Owww lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had bloemkool en aardappeltjes en een sausje en een runderlapje bij paps en mams![]()
Nee, ik maak een grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ikke bijna het zelfde alleen een gehaktbal als vleesquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had bloemkool en aardappeltjes en een sausje en een runderlapje bij paps en mams![]()
Op een of andere manier klinkt het nu erg onsmakelijk..quote:
Oh bahquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had rode kool met appeltjes en nare bijsmaak
Lekker hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Samen met Lovely en Marijke vormen zij mijn Destiny's child.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan droom je zeker dat ze jouw gevoelige snaar raakt?
Een keer borrelde de smaak nog in mijn mond s'avondsquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik haat dat echt als ik een paar uur later nog zit te herkauwen
hihihiquote:Op maandag 10 januari 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Samen met Lovely en Marijke vormen zij mijn Destiny's child.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik maak een grapjeOmg, nou ja liever hij dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja die ook ja![]()
![]()
[..]
Het was letterlijk een vent die met zijn leuter schilderde![]()
[..]
Hai!
Griekse salade en frietjes..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Samen met Lovely en Marijke vormen zij mijn Destiny's child.
Jummiequote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Griekse salade en frietjes..
zullen we gaan skypenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zal ik een liedje voor je zingen aan de telefoon binnenkort?
Dat is BTG verspillingquote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zing maar over een anderhalf uurtje een mooi slaapliedje voor me.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
veel plezier met het zandtaartjes boekquote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou het niet meer bij![]()
tijd om af te sluiten......
suikertje![]()
we hadden al een keus gemaakt
Niet werken morgen?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zing maar over een anderhalf uurtje een mooi slaapliedje voor me.
Zo hip ben ik niet hoor, skype en alles.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zullen we gaan skypendan zing ik mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |