn kantoor te bellen, in gesprek :')
naja en uiteindelijk belde zijn secretaresse dus op... maar toen waren we onderhand 30 min verder.
naja, hopelijk is hij vanmiddag wel op tijd :+
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:00:07 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91165120
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat vervelend zeg! :o Zijn er dan echt mensen die containers jatten? Waarom zou iemand dat willen? :')

Wij hebben ook geen eigen containers, we moeten alles naar zo'n verzamelpunt brengen. Ach, die worden tenminste niet gejat. :P
Plus: je hoeft niet elke woensdag voor 8 uur (of nog eerder) je ton bij de weg te zetten :+.

Nog een uurtje *O* :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:00:29 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91165136
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Misschien een soort vicieuze cirkel, dat iemand zn container gejat is en dan maar een andere pakt omdat ze geen nieuwe willen ophalen? :+ Ad inf.

Dan blijft de vraag: wat bezielde de oerdief oO< Ik bedoel, jat dan iets gaafs :+
pi_91165148
Puff ik hoop dat je gesprek goed gaat :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:08:12 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91165509
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef _aurum_ het volgende:
Puff ik hoop dat je gesprek goed gaat :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei. Heavy zeg aurum. ;( :*
pi_91165563
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oei. Heavy zeg aurum. ;( :*
mjaah, wat moet dat moet he :) Kan er eigenlijk alleen maar beter van worden :Y
pi_91165919
Heftig aurum, het is vast voor zijn bestwil maar leuk is anders... :*
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:26:17 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91166347
Beterschap alle zieken..

Heftig Aurum maar zo komt er hopelijk wel wat meer schot in.

Lijstje:
O: boterham kipfilet, beschuit kaas
L: boterham achterham, beschuit jam, gekookt ei
T's: appel peer, sinaasappel, blokje choco, wortels, handje cassave chips
D: Halve bloemkool, sperziebonen, kipfilet en paar... hoe heten die dingen,? verse pasta gevuld met ham.
T: Vla en yoghurt met wat basterdsuiker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')