Dan beginnen we nu vast met duimenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ho, ho, volgende week pas hè!
Zaterdag een high tea, ik heb afgesproken de scones te maken, maar heb dat nog nooit gedaan![]()
Is het makkelijk mislukbaar?
Oh die wil ik later! Nu nog niet, mijn mobiel heeft nog niet eens internet en net aan een kleurenschermquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:22 schreef progje het volgende:
[..]
runkeeper op een iphone / android telefoon doet dat allemaal voor je
Voor korte tripjes kan dat wel, maar ik denk dat een iPhone snel leeg is als je 10 uur Runkeeper aan hebt staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh die wil ik later! Nu nog niet, mijn mobiel heeft nog niet eens internet en net aan een kleurenscherm. Was anders een goede optie geweest.
Ben jij laatst niet van pil veranderd?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:52 schreef Merel het volgende:
Hoofdpijn blijft zeuren. Irritant! Ik kan niet tegen nutteloos thuis zitten. Ben ook ongesteld, maar normaliter krijg ik daar geen hoofdpijn van, dus geen idee waar het vandaan komt
Nee, zat wel in de planning, maar is er niet van gekomen. Zag door de bomen het bos niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij laatst niet van pil veranderd?
Ergh, niet zo handig nee :/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi!
Beterschap voor Merel en Tink, en jeej voor Puff's gesprek!
Bah, ik krijg een mailtje van mijn stagebegeleider uit Amerika waarin hij alles afkeurt wat ik twee weken geleden van hem moest doen. Als hij en mijn prof elkaar niet tegenspreken, spreken ze zichzelf wel tegen.
Nou ja, ik ga maar weer eens een diplomatiek mailtje terugtypen waarin ik hem voorzichtig vertel dat het zijn eigen idee was. *adem in, adem uit*
Ohjaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Voor korte tripjes kan dat wel, maar ik denk dat een iPhone snel leeg is als je 10 uur Runkeeper aan hebt staan.
Ze zijn niet zo vaak gebruiktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die zijn ook hoognodig aan vervanging toe dan. Wat doe je eigenlijk op die asics?
Volgens Mark maakt het niet uit of je schoenen gebruikt of niet. Er zit een bepaalde vloeistof in die uitdroogt. Voor details moet je echter bij hem zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo vaak gebruikten ik gebruik ze voor hardlopen. 2x evy t/m 5 km uitgelopen. En weer in de kast
ja dat is wel een idee. Doe ik nu al, jasje ophet werk, trui op de fiets. Pumps op het werk, snowboots op de fiets (koud!) Enzo. Nou ja. Dan kan er nog wel een extra bijquote:
Heb ik een trend gezet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:22 schreef Perruche het volgende:
Nieuw lijstje:
O: kiwi, allbran + soyamelk
T: noten reepje (80 kcal, alleen noten en cranberries, geen suiker, wel lekker!)
L: zalmmoot, paar krieltjes, veel erwtjes en worteltjes
T: blikje cola light, yoghurtje
D: ik denk een salade of een soepje of een tosti
B: 2x 20 min fietsen (ik ga straks timen hoelang precies!), 30 min wandelen
Goed voornemen: Ik ga ook de trap nemen op mijn werk18e verdieping! maar ik wil niet helemaal bezweet aankomen
Aaaah ik wil hetttt!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:58 schreef progje het volgende:
goh dat your shape fitness evolved van kinect is echt wel handig!
Handige fitness oefeningen en ook bijvoorbeeld de bollyword workout een soort van zumba in bollywood style
Als ik nog even gewichtjes en zo'n bal koop, kan ik echt prima oefeningen thuis doen
vraag je na 15 minuten waar ze blijven of heb je echt een half uur zitten wachten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef progje het volgende:
goedemorgen...
altijd fijn als je een afspraak hebt en maar zit te wachten en iemand niet op komt dagen..
Gelukkig belde uiteindelijk zijn secretaressedat hij het niet ging halen. Nee je meent het verdorie zit hier slechts al 30 min te wachten.
Nu is alles naar het eind van de middag verplaatst. *zucht*
leve CEO's van grote bedrijven
^^quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef loveli het volgende:
Vind de pasvorm van Asics en Nike niet te vergelijken. Voor mij mede om die reden geen andere sportschoenen dan Asics.
of mijn prijsgevoel is helemaal off, maar ik vind ook dat je best veel waar voor je geld krijgt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:36 schreef conleche het volgende:
Verder wil ik even een promotietje doen voor het bevroren fruit van de AH. Ik neem dus een bakje met wat optimelvla en griekse yoghurt en wat bevroren blauwe bessen, aardbeien en mango (framboos is ook lekker, maar die heb ik nu even niet) mee en tegen de tijd dat ik dat wil eten is het fruit wel ontdooid, maar is het geheel wel heel koud gebleven, ook buiten de koelkast.
en ik zag ook al dat er een echte zumba workout kinect ding isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Mini!Hopelijk is ie voor rede vatbaar!
[..]
Aaaah ik wil hetttt!![]()
Maar ik heb geen XboX! en ook geen kinect dus!
