Kan niet checken. Het is het kinderhalfuurtje op tvquote:
Het was eigenlijk een heel schattig item over een oude man die 100 wil worden en daarom dagelijks allerlei lichamelijke oefeningen doet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan niet checken. Het is het kinderhalfuurtje op tvWie praat me bij?
Doe eens een linkje? Als Baardmans z'n scriptie heeft ingeleverd (volgende week) en mijn deadlines ook voorbij zijn, willen we ook eens een weekendje weg. Zijn we aardig hard aan toe, geloof ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
uniek: weekendje ardennen was idd zeer geslaagdzou zo terug gaan, wat een hééérlijk huisje, kan 't iedereen hier aanraden
Wat voor spannende dvd-collectie hebben ze?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
www.baritondurbuy.com geloof ik
met houtkachel
stond wel van alles!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat voor spannende dvd-collectie hebben ze?.
Het ziet er wel gaaf uit.
*bookmarked*
Ik suggereerde helemaal niet dat er pr0n zou staan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
stond wel van alles!
Van The Princess Diaries tot aan Shawshank Redemption.
Geen pron
en de bovenverdieping is de slaapkamer, met een twee persoons bed en een stapelbed.. gewoon voor knus met z'n tweeën dus
500 days of summerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt goed Mo!
Wie weet er nog een mooie film voor dit alleenige meisje deze avond?
Oh ja, die eerste wilde ik sowieso al eens zien!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
500 days of summer.
Changeling van Clint Eastwood (en met Angelina Jolie) is ook erg mooi!
Adam vond ik mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt goed Mo!
Wie weet er nog een mooie film voor dit alleenige meisje deze avond?
Stranger than fictionquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Adam vond ik mooi.
En 500 Days of Summer ook.
En Sunshine Cleaning. En Stranger than Fiction vind ik hilarisch.
Sunshine cleaning was tof jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Adam vond ik mooi.
En 500 Days of Summer ook.
En Sunshine Cleaning. En Stranger than Fiction vind ik hilarisch.
niet eens 'lineal', dat klinkt wel Engelsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Altijd nog beter dan z'n buurman. Die heeft ingevuld "lineaal".
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh ik heb weer een pareltjedit keer uit 2HAVO:
Vraag: Explain in English the meaning of the word ruler
Antwoord: This is a wood block with cijfers, you can yous it if you will a streat line trekken.
Heerlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:42 schreef Geldzak het volgende:
Afslanklijstje:
Opstaan 06:30 -> 6 boterhammen met 4 cm hagelslag, 1 liter cola
Naar werk 08:30 -> 575 ml jus van de vorige dag, kopje mayonaise
Tussendoortje 11:00 -> 4 hamburgers bij de Mac
Lunch 12:30 -> 1 familiezak patat, 750ml milkshake banaan
Diner 17:30 -> 1 kg kalkoen, 6 biertjes
Avondversnapring 20:00 -> 24 vissticks, 12 biertjes
Beweging 21:00 -> 1 minuut buiten lopen
Is een doperwt ook voldoende? Ik heb het niet zo op fruit of groente..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heerlijkvergeet je de groente volgende keer niet?
1 sperzieboon ofzo voldoet wel.
Werken en een poging tot huiswerk zijn niet leuk helaas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
dus, iemand nog wat leuks gedaan?
Natuurlijk! Succesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Geldzak het volgende:
[..]
Is een doperwt ook voldoende? Ik heb het niet zo op fruit of groente..
Dat drink ik als ik alleen ben. Als er vrienden bij zijn drink ik er meestalquote:
Wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Werken en een poging tot huiswerk zijn niet leuk helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |