abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91169229
Uniek dat berichtje: awww!

En XM: :* en verder wat Uniek zegt!

Proberen mij voor te bereiden op gesprek van morgen, maar zit alleen maar te piekeren over huidige werk. :{ Kortom, 't schiet nog niet erg op zo.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:27:27 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91169415
ihfc, hoe zit het nou precies?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_91169430
Een aantal vriendinnetjes met hele goede smaak kijkt ook Boer Zoekt Vrouw dus ik kijk nu mijn eerste aflevering :@!!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:29:31 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91169515
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een aantal vriendinnetjes met hele goede smaak kijkt ook Boer Zoekt Vrouw dus ik kijk nu mijn eerste aflevering :@!!
Mooi voorbeeld van peer pressure.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:30:02 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91169531
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja? Heb ze allemaal gekeken maar voornamelijk mee begonnen omdat ik ook een boer'ndochter ben natuurlijk :)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_91169568
:P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91169607
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld van peer pressure.
Dan moet je even terug naar school als je dit een (mooi) voorbeeld vindt van peer pressure :P!!!
pi_91169785
Hmmmm, het is niet heel verschrikkelijk een prima SOA :P! Maar dat is misschien omdat ik SOG vertoon O-)!
pi_91170133
ik ben vermagerd !!!!
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_91170175
Bleeegh ik was helemaal kwijtgelopen met evy les 2... In de regen!
Dus ik was les 3 ook maar gaan lopen, maar toen die klaar was had ik nog geen idee waar ik was. Na totaal een uur was ik thuis }:|
pi_91170393
-O- echt iedereen hoest over me heen geloof dat ik zo maar eens een bakje vitaminepillen enz ga opeten.

Lijstje
O: boterham brie en rookkaas
T: ongezouten oerpinda's
L: eiersalade van 4 eitjes met wat sla
T: yoghurt-citroen
D: preischotel met aardappeltjes en gehakt
T: ijsje
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:51:42 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91170431
Hoi. Hardgelopen! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_91170536
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb geen zin om iedereen af te maken om lijstjes alleen mijn bloeddruk gaat wel heel erg omhoog
Ik post mijn lijstje maar niet. Het is absoluut geen kwestie van te weinig, maar te veel slechte zaken, oa zak chips, 3 chocolatechip koekjes etc.

Wel een b: een uur flink doorwandelen...
pi_91170570
BZV is ook omdat er niks anders is op dat tijdstip en ik weet ook niet precies waarom ik kijk. Het is een beetje apies kijken. Maar ik kijk bv ook de Bachelor en ik erger me rot, maar ik geloof dat ik dat leuk vind. Me ergeren aan mensen op TV. :P Voorwaarde is wel dat er iemand aan de andere kant van MSN is, om tegelijkertijd te bespreken wat die pedo van een Marcel nu weer deed. Tadááá, hier ben ik in mijn strakke boxershort om jullie een nachthand te geven. Oh, een kus is misschien beter. Die doen we erbij, hoppa. Nou dan maar direct 3 ook, ik ben nu toch bezig. Shoot, had ik toch mijn sokken uit moeten trekken? Maar ze zijn zwart! Sokken die uit moeten, dat geldt toch alleen voor wit?

Uniek!! Wat een wrede natuur, die aoto's!! _O-
pi_91170599
ik ben van 56 kg naar 52 kg gegaan, ondanks de feestdagen.

allez, ik ga voor de eerste keer rode kool eten :P
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_91170603
en thuis :%

wat een dag! :z

en morgen pronunciation tentamen :') al is 't 'slechts' een diagnostische toets :+

hoe ging het tentamen van Ewelina? :)
Ja doei.
pi_91170624
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef conleche het volgende:
BZV is ook omdat er niks anders is op dat tijdstip en ik weet ook niet precies waarom ik kijk. Het is een beetje apies kijken. Maar ik kijk bv ook de Bachelor en ik erger me rot, maar ik geloof dat ik dat leuk vind. Me ergeren aan mensen op TV. :P Voorwaarde is wel dat er iemand aan de andere kant van MSN is, om tegelijkertijd te bespreken wat die pedo van een Marcel nu weer deed. Tadááá, hier ben ik in mijn strakke boxershort om jullie een nachthand te geven. Oh, een kus is misschien beter. Die doen we erbij, hoppa. Nou dan maar direct 3 ook, ik ben nu toch bezig. Shoot, had ik toch mijn sokken uit moeten trekken? Maar ze zijn zwart! Sokken die uit moeten, dat geldt toch alleen voor wit?

Oh ik heb de leukerd en de engerd al gespot geloof ik :D!
pi_91170642
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
ihfc, hoe zit het nou precies?
Je hebt pm. :)
pi_91170694
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef motorbloempje het volgende:

hoe ging het tentamen van Ewelina? :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Geen idee, multiplechoice ging voor mijn gevoel redelijk goed (daar ben ik normaal erg slecht in) en 2 van de 3 essayvragen heb ik ook wel redelijk beantwoord, van de laatste essayvraag weet ik het niet :')
Kortom, ik weet het niet. Ik kan heel slecht inschatten :X
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:02:17 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91170836
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[..]

Kortom, ik weet het niet. Ik kan heel slecht inschatten :X
Als je net zo'n slecht inschattingsvermogen hebt als Mo, dan hoef jij je geen zorgen te maken :P

Mo, je weekend was geslaagd?
pi_91170917
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Als je net zo'n slecht inschattingsvermogen hebt als Mo, dan hoef jij je geen zorgen te maken :P
Nee, ik ben echt slecht in multiple-gok. Empirisch bewezen dmv meerdere tentamens :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_91170920
Argh, de Duutser moet tot 8 uur lesgeven, wat betekend dat hij pas om half 9 thuis is van het werk, en daarna eten we pas...

Normaal gesproken had ik al lang zelf gegeten, maar omdat het onze laatste avond samen is vind ik het wel gezellig samen te eten...Duurt nog heel lang voordat het half 9 is!
pi_91170956
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef conleche het volgende:

Ja hé die Marcel brrrrrr :X
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_91170998
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, ik ben echt slecht in multiple-gok. Empirisch bewezen dmv meerdere tentamens :')
Vreselijk is dat. Sommige van mijn tentamens bestonden voor 60% uit
Stelling A
Stelling B
Stelling C

en dan als antwoorden alle mogelijke combinaties van 'deze zijn waar' of niet }:| Dan test je meer geluk dan kennis inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')