Hij is op zich niet onredelijk, het is meer dat hij geen tijd/zin heeft om lang na te denken als ik hem iets vraag, en dus te snel antwoord geeft. Dan krijg je dus dat hij elke keer iets totaal anders zegt. Maar ja, ik heb hem maar weer teruggemaild met uitleg waarom we dit ook alweer besloten hadden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Mini!Hopelijk is ie voor rede vatbaar!
ja dat is mij ook al eens overkomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
*knor* mn grijze container is nog niet terug, dus ik zal aangifte moeten gaan doen en dan mag ik een nieuwe ophalen ergens. Bezorgen doen ze niet. Ik zie mezelf al gaaaan in de bus, met een containerHopelijk past ie in de auto van ouders van vriendje!
eerst CEO op zijn mobiel gebeld, geen gehoor...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
vraag je na 15 minuten waar ze blijven of heb je echt een half uur zitten wachten?
Ik hoef er niet voor te betalen toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef progje het volgende:
[..]
ja dat is mij ook al eens overkomen
super irritant!
Wat vervelend zeg!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
*knor* mn grijze container is nog niet terug, dus ik zal aangifte moeten gaan doen en dan mag ik een nieuwe ophalen ergens. Bezorgen doen ze niet. Ik zie mezelf al gaaaan in de bus, met een containerHopelijk past ie in de auto van ouders van vriendje!
naja, hopelijk is hij vanmiddag wel op tijdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:56 schreef progje het volgende:
[..]
eerst CEO op zijn mobiel gebeld, geen gehoor...
uiteindelijk geprobeerd zijn kantoor te bellen, in gesprek
naja en uiteindelijk belde zijn secretaresse dus op... maar toen waren we onderhand 30 min verder.
Plus: je hoeft niet elke woensdag voor 8 uur (of nog eerder) je ton bij de weg te zettenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg!Zijn er dan echt mensen die containers jatten? Waarom zou iemand dat willen?
Wij hebben ook geen eigen containers, we moeten alles naar zo'n verzamelpunt brengen. Ach, die worden tenminste niet gejat.
Misschien een soort vicieuze cirkel, dat iemand zn container gejat is en dan maar een andere pakt omdat ze geen nieuwe willen ophalen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg!Zijn er dan echt mensen die containers jatten? Waarom zou iemand dat willen?
Wij hebben ook geen eigen containers, we moeten alles naar zo'n verzamelpunt brengen. Ach, die worden tenminste niet gejat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef _aurum_ het volgende:
Puff ik hoop dat je gesprek goed gaatOei. Heavy zeg aurum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
mjaah, wat moet dat moet hequote:
waarom heb je geen normale lunch gehad? Je t's zijn eigenlijk allemaal carbsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:29 schreef Swietje het volgende:
Heftig zeg Aurum! Hopelijk zal het nu alleen maar beter gaan..![]()
Een lijstje om van te janken?
O: boterham filet a., halfvolle melk
T: handje m&m's![]()
T: activia start (125ml)
T: dove chocolade reep![]()
D: kofta met rijst en rauwkostsalade, halfvolle melk
T: verse sinaasappelsap
vooruit zien is regeren, dus de volgende keer zorgen dat je bammetjes mee hebt ofzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Swietje het volgende:
Ik was te laat op schooldus moest haasten naar de les en dat was onder lunch tijd..
Het aanbod in mijn buurt is ook bijzonder (en zeer divers): een AH, een Zeeman, diverse friettenten, een turkse groentenwinkel, een winkel met paardrijspullen en diverse troep, een bakker, verschillende dure kledingboetiekjes en een erotheek.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Merel het volgende:
Er is alles wat een braaf buurtje nodig heeft: een slecht gesorteerd supermarktje, een slager, groenteboer, drogist, groenteboer en... een tattoo shop!
quote:
ja maar wat precíes, da's vaak het probleemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria je D wordt iets met veel groente en een stukje vlees ofzo
Dan als toetje wat kwark met een kiwi en banaan erdoor
Datte
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooohww, berichtje van mijn 9 jarig familielid : Poes is dood en heb heel veel verdried maar zo is de natuur hij is aangereden door een aoto
Zo zielig maar grappig berichtje
Hoi lieve zonnestraaltje..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: bakje yoghurt met muesli.
T: mandarijn
L: broodje met omelet + bacon bij tankstation
T: niks
D: interesseert me geen fuck
Duimen maar, en veel meer dan afwachten kan nu inderdaad niet. Wat is je gevoel erover?quote:
Geen idee, multiplechoice ging voor mijn gevoel redelijk goed (daar ben ik normaal erg slecht in) en 2 van de 3 essayvragen heb ik ook wel redelijk beantwoord, van de laatste essayvraag weet ik het nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Duimen maar, en veel meer dan afwachten kan nu inderdaad niet. Wat is je gevoel erover?
Mooi voorbeeld van peer pressure.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een aantal vriendinnetjes met hele goede smaak kijkt ook Boer Zoekt Vrouw dus ik kijk nu mijn eerste aflevering!!
Ja? Heb ze allemaal gekeken maar voornamelijk mee begonnen omdat ik ook een boer'ndochter ben natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een aantal vriendinnetjes met hele goede smaak kijkt ook Boer Zoekt Vrouw dus ik kijk nu mijn eerste aflevering!!
Dan moet je even terug naar school als je dit een (mooi) voorbeeld vindt van peer pressurequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |