Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ikke nietquote:Op maandag 10 januari 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
Iemand al een blauw regenpak weten te vinden![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk.. ik vind het wel erg irritant wordenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
Komt hij weer met de lapo binnenvallen... werd je nou heel opgewonden toen je vinger boven de invoerknop hing en je zag dat post #301 naderde?.
Ja, net zo opgewonden als jij raakt van je snertquote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
Komt hij weer met de lapo binnenvallen... werd je nou heel opgewonden toen je vinger boven de invoerknop hing en je zag dat post #301 naderde?.
er is nog wel snert in de aanbiedingquote:Op maandag 10 januari 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
Iemand al een blauw regenpak weten te vinden![]()
![]()
![]()
![]()
Bepaalquote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het nou ook niet bepaal koud van de week hoor
Mag ik je er dan even op wijzen dat DaMart in verhouding 2x zoveel topics opent als ikquote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk.. ik vind het wel erg irritant worden
maar goed
Ik vloog weer keihard door het slotjequote:
Lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, net zo opgewonden als jij raakt van je snert
Ik ben er de hele dag al met mijn hoofd niet bij dus sta er ook niet van te kijken dat ik er nu tig meer maakquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi Lieverd
Hij moet he echt niet meer doen zeg maar
nu pas?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu beginnen de Mediamarkt reclames irritant te worden
Lekker, inderdaadquote:
zou dat kunnen?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk haast dat jij er een scriptje voor hebt
mwah het zal me een worst wezenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag ik je er dan even op wijzen dat DaMart in verhouding 2x zoveel topics opent als ik
Er gaat geen topic voorbij dat ik open of je hebt er wel commentaar op
wat ist?quote:
ik moet me gewoon een beetje inhoudenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou dat kunnen?
[..]
mwah het zal me een worst wezen
[..]
wat ist?
Alleen wel in 12 x zoveel tijdquote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag ik je er dan even op wijzen dat DaMart in verhouding 2x zoveel topics opent als ik
Er gaat geen topic voorbij dat ik open of je hebt er wel commentaar op
Als ik denk waarom je dat doet, snap ik je welquote:
Heel duidelijk dus niet anders klaag je er niet over in elk topic dat ik openquote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwah het zal me een worst wezen
quote:Mag ik je er dan even op wijzen dat DaMart in verhouding 2x zoveel topics opent als ik
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet me gewoon een beetje inhouden
Weliswaar regen maar tussen de 10 en 13 graden inderdaadquote:
het komt wel vaak voorquote:Op maandag 10 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel duidelijk dus niet anders klaag je er niet over in elk topic dat ik open
Dat heb ik niet nodigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk haast dat jij er een scriptje voor hebt
* Trevland geeft ST een stevige knuffelquote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet me gewoon een beetje inhouden
ja problemuh mee anders ken je effuh een stompie op je bakkes krijgen jahquote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Is dat een 020 kwaal olie op het vuur gooien?
Hmmmz, mag ik die kelk aan mijn mond voorbij laten gaan svpquote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is nog wel snert in de aanbieding
Owww van jou persoonlijk?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja problemuh mee anders ken je effuh een stompie op je bakkes krijgen jah
* LovelyLady zei dat met een Amsterdams accent
Alleen DM post ook al iets heel veel langer meequote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DaMart opent 4 keer zoveel als STU die 62 topics opent
Wat weet jij er nou vanquote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
He, jij ging douchen, lijkt me erg goed om dat echt te doenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken je onze vriend Pilesquote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou vanhoelang kom je hier nou al
2 topics?
Kijk naar hoeveel posts jij hebt in KSC en naar hoeveel ik er heb. Dan open jij in verhouding dus tot 2x meer dan ikquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom leuke dingen
Zoals ehm ehm ehm een Kakapo!
[ afbeelding ]
Ja, Kakapo does not like it noquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
KUNNEN WE ER NU VERDOMME GEWOON OVER OPHOUDEN JA?![]()
Yeahquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
krijg je gelijk een bakkie snert mee[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom leuke dingen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Kakapo does not like it no
[ afbeelding ]
Dat zou je niet willen hoorquote:
Het is wel klaar nu hoor... ik plaag Stu gewoon even, en dan hoef je hem niet na te blijven praten en erover door te blijven emmeren.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Engeland.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou je niet willen hoor![]()
Waarom vraag je dat![]()
amenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel klaar nu hoor... ik plaag Stu gewoon even, en dan hoef je hem niet na te blijven praten en erover door te blijven emmeren.
Had ik al lang gedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens Marijke, je moet je nog wel eens aanmelden voor de Sirrocco facebook groep.
Het is natuurlijk heel anders als je hier 'gewoon' werkt en woontquote:
Nee want hieromquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
KUNNEN WE ER NU VERDOMME GEWOON OVER OPHOUDEN JA?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als in:quote:Op maandag 10 januari 2011 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens Marijke, je moet je nog wel eens aanmelden voor de Sirrocco facebook groep.
Als in de bats-kakapo waar Marijke en ik helemaal fan van zijn.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want hieromGelukkig maar, want ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee, dat is zijn oude pagina. Hij heeft een nieuwe, maar dan een groep.quote:
Jep.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel anders als je hier 'gewoon' werkt en woont
Ik heb vandaag zelfs 5 topics gemistquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef wel.o.k het volgende:
WTF, ik let ff niet op en we zijn bekant een topic verder![]()
is het alle remmen los maandagavond
wokkeltjequote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef wel.o.k het volgende:
OMGquote:Op maandag 10 januari 2011 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn oude pagina. Hij heeft een nieuwe, maar dan een groep.
Ow iets met vleugeltjesquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als in de bats-kakapo waar Marijke en ik helemaal fan van zijn.
Lijkt er wel op maar niet alleen de maandagavondquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef wel.o.k het volgende:
Ik zal je hem zo passen.quote:
Ik weet op het moment niet eigenlijk of dit het nou wel is zeg maarquote:
quote:
jaaa alle remmen losquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef wel.o.k het volgende:
wij zijn slechtquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik snap hem niet
Ok, maar in Nederland had je hetzelfde gehad denk ik...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet op het moment niet eigenlijk of dit het nou wel is zeg maar
Ik woon nu 5 jaar in Londen en 7 jaar in Engeland en ja, weet niet precies wat ik wil zeg maar
Ja, dat is helemaal waar. Daarom weet ik nu niet zo goed wat ik nu eigenlijk wilquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, maar in Nederland had je hetzelfde gehad denk ik...
Wat doe je nu dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal waar. Daarom weet ik nu niet zo goed wat ik nu eigenlijk wil
Maar dat heb ik dus al jaren, ook toen ik in Nederland woonde namelijk
Pubs.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Op een of andere manier lijkt Engeland me een heerlijk land om te wonen
Dat is het ook wel. Ik baal momenteel een beetje van Londen omdat de huizen hier gewoon echt onbetaalbaar zijn voor mijquote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
en andere steden dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het ook wel. Ik baal momenteel een beetje van Londen omdat de huizen hier gewoon echt onbetaalbaar zijn voor mij
Mij niet, als ik ga dan wil ik naar italie of ergens naar het noorden, dus zweden, noorwegen of finlandquote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Oooh, ik werk met kinderen (nanny zeg maar)quote:
En je koopt wel een jas van ¤400,-?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het ook wel. Ik baal momenteel een beetje van Londen omdat de huizen hier gewoon echt onbetaalbaar zijn voor mij
Daar is dan weer niet het werk wat ik nu doequote:
ik heb het wel gelezen, maar ik heb dat met mijn twee liefste vriendinnetjes dus echt nooit nooit nooit gehad of gevoeldquote:
ik ben niet slechtquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaa alle remmen los![]()
[..]
wij zijn slecht
ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik werk met kinderen (nanny zeg maar)
Een 1 (slaap)kamer appartement begint pas bij £150,000 en in een leuke wijk betaal je al gauw £200,000 voor 1 slaapkamer en een klein huiskamertje. Totaal hooguit 40 vierkante meterquote:Op maandag 10 januari 2011 21:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En je koopt wel een jas van ¤400,-?
Bij mij valt alles na het 5e uit ivm pwwquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Joepie
morgen de eerste 4 uur vrij
Goedzoquote:Op maandag 10 januari 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb het wel gelezen, maar ik heb dat met mijn twee liefste vriendinnetjes dus echt nooit nooit nooit gehad of gevoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee wokkie jij bent lievquote:
Ik was vroeger altijd liever de laatste 4 uur vrijquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Joepie
morgen de eerste 4 uur vrij
ja die prijzen zijn exorbitantquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een 1 (slaap)kamer appartement begint pas bij £150,000 en in een leuke wijk betaal je al gauw £200,000 voor 1 slaapkamer en een klein huiskamertje. Totaal hooguit 40 vierkante meter
* MPG knuffelt suikertaartjequote:
Voor die prijzen heb ik hier anders een leuk huisquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een 1 (slaap)kamer appartement begint pas bij £150,000 en in een leuke wijk betaal je al gauw £200,000 voor 1 slaapkamer en een klein huiskamertje. Totaal hooguit 40 vierkante meter
bij mij is dat donderdagquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij valt alles na het 5e uit ivm pww
Ja, dat begrijp ik wel maar we hebben het nu toch over Londenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor die prijzen heb ik hier anders een leuk huis
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Goedzo
Je hebt toch vriendinnetjes gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan was er toch ook wel eentje de liefste?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja, en 150,000 pond brengt je naar Hounslow of iets anders in zone 5 of 6. Als je in zone 1 of 2 wilt wonen dan mag je wel 200,000 - 250,000 pond meebrengen voor een flatjequote:
Maar ja ik wil daar niet wonenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel maar we hebben het nu toch over Londen![]()
Amsterdams accentquote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja problemuh mee anders ken je effuh een stompie op je bakkes krijgen jah
* LovelyLady zei dat met een Amsterdams accent
Woensdag gelukkig 1 PWquote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij mij is dat donderdag
pww is alleen bovenbouw, gelukkig
ja echt bizarquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en 150,000 pond brengt je naar Hounslow of iets anders in zone 5 of 6. Als je in zone 1 of 2 wilt wonen dan mag je wel 200,000 - 250,000 pond meebrengen voor een flatje
In vrij veel delen in Nederland kun je voor 200,000 - 250,000 euro iets leuks kopenquote:
Watvoor whisky heb je, mien jong?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk naar hoeveel posts jij hebt in KSC en naar hoeveel ik er heb. Dan open jij in verhouding dus tot 2x meer dan ik
In Noord Engeland kun je ook een appartement kopen voor 45,000 pond ongeveerquote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voor 200,000 pond kun je in Amerika al een villa met zwembad kopen. Europa is soms belachelijk duur.
Ja, maar daar wil dan ook niemand wonenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voor 200,000 pond kun je in Amerika al een villa met zwembad kopen. Europa is soms belachelijk duur.
Wat een geweldig beestquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom leuke dingen
[ afbeelding ]
Zeg niet niemand. Ik heb het best wel eens overwogen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar daar wil dan ook niemand wonen
Nou ja, je bent hier nog, he?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeg niet niemand. Ik heb het best wel eens overwogen.
ja tuurlijk maar niet eentje zo eentje voor het levenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt toch vriendinnetjes gehad?
Dan was er toch ook wel eentje de liefste?
Idem voor hier over de grens in Duitsland. Maar Noord-Engeland en Duitsland staan nu niet echt op mijn verlanglijstje.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
In Noord Engeland kun je ook een appartement kopen voor 45,000 pond ongeveer
Het ligt er aan waar je wil gaan wonenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja, geniet nog maar van mij zolang het nog kan.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, je bent hier nog, he?
Dat maakt zeker uit, Villa met zwembad aan de kust is denk best erg in trekquote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan waar je wil gaan wonen
True, maar dat geld voor elk land. Ik ga gewoon in Texas worden en dan zo'n oer-conservatieve Amerikaan die George Bush napraat.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan waar je wil gaan wonen
Ooh, als je toch verder wil gaan met gezellige opmerkingen zal ik het je maar voorkauwenquote:
maar wel een liefstequote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
ja tuurlijk maar niet eentje zo eentje voor het leven
of iemand die echt alles van je weet
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, als je toch verder wil gaan met gezellige opmerkingen zal ik het je maar voorkauwen
DaMart - 24842 en 248 topics dus 1 topic per 100,2 posts
Stuart - 10413 en 63 topics dus 1 topic per 165,3 posts
Bedankt voor je 'gezellige' opmerking dus!
Ik hoef niet zo zeer aan de kust te wonenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maakt zeker uit, Villa met zwembad aan de kust is denk best erg in trek
Kom ik wel een paar keer bij jou logerenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
True, maar dat geld voor elk land. Ik ga gewoon in Texas worden en dan zo'n oer-conservatieve Amerikaan die George Bush napraat.
Dat is ook waar, Want aan de kust liggen veel boulevards etcquote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo zeer aan de kust te wonen
[..]
Kom ik wel een paar keer bij jou logeren
Oooh, ben ik degene die dan doorgaat somsquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
De kustquote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo zeer aan de kust te wonen
[..]
vast welquote:
Ik ben eigenwijs dus doe dat niet, dat weet je tochquote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet je wel leren tabak kauwen, dat is daar hip.
Ga door.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kustzeelucht
meeuwen
het geruis van de zee.. het zand tussen je voeten... in de herfst met storm tegen de wind in leunen
[..]
vast wel
Voor welke kust zou jij dan gaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kustzeelucht
meeuwen
het geruis van de zee.. het zand tussen je voeten... in de herfst met storm tegen de wind in leunen
Kom je naar Zeeland?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kustzeelucht
meeuwen
[..]
vast wel
lekkerquote:
Daar waar ik vandaan komquote:Op maandag 10 januari 2011 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor welke kust zou jij dan gaan?
k ga altijd naar Hargenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
[..]
Daar waar ik vandaan kom
Ik zit toch liever ergens in een bosquote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kustzeelucht
meeuwen
[..]
vast wel
De zeeuwse?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
[..]
Daar waar ik vandaan kom
Teekjesquote:Op maandag 10 januari 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit toch liever ergens in een bos
Dat slaat ook als een lul op een drumstel, nietwaar?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, als je toch verder wil gaan met gezellige opmerkingen zal ik het je maar voorkauwen
DaMart - 24842 en 248 topics dus 1 topic per 100,2 posts
Stuart - 10413 en 63 topics dus 1 topic per 165,3 posts
Bedankt voor je 'gezellige' opmerking dus!
dat hebben we ookquote:Op maandag 10 januari 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit toch liever ergens in een bos
Nope Noord-Hollandsequote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat slaat ook als een lul op een drumstel, nietwaar?
Is ook goedquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat hebben we ookdus zeur nou niet zo
[..]
Nope Noord-Hollandse
Blijf doorzeiken zeg. Als je leest heb je kunnen lezen dat ik zei dat DM in VERHOUDING meer opent. Maar goed, jouw mening in deze kan me verder gestolen wordenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat slaat ook als een lul op een drumstel, nietwaar?
Ehm...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vraag me nu serieus af hoe een frikandel, een gehaktstaaf en een lul op een drumstel klinken.
Iedereen heeft het erover, maar niemand heeft het gehoord.
Ik kreeg nog geld van hem!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
In Spoorloos: teleurgesteld dat je vader onvindbaar is?
Neeeee, natuuuuuuuuuuuuuuurlijk niet, ik deed mee voor de lol
zeg wtf ik hield al op hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijf doorzeiken zeg. Als je leest heb je kunnen lezen dat ik zei dat DM in VERHOUDING meer opent. Maar goed, jouw mening in deze kan me verder gestolen worden
Goh, gezellig avondje Stu afzeiken gepland met LL ofzo
Heb jij wat te bekennen?quote:
Oke, ik ben om, lekker een vuurtjequote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat hebben we ookdus zeur nou niet zo
[..]
Nope Noord-Hollandse
Nee, ik ga wel gewoon weg.quote:
Frikandelvelletje scheurt denk ik,quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vraag me nu serieus af hoe een frikandel, een gehaktstaaf en een lul op een drumstel klinken.
Iedereen heeft het erover, maar niemand heeft het gehoord.
Doe ik ook wel. Wel weer duidelijk hoe welkom ik ben vandaagquote:
quote:
En de andere twee dan? Als je toch zo experimenteel aan het muziek maken was?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet hoe een lul op een drumstel klikt, een ex van me was drummer
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet hoe een lul op een drumstel klikt, een ex van me was drummer
Mag ik een kopje vol schenken en op drinken van die thee?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
*zucht* wat een drama weer
* LovelyLady zet een pot ontspanningsthee neer *zen* enzo
oh help wordt het te serieusquote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dit gekleuter heb ik geen zin in
Wat is er met die parkeerplaatsquote:
nee, het is gewoon niet tofquote:
De snare drum swaffelenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet hoe een lul op een drumstel klinkt, een ex van me was drummer
Ah.quote:
ja, dat zei ik letterlijk hequote:
Tik tik tikquote:
Die ja!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ja, LEUKE dingen
[ afbeelding ]
uh?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat zei ik letterlijk he
cool wat voor kleur had zijn lul danquote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tik tik tikKan best tof klinken
Het wordt tijd voor een lul-drummer
Er is immers ook al een lul-schilder
Hey Wishquote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi luitjes,
Wat is er aan de hand??
Is dat je tactiek? nee mijn tik takquote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zei ze niet
Dat dit gwn in het algemeen niet tof is.
Ik geef een kanskaart aan iedereen in de fietszonequote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ja, LEUKE dingen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geef een kanskaart aan iedereen in de fietszone.
Hoiquote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wish![]()
van alles en nog wat, ben het kwijt
Was een keer bij Life en Cookingquote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh?
[..]
cool wat voor kleur had zijn lul dan
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wacht ff... Ik moet ineens aan een filmpje denken.. ik ga ff zoekenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent de mooiste bruidquote:Op maandag 10 januari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
geeft niet.quote:
Nee nee, de treinzone! Dan komt Fles ook terugquote:Op maandag 10 januari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik een knuffel?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Schrik me een hoedje..
HIERKOMEN GEZELLIGHEID!!![]()
Andersquote:Op maandag 10 januari 2011 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet hoe een frikandel en een gehaktstaaf op een drumstel klinken.
Hoiquote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Schrik me een hoedje..
Jij bent wel een hele experimentele muzikant he?quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht ff... Ik moet ineens aan een filmpje denken.. ik ga ff zoeken..
Niet doen, is niet goed voor jequote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Schrik me een hoedje..
hm een lulschilder dat kan je op 2 manieren opvatten natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een keer bij Life en Cooking![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niet.
kan het me voorstellen, ik quote jou, maar zo bedoelde ik het echt niet
Ik denk iets zachter tik tikquote:Op maandag 10 januari 2011 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet hoe een frikandel en een gehaktstaaf op een drumstel klinken.
Misschien weet google hetquote:Op maandag 10 januari 2011 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb wel de wandelzone!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee, de treinzone! Dan komt Fles ook terug![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee, de treinzone! Dan komt Fles ook terug![]()
nee, ex van een muzikantquote:Op maandag 10 januari 2011 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent wel een hele experimentele muzikant he?
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk iets zachter tik tikEen beetje als zo'n kwastje op de snaredrum
In mijn dromen ben jij een experimentele muzikant.quote:
Ja die ook jaquote:
Het was letterlijk een vent die met zijn leuter schilderdequote:Op maandag 10 januari 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hm een lulschilder dat kan je op 2 manieren opvatten natuurlijk
[..]
![]()
Hai!quote:
en dan droom je zeker dat ze jouw gevoelige snaar raakt?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In mijn dromen ben jij een experimentele muzikant.
Moest ik vorige week aan denken.. Had een communivcatiecursus en de docente heette Nancy Boots...quote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was letterlijk een vent die met zijn leuter schilderde![]()
okeeeeeeeee 3 manierenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had bloemkool en aardappeltjes en een sausje en een runderlapje bij paps en mamsquote:
Owww lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had bloemkool en aardappeltjes en een sausje en een runderlapje bij paps en mams![]()
Nee, ik maak een grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ikke bijna het zelfde alleen een gehaktbal als vleesquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had bloemkool en aardappeltjes en een sausje en een runderlapje bij paps en mams![]()
Op een of andere manier klinkt het nu erg onsmakelijk..quote:
Oh bahquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had rode kool met appeltjes en nare bijsmaak
Lekker hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Samen met Lovely en Marijke vormen zij mijn Destiny's child.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan droom je zeker dat ze jouw gevoelige snaar raakt?
Een keer borrelde de smaak nog in mijn mond s'avondsquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik haat dat echt als ik een paar uur later nog zit te herkauwen
hihihiquote:Op maandag 10 januari 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Samen met Lovely en Marijke vormen zij mijn Destiny's child.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik maak een grapjeOmg, nou ja liever hij dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja die ook ja![]()
![]()
[..]
[..]
Hai!
Griekse salade en frietjes..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Samen met Lovely en Marijke vormen zij mijn Destiny's child.
Jummiequote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Griekse salade en frietjes..
zullen we gaan skypenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zal ik een liedje voor je zingen aan de telefoon binnenkort?
Dat is BTG verspillingquote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zing maar over een anderhalf uurtje een mooi slaapliedje voor me.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
veel plezier met het zandtaartjes boekquote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou het niet meer bij![]()
tijd om af te sluiten......
suikertje![]()
we hadden al een keus gemaakt
Niet werken morgen?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zing maar over een anderhalf uurtje een mooi slaapliedje voor me.
Zo hip ben ik niet hoor, skype en alles.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zullen we gaan skypendan zing ik mee
Trusten Wokquote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou het niet meer bij![]()
tijd om af te sluiten......
suikertje![]()
we hadden al een keus gemaakt
dat nummerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
En voor mensen uit de middelvinger sectie:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |