waarom heb je geen normale lunch gehad? Je t's zijn eigenlijk allemaal carbsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:29 schreef Swietje het volgende:
Heftig zeg Aurum! Hopelijk zal het nu alleen maar beter gaan..![]()
Een lijstje om van te janken?
O: boterham filet a., halfvolle melk
T: handje m&m's![]()
T: activia start (125ml)
T: dove chocolade reep![]()
D: kofta met rijst en rauwkostsalade, halfvolle melk
T: verse sinaasappelsap
vooruit zien is regeren, dus de volgende keer zorgen dat je bammetjes mee hebt ofzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Swietje het volgende:
Ik was te laat op schooldus moest haasten naar de les en dat was onder lunch tijd..
Het aanbod in mijn buurt is ook bijzonder (en zeer divers): een AH, een Zeeman, diverse friettenten, een turkse groentenwinkel, een winkel met paardrijspullen en diverse troep, een bakker, verschillende dure kledingboetiekjes en een erotheek.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Merel het volgende:
Er is alles wat een braaf buurtje nodig heeft: een slecht gesorteerd supermarktje, een slager, groenteboer, drogist, groenteboer en... een tattoo shop!
quote:
ja maar wat precíes, da's vaak het probleemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria je D wordt iets met veel groente en een stukje vlees ofzo
Dan als toetje wat kwark met een kiwi en banaan erdoor
Datte
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooohww, berichtje van mijn 9 jarig familielid : Poes is dood en heb heel veel verdried maar zo is de natuur hij is aangereden door een aoto
Zo zielig maar grappig berichtje
Hoi lieve zonnestraaltje..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: bakje yoghurt met muesli.
T: mandarijn
L: broodje met omelet + bacon bij tankstation
T: niks
D: interesseert me geen fuck
Duimen maar, en veel meer dan afwachten kan nu inderdaad niet. Wat is je gevoel erover?quote:
Geen idee, multiplechoice ging voor mijn gevoel redelijk goed (daar ben ik normaal erg slecht in) en 2 van de 3 essayvragen heb ik ook wel redelijk beantwoord, van de laatste essayvraag weet ik het nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Duimen maar, en veel meer dan afwachten kan nu inderdaad niet. Wat is je gevoel erover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |