Hmmmz, mag ik die kelk aan mijn mond voorbij laten gaan svpquote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is nog wel snert in de aanbieding
Owww van jou persoonlijk?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja problemuh mee anders ken je effuh een stompie op je bakkes krijgen jah
* LovelyLady zei dat met een Amsterdams accent
Alleen DM post ook al iets heel veel langer meequote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DaMart opent 4 keer zoveel als STU die 62 topics opent
Wat weet jij er nou vanquote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
He, jij ging douchen, lijkt me erg goed om dat echt te doenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken je onze vriend Pilesquote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou vanhoelang kom je hier nou al
2 topics?
Kijk naar hoeveel posts jij hebt in KSC en naar hoeveel ik er heb. Dan open jij in verhouding dus tot 2x meer dan ikquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom leuke dingen
Zoals ehm ehm ehm een Kakapo!
[ afbeelding ]
Ja, Kakapo does not like it noquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
KUNNEN WE ER NU VERDOMME GEWOON OVER OPHOUDEN JA?![]()
Yeahquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
krijg je gelijk een bakkie snert mee[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom leuke dingen
Zoals ehm ehm ehm een Kakapo!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Kakapo does not like it no
[ afbeelding ]
Dat zou je niet willen hoorquote:
Het is wel klaar nu hoor... ik plaag Stu gewoon even, en dan hoef je hem niet na te blijven praten en erover door te blijven emmeren.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Engeland.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou je niet willen hoor![]()
Waarom vraag je dat![]()
amenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel klaar nu hoor... ik plaag Stu gewoon even, en dan hoef je hem niet na te blijven praten en erover door te blijven emmeren.
Had ik al lang gedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens Marijke, je moet je nog wel eens aanmelden voor de Sirrocco facebook groep.
Het is natuurlijk heel anders als je hier 'gewoon' werkt en woontquote:
Nee want hieromquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
KUNNEN WE ER NU VERDOMME GEWOON OVER OPHOUDEN JA?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als in:quote:Op maandag 10 januari 2011 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens Marijke, je moet je nog wel eens aanmelden voor de Sirrocco facebook groep.
Als in de bats-kakapo waar Marijke en ik helemaal fan van zijn.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want hieromGelukkig maar, want ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee, dat is zijn oude pagina. Hij heeft een nieuwe, maar dan een groep.quote:
Jep.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel anders als je hier 'gewoon' werkt en woont
Ik heb vandaag zelfs 5 topics gemistquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef wel.o.k het volgende:
WTF, ik let ff niet op en we zijn bekant een topic verder![]()
is het alle remmen los maandagavond
wokkeltjequote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef wel.o.k het volgende:
OMGquote:Op maandag 10 januari 2011 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn oude pagina. Hij heeft een nieuwe, maar dan een groep.
Ow iets met vleugeltjesquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als in de bats-kakapo waar Marijke en ik helemaal fan van zijn.
Lijkt er wel op maar niet alleen de maandagavondquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef wel.o.k het volgende:
Ik zal je hem zo passen.quote:
Ik weet op het moment niet eigenlijk of dit het nou wel is zeg maarquote:
quote:
jaaa alle remmen losquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef wel.o.k het volgende:
wij zijn slechtquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik snap hem niet
Ok, maar in Nederland had je hetzelfde gehad denk ik...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet op het moment niet eigenlijk of dit het nou wel is zeg maar
Ik woon nu 5 jaar in Londen en 7 jaar in Engeland en ja, weet niet precies wat ik wil zeg maar
Ja, dat is helemaal waar. Daarom weet ik nu niet zo goed wat ik nu eigenlijk wilquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, maar in Nederland had je hetzelfde gehad denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |