Zolang ik in bed blijf liggen nietquote:
Geen idee!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wordt collega2 nou een McCollega? *aagje*![]()
das Denemarken!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Geen idee!
Wat is het plaatje in de OP?
Ik googlede lukraak op 1299, en toen kwam ik terecht op het gebied waar ik dit weekend verbleef! Denemarken en Zuid-Zweden dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Geen idee!
Wat is het plaatje in de OP?
wat voor groente?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje!
O: yoghurt met brambozen
T: appel
L: twee boterhammen met kaas, glas melk
T: twee sinaasappels
S: 32 mins hardlopen met m'n nieuwe app
D: pasta met GROENTE<-- Jagär, kijk!
T: nog iets van nootjes ofzo
T: beker warme anijsmelk
Zuivel check, fruit check, groente check... ik vind hem wel goed.
Paprika, champignons, courgette en eventueel spinazie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat voor groente?
@ Perruche: ikh eb ook wel eens gelachen om je fietsen, 20 minuten is maar zo'n pokke-eindje!
Waarom? Beter 40 minuten fietsen dan met de bus of tram, toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat voor groente?
@ Perruche: ikh eb ook wel eens gelachen om je fietsen, 20 minuten is maar zo'n pokke-eindje!
quote:
Nou iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom? Beter 40 minuten fietsen dan met de bus of tram, toch?
oh bah, ik ben echt grumpy vandaag. Het liefst zou ik weer terug in bed kruipen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik had al lang gezegd dat iedereen gelijk had!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
'ja u heeft een huurachterstand'
-ja, en, wat kan ik daar nou aan doen?
'nou.. ehm.. betalen?'![]()
she was not amused
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik had al lang gezegd dat iedereen gelijk had!
Veel gekocht?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit, nu ben ik toch weer naar de action geweest!
En ik zag dat er een klein (Turks?) buurtsupertje op de hoek komt
Altijd veel gekocht!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Veel gekocht?
Leuk, turkse supermarktjes hebben vaak lekkere groenten, fruit, olijven en kaas enzoik heb hier alleen chinezen
Nee dit:quote:
Héél veel succes!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Herkenbaar
Straks tentamen. Brrrr.
^^quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Héél veel succes!
Durfde het bijna niet te zeggen![]()
Ja, ik moest vanochtend 2 haltes eerder uit de tram stappen omdat er verderop een metro de verkeerde wissel had genomen. Dat betekende dus ruim 10 min. lopen, door de natte sneeuw / regen, zonder pluquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Succes met je tentamen, Ewelina!
Volgens de Buienradar blijft het niet de hele dag regenen. Fijn!.
Bedankt voor het melden, wilde net de deur uitgaan maar nu wacht ik een halfuurtje/uurtje. En ik heb mijn supertoffe stipjeslaarzen aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Succes met je tentamen, Ewelina!
Volgens de Buienradar blijft het niet de hele dag regenen. Fijn!.
Heb geen nieuwe schoenen gekochtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Succes Ewelina! En Merel beterschap met je hoofdpijn...
Vik, dacht dat je pas in de zomer weer nieuwe schoenen zou kopen ?
Welnee joh. Die schoenen hebben een uitsparing in de zool zodta je de sensor er makkelijk in kan leggen, maar je kan ook zoals vik een hoesje kopen om het aan je veters te bevestigen. (ik heb van die schoenen, vandaar)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef V1z0R het volgende:
Dacht dat ik gisteren opving dat het alleen met die schoenen werkt...
Die schoenen kosten dan ook ¤100 +![]()
Laat mij dan maar lekker lopen op asics van 40euro...
Goede hardloopschoenen zijn erg belangrijk. Ik zou niet gauw < 100 euro voor hardloopschoenen betalen, tenzij ze zijn afgeprijsd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef V1z0R het volgende:
Dacht dat ik gisteren opving dat het alleen met die schoenen werkt...
Die schoenen kosten dan ook ¤100 +![]()
Laat mij dan maar lekker lopen op asics van 40euro...
Ja leuk hè?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef V1z0R het volgende:
Wel interessant spul dat Nike+, net even filmpje bekeken.
Hardlopen doe ik niet al te vaak dus beetje zonde om daar dure schoenen voor te kopen imo. Daarnaast gebruik ik ze ook op de trimbaan, en daar worden ze altijd gigantisch smerig van...
Ik zeg toch ook niet dat er iets mis is met Asics? Ik ben destijds naar de winkel gegaan en men heeft mij diverse modellen geadviseerd (op basis van mijn manier van lopen) en daar is toevallig Nike uit gekomen. Misschien dat ik de volgende keer wel weer een ander merk kiesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef loveli het volgende:
Vind de pasvorm van Asics en Nike niet te vergelijken. Voor mij mede om die reden geen andere sportschoenen dan Asics.
Hoe weet je dat ze goed zijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik draag alleen Nikes. Asics passen mij niet goed. Maar goede Nikes hoeven neit duur te zijnHeb een geweldig paar meegenomen uit een Amerikaanse outlet voor nog geen ¤ 60.
Waarom zouden ze niet goed zijn als ze me zijn aangemeten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze goed zijn?.
Waarom ligt de ene schoen bij de sportzaak voor > 100 euro en de andere bij Scapino voor 50 euro?
Heb jij zeker ook smalle voeten, net als ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik draag alleen Nikes. Asics passen mij niet goed. Maar goede Nikes hoeven neit duur te zijnHeb een geweldig paar meegenomen uit een Amerikaanse outlet voor nog geen ¤ 60.
Vaag, erg smalle voeten hier en met Nikes (en eigenlijk alle andere merken) komt m'n hiel los.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb jij zeker ook smalle voeten, net als ik.
In Asics schuif ik alle kanten op, Nike en Adidas gaat prima.
Ik ook. Asics gaat niet verder dan 42 in damesschoenen en ze vallen errug klein.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik koop altijd herenschoenen hahaha, zitten prima!
Vlierbessenextract, zink, vitamine C, echinacea. That'll do the trick.quote:Ben grieperig/verkouden.. Geen tijd/zin voor/in... Haha.. Nog tips?
Die zijn ook hoognodig aan vervanging toe danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef Perruche het volgende:
Ik heb 5 jaar oude asics, doen het prima.
pief: grog (of hoe schrijf je dat) maken! met citroen en rum
Ja, wat een babyvoetjes zegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef V1z0R het volgende:
44![]()
Heb met mijn 47 dan maar kleine voeten in vergelijking met mijn lengte..
Rum heb ik wel... Heb alleen geen citroen geloof ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef Perruche het volgende:
Ik heb 5 jaar oude asics, doen het prima.
pief: grog (of hoe schrijf je dat) maken! met citroen en rum
Onderhandelen en drankquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Rum heb ik wel... Heb alleen geen citroen geloof ik!! Hoe moet dat? Heb zo nog wel een tentamen onderhandelen
!!!
Ik heb al een tentamen verplaatst van hal9 naar half1..... Vond ik al heel watquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:45 schreef V1z0R het volgende:
Kun je niet onderhandelen dat je het tentamen niet hoeft te maken? Als dat lukt moeten ze je er wel voor laten slagen!
Ja, dat van die batterijen is best idioot ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:49 schreef conleche het volgende:
Ik liep ook altijd met die Nike+, maar ik ben ermee opgehouden, die batterijen zijn iedere keer 20 euro of zo en ze gaan best snel leeg, aangezien ik laatst zag dat er 5 in mijn fruitschaal lagen.
Ja, hier ook. Mijn asics zijn juist erg smal, ik heb een model met corrigerende zool (mijn voeten zakken wat naar binnen door hypermobiele enkel ->> scheenblessure).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Vaag, erg smalle voeten hier en met Nikes (en eigenlijk alle andere merken) komt m'n hiel los.
Paracetamol werkt pijnstillend en koortsdempend. Dus als je echte koorts hebt, heb je veel minder koude rillingen bijvoorbeeld. Van de drank voel je je prettig, maar is niet echt nuttig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Stel dat ik nu rum en/of paracetamol neem...
Helpt dat echt in het genezingsproces of voel ik mij alleen beter? Ik vind het niet erg dat ik mij slecht voel kan ik wel mee leven, wil gewoon snel beter worden en niet zieker worden dan nu
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef loveli het volgende:
Vlierbessenextract, zink, vitamine C, echinacea. That'll do the trick.
Ik heb wel een warm gloeihoofd en groen slijmvorming.. Koorts kan ik niet meten..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Paracetamol werkt pijnstillend en koortsdempend. Dus als je echte koorts hebt, heb je veel minder koude rillingen bijvoorbeeld. Van de drank voel je je prettig, maar is niet echt nuttig.
Op zich kan je het beste gewoon lekker uitzieken. Citrosan (een poedertje met veel vitamine C en paracetamol, te nemen als drankje) vinden veel mensen prettig
Zelfde, maar dan Nike. Draag al sinds mn 11e alleen maar Nikes, zal ook wel een deel gewenning zijn bij mij. Al heb ik momenteel Adidas, maar dat zijn dan weer geen hardloopschoenen. En altijd mannenschoenen, vrouwenmaten pas ik net niet in.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef loveli het volgende:
Vind de pasvorm van Asics en Nike niet te vergelijken. Voor mij mede om die reden geen andere sportschoenen dan Asics.
De Tuinen ofzo. Van het nut van vlierbessenextract ben ik vorig jaar volledig overtuigd geraakt, toen ik niet ziek mocht worden en na 3 dagen mexicaanse griep 4 kilo lichter weer bij een college zat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
waar haal ik dat allemaal? action
?
ik neem denk ik 1 paracetamol per jaar dus neem liever geen citrosanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef Phaidra het volgende:
Ja, dat Citrosan had ik laatst ook gekocht na positieve verhalen van hier. Vond het wel prettig voor het slapengaan, maar niet voor overdag.
Ik slik tegenwoordig in de winter standaard zinktabletten en sinds gister ook Vit.B complex. Kijken of dat wat doet tegen moeheid.
Zit volgens mij nog niet echt verbetering in.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:49 schreef loveli het volgende:
VMW, jij bent nogal maatschappelijk bewust, hoe zit het tegenwoordig met sportspullen en kinderarbeid?
/te lui om zelf te googelen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de dakar volger(s):
Verhoeven is zojuist met 7 minuten voorsprong op Coma en Depres door WP1 gekomen, de held!
[/dakar]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |