nu pas?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu beginnen de Mediamarkt reclames irritant te worden
Lekker, inderdaadquote:
zou dat kunnen?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk haast dat jij er een scriptje voor hebt
mwah het zal me een worst wezenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag ik je er dan even op wijzen dat DaMart in verhouding 2x zoveel topics opent als ik
Er gaat geen topic voorbij dat ik open of je hebt er wel commentaar op
wat ist?quote:
ik moet me gewoon een beetje inhoudenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou dat kunnen?
[..]
mwah het zal me een worst wezen
[..]
wat ist?
Alleen wel in 12 x zoveel tijdquote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag ik je er dan even op wijzen dat DaMart in verhouding 2x zoveel topics opent als ik
Er gaat geen topic voorbij dat ik open of je hebt er wel commentaar op
Als ik denk waarom je dat doet, snap ik je welquote:
Heel duidelijk dus niet anders klaag je er niet over in elk topic dat ik openquote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwah het zal me een worst wezen
quote:Mag ik je er dan even op wijzen dat DaMart in verhouding 2x zoveel topics opent als ik
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet me gewoon een beetje inhouden
Weliswaar regen maar tussen de 10 en 13 graden inderdaadquote:
het komt wel vaak voorquote:Op maandag 10 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel duidelijk dus niet anders klaag je er niet over in elk topic dat ik open
Dat heb ik niet nodigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk haast dat jij er een scriptje voor hebt
* Trevland geeft ST een stevige knuffelquote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet me gewoon een beetje inhouden
ja problemuh mee anders ken je effuh een stompie op je bakkes krijgen jahquote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Is dat een 020 kwaal olie op het vuur gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |