Ja, geniet nog maar van mij zolang het nog kan.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, je bent hier nog, he?
Dat maakt zeker uit, Villa met zwembad aan de kust is denk best erg in trekquote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan waar je wil gaan wonen
True, maar dat geld voor elk land. Ik ga gewoon in Texas worden en dan zo'n oer-conservatieve Amerikaan die George Bush napraat.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan waar je wil gaan wonen
Ooh, als je toch verder wil gaan met gezellige opmerkingen zal ik het je maar voorkauwenquote:
maar wel een liefstequote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
ja tuurlijk maar niet eentje zo eentje voor het leven
of iemand die echt alles van je weet
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, als je toch verder wil gaan met gezellige opmerkingen zal ik het je maar voorkauwen
DaMart - 24842 en 248 topics dus 1 topic per 100,2 posts
Stuart - 10413 en 63 topics dus 1 topic per 165,3 posts
Bedankt voor je 'gezellige' opmerking dus!
Ik hoef niet zo zeer aan de kust te wonenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maakt zeker uit, Villa met zwembad aan de kust is denk best erg in trek
Kom ik wel een paar keer bij jou logerenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
True, maar dat geld voor elk land. Ik ga gewoon in Texas worden en dan zo'n oer-conservatieve Amerikaan die George Bush napraat.
Dat is ook waar, Want aan de kust liggen veel boulevards etcquote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo zeer aan de kust te wonen
[..]
Kom ik wel een paar keer bij jou logeren
Oooh, ben ik degene die dan doorgaat somsquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
De kustquote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo zeer aan de kust te wonen
[..]
vast welquote:
Ik ben eigenwijs dus doe dat niet, dat weet je tochquote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet je wel leren tabak kauwen, dat is daar hip.
Ga door.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kustzeelucht
meeuwen
het geruis van de zee.. het zand tussen je voeten... in de herfst met storm tegen de wind in leunen
[..]
vast wel
Voor welke kust zou jij dan gaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kustzeelucht
meeuwen
het geruis van de zee.. het zand tussen je voeten... in de herfst met storm tegen de wind in leunen
Kom je naar Zeeland?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kustzeelucht
meeuwen
[..]
vast wel
lekkerquote:
Daar waar ik vandaan komquote:Op maandag 10 januari 2011 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor welke kust zou jij dan gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |